Nový Sram Red AXS 2024

Přidat foto

Myslím, že nová Sram Red EXS páka se povedla.

O 83g lehčí, lepší ergonomie, lepší brzdná síla díky umístění pístku při horním uchopu o 80% a při spodním 30%.

Konečně programovatelné tlačítko v horní části páky.

(vloženo 31.5.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

31.5.24 20:22

Ta změna „dosahu“ je brutální :O

Reagovat
Kubánec
Kubánec

31.5.24 17:04

Jinak jsem měl obavy z délky, ale změnu nepociťuji.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

31.5.24 17:01

Moje zkušenost je taková, že se drží výrazně lépe a brzdy opravdu brzdí. Jsou delší a širší, takže se o ně opře celá dlaň. Šaltr má výrazně tišší chod. Přesmykač se “vytáčí” dle zařazeného převodu na kazetě. Tlačítka se dají naprogramovat na krátké a dlouhé stisknutí. Sadu mám na kole chvilku, takže víc zatím nepovím.

Reagovat
sheenecek
sheenecek

31.5.24 14:17

Peak Torque má docela pěknou recenzi na YT, řešil tam i ten dosah, kdo má krátká prsty, tak asi smůla :)

Reagovat
BTom1
BTom1

31.5.24 14:13

Má už s nimy reálnou zkušenost jestli a o kolik prodlouží jakože dosah?Dle foto jo ale o kolik mm?Díky

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

31.5.24 13:50

JJ, ty páky vypadají slušně, praxe ukáže, jaký je to posun ;-)

Reagovat
BTom1
BTom1

31.5.24 13:48

Jasně, tahle generace pák už bude dokonalá;-)

Reagovat
LM
LM

31.5.24 13:34

Tam stále dávají ty časem bobtnající plastové pístky? Vždyť tenhle problém je znám už dlouhá léta o_O

Reagovat
Reyinstashot
Reyinstashot

31.5.24 13:15

Jo to je pravda.. chod brzdy, kdy se páka skoro nevrací je hrozný a brzdný účinek je slabý. Nemluvě o klepaní po horším asfaltu. :(

Reagovat
duk
duk

31.5.24 12:46

Tak snad zapracovali i na tom, aby hydraulika nebyla po dvou sezonách KO a páky neplandaly se zadřenými pístky, jako se to děje u všech předchozích generací..

Reagovat

Další galerie z kategorie

jinotaj 10
Hovnousek14 0
GrebFuf 6
petr81 3
frontliner 10
káňa 12