Šírer Alfa - dobrý doplněk k MTB?

18 nepřečtených
  • Kóča Popovič

    Uvažuju o koupi silničky, jako doplňku k MTB, které mě baví víc, ale tady u nás v Sudetech se tak 2–3 měsíce v sezóně dá jezdit jen po silnici. Zaujala mě nabídka zlevněného Šírera Alfa na Campě Xenon za 14 999 Kč. Hodlám na něm najet tak 3000 Km ročně, zbytek na biku. S vědomím, že se jedná o základní model rámu i osazení se Vás dovoluju zeptat na Váš názor na toto kolo. Nebo mám zkusit třeba nějakou kvalitnější „druhou ruku“? Díky za názory. http://www.sirer.cz/txt/slevy.htm

    0 0
    • error  

      nejsem sice odborník na silničky, ale protože uvažuji o její koupi tak jsem se také trochu poohlížel po nějakém kole, podle mého názoru poku? budeš hledat nové kolo v této ceně těžko sezeneš lepší, když to bude mít shimano tak jenom soru a to se s xenonem nedá porovnat o rámu nemůžu psát ten jsem nikdy nejel, a co se týče kol z druhé ruky to je asi těžké muže to být kauf roku, ale taky s emůže stát, že se ti rosype za pár dní to znáš sám

      0 0
      • notakale  

        Ja mam sirera alfu ted druhy rok, nikdy jsem na nicem lepsim nejel, takze nemuzu srovnavat s drazsimi, nic se ale zatim nerozsypalo.. Mam to ale na mirage, v xenonu je spousta plastu, ale je to rozhodne mnohem lepsi nez sora..

        0 0
        • Clodman  

          A jak je na tom ten rám s tuhostí??Já uvažuju o koupi delty

          0 0
          • quassar  

            Jojo taky bych sel do deltry asi, s velocem nejspis. Mam staryho sirera, tenkrat to bylo se 105tkou, jsem velice spokojenej… sirery imho maj vybornej pomer vykon/cena

            0 0
          • notakale  

            Nevim co bych ti na tu tuhost mel rict, predtim jsem jezdil na esce, nikdy na nicem jinem, takze to nemuzu posoudit, netusim jak rozeznat tuhost ramu pri jizde.. Tu alfu mam kvuli stropu 20000 ktery jsem mel pri koupi kola, je to nejlevnejsi ram jaky jsem videl :) Ale vyrabi se v klasice geometrii i slopingu, ten bude asi tuzsi..