Ahoj,
rád bych zanl váš názor na hodnotu tohoto krasavce, pokud by šel do světa. Na potenciální prodej není spěch.
Všem děkuji za názor.
Dan
Ahoj,
rád bych zanl váš názor na hodnotu tohoto krasavce, pokud by šel do světa. Na potenciální prodej není spěch.
Všem děkuji za názor.
Dan
skoda ze to neni Lko :0
nevim zacal bych treba na 40ti a sel postupne dolu…
Merim 180cm a byl jsem na hrane M/L. Se zahnutou sedlovou je to v cajku :)
Cena – no doufal jsem teda ve víc… :(
Chtěl jsem napsat 35k, ale jestli nespěcháš, začal bych o něco výš, třeba se někdo najde
35?? ale notaak, za to se prodavaj meridy, treky a podob. jebky…
Díky, konečně názor který se mi líbí :)
tak je potreba se podivat, kolik vubec stoji stejny ram a pak podle toho koukat na cenu celeho biku…
Bohuzel dnes se da hodne peknejch kol koupit relativne levne – oproti porizovaci… Viz. obcas se objevi nejakej Ibis na bazaru, LV apod.
Kazdopadne bych zacal byt tebou na cca 45 ± a pak podle zajmu/nezajmu upravoval cenu dolu…
Btw. za 25 ho beru hned:D
No je to sice pěkné, kolik stojí rám a podobně, jen prostě 40k za jeté je podle mě taková psychologická hranice, když si za ty prachy můžeš vybírat nové.
Co třeba ten DH lapiere co se tu půl roku válí na bazaru, to je ten případ.
V případě toho yetiho bych to rozebral a prodal rám zvlášť, tak podle mě dostane více.
Rám nový nabízí Ultrasport za 43tis.
no, vybirat nove muzes, ale jake?? Meridu, Gianta, Canyona…
Tohle je opravdu uplne jina liga!
ale samozrejme chce to specificky druh kupce… Obycejnou „veprovku“ na to moc neutahne, ta to pravdobodobne nebude ani znat:))
Nevím jakou vepřovku myslíš, uznávám, že jsou prestižnější a tuctovější značky, ale pokud jde o poježdění, a ne o plnění přání, tak ti canyon poslouží stejně tobře jako LV. A kdo hledá na bazaru, jde podle mě spíše po ceně, protože si nové nemůže nebo nechce dovolit.
Kupříkladu já, došel jsem k názoru, že kolo je pro mě spotřebák, a než udržovat jedno obměnou komponentů a dokupováním nových, tak raději koupím co dva roky jedno nové za 40k, a pojezdím ho 2 roky, pak za 15 střelím a koupím další za 40k, zase nové. Užitnou hodnotu to má pro mě lepší, než se ***** s bazarovým kouskem a řešit co a kde se vysere, naproti tomu kolo v záruce s novýma komponentama ale horší cool index na fotkách.
Až budu mít peníze a skill na to, abych si pořídil LV 601, tak do toho půjdu, ale do nového, a při koupi takové fajnovky nebudu řešit bazary, tak samo asi s Yeti,
samozřejmě, to má každý trochu jinak, tohle je jen můj pohled na věc, který tady od začátku prezentuju.
pokud nechceš na kole jen pozovat nebo nemáš cash na rozhazování tak to je imho nejlepší taktika.
veprovkou bylo mysleno, clovek ktery si kupuje treba prvni kolo a zna jen nejrozsirenejsi znacky, ktere vidi vsude kolem… Nerozumi tomu a tak logicky znacka jako Yeti mu tezko neco rekne… Jestli se te to nejak dotklo, tak to nebylo rozhodne zamerem…
Zastavam uplne stejny nazor, Canyon poslouzi uplne stejne! LV, Ibis, Yeti atd. je proste osobni volba a musis vedet proc to chces, je to i o nejakym zivot.stylu, postoji…
Pro mne proste kolo neni a asi nikdy nebude jen „naradi“, ale i urcity vyjadreni atd. A nikdy jsem nechapal lidi, ktery maj problem s tim, ze nekdo da do kola vic penez nez oni. Pro mne ma zas nulovou hodnotu mobil, PC atd. Tzn. nepochopim, ze nekdo vysoli za „mobil“ 15litru…
Vubec neodsuzuju ale nikoho, kdo to ma jinak… a tak je mi zahadou, proc by nekdo mel soudit mne…:)
Jsem vepřovka? Ano jsem koupil jsem si mrdidu – nefungující přepákovanej jednočep s vidlicí úplně na hovno, protože to nemá odtrh 0,5 kg a furt se to rosí okolo MC. Ale co já jsem spokojenej :-) – ne vážně YETI bych bral taky, ale při té ceně prostě na to nemám :-( na druhou stranu to taky není nějaká technologická hitparáda, ale to je jedno jsem vepřovka jezdím mrdidu.
ajee, cekal jsem, ktery majitel meridy se chyti driv:))
Ale osobne myslim ze jsou lepsi volby nez prave tahle merida, napr. canyon, giant atd.
Mě je jedno co mám za značku já to neprožívám – prostě je to muj 1 full byl k sehnání u nás v ČB dnes bych taky vybíral jinak než v roce 2008 :-)
Na začátek bych zkusil 45 k.
Hmmmm škoda, že nebylo k mání dřív, za 35k bych ho koupil :-P
copak? starej ram sel na reklamaci ze mas novej?:(
Proc prodavas, co bude nastupce?
Nene, starej ram jsem prodal, bo jsem chtel tu 2011 – navarky na sedlovku, tapered, ev.drzak na napinak a jinak resena zadni stavba (spodek je hliva a vrsek carbon).
No koukam asi po 29 full, ale pokud se toto neproda za rozumny peniz, tak zustane doma :)
a vzadu to jeste nema osu co?:( Ale je to fesak, to se zas musi uznat…
Osobne bych dal kokpit a sedlovku do cerna a byla by to parada…
ale to vis,ze to mam predelany na 142*12mm a do cerna jo, ale zatim jsem nesehnal za rozumnou cenu cerny komponenty a tyto jezdí taky dobře…ale jasný, modní policie varuje :)
takze uz to ma pevnou 12ku? tam jsou nejake vymenne patky nebo to uz ma tahle 575ka standartne?
Jj, modni policie B-F je neuprosna:))
Ano, jsou tam výměnné patky od roku 2011. Takže mám možnost i na 135*10mm, které tam byly standarně a navíc super náboje HOPE, které jsou dost blbuvzdorně předělat pouze koupí osy :)
jj, Hope jsou fajn… Moje oblibene naby, ikdyz teda vozim CMaxy:)
tak 25…je to trapnej prepakovanej jednocep…to nemuze chodit dobre…
haha :-) chodí to přímo peckově …
Hovno, buď se to houpe jako prase a nebo to není citlivé!
+1…proste blby jednocep…
Přijeď na test fešáku :)
kde přebýváš?
Praga – hostivař :)
to bych rád někdy zkusil, páč jediný Yeti prý z jednočepů funguje. To povoluje BF moda:) Všichni ostatní výrobci rámu nemají na nákup patentu na VPP a FSR, nebo DW. Je vidět, že jsi tu dlouho nebyl:)
tak se ozvi do mejlu a nekdy se domluvime…
tomu neverim…dyt to se musi houpat a blokovat pod brzdou ako prase…
Yetina chodí moc dobře, měl jsem půjčené karbonové SB, chodilo moc dobře s Foxinou. Jinak koncepce podobná specializedu.
A to , že se houpe, no a jaký full ne ? Navíc v tomhle zdvihu. Nehoupací full o kterém jediném vím a jel jsem ho, tak je Epic s brainem
Pochop, že jednočep nemůže chodit dobře! To tě tady ještě nenaučili? Buď se to houpe, nebo to není citlivé, zamyká se to pod brzdou a vůbec je to úplně na *****.
presne tak…jednocep je zlo, prezitek, zastarala koncepce…takovy ram nema smysl prodavat…
podobna speslu ani nahodou, chybi tam cep pred osou…
Máš pravdu, taky na to teď koukám, každopádně chodí to stejně dobře, ať si kdo chce, co chce na BF říká :-)
coz je pochopitelne blbost:)
Dokonce tady chybí i čep nad osou! To ten karbon nemůže vydržet, to musí praskat :0)
SB-66 už myslím není jednočep.
To už taky není Yeti.
Spíš bych řekl, že u Yetiho pochopili, že jednočep se prostě nemůže rovnat současným systémům. Jen čekám, kdy tohle osvícení dojde i k RB.
Tak snad to jeste nejakou dobu potrva..precejenom RB je poza:)
u RB to je hodně tím, že jejich řešení je snadné a levné na výrobu.
Jako, že ty 4 ložiska stojí tolik jo?
A už je to tu zase, prostě jednočep nefunguje, ale Yeti jo:)
píšu, že jednočep nefunguje? ne…
píšu o koncepci, kdy u jednočepu a zvlášť IQ máš méně segmentů a výrobních procesů na zadní stavbě. Ložiska vem čert to stojí pár korun, ale vahadla a podobný radosti stojí už dost.
boze, pise neco o tom, ze to nefunguje?
Myslim, ze RB to ma proste vychytany a zkouset novy system, ladit ho atd. by stalo dalsi a dalsi prachy… a jak je videt poslednich par let na RB, snazej se zjednodusovat a zlevnovat vyrobu… Neco jsem ale snad zaslechl, ze uz dokonce vyvijej nejakej virtual nebo co… Nechme se prekvapit…
Treba o tom nekdo bude vedet vic… zas tolik se o RB nezajimam…
U RB to je tím, aby to jelo jak silnice, ale přitom žehlilo jak DH bajk :).
ehm…vyvoj?
to jsme tak nepsal, to s tím až tak nesouvisí. Protože dneska stačí oprásknout ± řešení konkurence, pokud chceš 4čep nebo virtuál.
Já jsem zvědav kdy to pochopí scott, commencal, kona, atd
Commencal funguje na jednicku…to rika clovek co 5let jezdil Stumpjumper :)
já vím:) ironie
To je jedna věc, ale mě jsou čepy tak nějak volné, jeden, čtyři, dvacet, hodinky holinky. Druhá věc je ta, že to vypadá naprosto příšerně, když to porovnáš s těma krásama, co doposud vyráběli.
proc myslis? me to treba vubec neprijde…
Ryze můj osobní názor, nikomu to nenutím, prostě se mi od první chvíle nelíbí. Stejně to mám u Ripleyho.
Cannondale je nejvíc nejlepší a mají furt jednočep.. tak nevím proč to dále řešit… jednočep forever!!!!
Na klasický rajón cannonů, tedy po cyklostezce do hospody, není ten jednočep překážkou ;0)
Vyargumentoval jsi mě :)
no ono to bylo tak na všechny, ne jen na tebe :D
Taky co jsem seděl na RZ 120, tak to chodilo teda těžce mizerně… A Scalpel byl víceméně pohodlnější hardtail, ale tam to taky není kinetikou úplně jednočep, pokud dobře vím.
Neni moje chyba… SB66 je uz neco jako FSR proto jsem psal to se Specializedem
jestli se ti SB66 zdá něco jako FSR, tak by sis měl zajít na oční ;0) SB66 je totiž jasnej virtuál ;0)
Chlapi mate nekde nejaky odkaz na typy zadniho pruzeni at se v tom trochu zorientuju
koukam, ze ty budes odbornik:)
Kolo mam rad ale fulla mam prvni rok a predtim jsem se o celoodpruzeni nezajimal.. Jezdil jsem sice na nich, ale vsechno to bylo pocitovy, prd jsem vedel jakej cep se podemnou ohyba
To mas jedno, oni nekteri mijitele RB maji pocit menecennosti protoze jim nejaky cep chybi coz si potrebuji kompenzovat pomlouvanim ostatnich znacek :-)))
vo tom to prece je…mi nerikej ze ty jezdis na kole:DD
Stáhni si linkage
z toho pochopíš opravdu nejvíc ;0)
Diky
jenze SB-66 je virtual:)
575ka je jednocep…
Takže 575 nefunguje?
????????
Nekde jsem neco takoveho psal?
Precti si, co jsem psal v tomhle vlakne o 575, nereaguj prosim na jednu reakci…
považuje za dotaz.
jednočep, který se zamyká pod brzdou, tudíž fungovat nemůže.
V pohode…
…osobne nemam problem treba ani s RB apod. Ani nevybiram ramy podle systemu, spis podle toho, co mi sedne jak chovanim, tak geo…
Takze asi „places na spatnym hrobe“ ale ja nejsem ten spravny zdejsi b-F antijednocepista:) (mysleno v dobrym) Btw. i treba takovy GT je v podstate prepakovany 1cep a nemam s nim problem… Dulezity je jak dany ram funguje, nez jeho system… Samozrejme 1cep se nikdy nebude chovat jako FSR, ale ladenim, prepakovanim atd. se daji negativa dost vyhladit a ram muze fungovat skvele…
škoda, že bydlíš tak daleko. Pozval bych tě na poježdění, abys změnil názor. Viz co píše JOhnny…
Nebudu nikoho presvedčovat,kdo ho jel, tka ví svoje :)
Oba jezdíme na jednočepu, ale BF tě naučí, že je to nejhorší co může být:)
Kde se tady pise na bf o tom ktera koncepce je nejlepsi?
:) všude
Kde, a ne jen ironicky jak vy dva.
To ti tady mám vypisovat tvoje příspěvky?:)
mhuhehe
Ano, prosim :-*
Hm tak asi zadna odpoved, to se dalo cekat :-)
Já ti tady nebudu prohledávat forum plný sraček, abych našel větu kde jsi my tvrdil, že už z principu musí být dragster horší než SX:)
Aha takze ja si nekde rejpnul do RB (coz ani nemuzes najit …) a hned je z toho tvrzeni, ze 4cep > 1 cep. Zajimavy :-). Sijes do mne uplne bezduvodne.
Kdyz uz jsme se o necem bavili tak to byla vaha vs udajna abnormalni odolnost RB podporena falesnym pocitem toho, ze RB kola dostavaji vic za usi, coz je nesmysl :-)
Za prve jsem to nehledal a za druhé to bylo o funkci. Jinak nemá smysl aby jsme se my 2 o něčem bavili. „S“ 4ever
Ja vim ty by ses radsi pral :-)))
Spíš je to úplně zbytečný.
S a MZ rulezz :-D to je to co tu logoman valí ;0)
Bacha jeste jsi zapomel na leskle shimano brzdy :-*
Pravda, XT a XTR svojí aušusovatostí k MZ skvěle ladí ;0)
BTW už i u YT dávají na topmodely BOS místo MZ :0)
MZ a YT je co zas? Už je těch zkratek nějak moc :D
MZ je spageta a YT je YT Industries
Heled kdyz jsi ten arbitr krasy, modni guru a policista. Co je horsi cerny nebo stribry nohy?
oholeny jsou jednoznacne nejvic ekl!
Ja si nohy holim, pri vyjizdce musim na cyklostezce vypadat chic
buzno!
bouchni ho kabelkou, mas recht:D
tssss…si o nej budu nicit svoji LV kabcu ne?!
Kuurna, tak ted jsem teprve prozrel! :)
Proto ty LiteVilly stoji tolik – je to prevleceny Luis Vuiton! ;)
aha, vidis, to mne nenapadlo:)
;)
Černý.
Jednoznačně stříbrný, černá, alespoň na DT vypadá pěkně.
Puvodne u fotky homemade dh ramu.
Ti jeste ukazu jak vypadaji zblizka, jak jsou flekaty z toho se osypes. Zajimave, ze podobne fleky dela i blackbox uprava RS.
Hnusny to muze byt, ale asi to ma nejaky zamer.
Není Black Box spíš označení typu tlumení než povrchovky?
No ten lyrik se jmenuje blackbox. uprava myslim dlc nebo tak nejak.
Blackbox je americky vyraz pro vec ktera ti dava nejaky vystup a nestaras se o to co je vevnitr.
Jako třeba žena?
hehe.. to ma hloubku!:DD
Jak pise Jiri, blackbox nema s barvou nic spolecnyho. Jedna se o vytuneni motion controll: kovove telo kompresniho utlumu a (u nekterych verzi, RS v tom udelalo bordel) HS expanze.
DLC: diamond like carbon..povrchovka pro snizeni treni.
nn http://www.sram.com/…x-technology
Tlumeni je jen jeden z vysledku celeho programu. Myslim, ze dlc lze zahrnout pod blackbox.
hmm..takze black box je neco jineho nez blackbox motion control…***** bordel v tom delaji a za ten debilni popisek by zaslouzili do pysku!
S DLC je to taky divne, protze treba lyrik ma BB ale s DLC v nabidce neni…
Nejedna se o produkcni vidli, je pouze pro zavodniky co jezdi za sram.
hmm..no..at jdou do ******…u vidle s BB a bez nej maji stejne funkce, ale jedna BB ma a druha ne…******:D
Neni nahodou Black box oznaceni karbonove korunky vidlice?
Ne, tady má logoman pravdu. Black Box je vývojový program určený pro závodníky. Např. karbonové kliky na DH měly nejdříve označení blackbox, až potom je pustili do prodeje pod jiným názvem. Stejně to je s brzdami, tlumením včetně karbonové korunky vidle ;0)
To že pustí název jako Blackbox motion control je jen marketingový pozlátko, aby si zákazníci mysleli, že mají stejnou techniku jako jezdci SP.
Diky za objasneni.
Ty zase bezmezně adoruješ Hope a SC, ne? (: Si nemáte co vyčítat. (:
v kazdem vlakne…kazdy vi, ze spesl ma nejpropracovanejsi system pohybu zadni stavby..byt mu docela konkuruje VPP…
Socialized no. 1!
nezapomeň na LV to chodí prostě nejlíp a kdyby rám stál 100tis- tak bude chodit ještě 2× tak dobře
tak na LV musis mit predevsim mentalne…precejenom si koupit krive svareny ram bez barvy za 50 tycek uz chce poradny koule.)
:-D ale zase je to německá ruční výroba, kvalita chápeš ;0)
Myslis Taiwanska?
vždyť to dělaj na taiwanu, ne?
pšššššt ;0)
ano, vaří na taiwanu, a na konci si dokonce můžeš vybrat logo Liteville nebo Canyon :-D
ale ti němci tam si umí podržet kvalitu výroby- chápeš:)
Jj..postrasi hakenkrojcem a sikmooci makaji cely tyden za misku rejze…
a Führer si mne ruce:)
Jj, je to vidět ;0)
a kdyby uměli podržet i němky, nemuseli bychom mít v pohraničí tolik bordelů :)
Oni jsem jdou za těma nejvíc ekl špínama, to mají nejraději:)
Beztak to vari ve stejne hale jako polyklony:)
Polyklony vaří obříky ;0)
polikloni vari obriky?
Obříci víří polyklony?
nebo tak :0)
LV nebrat:)
Ty jo tak to se mam, jsem ani nevedel.
už jsem pochopil :)
tak jsi s tim mohl pockat az vystartuje nejaky zatvrzely pruzic.)
Že tys měl dneska vegetariánskou dietu? :)
No jo…ani náznak smajlíka a dlouhá absence na fóru dělá divy :( SOOORY
tak vis co…BF snese vse..ja chapu ze prodavas a tak ot nechces hanit…ale zase je treba byt trochu ferovy…
575ka je jeden z mala 1cepu, ktery udajne fungujou hoodne dobre a maj to vychytany… Sice nevim, jak se jim to povedlo, ale zkusenosti lidi a pocity jsou jasny…
Byl to jeden z vysnenych ramu v mym hledacku… Nakonec jsem zkoncil u LV…
takze taky medialni masirka a taiwansky ram?:)
tak LV mam uz cca rok a cca 8let uz po nem slintam…
Ale vybiral jsem mezi Ibisem, Yetinou, LV, a jeste mozna jeden nebo dva ramy…
KOnecne jsem si splnil sen a vzal 301ku…
Nikdy jsem se nekasal, ze je to nejaka nemecka vyroba a janevimcojeste..:) Porad je to vobycejna hlina… Jen se mi libi, ze ma ten ram spoustu vychytavek, nekdo nad tim proste premyslel… ale uz dost vyrobcu to zacina delat taky…
Jinak muzu za sebe rict, 3 roky jsem jezdil na Reignu, kterej byl dobrej, ale 301ka je proste uplne jinde…
Ale neni to zadnej „nad“ram, ma svy mouchy taky a kazdymu sedne neco jineho, takze kazdy at si vybere ram podle svyho gusta a preferenci…
Zdejsi antiLVhysterie nekterych uzivatelu prameni hlavne z toho, ze nepochopili, ze v LV vlaknech si delame srandu sami ze sebe a to „kastovani“ je jen dobirani si ostatnich…
35–40 tis. je to kultovka, to by mohlo jít dobře na odbyt. Škoda, že není černý, pak bych ho možná i bral :-)
Proc se aspon vsichni neptate v jednom vlaknu?
Asi to bude o tom zda najdes nekoho kdo oceni, ze se jedna o yeti. Jinak na tom provaris hromadu penez. Radsi si ho nech.
Když už kupuju kolo z bazaru, tak koukám na cenu, vím, že cenově to bylo jinde, ale jeté zboží u mě ztrací tak 30% +/- podle toho, v jakém je stavu. Nicméně celopér s větším zdvihem se obecně na bazaru bojím – větší zdvih = větší prasárny = větší šance, že se něco brzy poroučí. Proto si myslím, že to budeš prodávat docela hodně pod cenou … Pokud nenarazíš na fajnšmekra, co jde přímo po tomhle rámu.
Jinak kolo máš pěkný, to se musí nechat.
P.S. reakce na špatný příspěvek ;) …
proto s evyplati prodat samotny ram a zbytek komponentu jako jetych holkou po cyklostezce:)
Tak tak, kdo chce Yeti, koupí jen rám. Podle mě jsou prostě full bazarovky nad 35k hodně těžko prodejné, a že se na biku ztratí přes 50% ceny, s tím se musí počítat.
jak pises…
Od 30 do 45