Dycky Hostýn!

U móřa Mostkovice.

Přerov na dlani.

Přerov námko.

Kdesi před Bystřicí pod Hostýnem.

Vrcholovka ;-)

Haná a ten všudypřítomný žlutý hnus :-(

Radnica Vyškov.

Větřák Ruprechtov.

Na závěr nezbytná čísla :-)

Dnes tradičně na Hostýn, dole až na ten protivítr bylo celkem fajně, nahoře 7°C, ve sjezdu dokonce 5,5°C, drkotaly mi zuby a křehly prsty, Grapy jsem pro tentokráte vynechal ;-)

(vloženo 7.5.23)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Aduldinho

10.5.23 14:36

Mileši, tak jsem tak 3 roky zpátky celkem dost běhával, máme to tu v MK na takové to domácí klusání ideální, pak přišel kovid zrušili se závody místní OBL, já ztratil absolutně motivaci a začal už zase vesměs jezdit jen na kole, a teď chodím klusat jen v období, kdy zavládně bílá čůza a led a na kole to prostě z mého úhlu pohledu nejde (jedině mít ohřebený fat). Ale už to hlavně nemůžu vůbec rozběhnout, je to spíš takové ploužení. Jinak na kole jsem vesměs tak 2× až 3× v týdnu, 1× o víkendu něco dělšího, vyjímkou jsou nějaké ty etapáčky, kdy jedu třeba víc dní v kuse s nějakým tím vzdálenejším cílem. Za mě je hlavní se tak nějak udržovat v pohybu, dokud ještě můžem ;-)

10.5.23 14:30

Mamko, nedělej se! Ty tam šoupneš rovnou 3kilo, jak tě znám! Navíc mi silničkáři se na tom kole vesměs jen tak poflakujem, to tvý drandění po kopcích v terénu je jinej level! ;-)

10.5.23 14:07

Hele ho, panáčka :-) Pěkně pěkně, já už asi 200 neujedu nikdy :-D

10.5.23 12:36

Ale je pravda, že těch 5–6 let zpátky jsem na silnici měl 53 39 převodníky a kazetu 11–23 max 25 a neřešil jsem to.

10.5.23 12:34

Já už dnes silničku ani nejezdím. Takže ani nevím, co bych teď jel za převod. Ani forma už není taková. To jsem míval o 10 kilo míň. Teď jezdím víceméně jen s mladým a čekám až povyroste a natáhneme výlety trochu víc. I pracovně jsem rád, když mi klapne 2×, 3× týdně běh navečer a o víkendu to kolo s mlaďochem.

9.5.23 20:36

Mileši, čím jsem starší, tak jsou pro mě tyhle stojky horší, dřív jsem dával Grapy 39×27, loni 34×27 a kolem zvoničky mi bylo na blití :-) Teď jsem si je radši ani nedal a to jsem měl k dispozici vyprošťovák 33×33 ;-)

9.5.23 16:28

Jinak pokud se Vám líbí kluci klucatí Grapy, tak mám tip pro sebemrskače na ještě hezčí a ještě prudší kopeček. Je to za Všeminou směr Podkopná lhota a Garmin mi ukázal 25% a délka kolem 3Km. Svého času jsem ho jel s převodem 39×23 a málem jsem zdechl.

9.5.23 09:23

Gráfo, ti nevím, minule jsem tam jel kvůli kámošovi, ale jel obra a nikde jsem se s ním nepotkal, ale Grapy jsem tedy absolvoval, to joo, dokonce jsem tam zneužil opuštěné občerstvovačky a doplnil si drze vodu do bidonů ;-)

9.5.23 09:20

@adu: Přijedeš se letos podívat do Hostýnek ještě jednou (na Drásala – pokud bude počasí)? : )

8.5.23 20:15

Klucí, neprovokujte, mně to takto stačí, on ten přesun přes ufoukanou Hanou není moc zábavnej a třeba cestou zpět stoupák od Vyškova přes Ježkovice na Ruprechtov je taky pěkný kopec ;-)

A v rámci Mamut Tour jsem si Hostýnky několikrát kvalitně užil, teď se vozím jen pro radost ;-)

8.5.23 19:51

To bývala klasická dubnová zahajovačka. Plus z Držkové na Rusavu a pak Hadovnu. Nebo naopak z Trojáku sjet do Rajcek a pak zase přes Rosošný na Tesák. Hostýnky jsou top.

8.5.23 18:40

Grapy, Tesák, Troják … jinak se to nepočítá : )

8.5.23 18:38

Courale, děkuji.

@Miles90 Tak třeba za rok :-) Původně jsem chtěl tama dolů, ale byla taková kosa, že mi křehly prsty, z těch Grapů bych to snad ani neubrzdil ;-)

8.5.23 17:25

Neříkám nic, parádní švih, ale …Bez Grapů tomu něco chybí. Je to jako Vuelta bez Angliru, nebo Giro bez Zoncolanu.

8.5.23 12:27

Zase dvoukilo? Ty se s tím nemažeš, parádní pojezd.

8.5.23 12:15

Pepčo, dík, snažím se! ;-)

Máš pravdu, Baru, Grapy jsou sic výzva, a od tej Bystřice to tentokrát taky nebylo úplně zadarmo, lesy i tam bohužel ubývají :-(

8.5.23 10:46

Paráda, Adu! Jezdí ti to jedna báseň a Hostýn je dobrý zásek! :-)

Grapama se nenajíš, z Bystřice je to pěkná cesta lesem. Máš plný počet hvězd!

8.5.23 10:28

Pěkné dvoukilo. Jo jo to počasí by už mohlo být letní.

8.5.23 09:04

Klucí, díky moc.

Melvine, taky sis pěkně mákl! JJ, čtvrtek a zvláště pátek nás namlsaly a kosa se záhy zase vrátila :-(

8.5.23 09:01

Máš to prostě v nohách,pěknej švih ;-)

8.5.23 07:17

Ty ty dvoukila sázíš jak na běžícím páse. já byl včera 2 hoďky na biku a v té kose a mokru stačilo až nad hlavu. Letos teda ta zima ne a ne odejít.

8.5.23 06:42

moc pěkný po všech stránkách

8.5.23 06:18

Aldo, dík za podporu, takový fofrník jako ty už nikdy nebudu, tak se alespoň snažím takto občas hébnout ;-)

8.5.23 06:14

Martin nezklamal! Veliký respekt, zvlášť v tomhle nečasu :-)

7.5.23 23:04

Kandík, dík! :-D

@vrazdit Tak to jste si pěkně mákly! Já ty Grapy na silničce vždycky hrozně lámu a je mi z nich vždy lehce na zvraceníčko ;-)

Nechápu, jak jsem je mohl dávat na klasiku 39×27 vrámci dlouhého Mamuta : https://img23.rajce.idnes.cz/…ges/MT05.jpg?… :-)

7.5.23 22:59

zustan Tatkou lidu svemu !

7.5.23 22:57

Pěkně ty! Jeli jsme dnes přes Grapy nahoru a pak hřeben směrem na Tesák (mtb), mraky spadlé dole, fučelo jak blbé… Museli jsme pak obnovit sezónu čaje s rumem:)

7.5.23 22:42

Kožíšku, kdybych nasával, tak bych se ani nedivil, já nasávám už zcela výjimečně a určitě né před plánovaným švihem, takže si vedle jak ta jedle ;-)

7.5.23 22:35

To se po večerech nasává a ráno potom z toho bolí hlava.

7.5.23 22:10

Oldo, vždyť to je skorem komínovka alá Kotwík :-)

Miťo, dík, po páteční a čtvrteční opalovačce jsem to krapet podcenil, měl jsem si vzít alespoň prsťáky a návleky na špičky treter. V Kromclu bylo cestou zpět třeba až 17°C, dojížděl jsem však dom při nějakých 6°C, dnes ty teploty nějak moc skákaly ;-)

7.5.23 21:55

Pěkně! Já dnes v deseti až třinácti stupních měl dlouhý rukavice a čepici na uši. Dvojkilo se cení, těším se na další report.

7.5.23 21:49

Jo panáček mluvil něco o komínovce, tak určitě… ;)