Když tady vidím tu spoustu podobných vláken, tak si říkám: Jedno navíc snad nikoho nezabije.
Chtěl bych znát Vaše názory jednak na cenu tohoto výtvoru, ale také na motokola obecně.
Když tady vidím tu spoustu podobných vláken, tak si říkám: Jedno navíc snad nikoho nezabije.
Chtěl bych znát Vaše názory jednak na cenu tohoto výtvoru, ale také na motokola obecně.
Anketa: Tak za kolik teda?
vždyt jde koupit hezký nový skůtr za dvacku, se zárukou, vypadá reprezentativně, plnohodnotný i pro používání v noci.
tento kočkopes se mi vůbec nelíbí.
Ano.
Jenže:
Za dvacku – OK z číny.
Reprezentativnost – u skůtru za 20k ?
Používání v noci – ????
Potřebuješ: ŘP, RZ, STK+ME, pojistku, přilbu, (parkoviště,garáž – zkus postavit skůtr do stojanu na kola)
proc stavet skutr do stojanu na kola? :-D
Proč hledat místo na parkovišti, nebo riskovat pokutu ?
No tento tvuj vytvor by asi do kategorie motokolo nespadal.
viz vyhlaska 341/2002 Sb. A
Do nosnych casti zasahovano je, vykon motoru je vyssi nez 1kw, rychlost je taky vyssi (dle prevodu).
Takze pokud by clovek narazil na pecliveho policajta, tak s tim bude mit jeste problemy.
Původní výkon jednorychlostní Babety je 1,1kW – omezen dvoukomorovým, hodně tichým výfukem a sáním.
Max rychlost dle převodů – jak správně píšeš.
Nosné části – no,… . Když narazíš na policistu po špatném obědě tak můžeš mít problémy s čímkoli.
Prodávají se i výtvory s 125ccm motory, které nemají ani pedály a přece to někdo prodává jako kolo. Jasně, že takovýto argument policistu asi zajímat nebude, ale při troše slušného chování se dá vysvětlit lecos.
na stopedavace netreba vysvetlovat – ujedes ;-)
Otazkou je, JAK policista NA MISTE zjisti, jaky obsah motoru tam mas? Rikat si muze co chce…neco jako technicak to nema, tkaze zbyva kriterium vykonu (to same) a rychlosti-leda by te zmerili:D
Ohledne vykonu jsem dohledal udaj 1,32kW pro 207ku. Ten vyfuk by tomu moh treba i pomoci, kdyz vzpomenu co dela pouhe zakraceni kolena u babetty:)
Tak jeste edit: Koukam, ze opravdu byla i verze 1,1kW.
Nemam prakticke zusenosti, ale zkracenim kolena by mel jit motor snaze do otacek, ovsem na ukor tociveho momentu, je tak? Babetu mame na chate, ale riznout flexou vyfuk by mi asi neproslo.
jak pises, kratsi koleno = vyssi otacky. Koleno je zasunute v tlumici cca 15–20cm, kdyz je zakratis akorat, aby jej sevrela matka na tlumici, tak stoupnou max otacky zhruba tak, ze 2rychlostni babetta jede kolem 60ti. Horsi je to pak ubrzdit a taky to trosku vibruje:)
Hmm…asi si sezenu nahradni koleno a zkusim to:)
Neni náhodou babeta omezená otáčkama?
V 60ti vibruje?
Asi docentrovat kola a dotáhnout hlávko.
Kolik to moje motokolo jezdilo ještě s třírychlostní převodovkou z kopce tu radši ani psát nebudu ! A nevibrovalo nic (no, občas trochu kolena a brada :).
jj, vibruje. Nevim zda jsou to kola, nebo to jde z motoru.
No ale tady je to zakrácený už trochu moc. Kdyby to byl „opravdu výfuk“ tak je to tak na 9–10000 ot/min. Takto to ten výkon myslím jenom ku*ví.
Ale o to jde !
Zákon praví max. 1kW benzin (nebo max. 250W elektro).
A navíc je lepší, když to neřve jak motorová pila.
Zručnější kutil to postaví za cenu šrotu co se někde válí, motor z babety koupíš za 500,– ukrajinu zadarmo a vařit umí každej. Ale nápad pěknej
vařit možná umí každej, svařovat už ne :-)
Ta mlaskla .:D Souhlasim .
Tu všichni tak rádi slovíčkaříte.
Tak promiň :-))
Pamatuju si mistra na svařování, jak nám to tloukl do hlavy.
No vidíš a já od 12 svařuju tak mi to připadá normální, sice jsem to nikdy světoborně neovládal ale baví mě to.
Mozna bys to v hospode vyhandloval za hup-cuk…
nic v zlom ale onucov styl humoru je o dost lepsi.
mega LOL:)
kdo tohle hodí na zadní je borec :-)
Motor z babety rekneme 1500,–, neco malo za praci a zbytek kola. Za 3000,– bys to mozna prodal.
trapny
To na fotce má být kolo?
Za kolik jde prodat takový sbastl netuším, ale mám prosbu, pokud to někdo fakt koupí, dotyčného exota taky vyfotit.
Cenu by hlavně ovlivnil aktuální stav nádrže s benzínem.
nenech se zviklat místními borci. máš svou cenu a exkluzivita produktu je taky důležitá, ne? udělej tomu pořádnej marketing a prodáš za těžký love
Že bych se zeptal Pepy Saxofona jak se to dělá ?
:)
sleduj a uč se od něj, dotáhneš to daleko
A když vymyslí ještě 30 výhod (dělících se na dalších 100 podvýhod) tak to dotáhne ještě dál!
Tento valšský Kotler Ti dá jasnou strategii – nasadit cenu na 1/2 milionu. S cenou budeš rozhodně spokojen. Trochu opruz bude to čekání na mentálně vyzrálého kupce…
No, ještě bych moh zkusit ten pořadník.
Jojo. Ale hlavně chystej sifon a mlíko z koz.
To já bych spíš přidal ještě litr Valašského penicilínu – myslíš, že to výslednou cenu ovlivní ?
čím víc penicilínu naliješ do kupce, tím líp poroste cena :-D
Konečně pořádná marketingová strategie !
Děkuji.
Já jsem to věděl, že BF nezklame !
Náhon na předek, to musí bejt docela vo hubu :)
A na kterou nápravu máš náhon u auta ?
bohužel u nynější auta už vepředu :/ každopádně auto má 4 kola, v tom je dost velkej rozdíl a i tak je to mnohem víc o hubu než s náhonem na zadek.
Já viděl chlapíka co měl na kole pohon ve předu..teda elektromotorem, a jezdil na tom v pohodě…
No chtěl bych ho vidět na nějakým blátě, sněhu nebo náledí :)
Tak elektrokolo s předním náhonem jsem skládal minulý pátek.
Když jsem ho pak zkoušel, tak jsem až po zastavení a opření se nohou o zem zjistil jak je silnice namrzlá. :)
Tak taky s tim asi nehodlá jezdit přez zimu né?.. :D
Už dávno Citroen hlásal, že koně se zapřahají před vůz.
Ono je to tak, že když dostaneš smyk na klasické motorce, tak tě většinou „předběhne“ zadní kolo a těžko se s tím něco dělá.
Tady, u předního náhonu to funguje tak, že kam zatočíš, tam to jede i na sněhu (poháněné kolo tě „vtahuje“ dovnitř zatáčky)
Na suchu je to vzhledem k „ukrutnému výkonu“ tohoto stroje úplně jedno – jen je lépe rozložena hmotnost mezi přední a zadní kolo.
To bylo počítám výhoda č. 1?
Tak teď výhoda 1.1 :
Včera jsem šteloval karburátor a při té příležitosti zkoušel smyky na uježděném sněhu.
A ta podvýhoda?
Přežil jsem (a bez úrazu)!
:O)
Smyky předním kolem musí být super! :)
To ano.
No, mohl jsem aspoň vyfotit ty stopy, co po mně zůstávaly.
:)
Né nadarmo se sportovní auta dělaj se zadním náhonem :)
Vždycky je na hovno když jedna náprava plní jak funkci zatáčecí, tak hnací, zbytečný problémy s tím :)
to je trochu speciální kategorie .. :)
No ale takhle koncepce se tam prostě pořád používá, protože je co se týče jízdních vlastností nejlepší. Pro většinovou populaci ale stačí většinou nevyvážený auto s náhonem na předek a jako bonus maj o malinko lepší spotřebu.
Ano, je nejlepší NA SUCHU.
Zeptej se někoho, kdo jezdí s klasickým BMW,nebo Mercedesem v zimě jak se mu rozjíždí do kopce a jaký kopec ještě vyjede. :)
Asi 2 roky jsem jezdil s Omegou a s naloženým kufrem jsem na horách vyjel i to kde předohraby ztroskotaly :)
no vidíš a s nenaloženou 4 kolkou bys vyjel ještě víc :D
no to samozřejmě :)
No, možná mi to nebuduete věřit, ale znal jsem jednoho, který v zimě vozil dva pytle písku v kufru FAVORITU !
:O)
Záleží proč. Dneska vidíš borečky co musí čekat někde v horách hodiny na sypače. Takhle byl dost nezávislej :-))
Proč to dělal? Léty ověřená zadokolka je přeci škodovka, někdo si jí pořád drží, protože vyjede i to, kde filcka, favouš, fobie nestačej.
Asi proto, že předtím jezdil žigulem.
:)
To je jako, když kamarád jel se škodovkou za hranice a německej celník chtěl vidět kufr a ukazoval dozadu na motor, jak byl pak překvapenej, když tam našel parodii na motor a ne zavazadlový prostor.
dneska už každý lepší auto má uzávěrku, tenhle argument obstojí jen v hospodě kde se řeší vozový park 10 let+
:)
A mohl bys tu třeba napsat tři, čtyři auta, která mají uzávěrku ?
jo jo, třeba fábie viď? :)
fabie je lepší auto? :o)
jo „elektronická uzávěrka diff.“ skutečně funguje jen na papíře. skutečně málo aut dokáže přibrzdit protáčející se kolo aby se dostal výkon i na to co má trakci (když bereme v potaz jednu poháněnou nápravu)
Jednou jsem na youtube videl test aut zamereny na ruzne ty protikluzy a systemy zajistujici pohyb ikdyz jsou tri ze ctyr kol na kluzkem povrchu-testovali to na naklonene rampe s valeckama. Vysledek byl takovy, ze az na nejake jendo auto, vsechny ostatni systemy byly vpodstate nefunkcni v tom smyslu, ze auto casto ani neudrzely na miste.
já viděl toto s audi Q5 a bmw X3
a myslím, že už to tu bylo na bfku někdy probíráno.
nefachá odkaz.
A to jedno auto bylo nějaké Subaru, teď už si nevzpomínám jestli Forester nebo Outback.
Tak takové video jsem sice neviděl, zato jsem ale protiprokluz jezdil na Oktávce a na Mondeu a v obou případech můžu potvrdit, že to skutečně funguje.
To, že to nedávají do základní výbavy všech aut s ABS je podle mně jen z hodně blbých komerčních důvodů (tam kde už je ABS by se výrobní náklady zvýšily jen minimálně – ale ať si zákazník připlatí za nadstandardní výbavu ).
fungovat to funguje, ale nijak extra, měl sem to ve dvou stejných autech po sobě v jednom s elektronickou uzavěrkou diferencialu, tam super zabraly obě kola, u dalšího už uzavěrka nebyla a v zimě na sněhu jedno kolo hrabalo a na druhem cvakala ABS a auto se skoro nerozjíždělo při razantním rozjezdu na suchu to taky nijak extra nepomahalo jedině omezením vykonu motoru a to taky není žádná hitparada, letos to vyřešilo 4×4 a neskutečný rozdíl
Tak tos určitě i zkoušel ten protiprokluz někdy vypnout – to je potom také rozdíl.
Netvrdím, že je to všelék. Jen je zarážející, že výrobci nevyužijí této (pro ně levné) možnosti ke zvýšení aktivní bezpečnosti aut a radši hledí jen na to, jak zvýšit cenu pro toho, kdo se pro tento systém rozhodne.
Je to banda hamižná.
:(
jj, ale už dlouho jezdím tak že tuhle vymoženost moc nepotřebuju, a na sněhu to stejně nefunguje, tam pomuže jen citlivá noha.
no v situacích kdy to čekáš tak souhlasím. ale před rokem se mi na cestě stala taková nemilá blbost. konec prosince, mráz, kolem cesty sníh, cesta jnak suchá. v normální zatáčce, pohodových 50km/h – 3sp asi 2000+ot/min, noha jen lehce na plynu, jsem najel na prakticky neviditelnou dokonale hladkou ledovou plotnu pravým kolem, během možná půlvteřiny se to pravé kolo roztočilo tak že to odpovídalo 90km/h. a to jsem hned sundával nohu z plynu. naštěstí to byl hloupý předohrab, takže se nestalo nic, ale věřím že zadkolka by mě mohla otočit o 180°. to auto bylo bez jakékoli elektroniky. i kdyby tam byl jen ten nejhloupější protiprokluz tak se to asi nestane.
protiprokluz funguje v nizkých rychostech pokud si dobře pamatuju tuším do 40km/h sem měl v manualu, ale tohle by v klidu chytlo ESP
Taky mám ten pocit, že ASR funguje jen v malých rychlostech.
no to mi přijde jako docela nesmysl. aspon na dvou posledních autech co jsme měli v rodině v obou fungoval protiprokluz i ve vyšších rychlostech. první jen protiprokluz, v druhém i ESP.
Pokud si správně vybavuju, tak u Oktávky psali že v jakékoli rychlosti a včetně zpátečky.
jj u škodovek určitě i zpátečka, hrozný opruz když se člověk chtěl odněkud vyhrabat a zapoměl to vypnout:-D
Máš pravdu
ESP jo, to funguje pořád a na všech kolech, ale to hrabe do řízení jen když auto přestává jet kam by mělo. Ale je fakt že mě několikrát zablikalo ESP i v rychlejší jízdě za mokra když se mě diky aquaplaningu protočily kola v záběru na dálnici.
ono je to asi tak propojené že člověk neví co všechno mu zasahuje do řízené :-)
Predpokladam, ze to byla prava zatacka. Ikdyby se ti to stalo ze zadohrabem, ktery nema nejak extra samosvorny diferencial, tak by se nic nestalo, protze druhe kolo-leve, vice zatizene, by melo stale dostatek trakce.
levá:-)
Nahon na zadni napravu se voli proc? Protoze se pri jizde do kopce a pri zrychlovani zatizena jak Halik? No ku*va vic, vic, VIC!
nerozumím příspěvku :D
proste se ti vlivem setrvacnosti pri zryhleni posune teziste nad zadni napravu..to same pri jizde do kopce…tz vetsi sila pusobici na zadni napravu, tzn vetsi sila pusobici na kola, tzn. vetsi treni, tzn utrhne se to pozdeji.
Do jisteho zrychleni muze situace hrat pro predokolku ktera ma vyrazneji zatizeny predek motorem, nez prdel. Naopak zadohrab s lehkou prdeli (mam zkusenosti jenom s zigulem a moskvicem) je docela sranda.
A čím je náprava zatížena víc Halík? No? No, mo – to – rem !
predni naprava na rovine ano…zrychlovani viz odpoved na majkeeho
bych se vo Halíka bál, aby ho to nehodilo přes rodla, dyž bude tak moc zatěžovat přední ;)
jenže k tomu zrychlování nejprve musí dojít :-)
ono se to dycky nejak rozhejbe…utrhnout kola pri rozdezdu je stejne, jako naprudko zmacknout na kole predni brzdu…pokud se nestihne prenest vaha, je to bez efektu
no na sněhu stačí nerovnost nebo kolo v ďolíku… Nicméně to už jsme hodně mimo téma
pravdu dis, nechme toho…
No já nevěřím svým očím !
Tolik slušnosti a taktu jsem na BF neviděl, ani nepamatuju.
(platí samozřejmě pro oba) :)
já myslel že sportovní auta jsou 4kolky
No tos myslel špatně, to si pleteš s teréníma autama nebo s WRC :D
sportovní auta rozuměj porsche, ferrari, viper atd.
pche šak s tím nedojedeš po D1 ani z Prahy do Brna :D
No jo..auta kprdu…
tak v tom jsem žádné sportovce neviděl. Možná tak nějakýho nagelovanýho fotbalistu :-)))
já jsem ale neříkal auta ve kterých jezděj sportovci :))
placnout motor dopredu a hnat zadek, neni nesmysl? :-)) motor vzadu je z hlediska prakticnosti neakceptovatelny, nehlede na bezpecnost.
Sportovní auta (kategorie Lambo atd) maj motor uprostřed :o)
Na kole bych nechtel mit motor za sebou… vlastne bych ho tam nechtel asi vubec :)
cetls to slovo prakticnost? ;-)
teď jsem tě nepochopil.. jestliže reaguješ na sportovní auta, proč do toho míchat praktičnost ?
reagoval jsem na nesmyslnost pohanene a zaroven rizene napravy.
Jo aháá, tak to pak omluva :)
Lambo je čtyřkolka.
Lamborghini Gallardo LP550–2 Valentino Balboni rozhodně čtyřkolka není :))
„Lamborghini Gallardo LP 550–2 Valentino Balboni: První Gallardo bez 4×4“
:) To je spíš výjimka potvrzující pravidlo…
Jak to hned pendloval do googlu :o)) .. ano, od jisté doby jsou sériový lamba čtyřkolky, ale to neznamená, že nemůžu mít „sportovní auto – Lamborghini – zadohrab“ ;)
možná i předohrab by se našel :-)
No samozřejmě, co znám Lamba, tak jsou čtyřkolky, tak mě to docela zaujalo :). A na Lambo bych se vykašlal, zbytečně vyhozený peníze… Joo, takovej Lotus Exige S, to je teprve správná pojízdná rakev :).
Upřímně, na to běžný ježdění by se mi líbil Lancer Evo :o)) .. vostrý jaksviňa a přitom v tom vpoho odvezeš kamarády na hory ..
Audi RS6 v kombíku a člověk si už ani nemusí kupovat toho sporťáka :).
Jo, tohle je taky dobrá šílenost .. :)
toš to je hádání, za každou cenu :-/
ale no tak :)
ještě napiš, že Ferrari vyráví čtyřmístné kombíky :-)
Když může Porsche ?
:)
jj FF
ultimativní odpověd na internetovém foru:-D
si piš že jo :-)
hledej Ferari FF
;-)
pár fotek :-)
od té doby co lambo vyrábí koncern:-)
resp abych byl historicky přesný první lambo 4*4 bylo diablo VT, což je rok 94 myslím. samozřejmě se diablo vyrábělo paralelně i jako zadohrab.
když šlapeš tak je to čtyrkolka…teda dvoukolka…
Osobně bych si počkal na vývoj elektrokol.
Ano. Ono už se celkem slušně použitelné dá poskládat i dnes.
Tak ten vývoj asi nebude v dohledné době jiný, než že se zlevní baterky a tedy i celá elektrokola.
Zatím to vypadá tak, že:
Olověné akumulátory – levné ale skoro nepoužitelné (hmotnost)
LiPol a podobné aku. – rozumná hmotnost i výdrž ale drahé.
Motory – v legální verzi je výkon omezen na 250W, což stačí k tomu, aby to člověku pomohlo do kopce, ale nějaké emoce z jízdy nečekejte.
Elektrokolo tedy třeba pro dojíždění do práce OK. Pro nějakou turistiku, nebo delší trasy ale těžko.(benzinka je každých pár kilometrů – zásuvka sice teoreticky také, ale čekat 5 hodin na dobití?)
elektrokolo se hodi tak akorat na vyhravani etap v Tour…
tak :)
tak třeba by se dala udělat nějaká ilegální verze, na lehkém rámu, silniční pláště, trošku aerodynamiky do posedu a věřim, že to po rovině pojede slušně…
Mám to chápat jako zakázku ?
:)
Zajímavý výtvor, asi to jede, ale spíš bych se bál, jestli to brzdí! Za čas si myslím ulítne sloupek vidlice (nebo něco v těch místech), ale jelikož je ocelovej, tak to asi jako předzvěst nepůjde nejdřív zatáčet (je tam mějak málo místa pod spodní rámovkou). Já bych hodil pohon dozadu, tak jak se kdysi vyrábělo s přítlačným kolečkem přímo na plášť. Prodejní cenu si netroufám odhadnout, ale asi to bude v korunách:-)
Pritlacny kolecko je na prd.
špatný přítlačný kolečko je naprd!
ne. principielne je to spatny.
A dobré přítlačné kolečko si představuješ jak ?
Jako jednodušší variantu, než vymejšlet jiný přenost síly, určitě ne ze silonu, žekl bych že čím větší průměr, tím lépe a materiál asi na gumu nejlíp zase guma i když někdy guma funguje líp, když guma není proti:-)
Treci spoj guma-guma oplyva vysokym prenosem vykonu, obzvlastne za mokra.
A máš i nějaký důvod si myslet, že to „ulítne“ ?
PS.
Brzdí to, místa je všude tak akorát, umístění a způsob pohonu je dobrý (a patentovaný) a cena může být klidně i v Eurech :)
patentovany. to zni nebezpecne :-)).
Rozumím – mlčím – nic jsem neřek.
:O)
Mám, pokud bych na tom jel já se svými 93kg tak tím důvodem by byl přinejmenším pud sebezáchovy:) A ten mi stojí za všechny peníze!
Tak to Ti aspoň takhle na dálku třepu pravicí.
Vážím po svátcích úplně stejně jako Ty :)
Když se podíváš třeba na ty vzpěry – kde končí a tak, tak by ti mohlo dojít, že pevné to bude asi dost.
asi to jsou jen tři písmena, která by mi za to nestála:-)
Já myslím že tohle se dá prodat tak maximálně v hospodě za 2–3 piva, ty ceny v anketě jsou hodně absurdní. Ale předpokládám že je to vtip, takže ok:-)
Prodat za cenu motoru Babety plus dvě stovky za tu změť trubek.Jinak to bohužel nevidím,když už to chceš slyšet.
Přesně tohle jsem chtěl slyšet :)
je to proste neprodejny. tecka :-)
Podle mě se to nedá neprodat ani za cenu toho motoru – musel bych se táhnout domů s celým tím krámem, vymontovat ho, nějak se zbavit toho zbytku, pfff, spousta námahy kvůli jetýmu motoru z babety:-( Buď zkusit prodat samostatně motor, nebo celek v hospodě za 3 piva
Nasadil jsi neobvyklý trend.
V prvním příspěvku 2–3 piva, v dalším už hned 3 piva….
Většinou se z ceny slevuje – no uvidíme, na jaké hodnotě skončíš.
:)
Tuším, že todle dílo je i v thredu „inzeráty na kola k smíchu“ a tam to myslím přesně patří, i když toto vlákno také pobaví :) jinak předpokládám, že zakladatel prodej nemyslí vážně :-) případně má v anketě o nulu navíc v každé hodnotě :)
A za koli prodat TOTO KOLO?
hmm…radial!
no a navíc ECO-FRIENDLY ! to teď letí !
Zaloš si svoje jo?
:)
PS.
Když bude celé kulaté, tak třeba za víc ( kulatost bývá u kola dost podstatná vlastnost ).
Tak jo !
Jenom jsem si připadal bez tématu „za kolik tohle kolo“ poslední dobou trošku méněcenej :)
To je kolo s integrovanou funkci antisleep:)
Už nechci s…t jaju,ale to moje kolo má i funkci „zimní ohřev“ (bohužel „only for sigle use“ :)
No,…
Jestli těch funkcí nebude 30 plus nějaké podfunkce, tak prosím.
:)
Ty ceny přece nemůžeš myslet vážně..
A která konkrétně se ti nezdá ?
On si nevšim, že to je v halířích ;-).
Teď si na to kápnul :D
Hmmm ?
Tak až budu příště objednávat třeba elktrokolo, tak si ho zamlouvám u Vás dvou – když jste z tak levného kraje.
:)
Nějak si nedovedu představit na tomhle šlapat, vždyť to musí bejt těžký jak prase, nerad ničím přírodu a vjet na tom do města, to bych se asi propadnul…
Mimochodem, když jsi u toho, kdy budou ty eRkový pedály s odmontovanou ohrádkou? Přecijen za chvíli začíná sezóna :).
Jdi s pedálama … !
To myslíš, že budu každý týden vymýšlet nový nick ?
A pssst, nebo budu mazat !
:)
Tak do 8000Kč. Přee jenom je to hnusný :-) A při chycení policajty je to taky trochu risk.