Dneska proběhla první testovací jízda s GX AXS a zatím spokojenost :)
(vloženo 1.10.22)
A jakej tam používáš řetěz?
GX prý vydrží cca 1000km, XO1 2× tolik, ale prý zas víc hobluje kazetu. A teď babo raď co je teda lepší.
Mám na x01 kazetě a XX1 AXS několik ultra nonstop závodů a návrat zpátky na lanko nehrozí. Nikdy nebyl sebemenší problém s řazením, náběhy, padáním řetězu… Přitom origo kladky jsou už fest zhoblovaný a padají z nich špony, kazeta už není černá, ale stříbrná :)
Grafik: tohle se mi nikdy nestalo…i když jezdim bahnem, pískem, sněhem
Pouze to začne být hlučné, ale že by mi přeskočil vzadu řetěz?To fakt u 1× neznám
Na ucpane kazete Vam bude skakat retez vzdy. Logicky.
Jak je na tom s řazením v pokud je zablácená? Řekněmě ekvivalent k tomu, že běžná lanková neudrží převod; začne pod nánosem bordelu, nebo bahna skákat řetěz z pastorku na pastorek. Kdyžtak díky : )
Jedná se hlavne o ty klacejky jak napsal p. Kouba. U nás tech větví je diky hekticky tezbe vsude nadmiru. Kazdou chvili ty mensi taham z vypletu, kazety a voditka hazky. Potom jsem i lehce neklidnej nekde u obcerstvovacky- hospe, kde se mota moc lidi a vidim treba pouze na řídítka.
Kouba_2005: jj, fakt se mi to stalo, ale mám podezření, že to bylo v úseku, kde byl strom přes cestu a my jej podlejzali, a tam jsem o něj nejspíš nějak zavadil a ztratil…, ale nevim, možná to bylo fakt v terénu a vyklepáním z držáku. Každopádně nějaká dobrá duše jej našla a odevzdala v cíli :-D.
Vidíš, Garmin. Dávali k tomu poutko, že jo? :-) Taky ho nemám na šňůrce a ani kryt na baterku nemám. Už jsem nad tím ale přemejšlel.
Kouba_2005: mno, až se mi to stane, tak pak ti napíšu omluvu :-D. Jako chápu, ale tak nějak při našem maratonu apod. si to prostě reálně nedovedu představit, že bych o tom nevěděl… teď při posledním závodě jsem vyklepal garmina, takže třeba příště to bude baterka a krytky dám zpět… :-D
Lachtis : letíš si to dolekopcom, klacek tě jebne přes nohu, toho si všimneš hned. Jak to ale mlátí do zadního kola, to ignoruješ. Nepřehodíš třeba 2 kiláky a zjistíš to až když potřeba přehodit je … a najdeš leda velký kulový :-) A to jsem teď vůbec neměl na mysli nějakej downhill.
JanPazderka: no to by musela hazka dostat fakt ránu! A to bys hned poznal, čili baterku našel… nevím no, úplně se to nedovedu představit, že by to šlo ven při nějaké drobné ráničce, co by člověk nepostřehl…
Krytku jsem ztratil, ted čekám, kdy se odcvakne lehce odcvaknutelna baterka a dojedu.
TJK – zrovna u tebe si dovedu představit jak je na další fotce ta hazka celá hezky vyleštěná :)
presne takhle (pretim byla krasna rovnou z krabicky :-D ) takze vydrzi dost.. patku sem narovnal rukou rovnou na trejlu.. jinak se na tom nedalo jet :-)
mam X01, tam krytka neni… uz se mi podarilo nalozit moji X01 a pekelne sem nalozil kubancovo fungl novy GX.. ta baterka je tak schovana ze krom bordelu na nic nemuze… u toho krytu nutnost osobne vevidim… na ciste XC uz vubec ne.
Upgrejdujes moc rychle…tímhle tempem se za pár měsíců budeš zase nudit :-D
Roud: vozil jsem ji jak na gx, tak i x01 chvilku po instalaci. Nyni ji nevozim ani na jednom kole. Duvod? Je hnusna :-). Duvod proc ji vozit? Prosim, sdelte, rad se poucim :-)
Carloss: no jednak ten skok má fakt blbej (42–52), tedy i to nastavení není úplně ideální (horní kladky) a hlavně sramácký kazety a jejich zuby a tedy nabíhání řetězu… je o tom tady i diskuze.
Lachtis: jako že to špatně nabíhá na 52 pastorek?
Snažím se někde tu GX přehazovačku urvat abych taky mohl přejít na AXS, ale zatím furt drží :)
Se docela divím, že Roud tak sockaří a nedal zrovna XX1 :-) .
To ti v origo stavu moc dlouho nevydržel :). Kdo jednou zkusí elektriku, nechce jinak