• 95kg

    Zdravím,poté co jsem zjistil,že mi praskl můj hliníkový giantík,se poohlížím po novém rámu.Padl mi do oka právě rám No Saint Maxari,ale mám obavu z toho aby se to podemnou nerozpadlo a taky nějak brutálně nekroutilo,nebo se bát nemusím? (jezdím spíše těžší převody,ale zase žádné terénní prasárny)Něco jsem BF vypátral,ale to co bych chtěl vědět jsem nenašel.Do rámu bych chtěl investovat max 25tis.,popřípadě jestli máte nějakou jinou alternativu vtom to cenovém rozsahu.

    Díky všem za nějaké postřehy

    0 0
    • TJK  

      Klidne ti ho doporucim, s cenou kolem 18l je to vpohode, ram je hodne tuhej a opravdu lehouckej, akorat si urcite pockej na novej model, bude lehci, cenove bude nastejno jako starej, ma mit uz celokarbonovy patky a tappered hlavu, a rovnopu bych to doplnil novym SIDem takez s tappered krkem a pevnou osou!

      0 0
      • 95kg  

        tak že se teda nemusím strachovat,zděsila mě právě ta nízká váha a jak tady nědne někdo psal ,že to má stěny tenký jak papír.

        0 0
        • TJK  

          Mam 85kg a co jsem ho zkousel tak je tuhostne naprosto vpohode a rozhodne bych se nebal vydrze, dovolil bych si ho radit k tomu lepsimu co se na Taiwanu vyrabi!

          0 0
          • 95kg  

            Měl bych na tebe prosím tě ještě jeden dotaz,jelikož s karbec rámama nemám žádnou zkušenost,měl jsi nějaký problém se skřípáním a jinejma zvukama?(ptám se proto,že mě tuhle předjížděl maník na karbec Meridě a byl to docela křupací zážitek) Mohlo mě šlehnout,když mi můj al. Giantík občas vydával pazvuky.

            Dík

            0 0
            • TJK  

              Ja taku extra skusenosti nemam :-) nikdy jsem karbon nejeydil dyl nez na vyskouseni, ale zpravidla nevydavaj tyhle zvuky ramy ale blbe serizeny / servisovany komponenty.. jinak mozna pokud je ram delanej lepenim tube to tube tak by tam riziko bylo, ale maxari je monkok akorat ted nevim jak bude mit novej maxari slapaci stred, starej ma BSA 68, novej mozna BB30 a tam uz riziko vrzani je, pokud to bude blbe udelany viz priklad Superior kdew vrze snad 100% jejich biku s BB30, ale opakuju neni to klikama ani konstrukci toho slozeni, maj nekde nedostatek v presnosti potazmo vyrobe ramu a to vede k tem pazvukum.. treba Cannondale to vozi takovejch let i se stejnyma klikama a nic..

              0 0
              • 95kg  

                Já bych stejně šel do té letošní červenočerné kombinace.

                0 0
                • TJK  

                  pak neni problem… mozna bych skusil kontaktovat Budinu (bikesport.cz) treba ti udela zajimavou cenu… nebo rovnou z kolokramu…

                  0 0
            • kesu  

              karbonovej rám určitě neskřípe,spíš je ale problém když skřípe něco jinýho jelikož se to tim karbonovým rámem nějak líp nese:-)

              0 0
    • siafu  

      Pokud ti stačí M, tak Orbea Alma, jinak by asi člověk pocitově bral třeba nějakou Meridu FLX nebo Wilier Solitario.

      0 0
      • 95kg  

        Na tu Orbeu jsem taky čučel,ale bohužel jeto jen v eMku,ale každopádně ti díky

        0 0
      • roud  

        toho wiliera jsem nedávno viděl naživo a je to fakt luxusní rám rozhodně bych do něj šel 1000× radši než do maxari…

        0 0
        • TJK  

          me se teda nelibi ani tvarove, ani barevne…

          0 0
          • roud  

            tvarově je to prakticky to samý co maxari jen to má navrch i nějakej design ;o]

            0 0
        • 95kg  

          Zdarec,můžu vědět proč radši 1000× wiliera než maxariho,bral bys ho radši jen proto ,že je to wilier?

          V čem je lepší?

          0 0
          • roud  

            na první pohled vypadá zpracování líp u wiliera tuhostní rozdíl mezi nima nepoznáš a kdyby se něco posralo tak radši budu řešit reklamaci se značkou jako je wilier než nosaint ;o]

            0 0
        • duk  

          Tohohle Wiliera má kamarád a designově nic moc, teda spíš nic, než moc, ale to je asi hodně individuální.

          0 0
        • Ruprt2  

          toho vilíera znám má ho tchán. Nedá se na něho říct křivého slova.

          0 0
    • TJK  

      Jeste k tomu Maxarimu, podle toho co jsem se bavil s jednim prodejcem bzch si temer na 100% tipnul ze takle bude vypadat ten novej model 2011 http://www.bike-forum.cz/…l-25530.html

      0 0
      • roud  

        A co vzít rovnou ten 4ever cenou bude určitě taky za ±20 litrů designem je dost povedenej ???

        0 0
        • TJK  

          jj taky bych byl pro

          0 0
        • 95kg  

          moc se vtom nevyznám,ale v případě ,že bych šel 4E,nemusel bych kupovat i novou vidli skrz tu hlavovou trubku?

          0 0
          • roud  

            vidli ne jedině jiná hlávko…

            0 0
            • 95kg  

              ajo,sem myslel že se tam musí dát ta vidle co má sloupek dole širší a nahoře užší,nebo tak něco

              0 0
              • TJK  

                To vymezis tim hlavovym slozenim, ktery ti dole zredukuju tu 1.5" na 1 1/8" hlavu

                0 0
    • Teejay  

      Jezdím tenhle rám od jara, má najeto cca 2800kiláků a jsem navísost spokojenej, taky jsem se zpočátku bál, možná i díky radílkům tu na fóru (že praskaj, že není tuhej atd.), teď vím, že to zas až taková pravda není. Když tak koukni do profilu, jestli něco, tak se ptej.

      0 0
      • roud  

        až to někde pořádně smotáš tak nám radílkům napiš a dej sen i foto co na to rám :O)

        0 0
      • 95kg  

        možá se ptám jak blb,ale myslíš že ta tuhost je srovnatelná s hliníkovým rámem? Radši než pohodlí,preferuju to ,že kolo pořádně jede.

        0 0
    • duk  

      Vozím Maxariho (profil) od jara a zatím naprostá spokojenost. Najeto na něm mám cca 5000km. Je lehkej, tuhej a fakt jde za pedálem. Jediný problém tohohle rámu vidím v tom, že má hodně málo místa mezi vzpěrami zadní vidlice a pláštěm, proto nedoporučuji vozit pláště nad 2,2". Oproti mým minulým rámům má Maxari také extrémně nízko středové, takže si musíš v technických výjezdech dávat pozor na škrtání pedálem o překážky, ale to je zase vyváženo extrémní stoupavostí a klidem ve sjezdu.

      PS: Smotal jsem se s ním už hodněkrát a zatím drží, za tu cenu to podle mě není špatnej rám.

      0 0
    • kesu  

      nechceš spíš za 25 tis fulla?

      0 0
      • Pijer  

        asi nechce: „možá se ptám jak blb,ale myslíš že ta tuhost je srovnatelná s hliníkovým rámem? Radši než pohodlí,preferuju to ,že kolo pořádně jede.“

        0 0
      • 95kg  

        celoodpružence jsem měl pučenýho od kamoše asi na měsíc,ale pevňák je pevňák.celood­pruženec má moc hejblátek a jak se znám tak by mi tam určo pořád něco skřípalo,mám radši pevňouše :-)

        0 0
        • Hnoj  

          Doporučuju se poohlídnout po ebay a tak, MAXARI se dá koupit s mnoha jinými nápisy na rámu kolem 600euro.

          0 0
          • TJK  

            jenze to uz jsi na hranici kdy budes bojovat s prodejcem o deklaraci nizsi ceny (a ze 95% prodejcu na ebayi se boji a nizsi cenu ti nedeklaruje!), protoze jsi nad celnim limitem se kterym te to vyjde skoro nastejno jako koupit maxariho tady… prodejci u nas sou taky ochotny jit s cenou kousek niz…

            0 0
    • 95kg  

      Sry,že zas otravuju,ale nedalo mi to a napsal jsem na Kolokrám a odepsali mi,že na mou váhu mi ho nedoporučují,tak že jsem zas v pasti.Najde se někdo (přibližně stejé hmotnosti jako já)ale i jiní co jezdí nějký karbec rám? Zvednul jsem i cenový rozsah :-),cena 20 až 30tis.Uvítám všechny možné návrhy.

      Díkes

      0 0
      • jonti  

        Scott Scale je držák, a když je i ten málo, tak Trek 9.8. Nebo taky Merida, ale Carbon flx, ne O.nine. Ta se ted jako komplet kolo sezene opravdu levne.

        0 0
        • roud  

          nevím jak carbec scale ale na sporlifu jsem se bavil s borcem kterýmu prasknul dvakrát spark a byl to dobrej střízlík :O(

          0 0
          • krokus  

            No to mě nestraš. Doufám, že by Scott v takovém případě nedělal problémy s reklamací, i když už na kole nemám originální tlumič.

            0 0
          • duk  

            Kamarádovi praskla 2 měsíce stará Merida flx sama od sebe v zadní stavbě a to nemá víc, než 65kg… Prasknout může všechno.

            0 0
            • roud  

              Výhoda velkejch značek je že neni problém s reklamací :O)

              0 0
        • 95kg  

          Na Scott Scale (jenom rám, nemůžu nikde narazit) a po té meridě FLX jsem jsem se už taky díval,ale kdosi na BF psal,že při brždění prej vybruje zadní stavba(prej je to tím,že na zadní vidlici jak je patka ,není vzpěra nebo co)tak mám zas brouka :-(

          0 0
          • roud  

            tak meridu neni problém si půjčit u nějakýho prodejce pak třeba budeš mít jasno ;o]

            0 0
          • destr  

            U té meridy bych se toho nebál!

            0 0
            • 95kg  

              Máš s tím osobní zkušenost,nebo jsi to jen někde slyšel?

              0 0
              • TIR  

                A co Rock Machine Team, mám tento rám od jara,nijak ho nešetřím, zatím maximální spokojenost, najeto cca 5000, několikrát v kotrmelcích a drží dobře, no a vážím 102, takže zátěžová zkouška každou jízdu.

                0 0
                • 95kg  

                  mrknu na něj,ještě co jsem se tak díval,co tak Author Master 2010(karbon 30T),nebo Author Introvert 2010(karbon 40T),nebo MRX karbon elite (karbon K3),nebo MRX karbon EVO(karbon 12K),může mi někdo říct,co znamenají ty čísla u toho karbonu?Popřípadě jestli někdo nesedlá některý z uvedených rámů.

                  0 0
          • McBlacky  

            to dělaly spíš hlíny a hlíny s karbon stavbou, ale to už je let. min 2 roky je FLX celokarbon

            0 0
      • keo  

        Tak mám 90kg a mám maxari asi 2roky a zatím drží,nejezdím žádný těžký terén jen polní,lesní cesty a skáču tak maximálně přes odvodňovací kanálky.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.