Provizorní dráty, ráfek Remerx. Navrtáno 28 děr, na skladě měli ráfek bez děr. Bylo to jednodušší, než čekat, až to navrtají, h
Páčka na novém držáku (původní chyběl), časem jsem přidal i kryt.
Přestavba 16" kola na 3 rychlostní Sachs (dar z Holandska z nějakého vraku). Syn od 4 let zvládal v pohodě řadit, pravda na začátku si u toho zastavil. Je to tuším +/- 33%, to na rychle/pomalu/kopec stačí. Neměl jsem správně dlouhé dráty a tak jsem podle rady jako pokus ohnul staré delší dráty. A u tohohle provizória zůstalo, kolo teď putuje po rodině, výplet se vůbec nehnul. Stejně tak zůstaly původní nevhodné kliky. Sice jsou správně dlouhé ale mají strašný Q faktor (šířku) tuším 175mm. Kratší osa není řešení protože by pak by neseděla řetězová linka, je potřeba posunout převodník.
(vloženo 5.12.16)
Značka | Author Stylo tuning |
Model | Stylo |
Modelový rok | 2011 |
Velikost | 9" |
Kliky | Prowheel 102mm, ovšem strašný Q faktor okolo 175mm (!) |
Náboj zadní | 3 rychlostní Sachs, 28 drátů. Typ na něm není napsaný. Šíře 116mm, původní torpédo 110mm. |
Ráfek zadní | Remerx jednostěnný - objednaný bez děr, navrtáno potřebných 28 podle torpéda |
Dráty | vzadu bastl ohýbané staré železné niklované |
Já právě pátral po současných 3-rychlostních nábách a skoro všecko je širší než velosteel kterej je tam teď. A u bazarovejch se člověk rozměrů těžko dopátrá.
6.12.16 17:50
Moc hezké a zajímavé :)
Do patek to vyšlo tuším přesně. Je to ale jedno, torpéda bych čekal stejně široká. Model nevím, podle WEBu www.all-about-hubs.com bych hádal na Fichtel Sachs Torpedo 3 Model H3111. Model 415 to není, vypadá to podobně ale nemá to maznici.
Chvíli jsem vyladil délku lanka tak, aby to řadilo přesně. Lanko je nové (neoriginální) a délka měněná pozicí bowdenu na rámu.
Jakej konkrétní typ toho Sachse tam je? Co šířka náby vs rozteč patek, to vyšlo?
no vida… tohle je hodně velký kutilství, ale nechybí tomu invence a „zlatý český ručičky“… takže se mi to svým způsobem líbí ;-)