Trek Domane AL3

Přidat foto

Podle tvaru hlavové trubky jsem kolo překřtil. Domane->Dickmane

Třpytky, naživo o moc hezčí.

Jak už to tak bývá, děti rostou, času čím dál méně a jediný způsob jak se více dostat na kolo je, dojíždět na něm do práce. Vzhledem k tomu, že na mém primárním am fullu byla cesta moc zdlouhavá, pořídil jsem na dojíždění tento základní stroj který na 100% splňuje moje požadavky. Silnice není moje oblíbené prostředí a nikdy nebude, proto tento základní model.

(vloženo 5.5.23)

Spoop
Ohodnoť bajk: (4  / 17 hlasujících)
Značka Trek
Model Domane AL3
Modelový rok 2023
Velikost 61
Hmotnost 11.2 s pedály
Rám Hliník Alpha řady 100
Vidlice Carbon
Hlavové složení Integrované FSA, zapouzdřené ložisko, 1-1/8palcové horní, 1,5palcové dolní.
Kliky Shimano Sora R3000, délka 175 mm.
Středové složení Prowheel PW-BB73+, 68/73 mm
Přesmykač Shimano Sora R3000, 31,8mm objímka
Měnič Shimano Sora R3000, střední ramínko, převodník max. 34 zubů
Řazení Shimano Sora R3000, 9 rychlostí
Převodník Shimano Sora R3000, 50-34
Kazeta Shimano Sora HG400, 11-32, 9 rychlostí
Řetěz Shimano Sora HG53
Náboj přední Formula RX-512, slitina, 6 šroubů, pevná osa 100 x 12 mm.
Náboj zadní Formula RX-142, slitina, 6 šroubů, ořech Shimano Freehub 11 rychlostí, pevná osa 142 x 12 mm.
Brzda přední Mechanika,Tektro C550, dva pístky, úchyt Flat Mount, kotouč 160 mm.
Brzda zadní Mechanika,Tektro C550, dva pístky, úchyt Flat Mount, kotouč 160 mm.
Brzdové páky Shimano Sora R3000
Ráfek přední Bontrager Affinity Disc, 24 děr, šířka 21 mm, ventilek Presta.
Ráfek zadní Bontrager Affinity Disc, 24 děr, šířka 21 mm, ventilek Presta.
Dráty 14 g, nerezová ocel, černá.
Pedály Shimano m520
Řídítka Bontrager Comp VR-C, slitina, 31,8 mm, dosah 100 mm, oblouk 124 mm, šířka 44 cm.
Představec bontrager elite 31.8, 7 stupnu, 110mm
Sedlovka Bontrager Comp, slitina 6061, 27,2 mm, offset 8 mm, délka 330 mm
Sedlo VelikoBontrager Verse Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm
Pláště Bontrager R1 Hard-Case Lite, drátová patka, 60 tpi, 700x32c

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Aduldinho
Aduldinho

8.5.23 06:17

@Marek.Kv Vystihl ses náramně = velký špatný alias inteligence na nule! :-)

Reagovat
Marek.Kv

7.5.23 22:59

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Richards
Richards

6.5.23 15:07

Já si teda té hlavovky všimnul až na druhý pokus, ale :-)

Reagovat
miťo
miťo

5.5.23 20:38

Zkus to nafotit víc z dálky a ne zespoda. Technická: na brzdách TRP nemáš těsnící gumičky, jak vystupuje lanko z bowdenu. Na předku je to fuk, ale vzadu ti může zatékat voda do bowdenu. Zkušenost z cyklokrosu. Já si tam těsnění ubastlil a paráda.

Reagovat
Spoop
Spoop

5.5.23 20:28

Easyrider: hmotnost je i s pedály a pláště jsou taky celkem pěkný těžítka, nicméně to nic nemění na faktu, že je to relativně těžký kolo. Já jako hobík s 80kg, zvyklý jezdit s 15kg AM váhu až tak moc neřeším.

Miťo: řidítka mám cca rovnoběžně s představcem. Kolo je foceno hodně zespodu a takhle blbě to zkresluje. Co se týče hlavový trubky, za mě je evidentní kde se u Treku inspirovali :D

Reagovat
miťo
miťo

5.5.23 14:27

Hmotnost je úměrná vzhledem k velikosti. S řidítky víc dole by to vypadalo lépe, ale chápu priority. Ta hlavovka je vtipná :D

Reagovat
easyrider
easyrider

5.5.23 13:51

Fascinují mě ty hmotnosti současných silniček. 11,2 kg? …

Reagovat
Normik
Normik

5.5.23 13:14

Pěkný stroj *****

Reagovat
makimaki
makimaki

5.5.23 12:24

Dlouhánům 5*

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

5.5.23 11:36

Pěkné to máš, dávám moc hezké 4 hvězdy! ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

reynoc 3
Mich81 0
Jirka.c 1
mojekolo 1
Hnoj 36
favorit59 1