Giant TCR

Přidat foto

Malé vylepšení. Pořád jsem přemýšlel, že si nechám schovat lanka do představce. Dost mi to vadilo, že jsou tam takový oblouky, než jsem doma našel zbytek této spirály ( mám to tak udělané i na horském ) no a výsledek za mě paráda. Mám lepší pocit při jízdě a nevadí mi tuhost. Rám polepen v místě dotyků proti poškrábání a asi jsem ušetřil pár stovek

(vloženo 30.7.23)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
HonzaV
HonzaV

2.8.23 08:58

No na TCR v r.2018 vedou bovdeny ještě celkem normálně. Ale to je současný trend všeobecně, když něco funguje, tak to „vylepšíme“ a je to v prd…

Reagovat
Lukster
Lukster

1.8.23 10:11

Za mě nejvíce bijí na TCR do očí ty řadící bovdeny – fakt blbě řešeno takto uvnitř trojúhelníku. Toto vyřeší bezdrát od Sramu, vrtat díru do sloupku vidlice fakt ne. Ale když zkrátite bovdeny na rozumné minimum apod., tak je to celkem v pohodě

Reagovat
Kaizr
Kaizr

1.8.23 09:44

KRoser – Jj představuji :-), tak to asi nechám tak jak to mám teď a musím to vydržet

Reagovat
gemini
gemini

1.8.23 09:40

Na Facebooku TCR/Propel už to pár lidí na vnitřní vedení předělávalo – jestli si dobře vybavuju, někdo použil vidlici z Defyny, která je na vnitřní vedení uzpůsobená a někdo i vrtal do vidlici s tím, že krk pak vystužil jakousi hliníkovou vložkou. Já osobně bych se asi raději smířil s hadicema – pokud bych teda nepředělával na DI2…:-)

Reagovat
KRoser
KRoser

1.8.23 09:26

Podle mě i venkovní vedení může vypadat dobře, stačí si trochu vyhrát s délkou a použít smršťovací bužírku.

Reagovat
KRoser
KRoser

1.8.23 09:21

Kaizr: Představuješ si to nějak moc jednoduše :). Chtělo by to nové kombo řidítek a představce a i tak by jsi musel vrtat díru do trubky od vidlice (hodně blbý nápad), navíc by jsi tam možná dostal jen hydraulické vedení, bowdeny od řazení tam prostě nemáš šanci nacpat.

Reagovat
Kaizr
Kaizr

1.8.23 08:18

AXS neplánuji. Stačí mi to na horáku – ten má u mě přednost.

Lanka hlavně vadí právě když se zvedneš ze sedla.

Zatím jako drobná úprava za mě OK. Až mi to začne opět vadit po vizuální stránce budu řešit vnitřní vedení.

Možná by se mi hodila dobrá rada pro to vnitřní vedení – kdo to předělával. Jaký hlávko kupoval, popřípadě stačí jen krytka jiná a jaká

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

31.7.23 21:17

Ty průchodky jsem si dokoupil v Německu asi za 5 Euro. Ale člověka to … No příští TCR na elektrice už to asi budou mít jako Propel. Popravdě jsem hodně uvažoval o tom Yoellu nebo třeba Elves rámu, ale tahat tam mechanické bowdeny se mi nechtělo a přecházet kvůli tomu na elektriku také ne. To TCR byl loňský model za 55, komplet kolo, což je super skoro předcovidová cena a nemusel jsem nic stavět:-) Příště na 13-ti či 14-ti rychlostní sadě už do elektriky půjdu…

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

31.7.23 18:37

Hmm, nic moc, ale zase je to dobrý na údržbu hlávka ;-) Myslím, že mám vstupy lanek řešeny lépe u mého 11let starého Fondriesta ;-)

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

31.7.23 17:33

Ano pro řadicí bowdeny jsou tam trubičky. Koukám, že stejně jako v případě mého TCR se Giant ani neobtěžoval dodat vstupní gumové průchodky pro brzdové hadice do rámu. V kopci nebo když za to člověk veme a rozkyvá se, brzdové bowdeny pak ťukají o rám.

Reagovat
halfbikert
halfbikert

31.7.23 08:32

Přitom tcr 2020 to mělo vyřešeno líp. Všechny 3 šly z jedné strany.

Reagovat
vt
vt

30.7.23 21:50

Dobra prace, urcite je to lepsi.

Jak je to u TCR s vnitrnim vedenim, jsou tam protazeny silikon trubicky?

Reagovat
zirecek
zirecek

30.7.23 20:39

Bizár, :⁠-⁠).

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.7.23 19:29

To kolo doslova prosí o AXS… ;-) .

Reagovat
gemini
gemini

30.7.23 18:45

Toto debilní řešení vedení hadic má jediný správný řešení – DI2 / AXS…:-) Já nechápu proč výrobci nedělají vstupy v hlavě, nebo hned za hlavou a proč to řeší tady tímto kreténským způsobem…

Reagovat

Další galerie z kategorie

vrabec_obecny 21
Peslezedirou 5
mikš 22
funkatron 3
gemini 3
Lister 21