• Jenda

    Dneska jsem zazil prijemny prekvapeni – asi tri mesice jsem mel u Zitnyho objednanou mekkou pruzinu do RS Judy SL (2004). Mnohokrat jsem tam volal jak se veci maji. Asi po mesici volani jsem zacal komunikovat s prijemnou damou (slecnou?:-) ktera mi slibila, ze jakmile pruzina dorazi, hned mi da vedet. Vzdycky to bylo pristi tyden nam ma prijit kontejner z Taiwanu a snad v nem uz ty nahradni pruziny budou. No pak skoro dva mesice ticho po pesine, tak jsem si rikal zase mlzi a vyprdli se na to ale co, aspon je do toho telefonu prijemna a tvari se desne zucastnene:-) No a ted jsem dostal mail, ze pruzina fakt prisla. Akorat ze jsme ted v USA takze tady jsem ji sehnal behem 3 dni:-) Ale stejne si u me Zitnej splhnul a docela me i presvedcil, ze opravdu asi nebyla chyba jen na jejich strane, ale spis na strane RS (snad jen par pruzin by mohli mit skladm, ale to uz je zase na jinou debatu:-) Takze kdybyste nekdo tuhle pruzinu pro svoji pritekyni nebo manzelku (proste nekoho lehkyho – je to do 63 kg) shanel, tak by ji meli mit.

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • JJ  

      Po tom co jsem Zitnyho pomluvil v recenzich se mu musim malicko omluvit. Teda hlavne jmenovite servisnimu technikovi RockShoxu panu Kovarovi. Reklamaci vidle Pilot vyridil na pockani v pul desaty vecer opravou u nej doma(ma tam dilnu, kde ty vidle servisuje) a to po odpoledni telefonicke domluve! Co se tyce tech nedostatkovych nahradnich dilu, tak Sram pry chce, aby se objednavaly uz na podzim na celou sezonu dopredu (kdoi muze vedet co se bude ve vidlich srat?)a dodavky navic posilaji nekompletni.

      0 0
      • Jenda  

        sere se vsechno ve vsech ne?:-), ale jestli je pravda ze mu ty Jarinove tajwansky nejsou schopny dat do kontejneru ani to co si objedna tak za to asi opravdu nemuze:-(

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.