S Pepou po horách

Stoupání na Vrbatovo návrší

Někde nad Hrabačovem

Přední Žalý (1019m)

Na horním konci lanovky na Žalým

Chata Stopa nad Horními Mísečkami

Kousek pod Vrbatovou chatou

Na obzoru Kotel a Harrachovy kameny

Prvotřídní průvodce Pepa

Mohyla Hanče a Vrbaty (1412m)

Labská bouda a vysílač Sněžné jámy z Vrbatova návrší

Bunkr pod Vrbatovým návrším

Guláš, krůtí a hovězí stejky, grilovaný hermelín a vysmátý Pepa :-)

A ještě pár obrázků z pěší (a pořádně větrné) soboty: Klínové boudy

Přední Rennerovky

Na Hříběcích Boudách

Luční hora od Památníku obětem hor

Cesta z Lahrových Bud na Hříběcí Boudy

Přední Rennerovky

Pohled od Klínových Bud

Na počátku nebyla ani tma, ani slovo, ale jedna zapomenutá bunda. Hned za ní následoval neprozřetelný návrh jejího majitele ušetřit za Zásilkovnu a dovézt bundu do Krkonoš osobně. Bunda už sice byla na cestě, ale škoda každé nezneužité nabídky, tož jsme jeli, pěkně celá rodina, směr Jilemnice – Hrabačov a Velký Pepa.

O půlnoci z pátku na sobotu jsme zabivakovali vedle fotbalového hřiště FC Benecko a žádnou úřední osobou ani nerudným fotbalistou nerušeni jsme se krásně vyspali. Na sobotu byl v plánu pěší výlet ze Strážného k Památníku obětem hor pod Luční horou, protože Pepa byl zaneprázdněn vytvářením HDP, kdežto my se mohli jen tak bohapustě poflakovat po horách. Což jsme s radostí učinili.

V sobotu večer jsme se přesunuli do pohodlí Pepova domu a v neděli ráno přišly ke slovu kola. Rodina se dopravila s Pepovým synem Michalem autem na Benecko, aby získali nějaký ten výškový náskok, a my s Pepou jsme vyrazili z Hrabačova, ze závratných 420-ti metrů, směr Přední Žalý s nadmořskou výškou 1019 metrů, kterého jsme dosáhli po jedenácti výživných kilometrech. V závěrečném stoupání od Benecka Pepa vesele hlásil Třináct!, Patnáct!, což jsem nejdřív uvažovala, jestli počítá kamenné patníky u cesty či co, než mi došlo, že hlásí sklon. To jsem snad radši ani nechtěla vědět.

Od Rovinky už jela naše skupina v kompletním složení pohodlně do Horních Míseček a rovnou do hospody. Obtěžkáni knedlíky, hamburgery a koláči jsme vyjeli na 5,2 km dlouhé stoupání na Vrbatovo návrší s převýšením 400m. Průměrné stoupání 7,7%, navíc po asfaltu, ale byla po Žalým krásná konverzační projížďka. Přesto po návratu do Horních Míseček bylo třeba doplnit energii na další zastávce v hospodě.

Poslední větší stoupání nás čekalo ze silnice pod Horními Mísečkami na Vídeňskou skálu po příjemné šotolinové lesní cestě. Vídeňská skála stojí kousek stranou od cesty, ale stojí za to k ní zajít a vylézt nahoru, ovšem raději ne v tretrách :-) Návrat do Hrabačova byl úplně odpočinkový, krásnými barevnými bukovými lesy, přes Rezek a potom mezi lukami a roztroušenými chalupami, všude samý výhled a pořád z kopce. Ty návraty domů z kopce teda Pepovi fakt závidím :-)

Pepčo, velké díky za velkorysou nabídku strávit víkend v Krkonoších, je úžasné, jaká zážitky nabitá dovolená se dá vtěsnat do jednoho víkendu. Stejně tak patří dík i Michalovi za doprovod na kolech a za pomoc s logistikou. Máte tam v těch Kérkonoších fakt krásně :-)

54km, 1564m up

(vloženo 11.10.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
mum-on-bike

12.10.21 13:25

Díky všem :-)

Aduldinho, stran toho piva: stavili jsme se ve Vrchlabí v minipivovaru Krkonošský medvěd, že vyzkoušíme. Když přišel vrchní pro objednávku, tak pro děti birrel, pro muže coby řidiče birrel a já jsem byla zmrzlá, takže horkou medovinu. Takže tak ;-)) (ale vzali jsme s sebou – dobrej byl a bez následků :-))

11.10.21 21:00

Velká parádička.

11.10.21 20:51

To vypadá jako naprosto úžasný víkend :-)

11.10.21 20:08

Luxus víkend s luxus průvodcem, nazval bych to „Chrti na horách“ :-) Co dělá Holba v Kérkonoších? Ale co se divím, tady u nás točí Staropramen :-) Měli jste si dát Krakyho a pak se stylově pokadit :-D

11.10.21 19:57

1,14,20,21-povedené záběry ;-),dle i ostatních fotek,to vypadá,že proběhl skvělý výlet :-)

11.10.21 16:14

Vydařený víkend, skvělé foto

11.10.21 15:20

Jo jo Huberte také tam mám maximálku. Včera lehce pod 80.

Michale byla to zkouška pozornosti spoluhráčů :-)

11.10.21 13:54

Je mi to jasný… :oDDD

11.10.21 13:16

Kožíšku, v neděli bylo příjemně, na Mísečkách jsme seděli na zahrádce a vysloveně se vyhřívali. V sobotu to bylo horší, vítr byl pořádně ledový, tak jsme na Klínovce vděčně zalezli do hospody. Jídlo tedy hambatě drahý (domácí sekaná + šťouchaný brambor 200,– kč), ale luxusní! A Holba k tomu, až na tu cenu to nemělo chybu

Pepe, dík

miťo, díky! Jj, Pepa je rozený horský vůdce a zná tam každý kámen :-)

midlíku, díky :-) To jsme taky vrhli, všechny své obnovené síly do zářivých úsměvů, aby si snad túristi nemysleli, že se bez baterek dřeme! Moc nás tam raw-cyklistů věru nebylo

huberte, přesně jak píšeš, krásný rodinný výlet. Kluci už odrostli z frfňavých let a makali, až se z nich kouřilo. Starší se ještě ke všemu vysekal na sjezdu od Vrbatky, ale dobrý, ještě je mladej a nerozbitnej :-) Teleskopka snad bude užitečná, kdyby nic, snáz se mi na blizze poleze ;-))

Pepi, krásně jsi nás tam u vás protáhl :-)

bohemiacyclin, líbilo moc! Hodně samozřejmě dělalo to bezchybné nedělní počasí. Vyjet nad hranici lesa je skvělý zážitek, u nás na Šumavě máme výhledy z kopců vlastně jen díky těžařům

grafik, díky, toho si moc vážím :-)

Čendo, děkuju. Určitě tam někdy zajeď, vážně to není taková rasovina. Tlachali jsme s Pepou až nahoru, kde nás tedy napadla ta ptákovina dát si závěrečný spurt. Michal nás tam utřel jak dva mastné fleky a na konverzaci už nebyl dech :-D

Percy, máš pravdu :-) Pepova rodina to okomentovala slovy Konečně máš blázny, co s tebou jezdí :-D

Bonde, děkuji pane :-) Teleskopka je asi týden stará, tak nejdřív budou muset proběhnout nějaké experimentální testy (doufám, že mi nepřibydou nové jizvy) Zatím o ní vlastně nevím, což asi není špatný výchozí stav ;-)

Edwine, dík. Okolo Luční to bylo spíš preapokalyptické, udělat tuhle fotku, kde bude jen 1ks turisty a 1ks psa bylo celkem náročné

Báro, vlasto, díky moc!

huberte, no zkus hádat: zkoušeli tam Pepa s Vaškem svůj rychlostní strop nebo ne? :-D

Oldo, nojo, jsem dítě štěstěny ;-)

Kofi, díky kamaráde. Nojo, Pepa vás chtěl trochu pozlobit ;-)

11.10.21 13:03

Takže Pepova fotka RM u barevného zábradlí nebyla náhoda :). Pěkné počtení.

11.10.21 12:47

Normálně mi spadla čelist, krásný počasí a ten nejlepší průvodce Krkonoše i po boku, fakt paráda!

11.10.21 12:26

Pepo, no tedy… V té chalupě jsme jsme trávili několik dovolených, letních i zimních v rozmezí cca 8 let. Krásný to tam je.

A od té chalupy dolů na Krkonošskou se trhají rychlostní rekordy. ;o)

11.10.21 12:21

Paradni, hezky sem si zavzpominal.

11.10.21 11:20

Parádní víkend!

11.10.21 11:17

Ta fotka na Luční je super. Taková postapokalyptická.

Celkově velká paráda, až na ten sobotní vítr.

11.10.21 11:16

Mnooo… tak to byl více než luxusní výlet a též kvituji upgrade teleskopowy pana Blizzíka! Bude nějaké zhodnocení? ;-)

11.10.21 10:35

Tedy super akce! A ještě k tomu parádní počasí. Tak to má být, když cyklisti drží pospolu :-).

11.10.21 10:24

Paradni, na navrsi jsem jeste na kole nebyl, to budu meset nekdy napravit.

Fotka c. 14 je uzasna

11.10.21 09:15

Admini ku*va, me se*e, že si nemůžu dát galerie do oblíbených v rámci profilu, měli byste s tím něco udělat.(!) Galerie od Pepy, Mum apod bych si rád prohlédl někdy i zpětně. Díky borci.

Ahoj! Jak se u nás líbilo? :)

11.10.21 08:32

Krásný report . Moc rád jsem se zúčastnil nedělní vyjížďky.

Midlíku – jelo se na pohodku , takže oběd a potom kopec . Když nejedeš Starou vozovou cestou , ale po Masarykově silnici je to na pohodku.

Huberte – z té chalupy moje manželka ( za svobodna Vyšanská ) chodila pěšky dolů do Víchové do školy :-)

11.10.21 08:11

Krásný rodinný výlet, se super průvodcem. Tos musela být ve svém živlu, v „takových“ kopcích. Podobnou trasu jsem jel dva roky nazpět. Z Víchové, chalupy u Vyšanských (Pepa nejspíš ví) na Labskou boudu, jednoho Paroháče při kochačce na krásné výhledy a zpět.

Koukám, že už Blizzík dostal teleskopku. Teď to dolů půjde samo…

11.10.21 06:36

Nojo, to jsou jiný vejšky. Tvé výlety jsou zcela komplexními zážitky – sportovní, zeměpisné i gurmánské. Akorát teda narvat si břicho pod Vrbatovkou, to bych asi vrhnul. Z toho stoupání mám dětské trauma, jak nás tam táta trápil na běžkách. :-)

11.10.21 06:35

Paráda mamko, Pepa je skvělej průvodce viď!

11.10.21 05:55

Pěkné

11.10.21 05:38

Mamko, muselo být příjemný teplo, když je Pepa v kraťasech. Doufám, že ta zima rychle uteče.