Výběr(nového)sedla,pláštů,představce...

27 nepřečtených
  • stan31

    Ahoj.

    Chci si koupiti nové sedlo,bo to současný mě nevyhovuje(!)…

    Mám Meridu hfs 2000 (2010) a sedlo Q-BIK "Flow které mě nevyhovuje- je tvrdé,nepohodlné,tla­čí atd…

    Jezdím terén ,i docela často silnici,a letos už to s tím sedlem ,nedám, ))…

    zase nechci nic drahýho,tak cca do 1500kaček,jinak mi nezbyde v rozpočtu na další věci jako pláště,které chci taky vyměnit ,RR 2.25 Performance jsou na silnici ,hukot,) a člověk se ,nadře, ,takže nevím,co bych si měl koupit abych si zase nepohoršil ale mám obavy,že asi nepořídím kvalitné uni pláště…

    No a co by mě zajímalo je,zda je možný vyměnit představec za nějaký vyšší abych se nemusel tolik předklánět-trpí záda…

    Jinak předem děkuji za rady:)

    0 0
    • nox159  

      jsem dneska hnusny a uprimny – podle pozadavku by sis mel koupit crosse se stavitelnym predstavcem a vysokym gelovym sedlem… :)

      0 0
      • stan31  

        to je rada…)

        0 0
        • nox159  

          tak pro tebe trochu prijatelneji :)

          • kazdy ma zadek jiny, sedlo se poradit tak z fleku neda chce to zkouset, ataky trva nez si na nej zvyknes nevim kolik na nem mas najeto a jake problemys nim mas, jestli pouze boli zadek, nebo mrtvi nektere casti tela…
          • RR patri k tem rychlejsim MTB plastum a pokud si spojujes huceni z tim zeto moc nejede tak to si vedle jak ta jedle… ;-) pokud ti to i ta nejedehledal bych problem jinde nez v plastich… pokud si stara skola ber plastez prubeznym vzorkem je to sice naho*no ale nebude ti to hucet ;-)
          • meridy jsou spis kratsi takze tezko rict z ceho te boli zada, jestli nemastreba nevhodnou velikost kola, spatne nastaveny posed, slabe svaly… jinaksamozrejme predstavec jde koupit jak kratsi tak s vyssim uhlem a taky to muzesresit koupi vlastovek

          jeste nejake otazky pane? :)

          0 0
          • stan31  
            • myslím,že potřebuji měkčí sedlo než je to q-bik comám nyní…
            • najeto mám cca 2500km a dá se říct,že většinou mimo silnici…
            • myslel jsem,že bych si koupil pláště třeba 2.1… Kdysi jsem měl kolosuperior a na něm myslím Racing Ralph a ty byly na silnici perfektníi v náklonech drželi,ale v térénu už to nebylo ono-docela prokluzovaliv záběru…
            0 0
            • nox159  
              • pokud vis jake tam mas a pozadavek je pouze aby bylo mekci tak si zajdi dojakehokoliv kamenaku a sedla si osahej
              • pokud mas najeto 2500km a vetsinu mimo silnici tak nevim proc resis ze tiplaste na silnici huci kdyz tam temer nejezdis? ;-)
              • mel si RR ty byly perfektni ted mas RR a huci.. ( jo vzorek se parkratprepracoval pokud si to mel kdysi davno ale k horsimu jiste ne) ten rozdil mezi2,1" a 2,25" neni tak obrovsky…

              kolik vazis a na jaky tlak foukas?

              0 0
              • stan31  
                • koupím si jedny pláště s menším vzorkem ,na silnici, a dalšíjen do terénu, třeba Nobby Nic nebo Rocket Ron Evo…
                • RR jsem myslel Rocket Ron … Btw, nejde sakra o HUČENÍ aleo VALIVÝ ODPOR…
                • RRalph jsem měl na tom Supíku myslím 2.1…
                • 178,78kg
                • 3 až 3,5bar
                0 0
                • Azmir  

                  A když náhodou na vyjíždce přejedeš z terénu na silnici nebo naopak, tak z batohu vytáhneš pláště a přezuješ, elegantní řešení :)))) Pokud chceš třeba rychlý plášť, co dobře drží, koukni třeba po X-kingovy od continentalu.

                  0 0
                  • nox159  

                    „RR jsou hukot, a clovek se nadre“ → s Xkingama si moc nepomuze :)

                    0 0
                    • Azmir  

                      Neboj mi došlo, že tohle je trošku beznadějný případ, ale X-kingy moc nehučí právě :D

                      0 0
                • nox159  
                  1. na svou vahu foukas brutalně mooooc – zamysli se ;-)
                  2. valivy odpor mezi RR a RoR bude ± stejne jen u RoR se vice žmoulaji

                  spunty pri zaberu a ve spurtu, si nekde dohledej cisla mi se to hledat nechce…

                  1. pokud tak moc resis valivy odpor nevozis doufam duse
                  2. to chces kvuli zanedbatelnemu mnozstvi asfaltu jak sam pises menit

                  plaste?

                  0 0
                  • stan31  
                    • foukám dle potřeby,jestli jedu silnici nebo terén…
                    • nevím,nerozumím jaké čísla mam dohledat
                    • a asi si nějak už poradím…
                    • takže díky(všem) a ahoj
                    0 0
                    • nox159  

                      no cisla toho valiveho odporu prece, kdyz s tim tady argumentujes… ;-)

                      jinak nenech se rozhodit jednim prudičem ;-)

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      kdyz si nechces nechat poradit, tak se neptej..usetri ti to nejake vrasky…

                      0 0
      • MirosPikos  

        Adekvátní rada tvým požadavkům.

        Se sedlem ti těžko někdo může poradit, to je strašně individuální záležitost. Já mám rád tvrdší sedlo, takové kterému se přizpůsobí má prdel (rozuměj rovnoměrně rozprostře dosedací plochu :)), než takové sedlo, které se přizpůsobí mé prdeli a pak mě na několika málo místech bude neskutečně tlačit :)

        0 0
    • Slavoš  

      Se sedlem ti nikdo neporadí, co prdel to unikum.Co se plášťů týče,můžeš zkusit od Schwalbe FF,na silnici fičák a do terénu přestaneš jezdit,asi tak.

      0 0
      • nox159  

        myslim ze podle pozadavku na plaste do terenu nejezdi…

        jinak realne na silnici pri stejnem tlaku nejsou FF extra rychlejsi nez RR a v terenu nedrzi extra hure nez RR ( bavim se o zadnim kole..)

        0 0
    • jogin  

      Ten plášť mě taky zajímá. A co Maxxis Medusa 2.1 ?

      0 0
      • nox159  

        ten bude hucet vyrazne vic :D

        0 0
      • stan31  

        a je do bláta))

        0 0
      • jogin  

        Jasně já vím že je do blátá a je mi taky jasný že se na tvrdém povrchu rychle sjede. Ale tohle mi nevadí. Mě se prostě líbí ten vzorek :) Tak by mne zajímalo jestli je směs toho pláště dostatečně tvrdá. Jestli se s tím dá i na asfaltu (občas)

        0 0
    • jogin  

      Tak jsem se rozhodl pro Nobby Nic akorát ted řeším dilema jestli 2,1 nebo 2,25 nevíte někdo jak jsou na tom se šířkou ve skutečnosti? Díky

      0 0
    • saddik  

      Jak píšou ostatní, se sedlem se na dálku radit moc nedá, ale zpravidla neplatí, že měkčí je pohodlnější, dokonce příliš měkké sedlo bude s velikou pravděpodobností na škodu. Poohlídni se ve svém okolí, kde půjčujou testovací sedla, a nebo si nějaká půjč od kámošů. Ale nehledej podle měkkosti, prostě je zkoušej.

      Rychlou kombinací plášťů je třeba Conti Xking/RaceKing (P/Z) nebo RaceKing na obou kolech. Pokud je nebudeš do terénu přefukovat, dá se na těch RK leccos projet. V bahně jsi ale v loji. Trochu pomalejší bude RR/RR popřípadě RoR/RR (jinak RR nebo RaRa se tu označuje Racing Ralph, Rocket Ron značíme RoR nebo RoRo). Předpokládám, že jezdíš s dušema, prostor ke snížení odporu pak tkví v jejich odstranění. Rozumnou možností pak je koupit do terénu nový bezdušový kola, vybavit je terénními plášti a současná kola obout do slicků na silnici – kola snadno vyměníš. Na šířku plášťů primárně nekoukej, není pro rychlost až tak důležitá, jak si možná myslíš. Taky u plášťů je celkem rozdíl mezi základní socka verzí (u Schwalbe Performance) a top řadou (u Schwalbe Evo a UST) – je to znát i na ceně. Pokud nemáš ty RoRy úplně našrot a řešíš peníze, můžeš dozadu pořídit RaR Evo nebo Evo SS a vepředu nechat zachovalejší RoR.

      Představec si dej jakej chceš, ale je dost možný, že máš celej posed špatně, chtělo by, aby na Tebe někdo mrknul, jak na tom sedíš, nebo sem hoď fotku.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.