Zimák... jakoby

Přidat foto

Každej petrolhíd by prej měl aspoň jednou mít Alfu a já říkám, že každej správnej kolomrd by aspoň jednou mít RB. Tak už ho zase mám. Tenhle rám jsem si nechal postavit před 10 lety se zakázkovou geo, pak mokrej lak Škoda Rallye green a pak dva roky velká radost. Poté prodej místnímu členovi, na jehož profil jsem před pár měsíci omylem kliknul. No, dozvěděl se, že kolo už je rozebraný, a vlastně k mání. Takže bylo jasno. Měl to bejt zimák, ale nejdou na to blatníky, tak to ještě budu muset nějak vymyslet. Nemůžu si pomoct, ale silničky na ráfkovejch brzdách maj prostě pořád něco do sebe. Konec hlášení!

(vloženo 28.3.23)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Mr.Dawe
Mr.Dawe

31.3.23 14:02

Doma je doma :)

Reagovat
maajkee
maajkee

31.3.23 09:55

Hele já jsem v tomhle postiženec, už několikrát se mi v hlavě vyrojilo, že chci vlastně svoji RB silničku zpátky a vždycky pak zjistiím, že vlastně ani ne, takže se ke mě furt vracej moje starý RB silničky, poladím, vylepším, projedu a zas jdou dál a zase se ke mně třeba vrátěj :))

Reagovat
FreeBoy
FreeBoy

31.3.23 09:13

To s frézovanými můstky, ale bylo právě RR 1100R a ne RR1100

Reagovat
easyrider
easyrider

31.3.23 08:18

Jiank v roce 2012 se tohle jmenovalo pouze RR.

Reagovat
easyrider
easyrider

31.3.23 08:13

Minimálně na přelomu tisíciletí dělalo… Mělo to ty frézovaný můstky

Reagovat
gersa
gersa

31.3.23 07:32

Dejf – ne nedělalo. Byla to na narážka na moje RR1100 (viz můj profil), které vážilo 1500g ve velikosti 56 s brutálním slopingem

Reagovat
FreeBoy
FreeBoy

31.3.23 07:04

DejfSejf – Gersa měl RR1100R

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

31.3.23 03:03

Nejsem si jistý jestli RB dělalo model RR 1000…

Reagovat
easyrider
easyrider

30.3.23 22:39

Otázka, jestli to nemohl být rozdíl daný lakem a velikostí. Já mám 57 cm a lak mokrý lak přidal 30 g. Jesti máš prášek a větší velikost…

Reagovat
gersa
gersa

30.3.23 22:10

Jestli to má 1379g, tak je to tak RR1000, bo na fotce prikládám váhu svého RR1100

Jsem bývalý majitel RR, s důrazem na slovo bývalý

Reagovat
easyrider
easyrider

30.3.23 14:44

Ok kucí, tak že přijde kapesný z korporátu, tak já tam tu Dedu objednám :)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

30.3.23 14:08

Jestli sříbrnou sedlovku, tak rám do modra, hehe :-DDD Jinak je to v TOPu, líbí jakoby. :-)

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

30.3.23 14:05

Že jo?

Reagovat
vpa007
vpa007

30.3.23 14:03

Ale sedlovku jakoby jo, to jo… že jo? ;)

Reagovat
easyrider
easyrider

30.3.23 13:52

Má to 1379 g, takže asi RR 1300 :) Jinak je to kolo ze zbytků, takže jsem ochoten maximálně investovat to tý sedlovky, ale na kliky a zbytek kašlu :)

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

30.3.23 12:16

Slušný stroj co je to za model rr? Sedlovku bych dal stribrnou, hazku i kliky. Nebo vše černé.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

29.3.23 12:46

Dal bych černý představec…ale zajímavá reinkarnace :-)

Reagovat
karel d.
karel d.

29.3.23 12:45

Honzis- já když jedu na vysokých (a to myslím pouze 4–5cm) karbonech a poté na Zondach, tak ty Zondy mi prostě přijdou daleko vic stabilnější ve větru (a ten je teď skoro pořád). Jezdím rád v kopcích a pokud se tam občas vitr začne točit, mám ve sjezdech s karbony co dělat, abych to ustál.

Reagovat
karel d.
karel d.

29.3.23 12:40

Hezké.

Reagovat
kamaro
kamaro

29.3.23 12:12

Cav: Tak má to samé výhody, nevýhodu žádnou :-), tak proč to nepoužít – dá se udělat vnitřní vedení přes střed, ložiska to má s vnitřním nebo vnějším provedením, ložiska jsou větší (zejména u 30mm os výhoda) a je to šroubovací. A už to dělá i celkem dost výrobců, ložiska od cca 50 Euro výše.

Reagovat
orm
orm

29.3.23 11:50

Spicku sedla nahoru mas protoze se ti to tak libi :-)? Jinak RB, tak nejde jinak nez napsat super.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

29.3.23 11:40

Proč T47, když máme BSA?

Reagovat
kamaro
kamaro

29.3.23 10:46

Proč střed BSA, když máme T47 :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

29.3.23 10:38

Bezva. :)

Reagovat
vpa007
vpa007

29.3.23 10:34

No jakoby rozumím a musí říct jen: „hezky moc pěkně!“ ;)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

29.3.23 10:33

Pěknej mazlík, nechť slouží! ;-)

Reagovat
TK75
TK75

29.3.23 08:49

Bsa střed se vrací, dělá ho čím dál víc značek

Reagovat
Honzis
Honzis

29.3.23 08:48

u těchto kol by mě vždy zajímalo srovnání – jezdit moderní karbon za 100 na diskách a pak sednout na tohle – vě větru, brzdy, pohodlí a pak zase servis/image … Já třeba pořád oceňuji shimana s opratěma a vedení venkem pro jednoduchost. Stejně tak BSA střed, kulatá sedlovka atd. Tahle kola mi prostě připadají „blbuvzdorná“

Reagovat
KUBULA
KUBULA

28.3.23 21:45

Ja vim, ale to je tak jedine co s tim mohu delat.

Reagovat
easyrider
easyrider

28.3.23 21:27

To tvrdí Žeremy Klárkson. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory…

Reagovat
KUBULA
KUBULA

28.3.23 21:15

Tak spravny kolomrd budu. RB mam 4 a u te Alfy si nejsem jisty. Ale vzhledem k tomu co ti stoji na dvore, tak bych rekl ze jsi zaujaty.

Reagovat
easyrider
easyrider

28.3.23 20:35

Novak approved ✓ ©

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

28.3.23 20:23

nebyl jsem si jistej, jestli jsem dostatecnej kolomrd. Ale podle Novakovic definice to mam v rychtyku, tak fajn

Reagovat
easyrider
easyrider

28.3.23 19:20

Jednoplacku už tam vozím 4 roky a měnit nebudu. Na to moje prcání je to akurát…

Reagovat
Honzis
Honzis

28.3.23 19:00

Stříbrná sedlovka určitě!

Trochu mě tam irituje 1placka , ale naopak nízké ráfky a klasika brzdy tomu dávají něco navíc, je to prostě úplně jinej pohled, než na dnešní „všudečerná disk“. V jednoduchosti je síla. Za mě velmi povedené.

Reagovat
easyrider
easyrider

28.3.23 18:46

@brtníček: předělával jsem teď svůj grevl na hydry a hodně jsem zvažoval, jestli předělám i na pevný osy. Nakonec jsem se i přes to, že už jsem měl koupenou vidlici vykašlal, protože, upřímně, ten přínos pevnejch os jako nějak extra zásadní nevidím. A ty ráfkový brzdy, když nejezdíš mordor nebo sračky mi furt přijdou ok.

@deadlift: souhlas. Cannondale nebo RB :D

Reagovat
easyrider
easyrider

28.3.23 18:37

Hm, to je pěkně šlehlý…

Reagovat
šlapatko
šlapatko

28.3.23 18:18

Tady foto hlavovky. Zdejší fans řeknou že je vše cajk, ale není. Celé zesílení je profrézované.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

28.3.23 18:18

před deseti lety byl o dva parníky a jeden světelný rok hezčí

Reagovat
makimaki
makimaki

28.3.23 18:12

Konečně nějaká zpráva se šťasným koncem. Tedy mimo Onuceho vakuový pumpy, ta byla ještě šťastnější. Pěkné.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

28.3.23 18:11

Toš su správný kolomrd. RB jsem měl cca 2 měsíce. Neustále skřípaly trubky uvnitř rámu. Hlava byla ku…sky špatně profrézovaná. Šlo dál do světa a já si udělal obrázek o české kůltovní značce:-)

Reagovat
TK75
TK75

28.3.23 18:01

Ano. . dal bych ji tam

Reagovat
TK75
TK75

28.3.23 17:59

Krásný…ta naše zelená :⁠-⁠D

Ale líbí se mi k tomu u tebe to stříbro… super

Reagovat
Deadlift
Deadlift

28.3.23 17:56

Taky zvažuji klasiku. Je to ve všem horší, ale co už:)

Třeba Alu Cannondale by se mi líbil.

Reagovat
brtníček
brtníček

28.3.23 17:51

Silnička bez kotoučů je elegantní. Ale ty kotouče brzdí líp a pevná osa je pevná osa.

Reagovat
easyrider
easyrider

28.3.23 17:44

PS: Myslíte, že je tam ta stříbrná sedlovka nutná? :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

vrabec_obecny 21
Peslezedirou 5
mikš 22
funkatron 3
Lister 22
vaclaw 7