• Miloush

    Zdravím,

    podařilo se mi urvat a zničit koncovky bovdenů hydrauliky jak u páčky tak sedlovky.

    Nemáte někdo??? nebo nevíte kde sehnat?? českej dovozce RS je nemá a už to trvá nák dlouho :-(

    0 0
    • Guza  

      Můj Reverb přestal držet nastavenou výšku. Při zatížení se propadá o cca 2cm. Neopravoval si to náhodou někdo doma? Z nákresů a řezů mi není úplně jasné kterou součástku je třeba vyměnit, aby to zase začalo fungovat jak má.

      0 0
      • notobi  

        čistě jen muj názor: nestačil by přifouknout?

        vzhledem k tomu že dlouhodobě marodim ani netušim jak na tom bude muj reverb po 4měsíční pauze

        0 0
      • kOmE  

        Nejspis by stacilo vymenit tesneni ventilu. Jako prvni bych zkusil povolit matici na serizeni rychlosti ,jestli neni v systemu moc oleje a nedovira se kvuli tomu ventil.

        0 0
        • Guza  

          Přifouknout nepomáhá, to se tu už řešilo a matice serizeni rychlosti taky nezabírá. Mi to připadá jako by se dostal vzduch do olejové části. Ventil změny funguje dobře. Zastavuje vysouvání kdekoli tak jak má. Ale v kterékoli nastavené poloze pruží o 2cm.

          0 0
          • kOmE  

            jestli to propruzi ,tak je tam asi opravdu vzduch.

            0 0
          • Honik  

            Meni se tesneni na IFP, a je to kompletni rozebrani a slozeni. Zitra me zrovna jedno ceka..

            0 0
            • Janouch  

              tak ti preji uspech pak mi napis jak se ti to povedlo a jestli ti poslouží :)

              0 0
      • soap  

        odvzdušnění pomůže

        0 0
        • Guza  

          Nemáte tip na návod na odvzdušnění olejové části. Já našel jen originál sram service video. Tam je ale komplet rozborka Reverba. Jde to dvzdušnit jednodušeji?

          0 0
      • Roman11  

        Jedná se o zavzdušnění hlavní komory. Též jsem vloni řešil stejný problém, veškeré domácí oparace (přifukování, odvzdušňování) nepomohly. Proběhla oprava v rámci záruky – měnily nějaká těsnění. Kdyby to bylo po záruce, tak by to stálo tuším 1500,–. Ale tu cenu si moc nepamatuju, musel bych to vyhledat na reklamačním protokolu.

        0 0
    • krtex  

      Vykopu to,

      na BF jsem navod na odvzdusneni sedlovky (nikoli packy) nenasel, tady ano a fungoval mi, tak trebas nekomu poslouzi..

      Je to prispevek z 28.6.2014 (dole):

      http://forums.mtbr.com/…-785890.html

      KTX@

      PS: jen pro odvazne co se neboji kuchat natlakovane veci plne oleje a mini dilku (vypusteni vzduchu ani povoleni odvzdusnovaku nepomaha).

      0 0
      • milord  

        ahoj, mám stejný problém se zavzdušněním hlavního válce, bohužel z odkazu nejsem dost moudrý. můžeš to v pár bodech popsat?

        díky

        0 0
        • krtex  

          Depressurise the cylinder and, using the remote, fully depress the seatpost. Depressurise the seatpost again! You really don't want any air left in it or you'll get a face full of oil and metal when you remove the top circlip!

          Clamp the post into a vice, taking care not to scratch it. I had no aluminium jaws, so used cardboard – worked ok

          Very carefully, remove the small circlip at the top of the post. Even when pressure is removed, it comes out with a pop – be ready to catch the bits!

          Remove the circlip, retaining washer and small metal top cap

          You should now be able to see the main valve. Using needle-nosed pliers, remove it using the spike on the top.

          You can now peer down into the main oil cylinder. I then carefully added enough oil to reach just past the bottom of the piston. (see below)

          Replace the piston – it needed a firm wiggle to get it properly seated and pushed down.

          Replace the small metal cap, washer and circlip.

          Re-bleed the actuator circuit, as you've just emptied half of the oil out of it

          Hopefully, you're fixed!

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.