Moots a WTB testují nový rozměr 750d

Přidat foto

Že by se pro nás dlouhány blýskalo na lepší časy? Osobně bych tento rozmě uvítal i na silnici, tak snad se to chytne:-) odkaz na MTBS: MOOTS A WTB TESTUJÍ NOVÝ ROZMĚR GRAVEL KOL

(vloženo 31.8.23)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Smazaný účet
Smazaný účet

1.9.23 22:40

Kolo je nádhera. Pro velké rámy 750 je idealní rozměr.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

1.9.23 17:05

Gem. : Nee. :))

Reagovat
gemini
gemini

1.9.23 10:57

Zdenku, Tobe se clovek fakt nezavdeci…:-)

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

1.9.23 10:08

Jiri – To není moje kolo. Je to kamaráda.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

31.8.23 22:45

Je to strašně hnusný.

Ostatně – i s „normálníma“ kolama šel teď (kdysi tak čistej a krásnej) Moots už s tím dnešním designem do háje.

Reagovat
Pekáček
Pekáček

31.8.23 19:40

Já bych větší kola bral, mě je vše tak nějak malé :-D

Reagovat
kerim
kerim

31.8.23 18:56

Tak já bych to teda moc chtěl :-) ( Alespoň by mi pak nikdo nepsal do sz, že to mám úplně blbě nastavený a že se mi musí špatně jezdit atd......)

Reagovat
Georrge
Georrge

31.8.23 16:35

Pro velké lidi by to bylo vhodné, ale problém je, že se to budou snažit vnutit každému, tak jako to proběhlo u 29" :)

Reagovat
BSA
BSA

31.8.23 16:01

Prasopes: já si nemyslím, že silničky jsou vyladěný. tam se to předpisama zakonzervovalo a je povolen jen mírný pokrok v mezích zákona. mtb tímhle neduhem netrpí a může jít dál.

Reagovat
Prasopes
Prasopes

31.8.23 15:51

BSA: jenže mtb s 26 a 3×7 byly hrozný, směšný kola, šílený kombinace prevodů… silničky jsou geometrií, rozměrama i převodama naprosto vyladěný, pls ne.srat se do toho co funguje:-) brzy nebo el řazení jsou jen technický detaily, větší kola rozjebou všechno. Zas, pro výrobce žně, to chápu, než najdou tu optimální novou geo, budou muset protočit alespoň 3 generace nekompatibilních komponent, ideal…

Reagovat
BSA
BSA

31.8.23 15:35

Prasopes: s tímhle přístupem jezdíme stále na 26" HT s 3×7… jako dlouho mi to trvalo, ale zpět už nechci! dávám silničářům tak 10 let, ohledně kotoučovek taky časem povolili. :-)

Reagovat
Prasopes
Prasopes

31.8.23 15:17

super nápad zavádět nový standard na silničky, kde všechno léta v poho funguje… nový „must have“ geometrie, za 2 roky ještě vylepšený, tentokrát už opravdu „must have ještě víc, už jsme to vyladili“, brrr. Snad budou silničáři větší konzervy než mtbisti:-)

Reagovat
jIrI___
jIrI___

31.8.23 14:53

Le Corbusier: Na tom by se dalo jezdit uvnitř rámového trojúhelníku :). Jak jsi vysoký?

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

31.8.23 14:33

gemini – se tvojí výškou si ještě nemůžeš moc stěžovat. Znám ale lidi kteří by takový kola fakt ocenily!:)

Reagovat
TK75
TK75

31.8.23 13:28

První 29er tam toho místa měl podobně…dá se projít znova cesta k funkcnimu modelu :))

Reagovat
sibicz
sibicz

31.8.23 13:17

Přesně, jak píše JakeF, na tomhle prototypu se jezdí asi ken rovně

Reagovat
oberleutnant Weiss
oberleutnant Weiss

31.8.23 13:11

A není to málo, Antone Pavloviči? :-)

Reagovat
mantis
mantis

31.8.23 12:26

Pockal bych na 850, tohle je mrtva vetev. Novych rozmeru a standardu neni nikdy dost.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

31.8.23 11:56

Líbí se mi to, ale bude to mít i nevýhody. Větší váha a menší tuhost. Dráty budou mít cca 320mm.

Reagovat
TK75
TK75

31.8.23 11:53

Jako u grevlu aby to teda o něco méně drncalo támhle někde po louce,tak mít průměr s 40 pneu jako třeba 29×2.3 asi může lehce pomoct…navíc ty rámy na to není nutné asi moc měnit protože se 29×2.1 uz vejde na výšku

Ale silniční kola?Tam pochybuju že to dojde protože by se asi musela natáhnout zadní stavba, rozvor je taky kratší než u grevlu a ve výsledku nevím jak by se takove kolo silnicarum zamlouvalo

To spíš bych čekal ze wtb potom da do placu 35 pneu pro víc silniční chutě u grevlu

Reagovat
easyrider
easyrider

31.8.23 11:31

Svez bych se :)

Reagovat
maajkee
maajkee

31.8.23 11:28

Jo jo, na tohle jsem myslel od doby co jsem začal jezdit na silniččce, že by to chtělo o něco větší kola. fandím!

Reagovat
JakeF
JakeF

31.8.23 11:15

Pěkný… Viděl bych drobnou nevýhodu v potřebě amputovat prsty na nohách, aby člověk zatočil.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

31.8.23 11:11

Tak čas ukáže, pro mě je 28" palce naprosto dostačujících, pro dlouhány to jistě může být cesta! ;-)

Reagovat
jIrI___
jIrI___

31.8.23 10:59

Jo, v tomhle vidím budoucnost. Ale ten overlap mnoho lidí nedá mentálně :)

Reagovat
BSA
BSA

31.8.23 10:59

Však jo… jenže ta guma dělá další dva centimetry

Reagovat
KRoser
KRoser

31.8.23 10:52

BSA: silniční a mtb 29tka, ale mají stejný průměr ráfků (622mm). Jen se bere průměr i s pláštěm, když na kolo dáš 2.2 palcový MTB plášť tak má větší průměr jak 28mm silniční plášť, proto 28" a 29". Průměr ráfků je, ale úplně stejný.

Na 29tku MTB ráfek můžeš klidně nahodit 25mm silniční plášť a naopak.

Reagovat
BSA
BSA

31.8.23 10:35

Jsem si nedávno říkal, jaký má smysl, že silniční kolo má menší průměr než 29" bike. Ale celkem pochybuju, že by se to na silnici chytlo, tam je to velká konzerva.

Reagovat

Další galerie z kategorie

vrabec_obecny 21
Peslezedirou 5
mikš 22
funkatron 3
gemini 3
Lister 21