• Kohout

    Tohle jsem našel na webu cyklozitny.cz. Docela me to dostalo…

    Petr 15.09.2008 13:26:55 Dobrý den, mám vidlici REBA Race '08, zdvih 85 a mám takový problém, že velice brzy dochází k úniku vzduchu z negativní komory. Obě komory tlakuji stejně, cca 115psi, negativní je 12hodinách v klidu na 50psi, po 24 na nule. Při jízdě je to ještě rychlejší. Druhý můj problém s touto vidlicí je stále se uvolňující šedé gumové pouzdro do kterého vidlice zajíždí – stane se, že vidlice při zpětném chodu vezme toto gumové uzavření vidlice s sebou zpět. Nohy vidlice samozřejmě čistím i mažu, ale i tak. Stává se mi to na jen na jedné noze. Jsou dané problémy předmětem reklamace, nebo je mohu nějak svépomocí odstranit? Děkuji za ochotu a za odpověď. PT.

    odpověď: Dobrý den, popsaný problém by mohl být zapříčiněn poškozeným těsněním negativní komory – vzduch, který z ní díky tomu uniká, by mohl vytlačovat prachové těsnění – tedy to, co píšete. Nyní záleží na tom, jak dlouho vidlici máte – pokud není starší 30 dní, vidlici reklamujte u svého prodejce, pokud je starší, navštivte některé ze servisních RockShox center. (pro upřesnění – záruka na vidlici je samozřejmě 2 roky, 30 dní je pouze na gumová těsnění). Pavel Skřivánek – Cyklo Žitný

    0 0
    • mr.antik  

      Jej, mě u vidlice zas přetejká vzduch z pozitivní do negativní a tím se snižuje zdvih. Bohužel na vidlici kupovanou na CRC se asi Žitného záruka nevztahuje, takže doufám, že to půjde opravit… Tydle podmínky jsem už taky četl a asi to maj od právníka. Ta výměna by při udržbovém servisu snad nemusela být drahá, tak bych to asi neřešil…

      0 0
      • Kohout  

        Nejsem teda právník, ale záruka 2 roky by snad měla být na celý výrobek, ne? Jako kdybych si koupil třeba auto a po 2 měsících mi odešla třeba spojka a prodejce argumentoval že na auto je sice 2 roky ale na spojku jen měsíc.

        Cyklisté-právníci, co vy na to??

        0 0
        • roud  

          Co zkusit napsat české obchodní inspekci co ti na to řeknou oni ?

          0 0
          • drtyc  

            budou se hadat, ze jde o opotrebeni, ale zase ti budou muset dokazat, ze si to opotrebil krom toho je to nadhernej priklad, jak jsou vidilce predrazeny pokud je to spotrebak, kterej mas po 30ti dnech vyhodit ;-)

            mely by byt jen o neco drazsi nez tuzkovy baterky.

            0 0
            • ememem  

              nic ti nebudu dokazovat, proste povedia ze sa jedna o opotrebenie neprimeranym pouzivanim. pre tu srandu pozri si u RS vynimky zo zaruky, pokojne to mozes den po kupe poslat milanovi na tunning.

              0 0
              • drtyc  

                nevim, ale me vidle neprijde jako potravinarske zbozi. leda by tech 30 dni byla lhuta pro pouziti zbozi, ale to by pak nesmela lezet ani dyl jak 30 dni na sklade.

                0 0
                • ememem  

                  to jak ti to prijde je vec jedna a kae je vymedzenie zaruky je vec druha. ak to nebudu chciet urobit tak do toho tohoto (vid. nizssie) to ako optrebenie bez problemov napchaju.

                  Vymezení záruky

                  • Tato záruka se nevztahuje na výrobky, které nebyly řádně namontoványa seřízeny dle

                  montážního návodu RockShox odborným servisem nebo autorizovaným servisem RockShox.

                  Montážní návody RockShox najdete na internetových stránkách www.sram.com nebo

                  www.rockshox.com nebo na www.cyklozitny.cz

                  • Tato záruka se nevztahuje na poškození výrobku, které bylo způsobenénárazem, srážkou,

                  zneužitím výrobku, nedodržením předpisů výrobce nebo jakýchkoli dalších okolností, při

                  kterých byl výrobek vystaven větší síle nebo zátěži než je navrhován.

                  • Tato záruka se nevztahuje na výrobek, který byl upraven.
                  • Záruka se netýká žádného výrobku, jehož výrobní číslo bylovědomě změněno, znetvořeno či

                  odstraněno.

                  • Tato záruka nezahrnuje ani se netýká běžného opotřebení dílů,jejichž poškození je

                  následkem běžného používání, nesprávného servisu dle doporučení společnosti SRAM nebo

                  montáž za podmínek nebo používání jiných než jsou doporučené.

                  OPOTŘEBENÉ SOUČÁSTKY JSOU POPSANÉ JAKO:

                  • prachové těsnění / prachovka – pouzdra
                  • vzduchový těsnící kroužek – stírací kroužky
                  • pohyblivé gumové součástky – pěnové kroužky
                  • montážní technické vybavení zadního tlumiče – horní nohy(sloupky)a hlavních/výstupních těsnění
                  • stržené závity/šrouby
                  0 0
                • drtyc  

                  naucim se cist ;-) jasne. ja o zaruce ememem o zivotnosti. no kazdopadne pokud se budou cukat, tak dojde na znalecky posudky – ale potreba kouknout, jestli neprijdes o zaruku pokud to nedas na rozbor „znalci z neautorizovanyho servisu“

                  0 0
        • StuntJ  

          http://business.center.cz/…dpovedi.aspx

          Ojeté či běžně opotřebované věci se záruka nevztahuje, např. ojeté pneumatiky, snížená kapacita baterie . NA tyto spotřební věci se vztahuje záruka 6 měsíců . Ale vše je o přístupu výrobce, například ve VCR by se neměli po 6 měsících měnit mechanické díly – protože jsou opotřebené provozem, ale 99% výrobců drží plnou záruku. To samé i těsnění. po 6 měsících by se nemělo měnit, ale pokud je firma alespoň trošku solidní bude držet 2 letou záruku.

          0 0
          • StuntJ  

            Jo a veškeré záruční podmínky MUSÍ být uvedené v záručním listu. Zakázník ákupem výrobku potvrzuje souhlas se záručním listem. A pokud se servis odkáže na záruční podmínky, smůla, souhlasily jste s předloženymi podmínkami.

            0 0
    • TheIF  

      To je i u foxa, ale tam jsou myslím 2 měsíce.

      0 0
      • brochmil  

        Ja měl taky problém s vidlicí.FOX (7 měsíců stará)tak jsem volal k Švecovi poslal to tam a vyměnil komplet těsnění.Nebyl žádnej problém jestli to je týden nebo rok jetá vidle.Asi záleží na přístupu danýho obchodu

        0 0
    • pitos  

      Využiji tohle vlákno…

      jeden kamarád má vidlici RS Pike 351,pružina.Je to om vidla co si montuje Specialized  na bike Pitch.

      Asi po 2měsících se mu zablokoval chod,vidla šla tak 1–2cm do zdvihu a poté ostrý doraz.Hodil to do servisu kde to kupoval a prý mu mechanik řekl že tohle není prvni reklamovaná vidlice.Prostě v pravé noze kde je olej je nějaký špatný díl(nevím ale přesně co protože kolega se o kola moc nezajímá a tak si to nezapamatoval),že to pošle na reklamačku,Vypustil mu olej a vidla se rozchodila ale bez oleje samozřejmě netlumí.

      Zajímá mě  zda se to už někomu stalo a nebo něco o špatných kusek těchto vidlic slyšel.Manželka má totiž tu samou a tak mě to zajímá.

      0 0
      • Zdyn  

        Nejpravdepodobnejsi pricina je to,ze v prave noze pretekl olej z tlumice dospod pod nohu a tim vlastni olej udela doraz a rapidne omezi zdvih. (Podle toho, kolik ho vytece). Je to zpusobene spatnym O krouzkem kolem tahla tlumice. Oprava je jednoducha (vymena). V podstate vsechny RS vidlice toto maji resene stejne a rozhodne to neni bezna zavada.

        0 0
    • krokus  

      Chci prodat Rebu sundanou z nového kola, ale napadlo mě, že nevím, jak by nový majitel řešil případnou reklamaci. Záruční list přece mám já – na celé kolo.

      Upřesnění: Úplně nejetá ta Reba není, má najeto asi tak 5 km. Poté mi v ní odešlo těsnění, teď je na reklamaci (resp. reklamoval jsem celé kolo, ale prodejce samozřejmě k Žitnému poslal jen vidlici).

      0 0
      • Ricci  

        Normalne to bude reklamovat cez teba,ina moznost nie je…

        0 0
      • kubad  

        zaruka platí pokud vím jen pro prvního majitele, takže při koupi z druhé ruky musí kupec počítat že záruka není!!!

        pokud se mu to nelíbí ať si koupí novou vidlici v obchodě.

        Obejít se to dá že budeš reklamaci řešit ty

        0 0
        • krokus  

          Aha, to jsem nevěděl. A nemůžu si třeba od prodejce vyžádat záruční list přímo na vidlici? Opravy, které se v rámci reklamaci na vidlici udělaly, se budou asi psát do záručního listu k celému kolu, že?

          0 0
          • kubad  

            skusit to můžeš, je to hlavně o dohodě jestli ti prodejce napíše samostatně doklad na vidlci

            0 0
          • Smazaný účet  

            No hele, ja kupoval vidlici RS u tandem-bike. Zacala chcat, tak jsem jim napsal o zarucak RS at to hodim u nas do autorizovaneho servisu a nic neresim. Nakonec z nich vypadlo, ze se nejedna o vidlici zakoupenou u Zitneho a tedy on mi jako servis neposlouzi. reklamaci mam resit u nich, tkze abych jim to tam poslal. Ponekud mne to rozladilo, ale pravdou je, ze sem u nich tu vidlici koupil za 2/3 ceny konkurence. Jenomze byla asi sundava z nejakeho kola aniz by to bylo nekde uvedeno.

            0 0
    • Mamut  

      Myslim, ze nemusi byt na vsetko 2 roky zaruka. Typickym prikladom su baterky v mobiloch/no­tebookoch, kde to byva 6 mesiacov. Ale podla mna, na to musi byt kupujuci pri kupe upozorneny. Obrat sa na spotrebitel.cz tam budu mudrejsi, ale myslim si, ze ak ta na to neupozornili (co sa bude dokazovat tazko) alebo ti k tomu nedali papiere, kde je to vyznacene, tak maju smolu a reklamujes to.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.