Cane Creek

Přidat foto

Asi se neco chysta. :-)

(vloženo 1.2.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
krabica
krabica

13.2.22 13:23

Tohle mi nedělejte… :-D

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.2.22 13:25

Hogy: :)))

Reagovat
Hogy
Hogy

4.2.22 22:33

Kliky to jsou fantastické. Kdyby byly v době, kdy jsem kupoval THM, tak bych i přes hmotnost do nich šel. A Sweet Wings jsou pro mě to nejlepší, co se do sériové výroby dostalo. Obzvláště vzhledem k době.

A pro Ciorana: Dean má svary hezčí :-)

Reagovat
benobiker
benobiker

4.2.22 07:43

m7122: Tak nějak jsem tohle čekal..:-D

Reagovat
m7122
m7122

3.2.22 14:22

Jo, tak přesně na to jsem se ptal kámoše.

Odpověděl mi něco ve smyslu, že kdyby to šlo smysluplně popsat během jednoho piva, tak by z toho nemusel dělat X let inženýra.

Tak jsem se alespoň zeptal na velice oblíbený vtip v jistých kruzích. Víš co udělá kalkulačka za zvuk, když spadne do bláta?

ČVUT

Reagovat
benobiker
benobiker

3.2.22 12:30

Mr.Duck: Tohle se nedá u moc výrobců vyčíst… Třebas ten RaceFace a jejich představce.. Mají tu levnější verze za studena kovaných z alu 6061, člověk se ale ani nedočte, jestli to je pevnější verze co prošlá žíháním – 6061-T6. Pak várka CNC obrobených představců z alu 6061 a alu 7075, taky se člověk nedočte, jestli jsou to varianty T6, jestli jsou za studena kované a až následně obrobené, nebo pouze obrobené bez předchozího kování… Je tu nějakej člověk, co se pohybuje v metalurgii? :-) Docela by mě zajímalo, jak to jde všecko dělat po sobě v ideální pevnost výrobku, jak se to vlastně běžně ve výrobě dělá, z jakejch matrošů, výhody, nevýhody.:-)

Reagovat
Zdyn
Zdyn

3.2.22 12:29

JacoP:

při obrábění z bloku bude struktra materiálu ve všech místech stejná. Tedy nebude mít proměnlivost pevnost (když zanedbáme případné vady ve struktuře). Materiál bude mít ve všech smerech stejné vlastnosti (izotrpní).

Naopak kovaný materiál získá usměrnění vláken a tím dosáhne určité anizotropnosti. Obecně kovaný materiál dosáhne vyšších pevnostních charakteristik.

Porovnávat pevnost svařovaného titanu s CNC duralem je blbost. Nejde obecně stanovit co je lepší. A dural s tvrdostí 45 HRC je ultra blbost :). To neexistuje.

Jinak kliky se běžně kovají (předkovek) a následně obrábí. To se týká většiny výkovků.

Reagovat
Mr.Duck
Mr.Duck

2.2.22 21:00

JacoP : Nebývají lepší kliky náhodou nejdřív kované, a pak obráběné do finálního tvaru? Určitě někdo to tak dělá, tuším že RF ale nedám za to ruku do ohně.

Reagovat
JacoP
JacoP

2.2.22 20:34

Otázka obráběné kliky aka Hope a svařované CC… Obrábění je supr, ale co se pevnosti týká, tak lepší budou za studena kované v zápustce…Pokud vemu blok kaleneho duralu a prachsproste ho obdobím, vnitřní struktura bude různá v různých místech tzn proměnlivá pevnost. Ačkoliv se pak klika žíhá danou dobu při přesné teplotě v peci… Takže bych neřekl, že svařený Titan bude výrazně horší než obráběny kalený Dural na nějakých 40–45 HRc…

Takového šperku od CC bych se fakt nebál, naopak…

Mě se též líbí co dělá Trickstuff, Hope nebo Cascade components, ale todle od CC řadím na stejnou úroveň technicky.

Reagovat
Raf
Raf

2.2.22 18:08

@mr.antik instagram – agavefinishworks

Reagovat
juraj.9
juraj.9

2.2.22 18:00

Pole Machine..ty kliky jsou pekny..

Reagovat
mr.antik
mr.antik

2.2.22 16:10

Kde berete ty barevný variace, na stránkách nic takovýho nevidim.

Reagovat
yoolaus
yoolaus

2.2.22 14:28

za mna krasne kluky !

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

2.2.22 09:45

Nimrod: Díky za ty fotky!

Reagovat
Nimrod
Nimrod

2.2.22 05:53

cio: sweeti jsou krásný, ale zas jen samotný, na kolech vypadaj (dle mě) ještě hůř jak cc. nicméně na nich je z mého pohledu hodně pokroková integrovaná osa, kdo to v půlce devadesátek měl?

ale vedle morati klik se mi vždycky líbily propellery . ird prý také dělalo titanové kliky, ale nikdy jsem je nenašel. nicméně k dohledání jsou jejich ocelové , asi budou vizuálně stejné. a když jsme u titanu, nelze nevzpomenout na cnc podivnost onza h.o. ti

Reagovat
dodoslovensko
dodoslovensko

1.2.22 23:46

Ahoj ,a co je to za firmu? Pokukujem po dajakom Ti bajku .

Reagovat
orm
orm

1.2.22 22:24

@DaD: Staci se podivat kolik vstupniho materialu je potreba pro vyrobu sram x0 nebo xx1 kazety a kolik toho zustane :-).

Reagovat
matbiker
matbiker

1.2.22 22:23

Jak se ptal nekdo nize, samozrejme ze mam se svarovanim titanu par zkusenosti, bez toho bych nic nenapsal, nemam duvod tady nahazovat nejaka teoreticka moudra. Svaroval jsem nejake titanove trubky a nadoby na vedeni kyanidu pro mistni kalirnu a opravoval jsem par titanovych vyfuku.

Jak psal Cio a pred nim uz nekdo nize, dulezite je, aby se ke svaru nedostal vzduch a hlavne aby se nedostal ke korenu svaru, protoze v reakci se vzduchem koren zcela zmeni sve vlastnosti a cely svar, i kdyz zvrchu vypada krasne, zkrehne. Takze na horak co nejvetsi hubici, nejlepe s rozptylovou cockou a samozrejme vnitrek ramu/kliky taky napajet argonem s vysokou cistotou.

Reagovat
TJK
TJK

1.2.22 21:55

jojo Sweet wings… to uz je let co sem to prvne videl na Weightweenies strance

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

1.2.22 21:51

No, a když jsme u těch svařovanejch klik, snad stojí zato připomenout z historie i tohle.

Není to sice titan, ale stejně. Nebo teda – tím spíš! :)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

1.2.22 21:20

Zahlazené by to vypadalo stejně jako první dutý xtéčka :-) A cena – kolik by dneska stály takový morati kliky (který byly fakt vzhledově úlet)… kolik stojej třeba karbonový XX1 který se po pět letech začnou rozlepovat, když na toto je záruka 10 roků, tak je to vlastně ještě levný :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

1.2.22 21:19

DaD: Ano, mám stejný názor. Osobně jsem (a to rozhodně neříkám proto, že tohle je moje kolo!) lepší řemeslnou práci neviděl – a to ani na všech těch Litespeedech, Merlinech, rámech Seven a spol.

Ono v Rusku bylo a je hodně lidí, kteří dřiv svařovali z titanu celej život různé ty díly na ponorky, letadla a vůbec armádní věci a pak přešli k něčemu takovému – to je ostatně i případ tohoto (už ostatně dost starého) pána, který dělal tento rám.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

1.2.22 21:17

DaD: „90-sát“?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

1.2.22 21:12

Kubula: Za ty předražené škaredé a poněkud srandovní bakelitové hrůzy, které dnes dělá Campanescu a které se hodí snad do butiku Dolce a Gabbana, bych se musel na pěkném kole stydět. Tolerovat se tohle dá, byť s obrovskými výhradami a čistě z nostalgie na nějakém komplet celeste Bianchi nebo na něčem takovém, ale jinak na opravdu slušném kole ani náhodou! :D

Reagovat
KUBULA
KUBULA

1.2.22 21:04

Cio: Ti ram a ty na to das Shimano, za to te tu sezerou. Jinak tedy soudruzi muzici umi. Co jsem kdy videl tak titan jim jde.

Reagovat
DaD
DaD

1.2.22 21:04

cio, toto je fakt krásné. Proto nechápu, že by to někdo chtěl brousit či nějak zahlazovat..

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

1.2.22 21:00

A když jsme u těch titanových svarů, tak snad pár fotek ruské práce na jednom mém rámu. :)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

1.2.22 20:56

Tisk jsem taky resil, ale jeste to chvili necham odstat. :-) Cane Creek je vyzkousenej a je to takova klasika.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

1.2.22 20:56

kamarád, který se snad i desítky let živí svařováním nerezi, mi zkusil svařit pár plechů z titanu. teorii načetl (zkoušel to poprvé), ale ani po tom se mu nepovedlo udělat svár takový, aby vydržel jakékoli namáhání (stačilo upnout první plech do svěráku a za druhý plech, jenž byl k prvnímu svařen, pořádně škubnout, nebo bouchnout do něj ne nějak moc kladivem). opravdu není sranda titan svařit i bez nějakého velkého zamýšleného namáhání

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

1.2.22 20:56

Kliky samozřejmě nádherné, se vším všudy.

Pokud se svařování titanu týče, pamatuji se jak mi Ugo de Rosa před lety říkal, že čím více svarů na malém dílu, tim větší problém s následným možným prasknutím. Svařit dobře rám, že (za respektování práce v inertní atmosféře) obrížné není, ale prototyp titanové vidlice, kterou tenkrát (v roce 95) vyvíjel spolu s PMP, že vzdal.

A když jsme byli v Německu u Stefana Agrestiho, který dělal kamarádovi rám z 953 Reynoldsů, ten říkal totéž, co tady už zaznělo: že totiž čistě technicky pro svářeče se s titanem dělá velmi dobře, že naopak úplně nejobtížnejší je svařit právě takovouto tenkostěnnou vysokopevnostní ocel, aby to člověk nepropálil. A on dělal v inertní atmosféře i ocelové svařované rámy tak, že na to foukal argonem nejen zvnějšku, ale i zevnitř takovou „myší“ s dírkama – byl na to dost pyšnej.

No a v Rusku prý svařují některé titanové díly včetně rámů kol tak, že vyplní komůrku celou argonem a lezou tam v jakýmsi skafandru. (Tohle teda nemám, na rozdíl od toho předchozího, potvrzený, ale slyšel jsem to teda).

Reagovat
bimjeam
bimjeam

1.2.22 20:54

Hmm a aký tu panuje názor na titánové kľuky sturdy cycles z 3D tlačiarne ?

https://www.instagram.com/p/CX4G1JgMdee/

Reagovat
DaD
DaD

1.2.22 20:46

90-sát už je fakt mazec. Ale jo, rozumím tomu. Jinak to handrkování smysl opravdu nemá. Vím o tom velké houno, ale ty kliky se mi fakt líbí. Ty sváry jsou tam boží a vybrousit je je stejné jako ty kliky zahodit.

Reagovat
Zdyn
Zdyn

1.2.22 20:33

DaD, rybička: dohadování, zda je lepší obrábění nebo svařování nemá smysl. Tyto technologie se doplňují. Někdy je výhodnější jedna jindy druhá. Když při CNC obrábění z bloku zmizí 2/3 materiálu, tak je to ještě úplně v pohodě. Někdy proměníme do špon třeba i přes 90% materiálu. Ale zkrátka někdy není jiná možnost.

Vlastní pevnost svaru (a tepelně ovlivněné oblasti) prakticky nikdy není vyšší, než je pevnost základního materiálu. Je třeba to řešit vhodným konstrukčním provedením (zesílený rozměr a pod.)

Reagovat
Zdyn
Zdyn

1.2.22 20:25

Pedro 404: dvojité svaření (bez drátu a pak s a nebo obráceně) se dělá především pro dosáhnutí lepšího vzhledu sváru a je to jednodušší. To ale neznamená, že je to technologické vhodné nebo nejlepší řešení.

Reagovat
rybička
rybička

1.2.22 20:22

DaD: já tu technologii respektuji, ale obráběné díly se mi prostě líbí víc (využití závisí na konkrétním výrobku 2/3 už jsou dost, ale když to někdo zaplatí, tak proč ne). Když už, tak mohli ty svary za těch 800 Eur (nebo kolik) zabrousit. Osobně bych si za tyhle prachy koupil radši třeba brzdy do Trickstuffu, tam ty prachy aspoň vidím.

Reagovat
DaD
DaD

1.2.22 20:11

Na svárech stojí vše. Auta, motorky, mosty, jiné velké i malé konstrukce, atd. Nemám s tím žádný problém. Naopak CNC se mi moc nelíbí v tom, že vezmeš blok materiálu, něco z toho vyřežeš a dvě třetiny materiálu z bloku z toho vyhodíš. A pak to stojí nesmysl. Dobře udělaný svár je pevnější než samotný materiál. Praská vše, ale většinou špatným postupem zpracování.

Reagovat
rybička
rybička

1.2.22 19:58

JF: Na živo jsem je viděl, na ocelového grevla budou fajn. Actofive je fakt pecka, snad se to nerozlepuje, jako Pole :-).

jIrI: Proč? Mám na to i papír :-).

DaD: Radši svár, než obrobek z jednoho kusu? Ze školy jsem si zapamatoval hlášku, že nejlepší svařovaná konstrukce je taková, která neobsahuje žádný svar. Každý svar je potenciální problém. Nikdy jsi neviděl žádný prasklý?

Reagovat
Pedro404
Pedro404

1.2.22 19:57

Zdyn: Tak je to obráceně, než sem myslel, ale patrně se to dělá jenom na kolech. První přejezd bez drátu a druhej s drátem:

"In the bicycle builders community, it is common practice to make 2 passes on each titanium weld.

It seems no one really knows why other than its easier to get complete fusion into the root of each joint by using 2 passes.

The first pass is often a fusion pass with no filler."

https://www.weldingtipsandtricks.com/…um-bike.html

Reagovat
Zdyn
Zdyn

1.2.22 19:30

svařování titanu:

trochu poopravím pár místních názorů. Svařování Ti je po tchnologické stránce mnohem náročnější, než je to u Al slitin, o oceli ani nemluvě. Vlastní svár musí být dokonale chráněn ochraným plynem (i ze spodní strany) a to i horký materiál v okolí svaru. Ti musí být chráněn před vzduchem až cca do 500°C. Dále je třeba peo kvalitní svar argon nejvyšší čistoty (5.0).

Přejíždění svarové housenky opakovaně není vhodné.

Ono nějak „sesmrkat“ titan jde i s horším argonem a špatnou technologií, ale pokud bude spoj namáhaný, tak se vady velice rychle objeví.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

1.2.22 19:15

TK75, ano samozrejme.

Reagovat
DaD
DaD

1.2.22 19:12

rybička: nějaká sranda, či co? Dobře udělaný svár a naproti tomu strojně obráběná věc? Tak vždy beru svár od špičkového odborníka. Kokoti tam fakt nebudou.

Reagovat
TK75
TK75

1.2.22 19:03

JF: to bude vlastní geo?

Reagovat
jIrI___
jIrI___

1.2.22 19:01

rybička: Po tom posledním příspěvku nevěřím, že jsi strojař ;)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

1.2.22 18:56

rybicka: No vizualne podradny je teda docela silny slovo od strojare. :-) Nazivo je to naprosto jina dimenze, tyhle veci maji styl a udelat titanovy kliky s takovou vahou a odolnosti proverenou casem je fakt uspech. Vojtuv Actofive je samozrejme taky neuveritelna prace, peclive jsem to prohlizel pri toceni a nic lepsiho jsem z CNC praci v bikebranzi asi nevidel. Tam zatracene vedi co delaji. :-) Ty moje titan kliky pujdou na ocel gravela.

Reagovat
rybička
rybička

1.2.22 18:19

Hele, já jsem strojař a na obráběný věci se mi vždycky kouká líp, než na svařovaný. A ty stopy po obrábění jsou sexy, protože prostě víš, že to je obráběné (ne lisované, odlité atd.). Bez stop po obrábění se to obrobit nedá :-). Ty nejlepší kovové díly na kolo jsou obráběné. Svařuje se proto, aby se snížily náklady. BTW teď jsem viděl naživo to nové Bláhovo kolo, celý rám je obráběný, sice to má 4 kila, ale je to strašný porno :-). A vedle téhle krásných věcí mi tyhle kliky s těmi přiznanými svary prostě připadají vizuálně podřadné.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

1.2.22 17:56

Mně se tohle líbí, na titanový nebo ocelový rám. Na karbon je to jak pěst na oko.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

1.2.22 17:55

@rybicka: a co je hezky obráběný? Hope, Garbaruk?

Já zas nechápu, jak se někomu může líbit, když jsou na komponentu vidět cesty od frézy a nikdo si nedal tu práci, aby to obrobil lépe. Je to odfláklé a lidem to navíc připadá cool.

Reagovat
rybička
rybička

1.2.22 17:48

Jo, na tyhle rámy se to hodí.

Reagovat
kubad
kubad

1.2.22 16:26

je potřeba se toho nebát :D

Reagovat
Fanda-S
Fanda-S

1.2.22 16:16

Mě se ty kliky líbí.

asi už to tu bylo, ale dle mého názoru výborný rozhovor se Svatoplukem Zatloukalem i ohledně klik Morati.

je tam zmíněno, jak se u Morati svařovalo (důležitost nekontaminace svaru), co se testovalo ⇒ fraktografické rozbory lomových ploch atd…

Reagovat
DaD
DaD

1.2.22 15:54

mr.antik: Tak je to dražší, ale máš tam zase Alu kufřík:)

Reagovat
wilda81
wilda81

1.2.22 15:51

suslos: Co dlouhodobé zkušenosti? Pořád bez problémů?

Reagovat
mr.antik
mr.antik

1.2.22 15:51

Hehe, to jako svařený jsou za 1099,– a nesvařený v krabici za 1499,– nebo to chápu blbě?

Reagovat
DaD
DaD

1.2.22 14:58

Takhle v krabici je to jak královské klenoty:) Velká paráda!

Reagovat
TJK
TJK

1.2.22 14:54

stejny jako u cehekoli jinyho… lepeny apod… tady je obrovska vyhoda ze to svaruje clovek a ne robot.. takze povetsinou redukujes temer vsechny rizika spojeny s timhle procesem… imho na tom svarovani bude failure rate rovny se temer nule

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

1.2.22 14:51

TJK : no to je pěkná fotka! Je to šperk. Ale čím víc spojů, tím víc potenciálních problémů.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

1.2.22 14:50

matbiker: Máš zkušenost se svařovánim titanu? Co sem tak pochopil, tak se každej svar přejíždí dvakrát, ale neni mi jasný, jestli se při tom druhym přejezdu zase přidává drát, nebo jestli se jenom hořákem rozlejvá housenka z toho prvního. Ta druhá varianta by vysvětlovala, proč ty svary bejvaj tak hezký.

Reagovat
TJK
TJK

1.2.22 14:46

jj takova hezka decentni skladacka :-) ja je uplne zeru a chtel bych je taky :-)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

1.2.22 14:43

matbiker: diky za info, je videt ze kazdy den se naucim neco noveho

Reagovat
vrazdit
vrazdit

1.2.22 14:35

matbiker: stavebnici? jako kousky titanu a svaříš si to doma? :) no né že bys to zrovna ty nezvládl :)

Reagovat
DaD
DaD

1.2.22 14:31

mate, tak si je udělej. Ty to dáš na pohodu, jak jsem poznal tvou práci:)

Jinak tohle, Morati a hlavně Hollowgram od Cannonu jsou opravdu krásné věci.

Reagovat
matbiker
matbiker

1.2.22 13:54

Kubulo, trosku upresnim tvuj prispevek. Obrabeni a tvareni titanu, tam je to jasne, ale u svarovani se trochu pletes. Titan se svaruje uplne nadherne. Musis dodrzet zakladni technologicke pozadavky, ale samotne svarovani jde uplne krasne, podstatne lepe nez treba u CrMo oceli. Ale to jen tak pro doplneni.

Kliky se mi libi moc, az budu vydelavat jako velky kluk, tak si je koupim jako stavebnici.

Reagovat
Jan D.
Jan D.

1.2.22 13:32

Kliky i ty sváry jsou pecka.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

1.2.22 13:10

Porno, co dodat

Reagovat
Laudis
Laudis

1.2.22 12:37

@TJK: nebo Sonder Signal Ti…tam to sedí jak p r d e l na hrnec

Reagovat
nooski
nooski

1.2.22 12:33

Kliky jsou nádherné

Reagovat
Georrge
Georrge

1.2.22 12:26

Kvalita svarů sice vypadá dobře, to ale nic nemění na tom, že jsou ty kliky díky nim hnusné :)

Reagovat
TK75
TK75

1.2.22 11:58

Rybička: ještě vypadají dobře na kole jako třeba Nordest Britango Ti

Reagovat
Yatza
Yatza

1.2.22 11:48

O zpracovani titanu vim prd, ale nedaly by se ty svary zabrousit? Pak opiskovat a bylo by to (imo) mnohem hezci :)

Reagovat
JacoP
JacoP

1.2.22 11:37

Technicky top a svářeč by měl dostat medaily. Hezká práce. Až na těch 1000€ to je nesmysl…

Mít love, beru to raději než karbon X01 nebo Race Face…

Reagovat
KUBULA
KUBULA

1.2.22 11:24

Tak to zpracovani je jasne. Kazdy druhy uzivazel doma svaruje titan, takze pak se nelze divit tomu ue by ty svary udelal lepsi. Preci jen vsichni vime, ze to je dobre svaritelny, snadno opracovatelny a skvele tvarny material ten titan.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

1.2.22 11:13

Jestli ma tohle spatny zpracovani, tak nevim jak vypada dobry zpracovani. :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

1.2.22 10:54

rybička: můžeš si koupit třeba v černý barvě ale ztrácíš tim už ten punc nesmrtelných klik. Ostatně stejně jako vypadaj karbonový kliky za desítku po jedné sezoně.

Reagovat
rybička
rybička

1.2.22 10:52

Já bych si je uměl představit na nějakém silničním Ti rámu, na staré Morati, tam by se to hodilo. Ale vždycky, když je vidím namontovené na moderních karbonových endurech, je to jak pěst na oko.

Reagovat
DaD
DaD

1.2.22 10:48

Tohle se moc povedlo. Být tam rozumná cena, tak už jsou na kole.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

1.2.22 10:35

mně zas přijdou ty kliky moc hezký… než se daj na kolo. snad na žádném se mi nelíbí

Reagovat
suslos
suslos

1.2.22 10:32

Rybicka: jo, při en použití to nepraska jako karbon kliky :) vzhled je věc vkusu, Tobě se nelíbí, já je zeru.

Reagovat
TJK
TJK

1.2.22 10:31

svary hnusne? asi kazdy koukame na jine dily :-)

Reagovat
rybička
rybička

1.2.22 10:14

Tyhle kliky jsem nikdy nepochopil. Jsou škaredé a drahé jako prase. Kdyby to bylo aspoň nějak pěkně obráběné nebo vytisknuté, ale ty svary? Nicméně jsem zaznamenal, že je dost lidí vozí. Je to aspoň lehčí nebo tužší, než špičkové karbonové kliky, které stojí méně?

Reagovat
Honza03
Honza03

1.2.22 09:48

Já s furt říkám že je strašně potřebuju, ale pak se podívám kolik stojí a zase mě to přejde… :/

Reagovat
roud
roud

1.2.22 09:44

TJK – už jsem na ně koukal dřív a zpracování mi nepřišlo nic moc:/

Reagovat
Dejv0
Dejv0

1.2.22 09:19

Na tu stavbu podle střípků na instáči jsem dost zvědavej. Hádám, že ta AXS hazka bude komunikovat se silniční sadou? :)

Reagovat
TJK
TJK

1.2.22 08:59

Pornografie :-) kdyby nekdo chtel testovat na na Ali je cinska kopie asi za 500 USD :-)

Reagovat
Atilla
Atilla

1.2.22 08:51

Budeš stavět BMX?:)

Reagovat
suslos
suslos

1.2.22 08:49

Ale jo, pořad jsou krásný :))

Reagovat
liburof
liburof

1.2.22 08:30

sory edit: 170–172,5mm :)

Reagovat
liburof
liburof

1.2.22 08:27

Hele neviděl jsi je někde skladem v tom matnym titanovym oprskání na allroad? Tak 172,5–175mm?

Reagovat
kubad
kubad

1.2.22 07:03

Zoubky jsou spolehlivé :) jen ten titanový šroub co je spojuje je potřeba dost namazat měděnou vazelinou. Jinak je každá trubka krátká. :)

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

1.2.22 05:41

Hezký to je, což o to, ale za 1000$? Jak spolehlivý jsou ty zoubky?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Picina 10
DaD 20
Sistematicx 8
alinceb 29
Venca23 3
Lister 23