• scret

    Ahoj,

    porad zvazuju nejakou lehkou (tak max. do 2300g) AM vidli tak do 10tis. , mozna lehce pres, idealne vzduchovku, 150mm a jeste k tomu bez pevny osy… je to trochu vorech:)

    jezdeno to bude na celodenni vejletovani,obcas nejaka tezsi pasaz, skoky max. z metru… na vic se necejtim…

    Idealni se mi libily Marzoky AMka, bohuzel ty prestaly delat, misto toho frcej 55ky,ktery jsou bohuzel v nejlevnejsi verzi docela uz zavazi… ve vyprodejich AMka uz taky nejsou…:(

    Poradite?:)

    nebo se mam nechat zvrtat do pevny osky? ale jsme zase u toho, co za vidli do tehle penez? PIKE jenom 140mm :( Epicon 140mm:(

    0 0
    • kali222  

      pevna oska : )

      0 0
    • Kubiczech  

      Co nekde v zahranici pohledat Nixona Elite?

      0 0
    • Pjotr  

      Podle mě taková vidle do 10k nová neni…možná nějaký žvejky vod vinetůa… v tomhle případě asi spíš bazar nebo nějaký výprodeje z USA a i tak asi budeš muset přidat.Jo a bez pevný osy víc než 140mm bych řek nemá cenu mimo vanilly R ale ty chceš zas vzduch a má jen 140.  

      0 0
    • kali222  

      jeste me napada : ) kro mceny by t ovsechno splinla Z1 eta light : ) 2227g 150mm a vzduch tam bude asi taky :) na ivelu.cz je jeji inzerat : )

      0 0
      • scret  

        diky, konecne nejaky odkaz… nasel jsem jeste za cca Foxe Floata RL za 13

        0 0
    • marapara  

      Revelation nebo Pike

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • jecnak  

      Pike a nebo Nixon zalezi ktery chod ti vic vyhovuje. Urcite bych sel do pevne osy. Na to co jsi popsal mi ale i to prijde zbytecny.

      0 0
      • scret  

        prave, pevnou osu nevyuziju, takovej dabel zas nejsem:) navic to zvysuje i hmotnost… proste chci jenom mit zdvih, mozna tech 140 by fakt asi stacilo…

        ted mam Stance 150mm bez pevny osy a bohate mi to staci… bohuzel jeho chod je docela tragickej, nebo spis teda tlumeni… a taky se mi vubec nelibi ze po jizde ve sr..kach po bource, docela slusne zatuhnul:( holt blby tesneni:(

        0 0
        • marapara  

          No pokud by stačilo 140 mm, tak je tu ještě kategrie ne AM, ale XC – Epicon je má těch 140 mm.

          0 0
          • scret  

            prave! to je presne ono, Epicon tuned by MIlan by vysel cenove uplne nejlip a pritom kvalita bude nejspis vicemene stejna s ostatni konkurenci…

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • tomek  

      AMko ve výprodeji…

      http://www.tandem-bike.cz/…l-mountain-1

      0 0
      • marapara  

        Tak přece se našel upínák :)

        0 0
        • scret  

          jo jo jo, dikyx, tohle jsem hledal, vim ze jsem ji nekde videl,ale nemohl jsem to uz zaboha najit…jdu nejspis do ni…

          0 0
          • milan1  

            Nech si od toho dobrého rádce trochu poreferovat o té vidlici, měl by snad o ní něco vědět ne?

            0 0
            • scret  

              promin, to jsem trochu nepochopil…

              myslel jsem jenom ze mi hodil na ni odkaz…

               

              mimochodem rad bych znal tvuj nazor na vidlice,ktere tu byly zminovane…konkretne treba nejake AMko nebo treba Nixon… Pike tu uz byl kdysi tusim probirany, Epicon je asi na B-F nejprobiranejsi vidlice ze vsech… takze to bych znova neotviral…

              diky

              0 0
              • milan1  

                Podívej se do profilu kdo ti to nabízí a když to nabízí a prodává, tak by taky k tomu měl umět dát nějaké bližší informace ne? Tady se obdobná vidlice probírala celkem podrobně ale nvím, kdo si z toho co vzal?http://w­ww.bike-forum.cz/forum/mar­zocchi-z1–2006-problem/833572/­forum.html#un­read1

                0 0
              • milan1  

                A k těm vidlicím, přiznám se, že nemám přesně představu co asi chceš. Vycházel by mě z toho asi nejlépe Pike ale jedině vzduchová varianta. K tomu ti uvedu, že Epicon s pevnou osou na matky by byl pevnostně naprosto srovnatelnou variantou, designově by ovšem byl pozadu, ta pevná osa vypadá samozřejmě lépe na oko a známé provedení dural verzus ocel je samozřejmě probrané mockrát. Když vezmeš současné snahy o zavedení standartu 15 mm os, tak za chvíli nebude celkem správně nic jiného, než pevné osy a já s tím plně souhlasím, je to správná cesta. Takže záleží na tobě, jak zvolíš a jakou pevnost chceš, já bych bral rozhodně pevnou osu, pokud chceš něco lepšího a odlišnějšího než máš (myslím tvojí R7). V případě vah uváděných u těch pevných os bych si potom ohlídal, zda a jak jsou uváděny váhy. váha bývá někdy s pevnou osou, někdy solo, bez ní a Marzocchi ráda uvádí váhu taky bez sloupku.

                0 0
                • scret  

                  taky vidim trend pevnych os, cim dal lehci vidle a pevny osy…

                  jinak co chci?:) heh, to kdybych sam vedel:) v jednu chvili si rikam ze pevna osa proc ne, pak si zase rikam ze mi obyc na upinak bohate staci pro moje jezdeni… kazdopadne bych rad citlivou vidlici,ktera bude mit samozrejme oproti R7me pocitove nekonecny zdvih..:)

                  jak jsem psal vys, tak ten muj Stance mi tuhosti si myslim bohate dostacuje…jen mi prijde ze nevyuziva poctive cely svuj zdvih (jak jsem ti psal, nejspis tvrdsi pruzinou nez bych potreboval) a ze tlumeni neni to prave orechove…

                   

                  kazdopadne diky za tve rady a postrehy

                   
                  0 0
                  • pitos  

                    Stance ti tuhostí dostačuje?…vždyť se to kroutí jak had:)mrkni na venkovní nohy vidlice v místě kde prochází plášť jak jsou od něho při projíždění zatáček odřené.

                    0 0
                    • scret  

                      tak to asi projizdim zatacky dost laxne,protoze je odrene nemam:) ale jinak uznavam ze jsou tuzsi vidlice… ale me staci i tohle…

                      0 0
                  • jecnak  

                    Zkus si nekdy projet nejaky rozbity traverz a nebo zatacku s pevnou osou a bez ni. Pokdu poznas rozdil, tak to jeste neni ztraceny ;-) Ne vazne, je to hodne moc znat. Cim vyssi zdvih, tim vic. Jedes tam kam zatocis a ne tam kam chce vidlice. Osobne bych sel klidne do pevne osky i na XC, pokud by to nebylo vahove mimo. No jinak nevim jestli mas ty vinetu vidle nejak upravene, pokud ne, budes asi Pikem celkem prekvapeny. Ja bych treba do zadne Manitou vidle nesel prave kvuli chodu – pocatecni necitlivosti.

                    0 0
                    • milan1  

                      Tohle je naprosto přesné. Chtěl bych ještě doplnit, ty jsi vyloženě technický jezdec, který dokáže mnoho zvládnout svojí technikou a nikoliv materiálem, jeho výhody ovšem rozeznáváš bezpečně a přesně. Já uvedu jenom jako doplněk. Přechod u mě z vidlice XC PRO (to je základ z RUXe a navíc s pevnou osou, vidlice v tomto provedení je např. pevnější než Pike) na Duroluxe byl velmi výrazný.(jsem ovšem vyšší váha, nižší tohle jistě pozná i v menších rozdílech ale rozhodně pozná a na žebříčku pevnosti se nezastaví a tak, jako se úpostupuje k vyšším zdvihům zcela automaticky, tak bude každý přistupovat i k vyšší pevnosti, když jí jednou vyzkouší. Není ani třeba hned zkoušení v extrémním terénu, ta pevnost je poznatelná ihned a když na tohle třeba sedl i nezkušený jezdec, tak popsal pocit jakoby kolo zatáčelo nějak strměji, jako by mělo strmější převod řízení. Nebylo to a není převodem, je to prostě pocitem, který i když nezkušený ale vnímavý jezdec si ustaví na své vidlici. Tu vůli, nebo řekněme prodlevu, menší pevnost a tím i jsitotu si převede do svého pocitu a když vyzkouší jízdu na výrazně pevnějším základu kupodivu to ihned pozná i když to nemusí pojmenovat správně. Pevná osa jde částečně nahradit a pevnostně odpovídá i pouhá osa na matice ale vzhledově je klasická pevná osa samozřejmě hezčí a dává i opticky jiný pocit. A jenom pro doplnění ten Durolux je na nohách 35 mm a to také rozhoduje. Když jsem ale postavil vedle 35 mm nohou nohy o pouhý milimetr silnější byl optický dojem o pořádný kus jinde, samozřejmě ve prospěch nohou 36 mm. To už ale šplháme příliš vysoko. kdo by ale před časem předpověděl, že standartem XC vidlic se stane 32 mm :-)

                      0 0
                    • scret  

                      urcite mas pravdu, problem je v tom ze jsem jeste nemel moznost vyzkouset vidli s pevnou osou, tim padem ani netusim jak je to rozdilne oproti ose normalni na vidlici s vyssim zdvihem… zaznamenal jsem razantne kdyz jsem poridil kolo prave se Stancem, najednou byla tuhost (oproti klasic. XC vidlim) nekde jinde… proto verim ze pevna osa bude prinosem… co me mozna nesmyslne od ni zatim odrazovalo byla vyssi hmotnost a horsi demontaz predniho kola…

                      0 0
                      • jecnak  

                        Coz u Pike neni problem – pevna osa na rychloupinak. Vahove jsi na tom taky dobre.

                        0 0
                      • cat  

                        To mas jak mekka a tvrda lyzaka.  S pevnou kolo reaguje na povely okamzite.

                        0 0
                • apache6000  

                  Reklama patri uplne jinam

                  0 0
                  • Lišák  

                    A něco k věci by jsi neměl?

                    A měl jsi tady na B-F vůbec někdy něco k věci? Možná jsem to přehlédnul.

                     
                    0 0
      • pepino  

        Jo aha, vy myslíte All Mountain, ne AMko, voni v tom maj občas zmatek i prodejci, třeba tady je vidle AM SL, ne All Mountain http://www.specialized.cz/new/archiv.php?…

        0 0
        • scret  

          myslel jsem ze AM je All Mountain… tak v tom pripade v tom mam asi taky zmatek:(

          0 0
    • M&D  

      Sorry za vstup tohoto typu – nabizim zcela noveho nepouzivaneho Pika 454 dual air – cena dle dohody:-)

      0 0
      • Pavlos  

        2000?

        0 0
      • scret  

        za kolik? jak ma dlouhy krk? pis mi dystak na mejla…

        0 0
        • M&D  

          tvuj mail jaksi v proflu neni:-) muj je mdziuba@centrum.cz  kdyz tak mi pisni at ti muzu odpovedet. nechci to probirat tady na foru-sem to asi nepatri:-)

          0 0
        • M&D  

          tvuj mail jsem v profilu bohuzel nenasel. muj je mdziuba@centrum.cz – kdy tak mi napis at ti muzu podrobnosti napsat na tvuj. krk zmerim vecer doma a cenu zkus navrhnout:-)

          0 0
          • scret  

            ajta krajta, kdysi jsem ho tam mel… se to mozna nejak ztratilo na prechod na novou podobu B-F:( pisnu nejspis az nekdy zitra, ted uz letim do prace a celej den se uz ke kompu nedostanu:(

            0 0
            • Lišák  

              Už jsem to tady někde psal, když se předělávalo fórum. Je potřeba, aby si mail všichni, kdo ho mají uvedený a nesnaží se být inkognito, povolili.

              Psal jsem to do vlákna pro Admina, že by nebylo špatné udělat nastavení tak, mail je vidět a kdo  to nechce, tak ho zakáže. Nestalo se tak :-(

              0 0
        • M&D  

          btw – na jaky kolo to chces?

          0 0
          • scret  

            zatim na to haro co je v profilu, za nejakou dobu bude lepsi ram… mozna GT Force

            0 0
    • mildante  

      Cau, mam jen zacatecnicky dotaz – co znamena ta pevna osa?

      0 0
      • vojtechposmourny  

        Pevná osa většinou znamená 20mm osa v průměru dotahovaná imbusy nebo upínáky, která se vidlí provléká. Je to pevnější než RU.

        0 0
    • Dag  

      Nahodou jsem narazil na tohle  http://cyklobazar.cz/kontakt.php?…     Je to ale jenom 1300mm

      0 0
      • Dag  

        oprava  130mm

        0 0
        • scret  

          prave, jenom 130!:( chci minimalne 140…idealne 150

          0 0
          • Pjotr  

            http://www.global-sport.cz/…on-comp.html

            Tady sem našel tudlec to 145mm pevná osa a 2130g sice pružina ale lehká… asi nějakej doprodej. Já osobně bych teda manitou nikomu po zkušenostech nedoporučoval ale zase nixona konkrétně sem nejezdil a pravda pevná osa by mohla lecos zachránit ( třeba ty 32mm nohy).  Tak jestli má někdo nějaký zkušenosti…

            0 0
            • Darkson  

              já pružinovýho niixona bez pevný osy vozil na xc/enduro a s tuhostí jsem neměl problém. pravda, vidli s větším průměrem nohou nebo právě pevnou osou jsem nikdy nevozil, tak nemůžu moc srovnávat…

              0 0
              • pitos  

                to je právě ten problém ,že jsi tu pevnou osu nevozil.když jsem ještě měl RVL tak jsem také myslel že vozím tuhou vidlici…po přechodu na lyrika jsem si uvědomil že tomu tak nebylo:)

                0 0
                • warzone  

                  aj 32 vs. 35mm nohy robia dost ;) inac mas to super,tiez rozmyslam zmenit ram…

                  0 0
                • Darkson  

                  nj, ale Lyrik už je fakt jiná liga:-). spíš by mě zajímal rozdíl mezi 2 stejnými vidlicemi, z nichž jedna by byla s pevnou

                  0 0
      • KRAJIC  

        Podle mne to je AM3 – vlastním ji. Vysoká je jako 150mm vidle – od osy náboje po vršek korunky(ta část, kde pak začíná hlavová trubka) měří zhruba +/- 540mm.

        0 0
    • weekend warrior  

      Mam pocit, ze za tyhle money u nas vidli s temihle prametry nesezenes. Venku, pri trose stigra jo, bacha vsak na dopravu, clo a dane. Pokud nepotrebujes ten zdvih kvuli geometrii a poresis si vahu na pruzinu sezenes rx revelation nebo pika s pevnou oskou. Mam 90kilo, nejtvrdsi pruzinu  v revelationu a jsem max spokojenej. Urco jsou lepsi veci, ale na me xc, lehke dolekop a pokusy o street to je fajn.

      0 0
      • scret  

        pruzinu nechci, stve me kupovat nahradni pruziny za tak sileny penize… clovek by potreboval laborovat idealne mezi dejme tomu 3ma pruzinama a pri cene cca 500 za jednu je to vysmech…

        Revelation je na me a hlavne na to kolo sakra malo…

        0 0
    • pitos  

      na to Haro bych nic s menším zdvihem než je 150mm nedával,radědi alespoň 160mm.Už tak to má strašně strmý hlavový úhel a třeba s takovou RVL by to už byla asi katastrofa úplná.

      Dal bych tam Durolux,je levná a má zdvih 140–180mm takže ideální.

      0 0
      • scret  

        ted zezacatku na to Haro a az prodam ram,tak nejspis bude GT Force…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.