• IceT

    Všude se dočtete co máte zkontrolovat a na co si dát pozor,když si jdete koupit ojeté auto.Ale ještě jsem se nikde nedočet,jak na kolo na inzerát nebo z bazaru.Můžou tady nějací zkušení bikeři poradit??

    0 0
    • McBlacky  

      začnu a někdo mě doplní…

      1. zkontrolovat rám ve svárech a na místech kde rád praská (specielně fully maj oblíbená místa)
      2. Vidle – tady poznáš max vakl a to jen když víš jak. Dobrý je zkusit chod, ale to už musíš mít nějké zkušenosti, funkci tlumení a koprese, lock atd, jestli uchází air spíš nepoznáš. Nesmí mít vůli v korunce, viditelné poškození, promáčknutí atd, u manitou pozor na stržený závit pro disk brzdu.
      3. pohon, optřebení řetězu (měrka, šuplera) podle toho si lze udělat obrázek o stavu kazety a pil, pokud to nepoznáš opticky (otřepené kraje pastorků, zbroušení pil do špičata. Vakly smyku (stranový vodiče řetězu) šaltru (ve všech čepech)

      kliky pozor na stržené závity na stahovák, ohnutí, střené závity na pedály, středová osa bez vaklu, nezarezlá v CrMo rámech. 3. Brzdy, řazení. vakly pák nahoru dolů, páček, u gripů nevím, zkusit chdo řazení nesmí se zasekávat nebo v tom křupat. Véčka pozor na vakl paralelogramů. řidítka sedlovka, předtavec, pokud nebude viditelně promáčknuté je to ok, sedlo vizuálně n nepodřené, nerovnané ližiny. kola: ráfky nenavalané, nerovnané, neprobržfěné, pozor na vytrhávání kalíšků. Náby bez vůle (i ořech na dražších nábách). ještě hlavové složení, rovně nalisované, taky musí jít seřídit do stavu bez vůle kdy lze hladce zatáčet řidítky. disc brzdy jsem neměl tak nevím

      určitě je i milion jinejch věci… ale nechce se mi přemýšlet

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.