Gravl

Přidat foto

Tohle je moje první přestavba kola. Chtěl jsem jít s dobou a zkusit bezdrátové řazení. Navíc jsem se chtěl zbavit přesmyku. A jelikož mě servisáci vesměs odbyli s tím, že komponenty nejsou dostupné, tak jsem šel do shánění dílů po vlastní ose. Řídil jsem se přitom složením komponent na Grizlu (tímto zdravím jejích místní početnou základnu uživatelů!). Jenom rival kliky v potřebné velikosti jsem nesehnal, tak jsem vzal o něco dražší Force.

A pak pomocí YouTube, manuálu od Sramu a místního fóra jsem se dal do práce. Jsem začátečník, takže to jistě má mouchy, ale už jsem najezdil s novým strojem cca 150km a funguje to dohromady překvapivě dobře.

(vloženo 28.10.22)

Magister_Peditum
Ohodnoť bajk: (4.3  / 23 hlasujících)
Značka Merida
Model Silex 400
Modelový rok 2019
Velikost M
Hmotnost Cca 11kg
Rám SILEX LITE, hliník
Vidlice MERIDA SILEX CF2, karbon
Hlavové složení MERIDA M2331
Kliky Sram Force D1 DUB 170mm
Středové složení Sram Dub PressFit 86,5mm
Měnič Sram etap AXS Rival xplr
Řazení Sram etap AXS Rival D1
Převodník Sram Force D1 40z
Kazeta Sram xplr 12s 10-44z
Řetěz Sram Rival D1 Flattop 12s
Náboj přední Aivee Classic, 12x100 mm, centerlock
Náboj zadní Aivee Classic, 12x142 mm, centerlock
Brzda přední Součást Sram Rival řazení, hydraulická, 160mm Sram Paceline
Brzda zadní Součást Sram Rival řazení, 160mm Sram Paceline
Brzdové páky Sram etap AXS Rival D1
Ráfek přední 29" Ryde Egde 22
Ráfek zadní 29" Ryde Egde 22
Dráty Sapim D-light
Pedály Shimano XT PD-T8000
Řídítka MERIDA Expert GR
Představec MERIDA Expert CC
Sedlovka MERIDA Comp CC 31,8mm
Sedlo SPECIALIZED Phenom Comp
Pláště Schwalbe G-One Allround Performance 622x40

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Krejza
Krejza

3.11.22 18:32

Singlespeed – povídej.

Reagovat
tomasz70
tomasz70

31.10.22 19:02

Pěkné, ale ty záplety by tam byly lepší updrage. Jinak ok

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

30.10.22 19:25

Pěkně si to potunil, za pět, nechť to líce! ;-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.10.22 12:17

detoxy: Di2 nemá žádnou výhodu proti AXS, ale AXS má široké spektrum výhod proti Di2 :-) .

Reagovat
detoxy
detoxy

30.10.22 07:36

Pěkná přestavba. Taky se chystám na elektrickou sadu, ale stále se nemůžu rozhodnout mezi di2 a axs.

Reagovat
Magister_Peditum
Magister_Peditum

29.10.22 22:03

Foose: Jak se říká, nikdy neříkej nikdy, ale nějak momentálně nevím o ničem, proč bych se k nim měl vracet. Funguje to perfektně, nabíjení trva cca 30min za, pro mě, docela dost dlouhou dobu. Samozřejmě, je to elektronika, takže se to může nějak rozbít a tohle lepící páskou v terénu asi neopravím… :-D

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

29.10.22 20:38

A bovdeny už nikdy? Resim nové kol a nevím jestli AXS nebo klasiku lanko :)

Reagovat
Magister_Peditum
Magister_Peditum

28.10.22 20:06

Alojs01: Díky, já při odvzdušnění postupoval podle youtube videa od Sramu a šlo to překvapivě dobře, až jsem byl překvapen, protože jsem všude četl, jaký je to opruz.

Reagovat
Magister_Peditum
Magister_Peditum

28.10.22 20:04

Však jasně, do kapsičky na dresu, ale já dres moc nenosím, tak to řeším takhle…

Reagovat
JachymP
JachymP

28.10.22 18:54

Magistře a kam myslíte, že dávaj telefony ti, jenž jezdí bez žebradla?

Reagovat
sohaj
sohaj

28.10.22 18:26

Taky se mi to líbí, dobrá práce.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

28.10.22 15:48

Hezke, hezke, ja po zkusenostech bych radsi vrazil prachy do dobrych (karbonovych) kol, coz se na jizde vyrazne vic projevi, ale i tak, klobouk dolu, hlavne za odvzdusneni sram brzd…:-)

Reagovat
šlapatko
šlapatko

28.10.22 15:06

Pěkný stroj, ať slouží.

Reagovat
DaD
DaD

28.10.22 13:03

Octopuss: normálně v zatáčkách točím tím kruhem před sebou, na zemi jsou šlapky a klacek po pravici. Je to prostě užitkové auto:) Kdyby jsi se ptal u auta co má 600 kobyl, samosvor a zadní náhon, tak to chápu, ale toto? Proč jako?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

28.10.22 12:44

Jak se to řídí? Máme Partnera s najetýma 300k, a hádám, že do dvou let už bude neekonomický do toho rvát další prachy.

Reagovat
Magister_Peditum
Magister_Peditum

28.10.22 11:57

Smazaný účet
Smazaný účet

28.10.22 11:54

Co to je v pozadí Peugeot Rifter? :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

28.10.22 10:50

Není to vůbec špatné, dobrá práce.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

28.10.22 10:23

Ale zas koukám, že Šrám zapracoval na designu pák, už ty novinky nestíhám sledovat.

Reagovat
Magister_Peditum
Magister_Peditum

28.10.22 10:13

Tak někam telefóra dát musím a tohle se mi zdá jako nejsiko nejšikovňejší řešení…:D

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

28.10.22 10:04

Bez motocyklové nádržky už to dnes nejde? To je mordor :)

Reagovat
Magister_Peditum
Magister_Peditum

28.10.22 09:51

Sorry za některé opakující se fotky a jejích zmatené pořadí. Vkládání z mobilu…

Reagovat

Další galerie z kategorie

Mican_1 1
MCS 1
mirdanb 3
pumpy 4
vlkuc 1
Skream 7