• Rockman

    Jak brzdí Avid juicy 3?

    0 0
    • smith22  

      Jak čert :-)) Ale to myslím vážně

      0 0
    • Tomcat  

      Dobře

      0 0
    • marapara  

      Jako ďas :)

      0 0
    • camron  

      brzdí…co bys chtěl víc…:-)

      0 0
    • Dag  

      dobře

      0 0
      • Vilík  

        Když je kupujou i závodníci tak asi dost dobře.Napiš na www.netbike.cz a on Ti to potvrdí.Taky jsem se u něj na ně ptal.

        0 0
    • capis  

      musímn se připojit, mám tyto kotůčky asi půl roku a nemůžu si stěžovat, dříve jsem měl Magury Luisa a léčil jsem to furt

      0 0
    • Zeppelin  

      Perfektně, z celýho kola je mám nejradši.

      0 0
    • khooca  

      Musím říct, že mě tedy nesedly vůbec. Dávkování otřesné, páčka není nic moc – nevhodný poměr přepákování, hřejou se, jsou hrozně měkké (po zmáčknutí páčky jdou ještě minimálně jeden cm). A to to srovnávám s HFX9..

      0 0
      • smith22  

        Ty seš ale brepta.Jelikož je mám a mám vlastní zkušenosti tak ti nevěřím ani slovo.

        0 0
        • voytaa  

          JJ jsou to dobrý brzdy, není potřeba nic dražšího a ta měkkost je třeba taky seřízením a ojetím špalků, měkký se mi teda rozhodně nezdají

          0 0
          • smith22  

            Přesně tak je to seřízením.Sem se na to ptal a dají se seřizovat jak páky tak i vůle mezi deskama a kotoučem a to se seřizuje ve třmenu(a to nemyslím ty dva imbusy kterýma se to dáva do roviny).

            0 0
            • voytaa  

              Je to možný, ani jsem to moc nezkoumal:-))vyhovuje mně nastavení, jak mi to dali, jde tak cenťák zlehka a pak brzdí dost silně

              0 0
              • khooca  

                „jde tak cenťák zlehka“

                O tom zde ale vůbec není řeč.

                0 0
              • smith22  

                asi tak.akorát mě trochu škrtala přední tak sem si nechal zvětšit vůli mezi deskama a kotoučem a od té doby sem na ně nesáhl.žádný škrtání,nic,prostě paráda.akorát sem tam kontroluju desky aby to nesjel až na plech.

                0 0
            • khooca  

              Mluvím o tom, že když zmáčkneš páčku naplno a cítíš, že desky dosedly, pak jde páka ještě min 1–2 cm zmáčknout (nejspíš asi pruží bovdeny). U HFX toto neexistuje a ať mi nikdo neříká, že je to dobrá vlastnost. To je to samé, jako bys říkal, že je fajn, když se ti kroutí vidlice..

              Btw jsem zkoušel i jiné juicy, mají to stejně. U HFX, když zmáčnu páčku naplno, pracuje tak max 1–5 mm, víc ne. Čili to není vada kusu, nebo typu (3).

              0 0
              • voytaa  

                Počkej teď nechápu jak to myslíš s tím pružením bowdenů?

                0 0
                • khooca  

                  Tak si to zkus. Zmáčni páku naplno a až ucítíš, že jsi s deskama na doraz, ještě minimálně 1–2 cm jí zmáčkneš – imho pracuje materiál. A to je zcela jednoznačně špatná vlastnost.

                  0 0
                  • voytaa  

                    Jo jde tak tak asi ten cenťák, ale to už je v době, kdy brzdí skoro naplno, takže nějak nevím, čemu to vadí?

                    0 0
                    • khooca  

                      Vadí to ve chvíli, kdy brzdíš naplno, tedy né „skoro naplno“. Rozumíme? ;)

                      0 0
                      • voytaa  

                        Chápu, jak to myslíš, ale prostě mi to nevadí. Trošku se ti propruží každá brzda

                        0 0
                      • voytaa  

                        Fakt mám pocit, že se tady občas řeší zbytečnosti. Prostě zmáčkneš brzdu a buď brzdí nebo ne. Jestli je tam vůle centimetr nebo o milimetr míň je vážne jedno

                        0 0
                        • khooca  

                          Podle mě ne. Přeci u vidlice a u tlumiče taky potřebuješ, aby fungoval tak jak má v celém rozsahu pružení. Nemůžeš říct, že přeci stačí dobře seřízený počáteční chod, protože ho využíváš nejčastěji a do vyšších zdvihů se dostáváš jen občas..

                          0 0
                          • voytaa  

                            Tak jasně, musí samozřejmě fungovat, od toho tam jsou. Ale jde o to, že ony fungují, jen se třeba trochu víc propruží, ale na funkci to nemá vliv. Kdyby to bylo třeba tolik, že by ses dotknul brzdou prstů, tak už je to špatně, ale tohle je vážně jen o kousíček

                            0 0
                  • smith22  

                    nebo špatně ovzdušněný :-))

                    0 0
                    • khooca  

                      Jo, to jsem si myslel taky. V servisu bohužel říkali, že tím to není (že zavzdušněné nejsou). Navíc jak jsem psal – zkou jsem i jiné J, všude se to chovalo stejně..:(

                      0 0
                • smith22  

                  taky sem to stěma bovdenama nepobral :-)).bych řekl že to sou brzdový hadičky a né bovdeny.a navíc jak by mohli pružit člověče?tam nejsou lanka ale kapalina která je navíc nestlačitelná.

                  0 0
                  • khooca  

                    Mno jasně, to jsem měl na mysli. Kapalina sice je nestlačitelné, ale ty hadičky ne. Něco tam prostě pracovat musí. Pak ještě páčka, ale to se mi nezdá…

                    0 0
                    • smith22  

                      to se mě nějak nezdá a ani sem nic takovýho neslyšel že by pracovaly hadičky .ty hadičky by měly být na ten tlak dělaný a dimenzovaný tak jak u auta.jedině zkus vyměnit nějaký jiný hadice a uvidíš :-))

                      0 0
                      • khooca  

                        Ne víš co, jen srovnávám. HFX tímto netrpí, J ano. Nevím kde přesně může být problém…nebo tedy spíš než problém je to vlastnost..

                        0 0
                        • smith22  

                          a máš na HFX jiný hadičky než na Juicy?předpokládám že jo

                          0 0
                        • JSt  

                          to, co popisujes, nevidim jako problem. spis mi vadi, ze mi uz parkrat shnila predni brzda. verim, ze vymena 160 za 185 kotouc to vyresi ;-). jinak nevidim problem.

                          0 0
                    • Vilém  

                      A nebo trmen:)

                      0 0
              • dieegoo  

                Tak to máš asi vadný kus, já když zmáčku páku a cítím, že desky dosedly, tak s páčkou hnu už jen minimálně, rozhodně ne v řádu centimetrů jako ty.

                0 0
                • voytaa  

                  Třeba někdo upil trochu kapaliny:-))

                  0 0
                  • roud  

                    5ešíte kraviny když máš vůli kup si mechaniky ty nikdy centakovou vůli mít nebudou a ani se ti po přehàátí kapaliny neprodlouží krok páky ..... prostě zlaty levny brzdy a zavzdušnění ti taky nehrozí :)

                    0 0
                    • voytaa  

                      Moje řeč, radši jdu na kolo, než se tady dohadovat kvuli centimetru vůle:-))

                      0 0
              • vlk  

                No vidíš a ta tvá „tvrdost materiálu“ je to co mi u HFX9 vadilo, ony nebrzdily a najednou brzdily.Zatímco třeba lx či avid 7(skoro stejné jako 3) jak ty tvrdíš mají ten houbovitý chod-tak to mi vyhovuje-prostě brzdná křivka je taková plynulejší. Když dosednou destičky na kotouč-tak nebrzdí hned maximální silou-tak přesně to mi vyhovuje.Když potřebuji tu maximální sílu, tak to ještě o ty 2 cm zmáčknu.

                0 0
            • Dados  

              tak to mi řekni čim se to teda šteluje – já jsem objevil akorát dva imbusy v páce, ale ve třmenu?

              0 0
              • goofy  

                Tohle bych vubec neresil. Za posledni dobu jsem se tady dozvedel tolik zajimavych veci…

                0 0
        • khooca  

          Mnojo, zato já vařím z vody..;)

          0 0
        • Bomba+  

          No, tak uplne mimo to neni, co pise. Na mych Avidech je krok pres centimetr urcite, spis vis. A to jsem je nechaval odvzdusnit a seridit…Nejsem s nimi uplne spokojeny, ale na druhou stranu nejezdim zadny extremy, takze mi staci…pristi kolo uz ale bude mit brzdy jine..

          0 0
      • saab  

        ty seš mi dobrej, ty srovnáváš Juicy 3, ano juicy 3 s HFX 9?? Neměl bys srovnávat stejnou třídu? Třeba Juicy 7 a hfx 9? Nebo Juicy 3 a Sole? Stejně jako se srovnávají auta stejných tříd, například Fabia a Opel Corsa? Nebo Ford Mondeo, Opel Vectra či Passat??

        Prostě juicy 3 je podle tebe sračka, páč existuje Magura Marta SL…

        Nebo jinak (teď se spokojení majitelé HFX9 neuražte..) HFX9 vůbec nebrzdí, chod páčky je naho..o, jsou těžké a vůbec mi nesedly, Magura Marta SL je nejlehčí, brzdí jako ďas, má neuvěřitelnou dávkovatelnost a chod páčky je precizní, vždy stačí jen slabounce pohnout malíčkem a stojím…

        0 0
    • Bobesss  

      Přijde mi to trochu zbytečná debata, tyhle brzdy mám a bzdí dobře. Dal sem si sice dopředu větší kotouč,ale ne že by to málo brzdilo,ale kvůli přehřívání. A to si myslím že bude dělat každá brzda, když se na ní stojí dlouho. A to pružení když zabereš bude mít každá brzda, prostě ty tenké páčky pruží, i na motorce to trochu dělá a nikdo z toho vědu nedělá :-)

      0 0
      • vlk  

        A jaký kotouč sis dopředu dal 185mm nebo rovnou něco okolo 200. Zlepšilo se to-to přehřívání?

        0 0
        • Bobesss  

          Dal sem jen tu 180, protože 200 už mi přijde zbytečná, navíc vidle na XC kolech nejsou dost tuhé aby tak velký kotouč necinkal. A po sobotním drtiči musím konstatovat, že 180 bohatě stačí, mám 85kg a smrad přehřáté brzdy sem nikde necítil. Ale jasně, kdo řeší image, ať si dá klidně tu 200, bude pak za většího „borce“. Protože z vlastní zkušenosti na jeden prst když si nedáš pozor je schopná tě ta avidka hodit přes řidítka, takže fakt nevím, co by mi dala navíc ještě větší brzda…

          0 0
          • vlk  

            Supr-já mákm totiž teď 160mm kotouč na brzdách sh lx a stále uvažuji zda kvůli přehřívání dát 200 nebo 185.Tak Konečně někdo, ko má 185. Půjdu tedy taky do 185.

            0 0
    • metr-x  

      Brzdí dobře

      0 0
    • WASP  

      asi takhle. brzdí dobře. mě ale nevyhovuje dávkování. je to dlouhý chod z prázdna rovnou naplno. v týhle cenový relaci bych asi volil nový deore.

      0 0
    • pepino  

      Hůř než véčka, podle doporučení v jiném vlákně (kolo do 13.000) :)

      0 0
      • vrrr  

        To je kravovina. Tedy je fakt, ze jsem nikdy nejel XTR ani hydraulicky V-cka. Ale jezdim stx-rc Vecka, ruzny tektra a XTcka, mechaniky kotouce BB7 a juicy 3. Se vsim nekolika az mnohaleta zkusenost. Jednoznacne z toho vychazi J3 jako vitez. Houbovitost tam jakasi je, ale na prsty paka nejde a davkuje se dobre.

        0 0
        • pepino  

          No vždyť to tak myslim, se tam podívej, tam maj kola Avid Juicy 3, Tektro Aurigy, oboje jsou za tu cenu všude (i tady) hodnocený víc jak dobře a přesto mu tam všichni „v týhle cenový kategorii kol“ radí véčka.

          0 0
          • AleZ80  

            Doporučujete třeba záměnu kotoučů u těch J3 ? Nebo jezdit a neřešit ? ( mám 68 kg a snažim se jezdit většinou po lesních cestách v kopcovitějším terénu )

            0 0
          • marapara  

            J3 brzdí úplně v pohodě. Rozhodně se nedá s véčkama srovnávat, respektive véčka se nedají srovnávat. A srovnání s Aurigou nebo Sh 485 taky není na místě, protože J3 z toho jasně brzdí nejlíp.

            0 0
        • str8czek  

          Bavíme se tu o hydrách? Já jsem totiž měl možnost sednout na dva Authory Ar-H, každej s J3 a to co následovalo při brždění byla katastrofa. A to byl vepředu 180mm kotouč. Já jezdím XT 2010 s XT kotoučema 200mm a ten komfort je k nepoznání. A to si troufám napsat, že stejné by to bylo i se 180mm kotouči.

          0 0
    • Smazaný účet  

      Ahoj. Já je mám a musím říci, že jsou s nimi větší problémy, než kdyby jen nebrzdily. Ale to bude nejspíše u všech Avidů.

      0 0
      • Smazaný účet  

        ale kdeze…

        0 0
      • vrrr  

        Hmm a toto je presne puvod BF povesti. Typek, ktery vzivote nic jineho nejezdil, ktery prodal ram kvuli navarkum na V-cka bude psat recenze. Kolik na tech J3 mas najeto Onuce. Ja mam na svych J3 kolem 15000Km a zatim jsem u nich jen menil desticky (a tim se mimochodem da hodne doladit dynamika a ucinek brzd).

        Totez plati i pro str8czka, ktery sice jezdi vic, ale na J3 „jednou sedel“. Buh vi co tam bylo za desky…

        0 0
        • Smazaný účet  

          +1

          0 0
        • Vilém  

          Jsou temer nepouzitelne, system pulkulatych podlozek je k nicemu, strasne znesnadnuje nastaveni a kotouc sam od sebe cinka. Proste konstrukcni zmetek.

          0 0
          • vrrr  

            povolim trmen, zmacknu brzdu, utahnu trmen.

            Necinkaji.

            0 0
            • Vilém  

              Me to nerikej, vyse popsane problemy mel s nima Onuce. Proste tragedie, cinkani a neschopnost je seridit jsou mnohem horsi vlastnost, nez kdyby pouze nebrzdily:)

              0 0
              • vrrr  

                Ach jaj sem si Te spletl. Promin.

                0 0
                • Vilém  

                  Nemas se zac omlouvat, ten kdo nezna jeho problemy s temato brzdama si mohl myslet, ze jsem vyslovoval svuj nazor.

                  0 0
        • str8czek  

          Desky byly sériový, stejně jako na mých XT.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Kotouce stejne, brzdy zajete?:)

            0 0
            • str8czek  

              Kotouče byly 180 vepředu, vzadu 160. Byly zajetý na Hayesech co tam byly původně. Vím, že je to oproti 200 rozdíl. Možná to je jen můj subjektivní pocit, ale např. M486, který jsem dával kámošovi na 160/160, brzdily podobně jako J3.

              0 0
          • vrrr  

            …a proto to rikam. Postupnymi vymenami desek na J3 jsem z nich udelal od jedovatych, pres nebrzdici az po houbovite. A zrovna ty originaly nebyly z nejlepsich.

            0 0
            • str8czek  

              A který desky by jsi doporučil?

              0 0
              • vrrr  

                viz nize. Ted jezdim zlate avidy – brzdi OK a jsou o poznani mene houbovite nez ty cerne avidy. Sintr goldfreny byly OK-asi dosud nej. Ted mam nachystane na vymenu koolstopy. Ale jeste dam par kilaku na tech starych.

                0 0
        • Bomba+  

          Jaky desticky pouzivas ?

          0 0
          • vrrr  

            zatim jsem tam mel pokazde jine…

            origo staly za prd a z ostatnich se mi vryly akorat jako dobre

            zlate avidy byly OK (metal organika)

            goldfreny sintr

            0 0
        • Smazaný účet  

          Ahoj. Ale to si vůbec nerozumíme. Já tu nehovořím o brzdném účinku, který mi mimochodem přijde celkem vyhovující, ale o problémech při provozu Avid brzd. Ano, zejména to inervující cinkání Avid kotoučů a nešťastný systém podložek pro nastavení polohy třmenu. Vím o čem mluvím, zkazilo mi to půl roku života. Mám jediné štěstí, že beztak nestojí za nic.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Omlouvám se, omylem jsem ťukl na „Reagovat na zakládající příspěvek“. Měla to být odpověď nicku vrr.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Jee, omlouvám se za zbytečnou omluvu. Sledoval jsem teď šňůrečku a vede na správné místo. Je jen neobvykle dlouhá.

              0 0
              • jIrI___  

                Klikni na šipku, která je před nickem a směřuje nahoru. Rovnou tě to hodí na příspěvek, na který reaguješ a nemusíš sledovat sňůrečku.

                0 0
          • jIrI___  

            Jak už jsem jednou psal. Všechny tvoje problémy pramení z neschopnosti mechanika.

            0 0
          • kubad  

            :D

            ty máš asi opravdu problém

            0 0
          • marapara  

            LOL

            0 0
    • BigKarel2  

      Nic moc

      0 0
      • krtex  

        A to jsi zjistil na internetu? Nebo si vážně tak zamilován do těch červených hnusů což jsou tvé první kotoučovky, že takhle negativně odpovídáš automaticky u všech ostatních brzd i u 3 roky starých dotazů?

        0 0
    • juris3  

      Mám Avidy 5 a nedám na ne dopustiti. Shimana už mi nesmi do baráku z důvodu problému při teplotách pod nulou (drhnou při hodinových vyjíždkách pod nulou). Nastavení AV5 není problém. Nic necinká. Já v nich našel celoroční, spolehlivý bezúdržbový ideál.

      0 0
      • johny.1000  

        Čau měl jsem možnost vyzkoušet avid J3 a fakt parada.Nenech si vod někoho namluvit,že brzdí špatně.Brzdný účinek je parádní,dávkování je taky v pohodě,žádný škrtání nebo cinkání neni a brzdí dobře i teb,kdyz uz je docela zima :D Za tu cenu fakt paradni brzdy.

        0 0
        • jIrI___  

          Které jiné kotoučovky jsi ještě jel? Já jel J3 chvilku na testovacím kole a nějak mě neoslnily, zatímco ty vypadáš, že jsi z nich nadšený.

          0 0
          • Smazaný účet  

            No uprimne po kantichach nebo Vckach s obyc gumkama jsem ze J3 byl taky ny vrcholu blaha. Ty brzdy brzdi, ale s jidlem roste chut:)

            0 0
            • gunner  

              chlapi, juicy three brzdia podla mna fantasticky, velmi podobne ako XT. Moje su velmi kusave, a som spokojny

              0 0
              • stanin  

                S J3 jsem po nějakých 3 letech spokojenej tak napůl. Příjemně jedovaté, ale obtížně se seřizujou aby necinkaly, alespoň jednou ročně nutně potřebujou odvzdušnit (s přibývajícími roky pořád častěji) a nakonec přední umřela – přestala se vracet páka a nepomohlo nic. Nahradil jsem ji XT a jsem spokojenější – větší vzdálenost desek od kotouče takže seřízení v pohodě, účinek velmi podobný a větší houbovitost mi nepřipadá nijak strašná, ten rozdíl je minimální. Takže už jen čekám až zadní odejde taky.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.