Bezpečný odstup :-(

Přidat foto

Cyklistu zachránilo snad jen to, že nejel na klasickém kole, ale měl lehokolo. Přežil to potlučený, ale bez vážnějších zranění. Pojišťovna náklaďáku mu nechce zaplatit ani celou škodu na stroji. Jezdil s tím každý den do práce, jezdil s tím po závodech… :-(

https://www.youtube.com/watch?…

(vloženo 28.9.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kiwaf
kiwaf

29.9.22 17:08

Jo kulata lopata, proto po silnicich nejezdim. Takovy kydy, ze se to muze stat kazdymu, i kdyby, tak ma ***** vylezt a poskytnout pomoc, postavit se k tomu celem a uhradit skodu, atd atd…

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

29.9.22 16:48

Babicak: samozrejme ne. Ale profesak je jeste vyssi level, kde ma X desítek tun tezkou ludru.

Dneska vletl prede mnou kamion do obce 75… Nalozeny tak, ze kopce za nim jsme jeli 20.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

29.9.22 15:40

To je z cyklu „vtipy o blondýnách, policajtech a teplouších“, kterým se nikdo nesměje už 20 let.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

29.9.22 14:03

Jenda: Odkud čerpáš tuto informaci?

Reagovat
babicak
babicak

29.9.22 13:36

Mr.nikdo : A Fazzy: meles kraviny. Tohle profesni nesmi dopustit. Ridim celkem dost…

Čili jinými slovy říkáš, že kdo není profesí řidič, tohle smí dopustit?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

29.9.22 12:40

Tak špatný to zase není, ale že tam jsou výrazně nižší nároky je fakt.

Chvíli jsem brigádničil na jedný místní střelnici, a pravidelně tam jezdili trénovat státní policajti v základním výcviku. To jsem si vždycky říkal, že budoucnost je v ******, jestli tohle má pomáhat a chránit :D

Reagovat
Janouch
Janouch

29.9.22 12:39

to jst

kdyby se mi vyhnuli tak bych měl hnědý poplach otázka je jestli by to stihli jeli fakt rychle :( každopadně to ve mě z MP zanechalo velmi špatný dojem

Reagovat
Jenda
Jenda

29.9.22 12:22

no jo, jenže k MP jdou ti co ani ten profesák na náklaďák nezvládnou ;-)

Reagovat
JSt
JSt

29.9.22 12:18

janouch: kdybys byl o puldruhyhometra vic v krizovatce, pravdepodobne by policajti jeli jinak a tobe by se nic nestalo stejne jako v popisovanem pripade. tim nechci ospravedlnovat jejich chovani, jen ta kdyby jsou vzdycky takova osemetna. ;-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

29.9.22 12:12

Třeba to zapomněli zapnout, ale to je dost nepravděpodobný, protože možná jsou u městapa blbci, ale rozhodně ne hluchoni.

Ale zase, a tady celkově souhlasím s názorama Fazzyho, nikomu druhýmu nevidíš do hlavy, takže je všechno jen spekulace. Každopádně tohle se mi stát, asi si naseru do gatí.

Paradoxně třeba v Mělníku jsem se za 12+ let setkal s jednotkama náklaďáků/kamionů (a že jich tu jezdí spousta, protože jsme tranzitní město bez obchvatu) jedoucích jako zmrdi, ale hovada v osobákách se mě „snaží“ zabít klidně dvakrát týdně, a je jedno, jestli jsem na kole nebo přecházím po přechodu.

Reagovat
Janouch
Janouch

29.9.22 11:50

Nechci zakládat nové vlákno tak to dám sem. Když vidím co si prožil zde poškozený lehocyklista :) tak mě to šokuje a musím se podělit o zážitek, který je naštěstí bez fatálních následků ,ale taky dost šokující. V místě viz mapa https://mapy.cz/s/lazecekufa odbočuji doleva do ulice Svobodova, rukou ukazuji kam budu odbočovat, jedu středem vozovky a auta za mnou jedou pomalu a čekají až odbočím, když začínám odbočovat slyším řev motoru, který se přibližuje, pootáčím hlavu a v tom kolem mě minimálně v 80– 90 km/ h rychlosti proletí auto městské policie!! Bez majáku i houkaček jeli po tramvajovém pásu kdybych byl o cca 1,5 metru víc v křizovatce byl bych asi mrtvej ( nestihli by to ubrzdit). Pokud takto jezdí ti, kteří mají jít příkladem, tak se ani nelze divit jak potom jezdí ostatní :((((

Reagovat
horolezec
horolezec

29.9.22 11:28

V této souvislosti vřele doporučuji tento dokument. Někteří, dokud nezabijí sebe, tak si nedají říct a budou dělat chyby a v tom nejhorším „vraždit“ klidně dál. Uvědomění, poučení a převzetí odpovědnosti se nenosí. A v tom se jako lidé asi nezlepšíme.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.9.22 11:09

BSA: Ano tak to bohuzel je. A vubec nejcastejsi jev je nulova predvidavost. Obcas kdyz s nekym jedu a on udela nejakou potencionalni p*covinu a ja ho na to upozornim, tak clovek zjisti, ze 8 z 10ti lidi absolutne nepremysli nad tim co delaj. Proste jedou. A nemusi to bejt nutne dementi. Jen se sami nezamysli dokud nedostanou zpetnou vazbu. A ta je nekdy draha.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

29.9.22 10:48

BSA: v Mělníku před cca 20 lety nějakej policajt při střelbě z jedoucího auta na jedoucí auto (wtf) zastřelil nějakou ženskou na ulici, která tamtudy zrovna procházela. Nevím, jak to tehdy dopadlo, ale rozhodně její rodinu nikdy nekontaktoval, a nepokusil se omluvit, takže co bys tak čekal od vymazanýho obézního dezoláta s půlkou zubů, kterej se živí točením volantem v náklaďáku?

Reagovat
BSA
BSA

29.9.22 10:40

Fazzy: Otázka je, zda si ten kamioňák tu chybu vůbec uvědomí… a nějak se třeba poučí. Já už za volantem udělal spoustu chyb a dělám furt, ale mám pocit, že někteří řidiči podobný věci jako chybu ani neberou. Pokud cajti řidiče našli a on by uznal chybu, tak bych čekal, že poškozenýho třeba nějak kontaktuje s omluvou… ale někdo si právě řekne „hovno se stalo, není mrtvej, takže dobrý“. No, víme akorát to co je na videu.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.9.22 10:26

Psbiker: to neni naivita. To je vec, ktera se deje dnes a denne a to uplne kazdymu. Mene ci vice casto. Nastesti jen vyjimecne je ale pri tom nekdo v nespravnej cas na nespravnym miste. Takze se nic nestane a clovek se pak opaji falesnym dojmem, ze se mu podobny veci rozhodne nestavaj.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.9.22 10:20

Mr.nikdo: ja se ale nesnazim nic uhravat, ja jen konstatuju fakt.

Znova opakuju, pokud to bylo jak pises, tak s tebou souhlasim. Ja to jen na tom videu nevidel.

Reagovat
psbiker
psbiker

29.9.22 09:46

Tady to opravdu vypadá, že kamionista chtěl lehokolistu vytrestat za jízdu v pruhu a ne po bílé čáře. Chvíli se držel těsně za ním a až když lehokolista uhnul, začalo školení na téma ‚kdo je pánem silnice‘. Poukazování na nepozornost, chybu, kterou udělá přeci každý, je takové trošku naivní. Hoši asi moc nejezdí na silnici a budou tyhle psychopaty omlouvat tak dlouho než se oni nebo někdo blízký stane jejich obětí.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

29.9.22 09:29

Fazzy: tohle neuhrajes.

Bohuzel to je muj obor. Co se v nem pohybuje za lidi vim. Bohuzel.

Na kamiony neni zbrojni prukaz, ale profesak. Jak ho muze mit?

Takhle nalozena hovada vletnou do obce 80, protoze 50 maji mit na znacce. A vlastne by to stejne neubrzdili, tak v obci jedou 60, 70…

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

29.9.22 09:14

nooski: Řidič je debil, o tom žádná, ale lehocyklista tomu šel svým stylem jízdy usilovně naproti.

Reagovat
nooski
nooski

29.9.22 09:10

Fazzy: ten „řidič“ je prostě neschopný debil. Takových je v různých zaměstnáních hromada, tenhle však svou ignorací a neschopností může člověka zabít. Bohužel podobných pitomců jsou plné silnice a každý den jich potkám několik. Měl by jít dělat něco jiného. Akorát pravděpodobné umí jen točit volantem a evidentně mu ani to nejde dobře…

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.9.22 08:59

mr.nikdo: To nehraje roli. Bezchybnyho cloveka to z tebe neudela, ani kdybys byl chirurg. Pokud ano, tak to klobouk. Moc vas neni.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

29.9.22 08:53

Jst: jo, to mas recht. Proti kolu by mohl driv videt, ze na nej najizdi. Ale zase zastav a nakouri Te zazadu.

Fazzy: a hadej, v jakem oboru asi delam?

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.9.22 08:47

Barak: Sem rad, ze se v mym sdeleni aspon nekdo zorientval. Pointa neni v tom, ze nekoho omlouvam, ale v tom, aby si nadavajici uvedomili, ze se to muze stat i jim. A to prekvapive snadno, jakkoliv sou presvedeceni o tom, ze nemuze. A pokud si to clovek uvedomi, hned se ty kameny hazou jinak.

mr.nikdo: Ty si v nejakym oboru urcite taky profesional. Znamena to, ze si nikdy neudelal nebo nemuzes udelat chybu? Dost bych pochyboval. Rozdil je jen v tom, ze za svoji chybu poneses jiny nasledky nez ridic.

Reagovat
JSt
JSt

29.9.22 08:43

obhajovat ridice kamionu je samozrejme bezpredmetne. ;-) na druhou stranu se divim, ze se nikdo nepozastavujete nad tim, jak capek na lehokole jede, nez to nakouri do kandelabru, furt stredem pruhu.

DaD: jsou typy lidi, kteri problemy pritahuji. jsem domyslivy, souhlasim, ale myslim si, ze dzery moc dobre vi, proc tu kameru vozi. ;-)

Reagovat
Barak
Barak

29.9.22 08:38

Fazzy: částečně s tebou souhlasím, stát se to může každému. Už proto, pokud by nedej Bože, došlo ke smrti cyklisty, trestem není všeobecný lynč, poprava nebo doživotí, ale obvykle podmínka. Pokud tam tedy není nějaká přitěžující okolnost jako chlast, předchozí flastry atd. Přesto, pokud se něco takového stane, málo kdy se dá říci, že jde o „shodu nešťastných náhod“. Spíše je tam naprosto zřejmé a jasné pochybení (jak jsi psal: koukání do navigace, řešení telefonu, jízda v únavě…), které se ovšem, a tím se dostáváme na začátek, může stát každému.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

29.9.22 08:34

A Fazzy: meles kraviny. Tohle profesni nesmi dopustit. Ridim celkem dost…

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

29.9.22 08:34

Fazzy: Usti nad Orlici. Je to opacnym smerem – ne na CT.

Je tam videt znacka ne Letohrad (nakupni zonu).

Dokonce je tam videt ta Benzina na konci UnO. Tam se po mestskem 4 proudu stava 2 proud.

Jezdi tam jak magori. Ja tam vzdy jel levy a v klidu se zaradil na konci. Malo jich to takhle delalo. Aute.

A 2 semafory predtim zacina video. V levem kamion videt neni

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.9.22 08:31

Singl: bacha, za prosazovani defenzivni jizdy mezi autama v zajmu vlastniho zdravi, uz sem tu byl taky parkrat kamenovan :)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.9.22 08:20

Mr.nikdo: ja to na tom videu nevidim a nevim kde presne se to odehrava. Pokud je to tak, tak mas samozrejme pravdu.

Jiri, mito: jj hosi. Ja bych vas chtel videt ridit. Nikdy ste se nezakoukali do navigace, do zrcatka, mimo zorny pole, nikdy vas nevyrusil telefon, spolujezdci, radio, zavada na aute, neoslnilo slunce ani protijedouci auto, nikdy ste neridili ve stresu, unaveny, nemocny, pro jistotu ste si i mrtvej uhel vymontovali z auta.. Vzdy a bez vyjimky podle prirucek. Delate mi radost :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

29.9.22 07:51

V silničním provozu s podobnými situacemi prostě počítám a snažím se jim předejít. Tedy nebombím to mezi kamiony po prostředku cesty čtyřicítkou jako borec na videu, ale jen dvacítkou u kraje, čímž se výrazně zkrátí čas a vzdálenost na bezpečné předjetí a snáze dobrzdím před neočekávanou překážkou nebo uhnu nepozornému troubovi. Nedávno mě vytlačil z cesty na obrubník autobus, ale jel jsem pomalu, tak se nic nestalo, autobus jsem si na zastávce dojel a řidiči vynadal. Kdybych jel čtyřicítkou, dobil byvch se úplně stejně jako lehocyklista.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

29.9.22 06:41

Fazzy: poustel jsem si to pak na PC a dival presne, kde to je.

Vzhledem k tomu, ze tam celou dobu nikde tl auto nebylo videt, tak nestalo v levem pruhu.

Mel tam jeste tak 50 m na zarazeni.

Tohle se fakt omluvit neda. Zrovna timhle zpusobem mne v aute rasovala kladovka u Svitav.

Vcera se na uzke silnici borec rozhodl predjizdet auto, kdyz jsem byl na kole v protismeru.

Reagovat
miťo
miťo

29.9.22 06:36

jIrI_: a není to poprvé ;-)

Reagovat
jIrI___
jIrI___

29.9.22 06:35

Fazzy jede dobré bomby :D

Reagovat
psbiker
psbiker

29.9.22 01:55

Kamera už brzy bude standardním vybavením na silnici. Pořád se tam pohybuje nějaké procento školitelů a ti když vidí snadnou oběť, jako je například (leho)cyklista, tak nevynechají příležitost předvést svoji chorou mentalitu, která na silnice v civilizaci nemá co dělat, stejně jako oni. Tohle bude nejspíš podobný případ. Bezmozek-školitel-pán silnice.

Reagovat
DaD
DaD

29.9.22 01:49

JSt: Co to plácáš, kua? Chci být přejet a proto si beru kameru? Takovou píčo.vinu, aby na netu pohledal. Zkus trochu přemýšlet…

Reagovat
JSt
JSt

29.9.22 01:03

potkali se dva nestandardni ucastnici dopravniho provozu – nadmerny naklad a lehokolo. tedy z principu veci obe vozidla patri k tem mene obratnym.

na kazdy pad lehocyklista se zapnutou kamerou jedouci po zcela obycejne silnici patrne prahne po senzaci. za me splneno. ;-)

Reagovat
horolezec
horolezec

29.9.22 00:12

Nejezdím na lehokole, takže událost posuzuju pouze z pozice normálního cyklisty. Mám naježděno celkem dost a asi jsem měl zatím štěstí, neb mě ještě nikdo takhle nevytlačil. Samozřejmě různých ohrožení a předjetí na kreditku mraky. Ovšem překvapuje mě souběh celé události. Možná jsem jen více vyškolen ve srážkách, ale nerozumím co tam na tom kole dělal. Do doby těsně před vytlačením jede tak nějak normálně u kraje a pak najednou začne uhýbat. To na něj ten kamion začal najíždět či co, nebo mu jen chtěl uhnout? Jak říkám, ještě se mi nestalo, že by do mě zezadu něco najelo a možná je to normální?? Pokud uhýbám, snažím se tam, kde je místo, a z mého pohledu tam teda moc místa nebylo. V tomhle případě (asi jsem kaskadér) bych to protáhl těsně kolem lampy, ale nenapadlo by mě narvat to čelně do ní.

Přesně tyhle situace ukazují, co je v poslední době při pohybu na silnici (ať už na kole či autem) nejdůležitější, a to je plynulá jízda a hlavně předvídavost. Snažit se mít situaci tzv. pod kontrolou. Příklad: z pohledu cyklisty se mi naprosto typicky stává, že mě v kopci dojede auto (téměř se o mě zastaví), pak se začne rozhlížet a s „kuckáním“ mě slavnostně předjede, čímž nastává výrazně nebezpečnější situace, než kdyby 20 až 30m přede mnou sundal nohu z plynu, podřadil a plynule mě předjel. Typicky se prostě jezdí na max. co auto či situace dovolí a když přijde překážka či problém, pak najednou nikdo nestíhá reagovat.

Rozhodně nijak neviním cyklistu, vina je na řidiči, ale situace jednoduše ukazuje, že pokud to valím a nepředvídám, musím počítat s nejhorším. Sám jsem to zažil (přelet přes kapotu apod.) a v téměř všech situacích jsem byl hrrr a šel do toho po hlavě. Po všech těch zkušenostech nejsem nesmrtelnější ani moudřejší, ale tak nějak mám v hlavě víc „zpátečku“. Ani nevylučuji, že se mi tohle nemůže stát, ale na kole jsme jak nazí, tak na to lidi myslete.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 23:00

Chlebovnik: přál bych ti, abys v týhle iluzi spokojeně dožil.

DaD: je to tak, taky jich pár znám. Přesto mě to neopravňuje na základě toho soudit všechny. Znám i ty zodpovědný. Chápu, že to k tomu kopání svádí, kamioňáci sou navíc snadná oběť, pro ten podíl dementů mezi nima, ale já tohle prostě neumím a je mi to proti srsti. Jó, když k tomu napíšou, že byl pod vlivem, nedodržoval pauzy, nevěnoval se řízení apod. tak je to o něčem jiným. Ale tady si 70% příběhu domýšlíme a to mi k soudům nestačí.

Reagovat
DaD
DaD

28.9.22 22:49

Pacienti z mého někdejšího pracoviště si půjčovali flešky s novými díly seriálu, aby měli na co čumět, až pojedou do Španělska. Nemám o řidičích kamiónu sebemenší iluze. O nějaké profesionalitě za volantem takového hovada nemůže být, v mnoha případech, vůbec řeč. Byl tam jeden debil, co s návěsem neuměl ani pořádně zacouvat a neustále něco boural. Stejně ho tam nechali, neb nejsou lidi, pičo.

Na dálnici do kopce u Loděnic u Prahy. Tři pruhy a tři tihle dementi vedle sebe. Předsunují se v osmdesátce každý o dva km/h více než ten druhý. Sorry, ale podle mého jsou tito řidiči dementi, co neumí nic jiného a tak musí za volant. Dřív, když byly povozy a nemohli někoho zabít, říkalo se jim vozka, to bylo ještě v pohodě, ale v dnešní době je to na odstřel. Jinak čest opravdovým řidičům, není to sranda s těmi nařízeními, ale realita je skutečně krušná:(

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

28.9.22 22:49

Fazzy: „Nešťastná shoda náhod“ je, když ti skočí srnka do čelního skla, dostaneš smyk a sejmeš cyklistu jedoucího v protisměru.

Nešťastná shoda náhodROZHODNĚ NENÍ, když přehlídneš cyklistu a rozmašíruješ ho pod svými koly.

Reagovat
Micey
Micey

28.9.22 22:40

Jo, chudak ridic.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 22:37

Micey: Vidíš a mě, pokud bych věděl, že šlo o nešťastnou shodu náhod, by ho bylo dokonce i líto.

Reagovat
Micey
Micey

28.9.22 22:32

Teda Fazzy, ja kdyz nekoho skoro zabiju, tak se nebudu vahat oznacit za c*raka, i kdyz jsem ho teda “jen” prehlidl a celkem cumim, ze to ma nekdo jinak:)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 22:31

DaD: Ono stačí, že máš pocit, že se ti povolila kurta a nachvíli se zadíváš do zrcátka. Nebo jinej z milionu důvodů, který můžou na chvíli odvézt tvojí pozornost. Ale tak, vy ste si jistý, necháme toho :)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 22:27

Aww: Tak zjevně ti nedošlo, že nikoho neomlouvám, pouze sem se ohradil proti výkřikům UPÁLIT!, na základě jednoho videa bez dalších informací.

Přiznávám, že předjíždění tam teda nevidím. Spíš sjídění do pravýho pruhu, ke kterýmu by zřejmě nedošlo, kdyby o cyklistovi věděl. Levej pruh byl prázdnej.

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

28.9.22 22:25

Fazzy: TVL, kdyby z toho cyklisty udělal palačinku, tak se toho řidiče budeš taky zastávat?

Tady je přeci úplně jedno jestli do cyklisty najel úmyslně nebo ho jen přehlédl. TOHLE SE PROSTĚ NESMÍ STÁT!!! Sakra.

Reagovat
DaD
DaD

28.9.22 22:23

Třeba ale čuměl na nějaký opravdu zajímavý film či dokument. V tom případě bych mu to asi odpustil. Těžko posoudit..

Reagovat
Aww
Aww

28.9.22 22:20

Při představě, že by mě někdo zametl ke krajnici a omlouvalo se to tím, že je to jenom člověk, se mi dělá lehce nevolno. A ono se to už i stalo, takže mám ten jemnocit trochu ostřejší. :)

A ano, kamioňák nechápal, že jdyž mě začne předjíždět v levotočivé zatáčce a nestihne to, než se srovná silnice, tak mě posléze zamete návěsem. Vždyť tady jede cyklista evidentně v pruhu, ještě celkem prostředkem, a v zástavbě. Tam si nepozornost nemůže dovolit.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 22:08

Aww: ano měl. Ale on i profi řidič je tak nějak jen člověk. Ono je snadný pranýřovat, když chybu udělá ten druhej. Třeba si ty nadávky zaslouží. Ale osobně bych minimálně počkal na nějaký prošetření policií, když už je potřeba do někoho kopat.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

28.9.22 22:02

Fazzy: Ocividne ten kamion predjizdel lehokolo. Jen mu to proste nevyslo a vzal ho.

By mne zajimal tachograf, test na omamne latky. Pokud negativni, tak nema za volantem co delat.

Reagovat
Aww
Aww

28.9.22 22:02

Hele není tohle právě o tom, že lidi sice můžou dělat z nepozornosti chyby, ale když profesně (nebo i jen tak) řídí, tak by měli dávat sakra pozor na to, že svou chybou můžou někoho jednoduše zabít? Kdo si nedává extra pozor a někoho nabere kamionem, si prostě všechna invaktiva zaslouží.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 21:54

DaD: Tak pokud stáli na semaforech nebo přes ně jeli, tak nějak provoz vnímat musel. Těžko počítat, že ignoroval křižovatku a čuměl třeba do telefonu. Potom přejížděl podle animace z pruhu do pruhu, což taky vyžaduje nějakou pozornost a přesto ho z nějakýho důvodu přehlíd. Takže k nějaký blbý souhře náhod klidně mohlo dojít.

Hele já jednou přehlíd auto a nedal mu přednost v jízdě. Stačil mi k tomu stín aleje a rozhovor se spolujezdcem. Nikdy bych neřek, že se mi něco takovýho může stát. Jen luskneš prstama a můžeš bejt v průseru.

Reagovat
DaD
DaD

28.9.22 21:39

Tvl, Fazzy, ten borec na lehokole musel před tím kamionem jet od té křižovatky a ten ko.kot za volantem ho prostě vidět musel. Je to prase. Já v kamionu jezdil a vše před sebou máš jak na talíři. Sice nevidíš pod kraj předního skla. Je tam asi dva až tři metry slepý úhel na pravé straně kabiny, ale toto není ten případ. Tenhle čů.rák by měl jít na férovku za ohrožení před soud. A já velmi doufám, že se tak stane.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 21:24

Tohle já nerozporuju. Jen mám prostě problém automaticky všechny házet do jednoho pytle. A taky vím co všechno se může člověku stát, aniž by v tom byl zlej úmysl nebo nějaký diletantství. Ale jak říkám, pokud samy za sebe dáte ruku do ohně, že vy nikdy, nikde, nic, tak v pořádku, nadávejte v klidu dál.

Reagovat
miťo
miťo

28.9.22 21:16

Fazzy v poho, vím co kamioňáci dělají ve Vážní v HK, kdy je pro ně cyklista jen otravný hmyz. Osobáci taky, jen trochu míň :-)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 21:12

miťo já fakt nevím. Hlavní je, že vy přesně víte. A ještě důležitější je, že se vám to nikdy nemůže stát. Z toho mám upřímnou radost.

Reagovat
miťo
miťo

28.9.22 21:11

Pokud za tím žlutým kamionem jel 50km, tak za ním stál na křižovatce a mezi nimi bylo lehokolo. To má borec na lehokole kliku, že ho na té křižovatce nenamáčkl do toho žluťáka co.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 21:03

Zkuste si treba predstavit, ze za tim zlutym kamionem jedete 50 kilaku. Clovek se postupne dostane do jakyhosi stereotypu, autopilotaze. A mezi vas se najednou dostane lehokolo. Pomerne nizka vec, zadnej praporek tam nevidim, zadni svetlo nepoznam jestli je odrazka nebo blikacka (blikala?). Typek na lehokole lezi, takze barva dresu z pohledu zezadu nemusi hrat zrovna zasadni roli. Od jistyho uhlu nemusi ta vec bejt z kabiny kamionu vubec videt. Netroufam si odhadovat, proc ho ridic prehlid. Pokud psal sms, tak ano, je to idiot, ale ja to teda fakt odhadovat nehodlam. Ona totiz staci chvilka naprosto bezny lidsky nepozornosti, unavy nebo toho zminenyho stereotypu a je to. Ano, obrovska, trestuhodna chyba. Lidska.

A s naprostou jistotou vim, ze se to stalo, stava a stane kazdymu z vas. Jen ste mozna zatim meli stesti, ze se vam tam v tu chvili nikdo neprimotal. Kdyztak preventivne vratte papiry. I kdyz ne, na BF se takovy veci nikomu nikdy nestavaj. To jen ja sem tu zrejme nejhorsi ridic.

Reagovat
miťo
miťo

28.9.22 20:57

Johny.Merida: zapomněls na sledování televize s nohama na palubce, které odhalila policejní Karosa na D11!

Fluo triko, denní světlo… mínusové body pro kamioňáka…

(PS: Fazzy, mám jen řidičák sk. C…)

Reagovat
nooski
nooski

28.9.22 20:55

Fazzy; ten ridic, pokud ho prehledl, fakt ***** je a nemel by ridit ani felicii natoz takovy kolos.

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

28.9.22 20:50

Celkem jasně vidim fluo triko… když už …

Prostě člověka na silnici řidič vidět musi, pokud se věnuje řízení, nečte noviny, nepíše sms, nebo si nevaří kafe… panebože…

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.9.22 20:38

Tady to zas jede. Ridili ste nekdy kamion? Opravdu tady nikdo z vas nikdy nespustil provoz kolem sebe na vterinu z oci?

Vzhledem k tomu, ze kamion vubec nemeni smer, ho na 90% prehledl. Tezko rict jak byl jezdec oznacen, osvetlen. A pokud to tak bylo, jako ze zrejme jo, zaslouzi si ridic trest? Zcela jiste ano. Zaslouzi si pritom nadavat do c*raku? Zcela jiste ne. Vsimejte si i vlastni bezchybne pilotaze, nez zacnete soudit ostatni.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

28.9.22 20:27

Ou nou, hlavně, že je borec cajk a držím pěsti v co nejlepší a pozitivní výsledek šetření.

Reagovat
zdenek
zdenek

28.9.22 18:24

„Za spáchání dopravního přestupku "Ujetí od dopravní nehody“ je řidičům přičítáno 7 bodů v rámci bodového systému (bodového hodnocení řidičů). Jedná se tedy o jeden z nejzávažnějšíh přestupků. Přestupek je možné vyřešit příkazem na místě (udělením pokuty) do 5000,– Kč. V případě zahájení správního řízení hrozí sankce 2.500 – 5.000. Za spáchání tohoto přestupku se udělí i zákaz činnosti (řízení motorových vozidel), konkrétně na 1 – 6 měs. (spáchá-li 2× a vícekrát za 12 měsíců po sobě jdoucích)."

Reagovat
orm
orm

28.9.22 17:05

Silene. Mel zustat doma na neschopence alespon tyden, treba s bolesti hlavy, pak uz by to policie nemohla tak snadno schodit ze stolu. Jak tu radej ostatni, resit to s profesionalem a nebat se toho. Jinak se nic nezmenim

Reagovat
neminem laedere
neminem laedere

28.9.22 16:14

Je to hrůza. Doporučoval bych co nejdříve oslovit nějakou společnost nebo advokáta specializovaného na náhradu újmy z dopravních nehod (čím dříve to začne řešit profesionál, tím lépe). Je výborné, že se podařilo dopátrat řidiče, a důkazně je to díky videozáznamu také dost jasné. Řidiči hrozí i trestněprávní postih za neposkytnutí pomoci.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

28.9.22 16:01

Bara2: oni prave vezmou cenu toho ramu – oprava vyrobce a pujdou: ok brzdy se daji pouzit, kola, toto, tamto. Pak zadni vidle… A najednou jsi cenove jinde.

Ja mel odhad celkem velky. Na 26' vlastne totalka. Vzali hodnotu podobnych kol na Cyklobazaru. Spocitali, co je vyjde lepe a ponizili tu nizsi castku.

U tech likvidatoru delaji kola cyklisti…

Mito: jojo, tohle si nemuze udrzet profesak…

Reagovat
vlasto
vlasto

28.9.22 16:00

Tak pracuji v dopravni firme. Neprejte si vedet, kdo vsechno a v jakem stavu dokaze usednout za volant.

Reagovat
mirorek2
mirorek2

28.9.22 15:45

to je normální Z*mrd, to snad není ani pravda

okamžitě bych jel právníka a rozjebal ho!!!!

Reagovat
miťo
miťo

28.9.22 15:08

Nejvíc mě dojímají žvásty, že ho řidič přehlédl. Tvl…

Podle mne ujetí z místa nehody a neposkytnutí pomoci, to snad není jen přestupek. Kdyby se od lé lampy odrazil pod kola návěsu…raději nemyslet.

Reagovat
H88
H88

28.9.22 14:29

Tak to byl dobrej čůr*k!!!

Reagovat
DaD
DaD

28.9.22 13:56

Bože to je z.m.r.d! Jak takové hovado bez mozku dostane řidičák na kamión nechápu. Jezdil jsem kdysi s kamionem a návěsem a nebyla pr.del ten řidičák udělat. Toho borce na lehokole prostě musel vidět. Fakt kripl a přál bych mu, aby ho někdo takto oprasil, ko.ko.ta jednoho!

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

28.9.22 13:55

Hele oni to zkouší. Když mi nabourali auto, tak to taky pojišťovna viníka vyčíslila jako totalku za 100.000,– To že to byl Trafic Generation, v té době nejlevnější v inzerci za 250.000,– jim nepasovalo do tabulek, neexistuje v nich jako samostatný model. Takže nebyli schopni to adekvátně platit. Auto se opravovalo, stálo to osmdesát, řešil jsem to přes takové ty žluté vykuky, co jezdí k nehodám. A ani jim pojišťovna neproplatila vše co po ní chtěli. Odvolávat se, odvolávat a furt dokola.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

28.9.22 13:49

Pojišťovna asi rozhodla o zbytkový ceně, takže s tímhle týpek asi nic neudělá :( Plnou vám nikdy neproplatí, bohužel.

Reagovat
Melvin
Melvin

28.9.22 13:01

Přesně. Stačí najít někoho z oboru kdo má „štempl“ ať to nacení. Kamarádovi to nacenil jeden známý co má cykloshop. Takže dostal vyplacenou adekvátní částku, plus se ještě domluvil s řidičem na nějakém odškodnění, s tím, že to nebude dávat k soudu.

Reagovat
zdenal8
zdenal8

28.9.22 13:00

bara2: Tak tohle by mělo být u soudu úplně v pohodě. Navíc jestli na kamionu má od něj ještě promačklej kastlík, tím lépe. Kontakt byl, nedodržení bočního odstupu 1,5 m při předjíždění. Tady není moc co dokazovat. Navíc má i video.

Reagovat
Aww
Aww

28.9.22 12:51

Ještě ad právo v tomhle případě, náhradu pokud vím řeší a má řešit s pojišťovnou viníka a tam by bylo třeba dupnout a projít proceduru, podle které to nacenili tak, jak to nacenili. Tedy v tom viník vůbec nefiguruje.

Pak je druhá část, a to je, jak to zaprotokolovala PČR a to je prostě hrozně smutný a ne nečekaný.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

28.9.22 12:41

Určitě by nebylo na škodu to trochu proprat v médiích a vyhlásit veřejnou sbírku. Lidská solidarita tu celkem úspěšně supluje stát, tak věřím, že by se na novej Azub vybralo rychle.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

28.9.22 12:38

Jak to u nás chodí ví asi každý silničář nebo automobilista. Denně najezdím autem kolem 150km, takže představu mám víc než dobrou, dva tři trotli denně je takovej průměr, bych řekl. S kolem se na silnice rozhodně necpu :-) Mistr Onuce je příkladem toho, že ani s lehokolem se nemusí jezdit jen po silnicích. To samozřejmě není obhajoba kamioňáka, tohle se prostě nesmí stát.

Reagovat
bara2
bara2

28.9.22 12:38

Koubo, psal, že brzdil aji ušima. Na právníka se necítí, ví houby, co je to za šmejda a s kým se kamarádí, to by ho taky mohlo finančně stát víc jak novej Azub a ještě by musel zaplatit ten promáčklej plastovej kastlík, kterým ho náklaďák vzal..

Reagovat
Melvin
Melvin

28.9.22 12:35

bara2: Aha tak to asi jo. Jinak měl velké štěstí, že tam nebyl klasický patník a mohl najet na kraj.

Reagovat
bara2
bara2

28.9.22 12:33

oubo, cyklista statečně bojuje, píše, má vyjádření z Azubu, ale vypadá to na marný boj. Já to sem dávám hlavně proto, abyste věděli, jak to u nás chodí, iluze si nedělám.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

28.9.22 12:31

Tak by bylo asi dobrý operovat s papírem od výrobce, ne? Je to speciálka, tak jim to nezapadá do tabulek, je teda potřeba jim to osvětlit.

Reagovat
bara2
bara2

28.9.22 12:26

mr.nikdo, v podstatě je to totálka. Rám je do vrtule a nový se už nedělá. Jde tam dát rám z novějšího modelu, ale musela by se vyměnit i zadní vidlice. Azub odhadl opravu na nějakých 50 tisíc (nebo 70? už si nevybavuji a nechce se mi hledat) – nový rám a zadní vidlice plus práce a nutné drobnosti okolo. Kooperativa nabízí jen 30 :-(

Reagovat
bara2
bara2

28.9.22 12:21

Melvine, asi je to pro tebe příliš složité, ale je rozdíl naletět ve čtyřiceti hlavou do sloupu a narazit do něj v ose hlavní rámové trubky převodníkama.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

28.9.22 12:06

Melvin – neletel hlavou do sloupu?

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

28.9.22 12:06

Tak pak dotaz, jak to vypada. Na PCR. Pripadne pravnik.

Pojistovna – divaji se na veci, ktere jde znovu pouzit/prodat. Proto to asi nebude uplna totalka.

Reagovat
Melvin
Melvin

28.9.22 12:05

bara2: ještě mi vysvětli v čem mu to, že jel na lehokole zachránilo život. To fakt nechápu. Nebo mi něco uniká.

Reagovat
p0spec
p0spec

28.9.22 12:05

Zažil jsem před pár týdny stejnou situaci, jen mne teda řidič profesionál neměl kam vytlačit, tak mě nabral předkem kamionu. Přivolané PČR řekl, že o mně věděl. :-) Škoda se stále řeší, takže přeji pevné nervy…

Reagovat
bara2
bara2

28.9.22 11:36

Mr.Nikdo, jestli PCR myslíš policii, tak ano. Byli zavoláníi k nehodě (byla tam i sanitka), na místě to vyhodnotili jako přestupek se škodou do 5.000Kč, auto vypátrali a od té doby je z jejich strany ticho po pěšině.

Melvin, cyklista 86: maximální výška umístění zadní odrazky/světla na kole je podle předpisu 90cm. Nepředpokládám, že by tvůrce normy uvažoval s tím, že z náklaďáku to nepůjde vidět. Ten stroj má 26" kola a horní okraj sedla-sedadla je ve výšce víc jak metr. Auto jelo za cyklistou od semaforu, cca 30 sekund, za tu dobu by si na zcela přehledné silnici měl všimnout, co je mezi ním a náklaďákem vepředu.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

28.9.22 11:18

A PCR v tom je?

Reagovat
nooski
nooski

28.9.22 11:13

Joo tzv. „profesionální“ řidiči to jsou kolikrát úplní idioti.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

28.9.22 10:43

Doufám, že to neuvidí mistr Onuce. Je teda fakt, že někteří řidiči jsou zralí na ranu.

Reagovat
Melvin
Melvin

28.9.22 10:42

Cyklistu zachránilo snad jen to, že nejel na klasickém kole, ale měl lehokolo. Tohle moc nechápu. Bych řekl právě naopak, že člověka na klasickém kole by řidič kamiónu asi jen tak nepřehlédl. Mě to připadá, že ten kamion stál za ním na té křižovatce a asi zapomněl, že ho má před sebou, když se dala auta do pohybu. Samozřejmě vina řidiče kamionu a cyklista měl neskutečné štěstí. Jinak, já bych měl taky strach jezdit na lehokole v provoze, nehledě na to, že jsou vybaveny praporkem.

Reagovat
Sinpa
Sinpa

28.9.22 10:37

https://azub.eu/…m-line/ibex/

Nepřijde mi že by na tom člověk zásadně menší jak na normálním kole.

Reagovat
Deadlift
Deadlift

28.9.22 10:31

teda – mělo by snad mít:o)

Reagovat
cyklista86
cyklista86

28.9.22 10:31

Deadlift nevim me by to pud sebezachovy nedovolil na tom jezdit v provozu..

Reagovat
Deadlift
Deadlift

28.9.22 10:30

Pokud vím, má lehokolo praporek – vidět jde.

Reagovat
Sinpa
Sinpa

28.9.22 10:29

V tom videu na konci mi to kolo zas tak nízké nepřijde.

Reagovat

Další galerie z kategorie

strasny_jester 3
kolo.bazar 4
paw_jh 18
bmx20 3
mojcek 9
hawrda 7