• misak.kadlec

    Ahoj nedávno jsem objevil tuhle „novinku“ co odněkud vykopala Merida, nemůžu se zbavit pocitu, že jsem to už někde viděl. Nepamatujete si někdo kdo to vyráběl a proč s tím přestal?

    Já osobně bych tzch to třeba ani moc nechtěl, tuhnuttí u tohodle rámu pod brzdou sice je, ale v lesním terénu to ani tak nevadí. Proto bych snad radši žl s mírným přituhávaním zadní stavby než s technickými potížemi které tohle řešení může působit. Co si o tom myslíte? Těším se až budu mít příležitost to někde vyzkoušet. Mám bohužel obavu, že to může minimálně po čase způsoovat velké rezonence do zadní stavby doprovázené mohotným rachotem díky vůli která v uchycení toho vehementu musí zákonitě vzniknout.

    Jetště nějaký ten link.

    0 0
    • kubad  

      je to standardní XTR 2007 kotouč

      0 0
    • Pavel100  

      Patentovaný název je fantastický, bral bych 180mm a 160mm floating disc v červeném eloxu:-)

      Je nutno použití 10mm upínáku (nelze použít normální s jiným designem), zadní nába musí být na 10mm osu, demontáž zadního kola bude super-rychlá stejně jako montáž přitom je známo že RWS upínák se montuje a demontuje pomaleji:-) Není vidět jak je řešeno utažení upínáku na pravé straně jestli je to až do patky nebo jsou závity v rámu a co to udělá pokud zruším patku.

      Jinak jejich heslo bude čím víc dílů tím lépe…co se stane, když to karbonové táhlo prskne?

      0 0
      • fluider  

        Podľa tohto videa je vidno, že upínák je zašróbovaný až do patky, čo je podľa mňa značná nevýhoda. Takže patka je striktne proprietárna a asi nebude lacná … Náhradné karbon. tiahlo taktiež nebude lacné, lacnejšie možno bude vyrobiť si vlastné z Alu :-).

        0 0
        • Pavel100  

          jestli jo, tak můžeš ohnout patku tak, že ji vytrhneš ze závitů upínáku a daleko nedojedeš:-)

          0 0
      • assassin  

        myslim ze nema duvod prasknout, je namahane striktne na tah, zadnej krut, ohyb.. a sila ktera pusobi na tu brzdu je zas dana silou ktera vznikne mezi pneu a podkladem… a to je taky jasna hranice, proste cokoliv pres nakou mez vede k zablokovani kola…

        tenhle system se pouziva u 80procent vsech motorek uz hodne dlouho a zcela bez problemu…

         
        0 0
        • Pavel100  

          samo od sebe prasknout nemusí, připdá mi to táhlo dost na raně (šutr, pád)

          0 0
    • kesu  

      mam neco podobnyho na kone,viz profil a funguje to jak ma,netuhne to pri brzdeni.Osobne to povazuju za jeden z nejlepsich systemu jak vyresit omezeni funkce zadni stavby pri brzdeni.Sice je to osklivy a primarne tezky,ale zase to podle meho vystavuje pomerne obycejnej jednocem minimalne na uroven FSR a VPP pri cemz to zase ma vyhody jednocepu.Osobne jsem videl jeno tohle vahadlo na kone praskly na spicaku,ale povazuju to za nahodu.jak uz psal assasin ej to namahany pouze na tah/tlak ..

      0 0
      • Krocan  

        na tý Koně je ale rozdíl že to je nad spodní trubkou zadní stavby… u Meridy je to pod ní a proto bych se bál že to někde ulomim:-(

        0 0
        • mr.antik  

          taky bych řek, moje zadní stavba má v tomto místě pár škrábanců :-))

          0 0
    • misak.kadlec  

      No jsem na to fakt zvědavej, tuhnutí zadní stavby mi v terénu nepřijde, že bych to až tak pociťoval, pokud člověk jen tak třeba poskakuje na místě na podkladu s velmi dobrou adhezí, tak je tuhnutí cítit dost silně, ale to stejně neumím. :-). Každopádně určo pojedu min. na jeden čemba víkend s Meridou a tam tyhle stroje určitě budou. Tak jsem na to zvědavej. Takhle na fotce je to celkem dost ošklivý, zajímalo by mě, jak to vypadá live.

      Mimochodem to táhlo je fakt dost na ráně, co by to asi udělalo, kdyby ho nějak klacek přerazil?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.