Spešl SJ FSR 2009 - bushing tlumiče

25 nepřečtených
  • Neťa

    Ahoj,

    rád bych se zeptal zdejších majitelů v nadpise zmíněného biku na zkušenosti ohledně výměny bushingu tlumiče. V tomhle jsem nováček, nicméně vím, že Fox teď dělá relativně nově vložky podobné Heavy Duty od TF Tuned, ale problém je, že ty od Foxe a ani od TF Tuned nejsou v potřebném rozměru (je to tuším 13mm, teď přesně nevím a nemám kolo u sebe, prostě je to menší než nejmenší u TF). Napadá mě jen custom rozměr od TF Tuned. Je ještě nějaká jiná možnost, případně dával už někdo Heavy Duty bushing od TF Tuned a podělí se o zkušenosti?

    Díky moc.

    0 0
    • Neťa  

      Up.

      0 0
    • Neťa  

      Fakt to nikdo neřešil? Vždyť těch kol musí být mraky, mělo by to být stejné i pro ročníky 07 a 08. Jen dodám že tlumič je klasika Fox Triad.

      0 0
      • dEvilPS3  

        mam 08cku s puvodnim triadem a abych rekl pravdu, nevim ani co to bushing je…porad mi maka jak ma, nechaval jsem ho jen repasovat.

        0 0
        • Neťa  

          Bushing není přímo v tlumiči, ale nachází se v okách (úchytech) tlumiče. Časem se vložky vychodí a vznikne vůle v uchycení – je potřeba je vyměnit.

          0 0
          • dEvilPS3  

            rad jsem se poucil a pokud se tu nekde najde kde ho intelogentne sehnat, mozna ho vemu i do zasoby :D Neplanuju menit ram, vcelku dost mi vyhovuje i ten triad.

            0 0
      • Goob  

        Já měl (teď ho vozí má drahá) jen obyčejné FSR XC, a pouzdro jsem si nechal vytočit z kusu duralu, protože jsem ho nebyl schopen sehnat nikde.

        0 0
    • maajkee  

      Já měl Cambera, kterej je odvozoneje od staršího 120mm stumpjumpera a vložky včetně bushingu u švece nebyl problém sehnat. Měříš dobře?

      0 0
      • Neťa