• boldricus

    Zdarec,

    mám možnost koupit tohle kolo za cca 35000,–

    http://www.scottmtb.cz/…t-spark-660/

    Teď jezdim na pevným desetiletým Giantu a protože jsem si už kolakrát pomyslel „tady by to na fullu bylo fajn“ začal sem po nich pokukovat. Co myslíte, stojí tenhle Scott za to? Nebo bude lepší zůstat u pevnýho s lepším osazením dejme tomu kolem 25000,–? Jezdim po horách tak 70/30 lesní cesty/asfalt, ročně tak 2000km a tempo spíš na pohodu, než dolů ze stráně..:-D

    Co se Scotta Spark 660 týče mi je jasný, že výbava neni nic moc. Brzdy by to chtělo vyměnit za lepší a do budoucna by byl fajn Scottí twinlock s lepší přední vidlí, ale to už skoro mluvíme o Sparku 650 a na ten teď fakt nemám..:(

    Zajímá mě názor ostatních, bo já si s tím nějak nevim rady…

    0 0
    • tonik666  

      Jestli máš rozpočet 35k na nového fulla, tak bys už mohl sehnat něco rozumného, ale to rozhodně není ten Spark z odkazu.

      Třeba starší model Giant Trance nebo Trek Fuel Ex.

      0 0
      • boldricus  

        no abych se přiznal, tak původně to bylo 25k na pevnej a smíření se s tím, že fully sou moc drahý, ale pak sem našel Scottí Spark 70 za 28k a ten mě nakop, bohužel už byl vyprodanej. Jako outěchu mi nabídli právě 660ku. A co je na ní špatnýho?

        Treka myslíš tohodle?

        http://www.prodejkol.cz/…el-ex-5–2012#…

        Giant Trance sem si prohlížel na jaře a nijak mě neuchvátil. Sem konzerva a zvohejbyný rámy si mě nelíbí..:-D

        0 0
        • tonik666  

          Špatná je na něm hlavně lowendová vidlice. Celkově ale nevím, zda to je kolo s fungujícím odpružením.

          Na averzi vůči zohýbání (nebo barvičky) zapomeň, důležitá je funkčnost. U Giantu Trance a Treku se ví, že jsou to fungující rámy a pohodlná, oblíbená kola.

          Trance X3 2013 mají třeba v Atombike, za 26k, zbyde ti hromada peněz na vylepšování, pokud bys potřeboval.

          Trek Fuel Ex zde v modelu Fuel Ex 7 nebo Fuel Ex 6

          Zásadní je, jak jseš velkej. Pokud moc ne, tak bys mohl sehnat ve výprodejích nějaké zbylé pěkné Sko nebo Mko.

          0 0
          • boldricus  

            mám 173, takže co sem tak koukal sem zralej na Mko. K Sku bych musel koupit půlmetrovou sedlovku a 20cm představec..:D

            No zkusim se na toho Gianta několik minut upřeně dívat, snad na něm najdu něco co mě nadchne..:D Ale spíš se mi zamlouvá Trek.

            0 0
            • tonik666  

              To jsi parametrově celkem v klidu a M ti bude – pozjišťuj si, zda je mají k dispozici a případně jestli to můžeš někde ozkoušet (dojel bych si autem kamkoliv) a následně zakoupil.

              Mám ve svém okolí Fuel Exů několik a majitelé jsou spokojeni.

              0 0
              • boldricus  

                Moc díky za doporučení. Jenom doufám, že to nebude s křížkem po funuse. Loňský modely mizej rychle.

                0 0
                • boldricus  

                  Akorát sem si všim, že u Fuela tlumič od Foxe Float RP-2 se nedá zamknout. Nemám s tim zkušenost, ale mít měkkej zadek na jízdu do kopce? Podle mě na vejšlap do kopce by se tlumák měl nechat zamknout.

                  0 0
                  • tonik666  

                    Není potřeba to zamykat. Propedal to má, aby se dal tlumič přivřít. Čistej závoďák to není, ale je to universál. Kamarádi (z toho někteří závoďáci zvyklí na HT) na tom normálně jezdí chrtí vyjížďky 100+ kilometrů, takže bych se nebál, není to houpačka.

                    Zkus někde testovací jízdu :)

                    0 0
                    • boldricus  

                      Už mám nahozeno, tak sem na to zvědavej. Svez sem se na kámošově enduru a to už je divočina, zdvih jak kráva, po lese je to pecka, nemít to zamykání tlumiče, tak by to bylo všude jinde docela zlo. Další kámoš má Giant Trance tušim z roku 2008 a je z houpání docela nešťastný a přemejšlí o návratu k pevňáku. tak mě to trochu zmátlo, původně sem totiž žil v domění, že zamykání je dneska pro mtb běžný.

                      vyzkoušim a uvidim, každopádně moc díky za pomoc :)

                      0 0
      • Mr.Data  

        To je trosku jina kategorie, spis Anthem nebo Top fuel.

        0 0
    • Sidewinder  

      Spatne vybaveny a predrazeny. Ani novej by nemel imho stat 35k. Rozhodne zustan u planu na full, ale koukni jinde.

      0 0
    • marco  

      Důvod jít dnes do 26" XC Full. To kolo je šílený za tu cenu. Koukni na nové modely 2014 s 27,5" nebo 29"

      0 0
      • boldricus  

        Na 29" mám moc krátký nohy, sesednout ze sedla je doslova o koule..:D 26" mi přijde obratnější a jsem na ni zvyklej.

        0 0
        • marco  

          Tak to jo nezapomeň, že dnešní rámy mají výraznější sloping rámové trubky u fůllu je to ještě víc. Natoč to sesedání to by mě zajímalo v jaké fázi si ty koule narážíš. No stejně pokud máš obavu z 29" tak 27,5" by ti mohlo vyhovovat není to tak od klasiky 26" odlišné.

          0 0
          • boldricus  

            …no jasně, a pak to tu bude kolovat a budu slavnej…:D

            prostě devětadváca mi přijde strašně velká, připadám si na ní jako když sem byl malej a kolo se kupovalo abych z něj hned nevyrost..:D

            27,5 si pudu někam prubnout, dokud eště venku nepadá.

            0 0
            • tonik666  

              Stačí napsat kolik měříš a kolik máš délku nohou.

              0 0
            • Dejv94  

              Není devětadváca jako devětadváca. Něktrý jsou fakt nepovedený, ale větší značky už to mají vychytané, takže s velikostí rámu není žádnej problém a pak už je to jen o tom, jestli ti něco větší kola dají nebo ne.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.