Finální verze
Původní stav kola po jeho zakoupení před cca půl rokem
Vše potřebné v rámovce. Věci na řešení defektů jsou v podsedlovce, včetně dofukovacího spraye s tmelem
Odvrácená strana brašničky
Blatníček pro ochranu tlumiče
Naposledy můj full ve finální verzi. Jednak proběhlo poměrně dost úprav, ale hlavně mě vůbec netěší jezdit na kole s nízkým hodnocením. Doufám tentokráte ve větší úspěch. Zcela jsem kupříkladu rezignoval na „hlavní uzávěr plynu“, a to nečekaně zejména pro jeho hmotnost, má snad kilo! Dále jsem nafotil detail rámové brašny, kde vozím i pumpu na tlumič. Snad tedy bude oceněna praktičnost brašny, bez ohledu na její vizáž. Také je třeba si uvědomit, že většina fullů možnost instalace rámovky nemá, často ani bidonu… Šikmý představec pak představuje nejefektivnější způsob zvětšení výšky řidítek.
A ještě poprosím, v případě nízkého ohodnocení, o kratičký popis proč… Kritika má být konstruktivní! Děkuji.
Edit: žluté pruhy na horní rámové trubce nejsou součástí designu, ale jen dočasná ochrana lepenkou proti okopu. Zvláště teď v zimním období, kdy mám neohrabané boty ala kosmonaut.
(vloženo 3.3.18)
Značka | Kellys |
Model | Reyon 10 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 21" |
Rám | KELLYS SXC Marathon 29 SWT 6061 (pevná osa 12x148mm Boost) / Ratio Trail Control Link, zadní zdvih 100mm |
Vidlice | Suntour Aion Tuning Test 110mm |
Tlumič | Rock Shock Monarch |
Kliky | FSA Comet Modular Megaexo (36x24) integrated |
Přesmykač | SHIMANO Deore M617-D |
Měnič | SHIMANO SLX M670 |
Řazení | Shimano Deore |
Brzda přední | Shimano Deore Br - M 615 |
Brzda zadní | Shimano Deore Br - M 615 |
Brzdové páky | Shimano Deore |
Ráfek přední | KLS Cartel Disc 622x21 (32 holes) |
Ráfek zadní | KLS Cartel Disc 622x21 (32 holes) |
Představec | Force 110mm 35° |
Sedlovka | 30,9 / 400 |
Pláště | Ground Control |
Za mě 5*. Jinak já používám na spodní trubku tuhle pásku. Je dražší, ale dobře se s ní pracuje a měla by být odolná: https://www.kupkolo.cz/…-1m_z104255/
původní sériové kolo vypadá daleko líp, jen má horší vidlici…
ale ty rohy, z. blatník, sedlo a brašny, jsou děsný a na co s sebou tahat pumpičku na tlumič…úplně zbytečný, to dělám doma jednou za čas…
zajímala by mě váha samotnýho kola a pak se všema těma taštičkama a krámama…?
Ano, děkuji. Však také tak jej vlastně používám. Do terénu se nehodí, neb je to vysoká vratká koza.
Ahoj, před úpravami mi kolo přijde hezčí (sportovnější). Ta finální verze je taková hodně turistická…
No jo, jaké by to asi bylo celé žlutočerné… někdy zkusím nasimulovat v malování.
Ja ti chlape fandim. Je videt, ze to nemas na masirku, ale na vylety. Hlavne neres hodnoceni, ale jaky z toho mas pocit ty.
Osobne se mi strasne libi ta zlutocerna paska. Myslim, ze kdyby byl ram cely v tomto designu, tak by to byla megapecka.
Preju hodne stastnych kilometru.
6.3.18 13:53
Dodneška nechápu, co bylo na tom starém způsobu hodnocení špatně, byl nahrazen tímhle netransparentním kravinismem.
Stačí v prohlížeči smazat cookies a můžeš hlasovat znovu a znovu. Jestli si myslíš, že těch 50 5* hlasů co přibylo prakticky přes noc jsou reálné hlasy reálných lidí, tak si mírně řečeno velmi naivní.
Mám čtyřhvězdičkové kolo! Nalepím si čtyři hvězdy na rám, moc se těším. Bude to skvělý pocit, jezdit na kole takto ohodnoceném prestižním cyklistickým forem!
Tak toto nechápu.
Celý Onuceho nový profil, honění se za hodnocením, vlastně celou Onuceho existenci
Dává mi to poznat, že nemám vůbec špatné kolo. Naopak, 3,9! Skvělé, mám velkou radost a moc se těším na další švih! Posledně jsem se s 3,1 vracel jako zmoklá slepice.
6.3.18 10:46
Tys našel způsob, jak se těch hvězdiček nažrat nebo je proměnit alespoň na Ankh-Morporské tolary?
Ano, odhlásil, abych si to ověřil. Ale šlo to stejně jen jednou! Nikdo nebude takový nadšenec, aby hodnotil anonymně, a ještě z mnoha různých adres, či přes nějakou cibuli. Je to tedy vypovídající! Ještě jednou moc děkuji všem povzbuditelům!
Tedy! To jsem netušil. Proto jsou ale pro mne cenné poznatky zde v komentářích. Děkuji.
Na hodnocení kašli, spousta lidí nehodnotí kolo, ale způsob vyplnění profilu a kvalitu fotek, navíc dokud půjde hlasovat bez přihlášení a tedy opakovaně, stačí jeden kazišuk aby hodnocení znehodnotil.
Děkuji. Rozumím. Jen ještě tedy, co se Vám konkrétně nelíbí na tomto systému přepákování?
@onuce: když sundáš kapsičky, tak získáš max lepší hodnocení… tak promysli, o co ti profilem vlastně jde. Jesli o tom, že se ti na kole jezdí tak jak je, tak to tu neřeš a jezdi. Jestli chceš luxusní hodnocení, tak je to minimálně o sundání trtansportních tašek, páč bez nich vypadá kolo líp. Ale rychleji nepojede.
K dovysvětlení „mého šálku kafe“: osobně se mi nelíbí sedlo, rohy, strnulý předsteavec… to jsou ale komfortní prvky, chápu jejich potřebu, ale prostě nejsou hezký. A opět, musíš si vybrat, jestli je pro tebe důležitý, aby to bylo hezký (pro ostatní nebo pro tebe, což jsou jiný věci) nebo pohodlný. Taky mi nesedí styl přepákování.. prostě takový kolo bych si já, kdybych si moh vybírat, nekoupil. Ale to je jen subjektivní názor ;-)
Dal jsem nový profil kola zcela záměrně, doufaje tentokráte v lepší hodnocení. Doufal jsem zbytečně. Jinak ano, samozřejmě nastupuji na kolo přehozem nohy přes horní rámovou trubku, však je pro ten účel prohnuta. Pokud by s tím nebylo počítáno, mohla by být pěkně rovná. Jinak odpružená sedlovka je super jen ta s paralelgramem. Také ji mám na HT. Řekl bych, že v mnoha ohledech překonává systémy celoodpružených kol. Kupříkladu silové šlapání s nadlehčením je absolutně bez rozhupu. Nu, je ale doba fullová, no.
Děkuji. A hlavně, kdybych ty závadné taštičky odstranil, co bych tím získal? Náhodou to vím. Neutěšenou hromádku potřebných věcí, které bych neměl kam dát.
Čtvrtý profil toho stejného kola, jako vážně? Sis nevšiml, že se profil dá kompletně (popis, specifikace, fotky) editovat?
Koupit si fulla i jen kvůli pohodlí při výletění za mě určitě jo, nemusí každý s fullem hned hustokrutopřísně drtit enduro. No a brašničky a věci na řidítkách k výletění patří. Já si koupil odpruženou sedlovku a to pohodlí je super, na rozbitých cestách mě to zrychlilo o dost, vážně uvažuji, že další kolo bude full.
Já platformy mám, drží to dobře, ale podrážky to teda žere.
A tu ochranu proti okopu sem tedy nepochopil, to nastupuješ tak, že přendaváš nohu přes rám před sedlem?
Abych byl konkrétní.. je to asi něco jako když si někdo koupí škodu kodiaq a pak s tím jezdí po městě a po nákupech… dneska zcela běžný a asi i pohodlný řešení.. podobně bych viděl i toto :)
5.3.18 10:00
Já pořád hledám ty závadné taštičky a pořád je nemůžu najít. To ale může být tím, že jsem nikdy neměl fulla.
Na hodnocení nějakých pseudo-estétů z BF se vyprdni a jezdi, dokud tě to baví a dokud dýcháš.
No „tím bajk“ je možná myšleno, že ověšet full takto trochu pozbývá smysl takového kola, tzn. do terénu, jednoduché, lehké, obratné, tak abys nesbíral věci z řidítek a brašen po cestě zpět. Takovou výbavu bych čekal u HT, něco ala bike pack… prostě na túry do přírody, spacák, batoh, kolo, pecka…proč ne…
Hele na hodnocení kašli, na to se nejezí. Jinak oceňuju fajn poctivě vyplněnej profil, kolo samotný není můj šálek kafe, ale to nesnižuje pro tebe jeho užitnou hodnotu. Tak ať dělá radost, hodnocení nehodnocení ;-)
Na mobilu psát.. to je radost fakt.. :))
Jinak ověšený to máš nešťastně, strašně.. ale když z toho máš radost… řešit vzhled u takového bajku mi prijde trochu standa :))
Ohradky to jsou dobrý pro hobíky a pro ty co rádi padaj.. stačilo mi na mich sket schody.. nejen že jsem skel schody ale i mi z ohradek sjeli nohy :))
Kecy že žerou podrážky se týkají bot na to určených.. kdybys koupil klasický boty.. určitě to nide cajk..
Co člověk nezkusí.. jako když neví.. pořiď nějaký…
:)
Děkuji. To je velice zajímavé, nikdy mi totiž z ohrádky noha neklouzla, ba ani náznakem. Možná není ohrádka, jako ohrádka. Jiné vysvětlení mě nenapadá.
4.3.18 17:58
Tak nějak, ohrádky na mém městském kole mi kapku lezou na nervy, občas kuknu na bazar, jestli tam někdo nenabízí pěkné platformy.
Smrt ohrádkám :)
Odpověď pro p. Tromboonen: jelikož umíte psát, tak předpokládám, že umíte také číst.
Děkuji. Zatím ne, na ohrádky nedám dopustit. Co jsem četl diskuse o platformách, tak buď škubají podrážky, nebo kloužou. Ohrádky jsou naprosto bezproblémové od nyní zimních gumofilcových hamtáků, až po letní crocsy. Jen je vždy musím natočit správnou stranou nahoru, to je vlastně jediná chyba.
4.3.18 17:22
Už jsi zvažoval nahrazení ohrádkových pedálů platformami?
Ty varovný žlutočerný pruhy na horní rámovce to je BOZP aby ses nepraštil do koulí? A rozeznaj Tvoje koule barvy? Je to hroznej cirkus, ale má to potenciál aby ses stal nástupcem TseTseho… zkus víc hejblátek a elektronek.
Děkuji. No žlutá na rámovce je jen dočasná ochrana proti okopu, než vymyslím něco lepšího. Prostě jsem nouzově nalepil isolepu, co jsem měl. Docela se ale osvědčila, zachytila již spoustu škrábanců a neškobrtnu ani za tmy. Asi jsem měl uvést do popisu, že žluté pruhy nejsou součástí designu, možná bych měl lepší hodnocení. Teď již je pozdě.
nooski: slovy Hauberta „… Lepší holka škaredá ta bude jeětě ráda. Že si našla príma kamaráda…“
Je mi mnohem sympatičtější přístup onuceho a jeho ověšeného bajku, který celoročně jezdí, než smutný příběh leštěnky stojící většinu času v koutě.
Dark side of the force…Je to tvoje kolo, ať slouží, ale za mě je to dost cirkusové, mezi brašnami ani není kolo vidět…To musí být strašný zvuk z kopce dolů…
Mě teda o hodnocení zas tak moc nejde. A že bych kvůli nízkému hodnocení kolo prodal, to rozhodně ne!
E-dýmka.
5* za oddelani predstavce ale –2* za dokurvení barevnosti ..
…mel jsem pod 3* hodnocení na biku a přestal mě bavit, tak jezdím na 27.5.. Ani nevíš jak moc ztratilo pro mě hodnotu.
Profil mas poctivy, ale nehodnotim, pac se mi kolo nelibi. Avsak dulezite je, aby se libilo tobe a vyhovovalo tvym potrebam. A ze ti slouzi dokladaji tve fotoreporty z cyklo cundru. ;o) At ti slouzi!
Jo, ta pruhledna folie by mu opravdu pomohla, kdyz nize pise to co pise.
Děkuji. Ano, dokonce jsem se asi dvěstěkrát pokoušel nalepit průhlednou isolepu, ale vždy mi z toho vyšla bublinková izolace. Tohle výrazně pruhované opravdu i za tmy ukazuje, jak vysoko mám přehodit…
Ta žlutočerná divočina by určitě šla nahradit nějakou průhlednou folií.
Já Onucemu fandím, vyplněnej profil jak má být,kolo ho baví…jezdi chlape, laď si kolo a posilej fotky. Svým ježděním a nadšením strčíš spoustu zdejších pisalků do kapsy.
3.3.18 19:25
nooski tohle přirovnání mi přijde dost mimo-)
plním přání a dávám nejlepší hodnocení
Apropo, žlutočerný polep na horní rámové trubce není ozdoba, jen ochrana proti okopu, zejména za silného šera.
Děkuji. Vám se opravdu více líbí původní velikonoční design? Stejně jsem ale musel zadní stavbu ladit do černobíla, abych vyvážil novou vidlici…
Připomíná mi to normální pěknou holku, která si vytrhá obočí, aby následně mohla nakreslit obočí falešné, posléze si obarví vlasy na modro a půl hlavy si vyholí. Černou rtěnku doplní zapálenou cigaretou v pysku a tunelem v uchu. Na sebe nahodí ty turecké gatě s nízkým sedem a při pochodu ulicí s krabičákem v jedné ruce a přenosným reprákem v ruce druhé bude nahlas pouštět nějaký slovenský hopity hop. Na začátku to byla normálně pěkná holka, teď je to odstrašující strašidlo. Konec konstruktivní kritiky, nehodnotím, aby tě nadále těšilo na kole jezdit. ;-)
Bohužel i já se musím přidat s názorem, že na začátku to bylo pěkný kolo. Takže za mě raději nehodnotím, ať ti nekazím radost
3.3.18 18:51
A takove hezke kolo to bylo
Ten kokpit je peklo. Nehodnotím, protože by tě pak netěšilo na tom jezdit :)
Děkuji. Kdepak samolepky, řádně vypálená barva. Přestříkával jsem to černým sprayem pracně ve své garsonce v ghettu…
Ty oranžový a červený pruhy na zadní stavbě a spodní rámové trubce byly jen samolepky? Více černé to teď vypadá lépe :-)
Dnes je to tu samý klenot. Nccc..
Už to není takový cirkus,ale co tvoje originální řešení změny úhlu představce.