Aethos Expert 56 6.865kg

Přidat foto

To by šlo a i ta váha je hodně dobrá. Na to, že má kolo kotouče, samozřejmě..

(vloženo 3.3.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
DaD
DaD

4.3.22 10:23

Ano Tarmac je stejně aero jako Venge. Je tužší oproti Aethosu a nechá si víc naložit. Ve sjezdech je jak lokomotiva na kolejích:)

Jinak toto má 12 představec. Overlap já třeba vůbec neřeším. Již jsem si dávno zvykl na omezené možnosti na silnici v malé rychlosti. Mám už to vžité a ten kdo na silnici jezdí hodně, tak určitě také.

Reagovat
jonti
jonti

4.3.22 08:29

Moc se mi to kolo nelíbí, určitě by 58 s míň vysunutou sedlovkou a kratším představcem vypadala líp. Jak je tam dlouhý představec teď, 13cm? 11 cm by byl taky ok. Ale když se to majiteli líbí a jezdí se mu dobře, proč ne. Mě by nejspíš u tak malého rámu vadil toe overlap a nejspíš i 172,5mm kliky.

DaD: opravdu cítíš rozdíl mezi koly jako Tarmac a Aethos na rovině, když mají stejná kola a stejný posed? Mně případá, že Tarmac bude o něco víc aero, Aethos o něco lehčí, ale moc rozdíl to nebude. Na Aethosu jsem neseděl, ale Tarmac SL6 mi připadal jako ideální univerzální kolo. Aethos mi vzhledově připadá spíš jako Tarmac SL5.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

4.3.22 08:00

Tohle kolo se jim fakt povedlo a víc se mi líbí ta ultgra než dura, ta matná ultgra má větší koule…

Reagovat
DaD
DaD

4.3.22 07:09

esmo: jj, je to dělané do kopců s důrazem na co nejnižší váhu. Tarmac je takový univerzál. I když můj Tarmac je lehčí než toto až se tam dají pedály, košíky a přísluško na comp. Za pedálem pojede lépe Tarmac a v tempařině dostane Aethos na prdel:)

Reagovat
esmo
esmo

3.3.22 21:28

Aethos je teda vrchařský kolo a Tarmac takovej na všechno? Nebo jak si to stojí?

Ten Aethos rám žeru, jednou si to snad splním :D

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

3.3.22 17:20

Když se člověk nad tím zamyslí…sedlová trubka 504 mm+ kliky 175 mm, sedlovka, sedlo ± 250 mm…to je ±929. Já jeden čas vozil až 937mm při 180 cm, takže to prostě jenom zkresluje?

Reagovat
Fazzy
Fazzy

3.3.22 16:26

Ten člověk teda musí bejt solidní ninja, že se k tomu ohne. Jinak klasickej Aethos, škaredý „lakování“, ale ve finále docela hezký kolo :)

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

3.3.22 15:48

Mě tedy to kolo po fitu přijde,..... že já bych potřeboval sedlo špičkou víc dolu.

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

3.3.22 15:23

No a co ten plandavej dres a to hnusný čidlo na vidlici, to je tak mínus 5 Wattů :-)

Reagovat
cyklista86
cyklista86

3.3.22 15:14

hovado_cz Jenze Pogacar vyhrak diky tkanickovym tretram a ne diky kotoucovkam. Wiggo jasne rikal, ze tkanickove tretry jsou mnohem vic aero.. :D

Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 14:40

Kluci je to opravdu po fitu, ale ta fotka nějak divně zkresluje. V reálu je to kolo naprosto proporčně v pořádku. Navíc 58 už nechtěl. Vysoká hlava. Má něco najeto a ví, co mu sedí.

Jo a ty kliky jsou, podle mého, to nejhezčí na celé sadě. Jo a ještě přesmyk. Šaltr moc nedávám a předchozí verzi Di2 pák je mnohem, mnohem pohlednější. Jinak toto ale funguje špičkově a stávající sadu na Tarmacu budu asi měnit, Kua, to zas vymýšlím kraviny :)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

3.3.22 14:39

Kolo hezký, posed pekelnej :) Na mě moc černý ale svezl bych se.

Prdel je ale, že tu lidi řešej na čem jezdí Tadej ale to, že jezdí víceméně mimo provoz a že dostává na každou etapu polazený “náčiní” to už nikdo neuvádí. Nicméně loni na TDF střídal kola s ráfkovejma a kotoučema takže i tenhle argument je o hovn[cenzura]u.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

3.3.22 14:38

Co me udivuje co vsechno ta sedlovka vydrzi, kdyz je takhle vytazena. Ja byt dotycnej s timhle nastavenim, tak byh mel strach jet bez drzeni riditek narovnanej, kdy je cela vaha na sedle. To proste musi prasknout.. :D

Reagovat
kubad
kubad

3.3.22 14:33

ups jestli je tohle po fituu tak nevim nevim :( jestli je velikost v pořádku

Reagovat
Alojs01
Alojs01

3.3.22 14:28

Kubad: DaD psal, ze kolo je po fitu, takze by melo byt takto uz na majitele.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

3.3.22 14:26

Cyklista86: profik nejsem, mam 64kg, silnicku mam na rafkovych brzdach. V par sjezdech jsem uz ale z obav o „rozzhaveny“ rafek zastavoval a pod zaminkou kochani a fotky, nechal trochu vystydnout. V prudkem lijaku ty brzdy nebrdzi temer vubec…:-)

Reagovat
gemini
gemini

3.3.22 14:26

Kubad: Hned druhý koment Dada: „Souhlas kožichu. Jejich silnice fakt oceňuji. Jinak tohle je už po fitu a ten drop je tedy docela mazec:)“

Reagovat
TK75
TK75

3.3.22 14:25

Edit:Adu:-)

Reagovat
TK75
TK75

3.3.22 14:24

Asi:Jakej tezkotonazni ocelák?Ocel je lehká..

Reagovat
kubad
kubad

3.3.22 14:19

@Alojs01

kolo není nastavené na majitele – sedlovka je na rysce max vytažení aby se nepoškrábala

Reagovat
cyklista86
cyklista86

3.3.22 14:10

Alojs01 tak pro mou prdel by byly kotouce lepsi, ale jako 60kg profik sem to nikdy nezkousel..

Reagovat
Alojs01
Alojs01

3.3.22 14:04

Kolo pekny, drop brutalni a nevim, jestli se mi libi ty novy kliky :-).

Reagovat
Alojs01
Alojs01

3.3.22 14:01

Cyklista86: jen dotaz, byl jsi nekdy na silnicce v Alpach ci Pyrenejich?

Jen jestli opravdu vis, jake to je treba ve 20km sjezdu nekolikrat dobrzdovat pred zatackou z 80 na 40 na rafkovych brzdach. :-)

Reagovat
kubad
kubad

3.3.22 13:58

podařené – líbí

Reagovat
Dejv0
Dejv0

3.3.22 13:37

Cyklisto ty jsi kotouče ještě nejel co? Protože díky tomu co píše Cavendish, se kotoučema brzdí o mnoho lépe než špalkem a ani jednou se mi nestalo, že bych kotoučema blokoval, špalkama v krizi xkrát.

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

3.3.22 13:25

26er a ráfkovým brzdám bohužel odzvonilo :) na obojím se dá ale pořád jezdit

Reagovat
cyklista86
cyklista86

3.3.22 13:22

Cavendish presne, U 23–25mm staci fakt malo a jdes na zem. Na mokru jezdi(zataci) uplne stejne s kotoucovkama jako predtim. Nekdo by i argumentoval, ze ted padaji jeste vic. Protoze spis zablokujes kolo kotoucovkama nez spalkama..

Reagovat
Cavendish
Cavendish

3.3.22 13:04

Adu: O brzdný výkon tu ale vůbec nejde… I ráfkové brzdy mají vysoký výkon, limitem je vždy přilnavost pláště.

Jde hlavně o modulaci a fakt, že se nemusíš bát přehřívání ráfku a jeho opotřebení ;)

Reagovat
cyklista86
cyklista86

3.3.22 13:02

Aduldinho nechapu proc tu debatu stacite jinam. Ja jen psal o „paradoxu“ kdy proste jsou kola tezsi nez lehci. Tvrdit ze vaha nehraje az takovu roli v profi cyklistice je fakt mimo.. Se podivejte na videa co dela treba GCN kdyz vazi zavodakum kola a ti tam meri u vsech kolme 8kg. Jak maji kysele xichty. :))

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

3.3.22 12:54

Už se perou, už se perou? Já jsem to říkal od začátku, že si ty čumáky rozbijou :-D

TVL a není to jedno, jestli ráfkovky nebo kotouče, za mě kotouče svým brzdným účinkem tu lehkou nadváhu bohatě vynahradí. A vždycky to bylo a bude o nohách! Co měli říkat borci z dob dávno minulých, co jezdili na těžkotonážních ocelácích bez převodu ve vlněném dresu s omotanou pneu kolem těla :-)

Hlavně tohle kolo už má asi majitele a profík to zřejmě nebude, teda doufám :-D

Reagovat
cyklista86
cyklista86

3.3.22 12:49

milan.v sorry spletl sem si to s 2020. V 2021 uz byl tlak od sponzoru asi moc velkej. :)

Reagovat
milan.v
milan.v

3.3.22 12:46

Kecá, minulý rok už ale ne… Měl je, tuším, jen jednu nebo dvě etapy… ;o)

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

3.3.22 12:31

On nekecá. 2020 skutečně vyhrál na ráfkovkách.

Reagovat
milan.v
milan.v

3.3.22 12:22

cyklista86: Měl bys přestat šířit bludy, toto kolo určitě nemá ráfkové brzdy…

https://road.cc/…gnolo-285041

Reagovat
jkcz
jkcz

3.3.22 12:17

86: Tour není třeba jarní Giro. Když si vzpomenu na Bernala ve sjezdu do Cortiny…

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

3.3.22 12:15

Nejde přece o rachitické dítě Pogačara, ale když na kolo sedne chlap s 80–100 kily :) Jinak kolo je parádní, moc se mi líbí.

Reagovat
novas752
novas752

3.3.22 12:14

Neřeším kolo na ráfkových nebo kotoučových ale mnohdy zbytečné a kontraproduktivní gramaření obecně. Proti ráfkovým brzdám na silnici osobně nic nemám.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

3.3.22 12:06

novas752 proc by se moderni kolo na rafkovych brzdach melo vlnit nebo byt mene pohodlne nez kolo na kotoucovkach? Vzdyt Pogacar vyhral Tour minulej rok na rafkovych brzdach LOL.

Reagovat
novas752
novas752

3.3.22 11:56

Váha je krásná věc, je to jedno číslo a je to s ní jednoduché.

Bohužel stejně snadno nejde vyčíslit tuhost rámu, flexibilita v jiných směrech a schopnost pohlcovat vibrace. Protože k čemu je o kilo lehčí kolo, když je na něm jezdec vymlácenej v polovině etapy nebo se to pod nim vlní při každym silnějšim šlápnutí a ztratí tak víc energie, než kterou by vynaložil na vytáhnutí toho strašlivého kila navíc na kopec…

Reagovat
vrazdit
vrazdit

3.3.22 11:55

mě to v této celočerné tak nějak neuchvacuje a je to takové nijaké, v této (malé) velikosti to je dost bachraté… poměr velikost rámu/délka představce je dost zvláštní, ale je to asi kolo „profíka“? sedlovka je zřejmě vytažená na doraz jako vždy..

Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 11:54

cyklista86: Ale to co vyjedeš zase musíš sjet dolů a třeba v dešti jezdit Alpské sjezdy na klasikách je fakt žrádlo:( Ještě že vývoj nejde zastavit. Do kopce je největší limit výkonnost, dolů technika a to jak jezdce, tak stroje. Já už bych nechtěl ráfkové ani omylem..

Reagovat
cyklista86
cyklista86

3.3.22 11:34

DaD proto sem vyslovene napsal „v horskych etapach“ tam „kilo sem a kilo tam“ opravdu neplati.. Ze to nemelo kotoucovky no to je prave ono. Potrebuje ty kotoucovky typek co ma i s kolem 75kg s 23/25mm plastema? Myslim, ze naprosta vetsina borcu vrcharskych kdyby si mohli vybrat, tak vozi spokojene dal rafkove brzdy..

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

3.3.22 11:29

Absolutni TOP, hlavne designove, zadny kolotoče

Reagovat
Morchella
Morchella

3.3.22 11:17

Samá šedá :-( Připadá mi to jako maketa kola před výrobou. Viz obrázek :-)

Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 11:07

cyklista86: dříve ale neměli kotouče a aero kola. A tohle navíc jede o parník lépe, než kdysi. Kilo sem, kilo tam. Váha je hóódně a zbytečně přeceňovaná veličina a spoustu lidí už to naštěstí chápe.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

3.3.22 10:57

Rám je boží. Kliky a šaltr vzhledově nic moc :(

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

3.3.22 10:57

Ale jo ostudu si majitel neudělá je to pěkný stroj , jen si myslím že rám mohl být o číslo větší…

Reagovat
cyklista86
cyklista86

3.3.22 10:54

Stejne je to ulet. Driv zavodaci pridavali zavazi do sedlovky a pod. aby nevazili min jak UCI limit a dneska kdyz dela GCN videa a vazi zavodakum kola, tak je vsechno nad 7kg. Plno i nad 8.. Tahat o 1kg navic v horskych etapach to je sakra rozdil..

Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 10:54

Hnusné? Mám na to opačný názor. Design je ale naprosto subjektivní záležitost a plně tvůj názor chápu.

Reagovat
Rubi
Rubi

3.3.22 10:46

akorat je to teda strasne hnusne, coz u speslu nebyvalo :-/

Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 10:28

Souhlas kožichu. Jejich silnice fakt oceňuji. Jinak tohle je už po fitu a ten drop je tedy docela mazec:)

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

3.3.22 10:23

Prostě Specialized.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Picina 10
DaD 20
Sistematicx 8
alinceb 29
Venca23 3
Lister 23