• zdenek

    Jaké máte zkušenosti s Bike24.com?

    Mám u nich více než týden objednávku. Zboží mělo být odeslané za 1–2 dny, ale zatím nedorazilo ani zboží ani jakékoliv potvrzení objednávky. Objednávka byla úspěšně dokončena, ale zároveň mělo přijít potvrzení, které nepřišlo. Takže mám podezření, jestli nedošlo k nějaké chybě. Na webu bohužel stav objednávek nemají. Na dotazy mailem ani přes jejich formulář vůbec nereagují. Jediné, co zvládli, bylo zablokování částky na kartě…

    0 0
    • ememem  

      normalne to funguje tak ze objednas, prijde ti potvrdenie objednavky, potom taka predbezna faktura sa bankovymi informaciami a kolko mas zaplatit ktora sa vygeneruje ale az potom jak to maju vsetko skompletizovane (ked ma napr. nieco cakaciu dobu 2–3 dni a pod.), potom zaplatim bankovym prevodom a vacsinou tak o 3–4 dni poslu info akou zasielkou to bolo odoslane. bral som tam uz ale 10× a zatial ziadny problem, na mail odpovedali pomerne rychlo. jak to presne funguje ked platis kartou neviem ale je mozne ze nieco nemaju ale je mi dost divne ze nedorazilo potvrdenie objednavky co normalne trva 5 min. skusil si tam zavolat? ze by nedvihali telefony sa mi nezda, je to dost velky obchod.

      0 0
      • MlokCZ  

        Když se platí hned kartou, tak ta předběžná faktura nechodí. Chodí pak jen okamžité potvrzení objednávky a pak až mail o expedici s číslem balíku pro sledování.

        0 0
        • krabica  

          Mám stejnou zkušenost a zboží bylo do čtyř dnů doma skrze DPD.

          0 0
        • ememem  

          aha, tak to potom moze byt ze nieco nemaju skladom.

          inak to sa mi potom to platenie prevodom paci viac a odkedy mame euro tak je to bez poplatkov a prijde to max. do 48 hod.

          0 0
          • MlokCZ  

            Pokud máš platbu převodem zdarma tak je lepší. U online platby kartou je vždy riziko, že něco nakonec mít nebudou (stát se může vyjímečně, i když to je uvedené skladem) a pak musí platbu vracet a přijde se o nějaké peníze za konverze (když nemáme ještě euro).

            Já bych za převod platil hodně, takže není co řešit.

            0 0
    • rainbowone  

      Tak to bude něco špatně. Hned po objednání ti musí přijít potvrzení o přijetí objednávky. A hned pak proforma faktůra(až je zboží na skladě).

      0 0
      • zdenek  

        Platil jsem kartou, takže proforma fakturu nečekám. Ale jinak mě právě zarazilo, že nepřišlo ani to potvrzení.

        A ta nefungující komunikace mě hodně zklamala. To i Číňani dokáží odpovědět na mail do několika dnů. :-(

        0 0
        • MlokCZ  

          Komunikace po mailu je dost slabá u většiny evropských velkých eshopů. Třeba na CRC reagují někdy až za týden. Na bike24 jsem nikdy psát nemusel. Mám tam už sice skoro 20 objednávek, ale zatím jsem neměl jediný problém, takže nebyl důvod jim psát nebo volat.

          0 0
          • zdenek  

            No, nebýt té blokace na kartě tak bych to objednal znovu nebo raději jinde. Jenže blokace skončí za měsíc a do té doby se mohou kdykoliv probudit a poslat to.

            Nemám problém napsat mail v AJ nebo NJ , ale s telefonováním bude problém. To už vypadá jako jediná možnost, jestli si chci nová kola užít ještě letos. :-(

            0 0
            • MlokCZ  

              Já bych tam určitě zavolal. Tedy já ne, po telefonu bych rozumněl, ale mluvení by byl problém. Takže bych někoho požádal, kdo umí lépe, aby tam zavolal.

              0 0
              • zdenek  

                Nějak mě nenapadá, že bych znal někoho, komu by se chtělo telefonovat v němčině.

                Takže zvažuju to risknout, objednat jinde a kdyby to nakonec poslali, odmítnout to převzít. Ovšem přepravce by mohlo napadnout nechat to u některého souseda…

                0 0
                • MlokCZ  

                  Myslím, že tam se domluví po telefonu i anglicky.

                  0 0
                • MlokCZ  

                  A máš jistotu, že maily od nich neblokuje třeba server, kde máš svůj mail?

                  Třeba odešlo jak potvrzení objednávky, tak reakce na dotaz a jen to nedorazilo.

                  0 0
                  • zdenek  

                    To mě napadlo. Proto už několik dní prohlížím i složku spamu na serveru.

                    Na druhou stranu, i kdyby se ztratilo potvrzení, čekal bych, že už budu mít doma ve schránce oznámení o pokusu doručit balík.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak oznámení bych ve schránce bych určitě žádné nečekal. To jsem ještě nikdy od nikoho jiného než od České pošty ve schránce neměl.

                      0 0
                      • zdenek  

                        Já už i od nějakého DHL nebo PPL.

                        Tak nějak předpoládám, že buď nechá lístek s kontaktem na sebe nebo mi naopak zavolá…

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Jak kdy a jak která společnost. Nechávám si něco posílat často, tak těch převzatých balíků už mám určitě celkově přes 100.

                          A někdy zavolají, někdy nezavolají, ve schránce jsem ale lísteček ještě neměl.

                          A když nezavolají a nezastihnou mi, tak se občas stane, že je pak složitě naháním, aby mi to doručili někdy jindy nebo jinam.

                          Bez čísla balíku pro sledování je tohle vždycky blbé.

                          Taky se snažím balíky, které nejdou ČP neposílat domů, kde nejsem, abych se nahánění balíků vyhnul.

                          0 0
                          • zdenek  

                            Tak to by byla nejhorší kombinace: nemít potvrzenou objednávku, zprávu o odeslání ani lístek o nezastižení. Takový balík bych asi nedohledal. :-(

                            0 0
          • ememem  

            ja som mal len ten problem ze neviem preco neuvadzali na dodavke moje telef. cislo aj ked v profile je a potom som mal pakaren s dodanim lebo ked akurat nikto nebol doma tak to hodili do centraly a odtail to dostat je horor na pol dna. uz len zistit kde to, co to je lebo ak to islo dhl tak v nemecku robi aj standartne postove zasielky do zahranicia dhl tak to nebolo v centrale dhl ale sklade posty atd. atd. ale odpovedali este v ten den.

            0 0
            • MlokCZ  

              Mně tam minimálně někdy telefon uváděli, protože už mi pákrát telefonovali při dodání. V ostatních případech jsem to ale nekontroloval, tak to nemuselo být vždy.

              0 0
    • rasto  

      objednaval jsem u nich opakovane. tak 6×? vzdy k me naproste spokojenosti.

      0 0
    • zdenek  

      Tak při telefonátu jsem se dozvěděl, že mi poslali před týdnem mail (který mi nepřišel), že potřebují naskenovanou kartu a pas kvůli ověření adresy. :-(

      0 0
      • zdenek  

        To ověřování adresy po nikom z vás nechtěli?

        V podstatě tím padá možnost nechat si to poslat na jinou adresu.

        0 0
        • rasto  

          na jinou adresu Ti to zaslat muzou, bez problemu. umoznuji to.

          0 0
        • MlokCZ  

          Nechtěli a posílám si od nich na více adres. Spíš si myslím, že v poslední době zpřísnili podmínky pro nové zákazníky pro platby kartou kvůli podvodným platbám.

          Tohle ověření jsem musel dělat jen při platbě v US eshopu, tam se to stává. V evropském jsem ještě nezažil.

          A jak mám u nich konto a více objednávek, tak už zřejmě jsem ověřený zákazník a nic nechtějí.

          0 0
          • zdenek  

            Tak jsem ještě napsal mail, že jsem po telefonu zjistil, že chtějí ověřit totožnost, tak aby upřesnili, co přesně požadují. Opět žádná odpověď. A to do telefonu sliboval, že když to pošlu do konce pracovní doby, tak to ještě ten den odešlou.

            Takže jsem došel k závěru, že raději objednám jinde…

            0 0
        • Ricci  

          To je divne…

          0 0
    • acidb  

      Čerstvá zkušenost je, že jsem si u nich teď v sobotu poprvé objednal a dnes mně to služba DPD dovezla domů.

      0 0
      • zdenek  

        Hmm, to máš dobrý.

        Já jim napsal, že mi banka nedoporučila posílat kopii karty a že když to jinak nejde, aby zrušili objednávku.

        Možná mají nějaký limit, od kterého to chtějí ověřit. Já měl nákup na 600€.

        0 0
        • MlokCZ  

          Mám tam už více nákupů kolem i přes 600 euro a bez ověření. Ale jak jsem psal, už tam nakupuju dlouho a jestli to začali chtít až v poslední době, tak jim mohla stačit historii mojich objednávek.

          Nebo mi napadá, jestli to nechtějí třeba jen pro nějaký druh karty. Jakou máš kartu?

          0 0
          • jezevec2  

            Kupoval jste nekdo na BIKE24 primo v Dresden? Jestli jsem spravne pochopil, ze maji kamenak v Drazdanech. Planuju nejakou helmu a hadry. Dik

            0 0
            • zdenek  

              Kameňák mají. V nějakém vláknu byl popsán příjezd a parkování.

              Jen nevím, jestli má kameňák stejné ceny jako e-shop.

              0 0
              • jezevec2  

                Dik. Pocitam, ze snad mimo sezonu budou slevy. Chtel bych si zkusit hadry Mavic, pripadne v jinem kamenaku v D helmu Alpina – obe znacky v CZ prakticky neviditelny.

                0 0
          • zdenek  

            Byl to první nákup (a poslední) od registrace. Platil jsem kreditkou Citi bank.

            0 0
            • MlokCZ  

              Spíš mi šlo o typ karty (Maestro, MasterCard, Visa, virtuální internetová karta typu MC atd.) než od jaké je banky.

              0 0
              • zdenek  

                Aha. MasterCard – hybridní (čip + proužek).

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tak v té by problém být neměl, tak tím to nebude.

                  0 0
                  • acidb  

                    Já platil „vobyč“ VISOU a žádný problém nebyl. Jedině, že by více věřili Erste Bank:-).

                    0 0
                  • zdenek  

                    Taky nemyslím, že by to byl problém karty. Blokace normálně proběhla.

                    Spíš mají nějaké pravidlo na prověření nových zákazníků nebo vyšších placeních částek. Nebo kombinace obojího. Třeba měli problémy s nějakými podvody s kradenými kartami…

                    O to ani nejde. Pravidla jsou jejich věc. Mě u nich naštvalo, že jsem na tuto informaci čekal 2 týdny a ještě jsem ji dostal nejdříve po telefonu a až potom odpověděli na mail.

                    Fakt nevím, jak bych s takto komunikující firmou řešil případnou reklamaci. :-(

                    0 0
        • Ruprt2  

          klidně pošli scany bez problémů

          jméno manželky a číslo karty začerni v malování a není problém.

          z ruzných jiných důvodů a při jiných příležitostech jsem to už párkrát udělal.

          na bike24 jsem nakupoval jenom jednou suntoo a za 4 dny byli doma cena asi 150€

          0 0
    • jmanek  

      Jak je to se záručním listem? Kupoval jsem tam cyklocomputer a došla pouze faktura.

      0 0
      • Ricci  

        Faktura je zaroven aj zarucny list,cyklocomp som 2 x reklamoval a posielal priamo do DE s kopiou faktury…

        0 0
    • Kurt  

      Jedna cerstva – dnes dorazil balik z objednavky, kterou jsem uzaviral ve ctvrtek vecer. Odeslali hned v patek, krabice i zbozi neposkozeno (privezlo DPD), placeno Visou, faktura byla uvnitr krabice.

      0 0
      • jmanek  

        Já to měl podobně. Objednávka 21.3. (středa), expedice 23.3. (pátek) přes DPD. Objednávka pak šla z Drážďan přes Wroclav, Katowice, Ostravu do Brna tři pracovní dny a dorazila ve středu 28.3.

        0 0
        • Kurt  

          Tak ja mel cestu Kesselsdorf (29.3.) → Ricany (30.3.) → Pardubice (2.4.). :)

          0 0
    • rbike  

      Ahoj, mám negativní zkušenost s bike24, objednal jsem helmu. Balík byl předán zásilkovně, ta ho z neznámeho důvodu poslala z5. Na infolince mi bylo řečeno že vrátí peníze a že si helmu mohu objednat znova. Balík byl opět předán zásilkovně a asi po 2 dnech ho zase poslali z5 opět bez udání důvodu.

      0 0
      • krabica  

        Ptal ses na Zásilkovně?

        0 0
      • Micey  

        No a co udělalo to bike24 blbě myslíš? Takhle bych si vsadil na špatnou adresu, nebo problém se zásilkovnou. A vlastně, německej prodejce posílá přes zásilkovnu..?

        0 0
        • JachymP  

          Jo posílá, vybírají to různě asi kde dostanou lepší cenu. Přes zásilkovnu mi od nich došly už 2 balíky.

          0 0
          • Vrci  

            Německý shop posílá přes DHL nebo DP. Ti mají na českém území svého partnera, kterého volí pravděpodobně podle ceny.

            0 0
      • milan.v  

        Tady v tom je Bike24 nevinně, jedině, že si vybrali Zásilkovnu… Telefon v jednom z adresních políček máš?

        0 0
        • rbike  

          …dik, za tip. Nejspíš to bude tím, že jsem zadal telefon do pole pro telfon xD a ne pro adresu. Každopádně mi to mohli sdělit na infolince, tak aby se problém neopakoval.

          0 0
          • Blunderbuss  

            Tipuji, že problém bude právě v tom telefonním čísle. Setkal jsem se s tím, že někteří naši dopravci se ani nepokoušejí zásilku doručit, když není na štítku uvedeno telefonní číslo. Právě u Bike24 se telefonní číslo z profilu nepropíše na štítek balíku a je potřeba zvlášť doplnit telefonní číslo do políčka „Address addition“ v zadání doručovací adresy.

            0 0
            • Breakpain  

              Tak tak, jak není číslo, tak mají asi někde v postupu, že se nato lze vyprdnout … nebo nato prostě házej bobek.

              0 0
            • shcorepi  

              Je to divné s tím Address addition. Mám telefon uveden jen v Personal information – Personal data a vždy mi doručovací služba předem volala, takže číslo dostala.

              0 0
    • vibris  

      Zdar a sílu, pánové v pondělí večer jsem objednal helmu na kolo, která byla skladem. Nyní už 4 den čekám až objednávku pošlou. Nevíte proč to jde tak pomalu ? Od pondělí je objednávka ve stavu „in process“ zatím nedošlo k žádné změně.

      0 0
      • Jirra97  

        Taky jsem skoro týden čekal na odeslání aby mi z objednaného wheelsetu přišlo jenom zadní kolo… Nechápu co za blbečky tam pracuje…

        0 0
        • vibris  

          Asi nestíhají nebo já nevím. Ještě se mi nestalo, že by ze zahraničí tak dlouho trvalo zpracování objednávky, hlavně že peníze chtějí hned. Mám tam jednu helmu. Další nákup jsi už hodně rozmyslím.

          0 0
          • esmo  

            Já zase čekám už týden na objednávku z jiného německého e-shopu, má to DHL a nic se neděje. Takže spis, co se sakra dělají v celé říši ?! :D

            0 0
            • badys  

              Jj, taky čekám z jiného DE shopu, DHL během 24 hodin přepravilo a předalo, ale u nás v CZ to přebrala ČP a zásilka je stále už třetí den v přepravě ????

              0 0
              • esmo  

                Podobná zkušenost, akorát je to mám stále v DE…serou mě !

                0 0
                • Tommit  

                  Obávám se, že mají dovolené a ti zbylí prostě nestíhají…My máme taky celozávodku od příštího týdne a nic se dít nebude…

                  1 0
                  • esmo  

                    Teď dovolené, ani svátky v DE nejsou, až od příštího týden stejně jako v ČR. Spis to bude ta nestíhačka

                    0 0
                    • Breakpain  

                      dovolené = léto? :-) Méně kurýrů atp ;-) …

                      mám z CRC balík ,připlatil jsem si za expresní poštu a po týdnu je to ve FR :-/ …

                      0 0
      • Martinson  

        Objednávka z 8.7. mi došla 18.7., po týdnu to teprve zabalili a poslali

        0 0
    • kamator  

      S dovolením se přidám, nemáte někdo zkušenost s vrácením zboží? Uvažují o koupi helmy. Díky moc.

      0 0
      • Fabulator  

        Rok zpět jsem vracel vestu. Napsal jsem jim ze vracím, poslali mi emailem pdf na vytištění podací lístek. Přinesl jsem na poštu a na účet příjemce poslal balík. Peníze přišly.

        0 0
      • krabica  

        Vrácení funguje dobře, viz Fabulatror, ale odesílání se občas zadrhne, za poslední dobu hned 2× z cca. 5 objednávek.

        2 0
        • Rimmsi  

          přesně, když ti balík doručuje zásilkovna můžeš počítat s tím, že se balík automaticky vrátí zpět

          0 1
          • krabica  

            Ne, mně to Zásilkovnou normálně došlo, občas jim dost dlouho trvá odesílání.

            0 0
            • milan.v  

              Mně také…

              0 0
              • Rimmsi  

                po CR zasilkovna v pohode, ale co se tyce doruceni z B24, tak zatim balik vzdy vratili a nestalo se to jenom mne

                0 0
                • milan.v  

                  Jo, to už jsem tu četl, stejně jako jsem reagoval, mně to, byť se zpožděním někdy, chodí normálně…

                  0 0
                  • krabica  

                    Mně Zásilkovna z Bike24 taky normálně přišla.

                    1 0
                    • krabica  

                      Mám v kontaktech v políčku Address additon dané telefonní číslo, což může být podstatné…

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Také mám číslo v adress addition (u všech zahraničních eshopů už má dlouhodobě tel. číslo někde v adrese) a nikdy jsem problém neměl.

                        Aktuálně už mám na bike24 50+ objednávek a nikdy žádný problém. Z posledního roku 10 objednávek, většina přes zásilkovnu a také žádný problém.

                        0 0
                • krabica  

                  A díval jsi se do trackingu, co je tam uvedeno za důvod?

                  0 0
                  • Rimmsi  

                    něco zmršili

                    0 0
                    • milan.v  

                      Zavolat v předstihu a vyřešit, takto jsem asi rok zpátky řešil jednu zásilku z jiného eshopu, kde na mě nebyl kontakt, potřeboval jsem změnit doručení…

                      0 0
                      • Rimmsi  

                        hele, to vyšlo akorát na víkend, v pondělí ráno jsem jim volal a už nešlo nic změnit, bohužel

                        EDIT: číslo na mobil mám ve svém účtu uvedený

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          A kde máš číslo na mobil uvedený? Máš ho v adrese?

                          1 0
                          • krabica  

                            Taky mi přijde, jako by neměli telefon a tak se na to vyprdli…

                            0 0
                            • Rimmsi  

                              mam tam uvedene vse, kdyz mi dosel balik pres GLS, tak mi predem psali sms

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Ale v jaké položce máš uveden ten telefon? Už se to tu řešilo mnohokrát. Pokud ho nemáš přímo v adrese, tak se často cílové doručovací službě prostě nedostane.

                                Tedy nestačí ho mít pouze v kolonce telefon u základních informací.

                                To, že se to v některých případech doručovací službě i z položky přímo telefon dostane, tak to neznamená, že se to dostane i pro jinou. Problém je při předávání mezi dopravní službou v Německu a v ČR. Bike24 to nijak neovlivní. Když je telefon přímo uvnitř adresy, tak je v rámci adresy vytištěn na štítku a nemůže dojít k jeho nepředání.

                                Tenhle problém se vůbec netýká eshopů, ale vždy závisí na předání dopravní společnost zahraniční → kdo doručuje u nás. Proto mám telefon přímo uvnitř adresy uvedený u všech eshopů v EU co nakupuju a díky tomu jsem nikdy tenhle problém neměl (a že se stává u libovolného eshopu).

                                0 0
                                • Rimmsi  

                                  Mám ho uvedené dvakrát, jednou u čísla podruhé u adresy.

                                  0 0
    • k3vi  

      Já dávám normálně telefon i do adresy s ulicí. Všechny nákupy z DE v pohodě. Vracel někdo už celé kolo z Bike24? Jestli vrácení je stejné jako u menších zásilek?

      0 0
    • vibris  

      Tak je pátek a bike24 zatím stále nic, objednávka je in process. Včera jsem jim psal na podporu zatím se ani neozvali, nějak nechápu tento obchod.

      0 0
      • krabica  

        Podle mně poslední dobou nestíhají, jednou jsem čekal i týden a podpora taky nic-moc.

        0 0
        • vibris  

          No čekám už od pondělí. Je pátek, takže se nedá nic dělat, budu muset čekat. Pokud ale nestíhají mohli by dát aspoň vědět, že zásilka bude mít zpoždění. Nechávají lidi objednávat dál a serou na to, na němce docela zajímavé.

          0 0
          • hatchet  

            25.7. objednáno, 2.8. došlo = 8 dní. Komunikace v pohodě, jen se při dotazu na stav na začátku omlouvali, že nestíhají dotazy vyřizovat dost rychle..

            0 0
    • embi  

      Objednal jsem v patek, zatim ani neodeslano. Driv vzdy po nemecku do druheho dne. Taky jsem dostal mail, ze jsou pretizeni.

      0 0
      • vili  

        jj, nějak se jim zadrhla dříve bezchybná komplet mašinérie. Už před více jak týdnem jsem vracel zboží a zatím mně ani nepotvrdili, že jim to došlo…dejme jim čas, všichni jsou na dovolené,…

        0 0
        • k3vi  

          Vyhlasit slevove akce a odjet na dovolenou, idealni kombinace :)

          0 0
      • PucalkovicAmina  

        Hlásím stejný problém. Dříve odesláno tentýž den. Teď už je zásilka od pondělí ve stavu, kdy se nic neděje. Zrovna jsem tam chtěl psát,ale asi budeme muset počkat. Prázdniny, covid a německá preciznost je v tahu :)

        0 0
        • embi  

          psal jsem mail. genericka odpoved, ze toho maji hodne…

          0 0
        • hatchet  

          Proboha lidi neblbněte, svět nebude v tomhle furt jako za covidu, kdy všechno přišlo hned. To 10 dnů nevydržíte? Taky za kilo pošta nechodí ani po Čechách…

          1 2
        • Smazaný účet  

          I pro Německo teď píšou termín dodání 2–6 pracovních dnů a pro Itálii 4–8 ;-) Zkrátka je čas dovolených :-)

          0 0
      • MlokCZ  

        Tak buď mám velké štěstí (to by ale bylo divné v tom množství objednávek, jen od začátku června tam mám 4 objednávky) nebo prioritně odbavují stálé zákazníky (mám tam 50+ objednávek v historii).

        Poslední moje objednávka na bike24:

        • pátek 22.7. večer (po 19 hodině) objednáno
        • pondělí 25.7. odesláno
        • středa 27.7. dopoledne doručeno

        Rychleji to být ani už nemohlo.

        0 0
        • Lukecz  

          Mám to podobně s rychlostí objednávek i s vracením zboží.

          Můj rekord vypadá takto:

          • sobota 9.7. objednáno
          • pondělí 11.7. odesláno (v 17:50 Zásilkovnou)
          • úterý 12.7. doručeno (v 9:20)

          GLS mi to doručuje o den déle

          0 0
      • jerrymouse  

        Objednáno v pá ráno a už to mam doma.

        0 0
    • tpl  

      Moja skusenost:

      23/07/2022 The order has been processed.

      02/08/2022 14:54 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.

      03/08/2022 14:13 The parcel has been picked up by GLS.

      04/08/2022 19:02 The parcel has reached the parcel center Czech Republic

      05/08/2022 11:51 The parcel has been delivered.

      0 0
    • Woko_O  

      Zatim od 2.8 na objednávku nikdo nereagoval, pořád jako NEW. U jedný položky se dokonce změnila i skladová dostupnost. K horšimu samozřejmě. Jsme docela zvědavej co se stane. Jestli se něco stane..

      0 0
      • Woko_O  

        Tak u mě to vyřešili s gracii a prostě si řekli, že to vlastně nepotřebuju a vrátili mi peníze a objednávka nebude. Je hezký, že se starají o mé finanční blaho. Nevadí no. Tak třeba jindy.

        1 0
        • Smazaný účet  

          Jsou divný :-) Možná ty vedra :-D

          0 0
          • Woko_O  

            Přitom ještě nedávno mi psali, že moje objednavka bude mít zpoždění, protože nestíhaj. Ale je divný že v tom mým účtu svítí pořád jako „NEW“ a „Paid“.. :-) no nic.. tak to obejdnám jinde..

            0 0
            • Smazaný účet  

              Já jim psal dotaz na jeden výrobek a oni mi sáhodlouze odpověděli, jak mi nemůžou odpovědět, protože toho mají moc :-D Mám to zkusit jindy :-)

              0 0
    • PucalkovicAmina  

      Tak objednáno 1.8. dnes v 8 ráno doručováno Zásilkovnou, samozřejmě jsem nebyl doma, prej uloží v nejbližším výdejním místě. Mám 300m od baráku hlavní Ruzyňské výdejní depo. Zpráva pořád nic, tak kouknu už doma přes počítač, uloženo asi 8km ode mě na Veleslavíně v 15:34, mají do 16:00 hod. Paráda, tak snad zítra :)

      0 0
    • milan.v  

      Objednávka ve ČT v noci, v ÚT bude doručováno…

      0 0
      • Busec  

        Objednáno v neděli, právě to přivezla zasilkovna. Jako každá objednávka zatím.

        0 0
    • jIrI___  

      Dá se u bike24 vybrat přímo dopravce? Rád bych objednal kazetu, ale nerad bych, aby mi to dovezla ta pošahaná Zásilkovna…

      0 0
      • scota  

        DHL express za přípatek

        1 0
      • Woko_O  

        Krom DHL ne. Ale mně to třeba poměrně pravidelně vozí GLS. Zásilkovna ještě nikdy.

        0 0
        • MlokCZ  

          Několikrát jsem měl v poslední době zásilkovnu, ale poslední dvě objednávky už zase GLS.

          0 0
    • milan.v  

      Teď jsem něco vracel, vygenerovalo to štítek na Českou poštu…

      0 0
    • Ondrejst  

      Kamarát si objednal ebike endurko orbeu a prišiel mu dámsky treking domov. Skoro ho piclo ( jemne povedané )

      Teší sa na vybavovačky.....

      Bike24 si dosť pokazil reputáciu.

      0 0
    • Breakpain  

      11.08. objednano na Bike24

      15.08. doruceni Zasilkovnou na adresu

      Neni spatny :) …

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.