• smash_mouth

    Divny misto na prasklinu bych rekl, si o tom myslite? Jde na reklamaci…

    0 0
    • deekay  

      Sedlova trubka zezadu? To nekde dostalo necim ranu ne?

      0 0
    • David Bek  

      Tohle nemá s kamenem nic společného. Není možný, aby toto způsobil kámen v takovém rozsahu. Několikrát jsem trefil velkým kamenem rám a byla to taková rána, že jsem slezl a čekal vždy nejhorší a maximálně odchlípnutý lak, ale ani známka po narušení karbonu. Karbon tyhle pecky umí dobře utlumit aniž by se narušila struktura. Hlavně, jak velký ten kámen by musel být, aby poškodil tak velkou plochu a ten řez na středu by kamen nedokázal.

      Mrkněte na čas 3:05 a dále.

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • MARIN  

      Mě se něco podobného stalo, když jsem měl prasklou sedlovku v místě upnutí ale prasklo mi to v přední části sedlové trubky.

      0 0
    • plzakj  

      Reklamaci nic nezkazis.

      0 0
    • smash_mouth  

      Sedlovka konci 6 cm nad prasklinou

      0 0
      • deekay  

        Hmm, tak to asi fakt nejaka vyrobni vada (delaminace, bublina) diky ktery to bylo v danem miste oslabeny.

        Bohuzel nic „nestandardni“ u velkoseriove vyrabenych karobn ramu.

        0 0
    • Smazaný účet  

      vypadá to jako „zborcené“

      0 0
    • roman 3D  

      na to bych už nesednul

      0 0
    • smash_mouth  

      Vcera slo na reklamaci, tak uvidime, poreportuju..diky za nazory

      0 0
    • smash_mouth  

      Ty woe, tak dovozce 2 dny pred reklamcní deadline, po 4 urgencich, poslal dovozce ASPIRE následující odpoved … " **„vyřízeno-neuznáno 1944“ ** WTF???? Zadne oduvodneni, vysvetleni, zda je to jezditelne, jak analyzovali ..

      Nemate tip na soudniho znalce? Na další postup?

      Asi bude fajt … protože tohle je fakt proklientsky přístup přes čáru.

      0 0
      • deekay  

        S Aspire podobna zkusenost. Kolo kupovane v kamennem Koloshopu, dovozce Aspire. Reklamace zamitnuta bez oduvodneni. Az kdyz jsem tady na BF zalozil tema, kde se shanim po kontaktu na znalce tak me kontaktovali z koloshopu a znova to prijali do reklamace a mel jsem novy ram. Jen dodam ze slo o alu ram a byla zcela viditelne nakrivo navarena sedlova trubka. Takze jsem na tom po koupi odjel asi 20km a hned odvezl zpet, po tom co to kolo samo zatacelo na stranu.

        Tudiz zkusil bych to protlacit jeste jednou pres maloobchod, protoze s nima se mas bavit. Se mnoou se treba primo Aspire vubec bavit nechtel a ze vse se ma resit pres maloobchodniho prodejce (coz chapu, akorat je problem ze oni dva se nemuzou dohodnout mezi sebou).

        0 0
      • waters  

        To je dobrý výsměch od Aspire. Neslyším na ně negativa poprvé. Zajímalo by mě jak dopadl uživatel Cannona, který tady nedávno postnul prasklinu na rámu u zámku sedlovky.

        0 0
      • adam1  

        Zkus to přímo na výrobce ,když jim to popíšeš včetně fotek se možná ledy pohnou .

        https://www.gtbicycles.com/cze_en/

        0 0
      • krabica  

        Udělal jsi strategickou chybu, měl jsi potichu vyčkávat a doufat, že prošvihnou termín… :-) Jinak mě křivý rám u Al Grade vyměnili do týdně – kupováno u Moje kolo.

        0 0
      • Vilém  

        Mozna si je nemel urgovat. Pretahli by to a jejich smula.

        0 0
        • midrus007  

          Bych se ridil podle ČOIky

          Pokud se s prodávajícím neshodnete na charakteru vady, tedy jestli jde o vadnost materiálu nebo je na vině mechanické poškození zboží, jde o otázku znaleckou, kterou může zodpovědět pouze nestranný znalec v daném oboru. V prvních 6 měsících je vaše postavení silnější, jelikož zákon předpokládá, že zboží bylo vadné už od začátku, když se vada projeví v této době. A je na prodávajícím, aby prokázal, že tomu tak nebylo, nestačí to ovšem jen tvrdit. Pokud byste se obrátili se svým nárokem na soud, prodávající by musel být schopen předložit důkaz, že nejde o vadu existující na zboží při převzetí, jinak spor prohraje. Jestliže se vada projeví až po prvních 6 měsících od převzetí, bude na vás prokázat, že důvod zamítnutí reklamace nebyl správný a skutečně se jedná o vadu, za kterou prodávající odpovídá. Znalecký posudek, který vám dá za pravdu, posílí vaši důkazní pozici a může přimět prodávajícího k dodatečnému uznání vaší reklamace. Pořizovací cena posudku obvykle patří mezi náklady spojené s uplatněním reklamace. Je tak vaším právem po prodávajícím požadovat jeho proplacení.

          Kde je to upraveno: § 2161 odst. 2, § 2165, § 2167 a § 2170 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; § 20n odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele; § 127a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád

          rozhodně vyřízeno-neuznáno 1944 nestaci

          jo a jeste tohle

          https://www.dtest.cz/…-6-mesici/25

          0 0
          • smash_mouth  

            to je dobry vyklad diky, uz jsem si nasel znalce, cekam mail co jsem na Koloshop poslal a podle toho jak k tomu pristoupi budu postupovat dal. Obavam se ze budu muset do pře, neboť zatím moc komunikativně nápomocní nejsou :-(

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.