Miťo – to víš, pokrok nezastavíš. Váha 14,5 kg, osazení SHI/MA/NO 2300 (ve vyšší výbavě dokonce SHI-MA-NO 2400) – prostě vlhkej sen každýho pořádnýho cyklisty…:-)
Má to malý, blbe nastavený posed, páky moc dole, rozsah převodů 00 nic, velký tlak, úzký galdy, ráfky wtf, sedlo o min 1 cm níž.
Toto je panečku boreček: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/…-80.jpg.webp :-)
Paráda, a nemá ten opálený pán to kolo malý? BF bikefitteři spojte se! :-D
DaD zejo. Ty stara kola takove mucici nastroje kostitrasy. Strasny.. :D
Jalabert byl dost opálenej vždycky. V poslední době ješte víc z toho triatlonu.
No, z horských bicyklistů mi přišel hodně opálenej snad hlavně Tinker Juarez. :)
Při veškerém respektu k Oliver Bridgewoodovi – ne, doktoru Oliver Bridgewoodovi, PhD i celému Cyclingweekly.com.
Moderní silniční kola pro mě začínají až po uvedení Giantu na titulní fotce tady. Předtím mi ty kola neříkají téměř nic. Jsou výjimky, ale opravdu vzácné.
Upřímně řečeno, krom toho Giantu – prvního kola se slopingem a ješťě několika dalšími novátorskými věcmi (vidlice a tak) a snad Soloistu, jako po Looku KG 196 možná prvního opravdu hodně úspěšného „aerokola“ bych sám asi vybral, řídě se nadpisem článku, naprosto jiná silniční kola.
Zadní patky jsou nějak na dural děravý. Píšu „vypadá jako titan“ a ne „je to titan“