• Smazaný účet

    Hledám novou silnici. Asi bych rovnou přisolil a koupil něco na lepších kolech než je pak dokupovat. Moc se mi nechce do kol s vnitřními niply páč v tom vidim zdroj servisních trablů. Je mi někdo schopný vysvětlit k čemu je systém vnitřních niplů dobrý? Chápu aerodynamiku jinak ale vidim jen negativa. Taky uvítam zkušenosti se servisem apod. Dík.

    0 0
    • novas752  

      Aero is everything!

      Je to těžší, naprd se to docentrovává (ideálně když je kolo na bezduši :) ), ne všude správný niple maj…

      0 0
    • Chlebovnik  

      #Aero

      Optimalizovaný záplet s vnitřními niply je prakticky stejně rychlý jako o třídu vyšší kola s vnějšími niply. 32mm kolo s vnitřními niply a plochými dráty je rychlé jako 42mm s vnějšími niply a kulatými dráty. 42 pak jako 55.

      Všechny SwissSide (aktuálně asi nejrychlejší kola) záplety mají vnitřní niple. #NuffSaid

      Jak často musíš na silničce centrovat? Jednou to doťukneš a pak možná v zimě překontrolovat? Pokud máš tubeless stejně bys i tak měnil plášť na novou sezónu a minimálně kontroloval pásku. Tak rovnou natáhneš novou, no.

      Žádný stress.

      0 0
      • kubad  

        Tak tak

        0 0
      • Smazaný účet  

        Tak v případě nutnosti ´´ambulantního´´ servisu někde na trase je klasika pořád jednodušší. Co se týče aero efektu předpokládám, že hlavní podíl na výsledku mají ploché dráty (na silničce snad samozřejmost) spíš než niple. V případě mé výkonnosti (běžné přepravní rychlosti do 35km/h) to pokládám za bezpředmětné:-). Mě spíš zajímá hmotnost-tuhost celku. Nakonec ale stejně rozhodne cena:-))…

        0 0
        • Chlebovnik  

          Tak u levnejch zápletů je to asi jedno no… Jinak paradoxně niple udělají větší rozdíl než ploché dráty. Kolem těch niplů se ten vzduch rozcupuje překvapivě hodně prej.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.