Van Rysel NCR RIVAL AXS ETAP vs CUBE AGREE C:62

49 nepřečtených
  • drapos

    Pro které byste se rozhodli?

    https://www.decathlon.cz/…_/R-p-339179?…

    nebo

    https://www.cube.eu/…black/678050

    Anketa: Van Rysel NCR RIVAL AXS ETAP vs CUBE AGREE C:62 které?

    17x
    46%
    0 0
    • skaj  

      To, na ktere se lepe slozim. Van Rysel je nizsi o 3cm, to je dost.

      1 0
    • tatranka1  

      Omylem jsem hlasoval pro Cube, myslel jsem Van Rysel :)

      1 0
    • Espen  

      https://cs.blog.buycycle.com/…ee-reviewcz/

      Já už na to Cube čekám, tak snad přijde brzy. Ten článek je o Agree Race, ale rám je stejný.

      Mám už i jiný záplety nachystaný :-).

      1 1
      • Doyle  

        Vypadají jak barevný cirkus z Aliexpresu?

        1 0
        • Espen  

          Ještě štěstí, že na tom budu jezdit já a nee ty :-D.

          1 0
          • Doyle  

            Ještě štěstí, že na tom nezrakvím já, ale ty :-D

            0 0
            • Espen  

              Kdybys jen viděl, jak se vyrábí, tedy montují kola, s tvým pohledem na věc, už bys na kolo nesedl :-D.

              0 0
              • Doyle  

                S tím na mě nechoď ty odborníku. S těma zápletama to nové Cube úplně zdegraduješ.

                0 0
    • Lokotka  

      Ten Van Rysel je schopný kolo s neschopným prodejcem cokoli individualizovat. Kup si kolo jak housku na krámě.

      Nejde volit délka klik, převody (u SRAMu je to děs) na silnici tj. pro 70+ turistu., šířka řídítek, či jiná kola.

      0 0
      • KRoser  

        Neschopný prodejce jen proto, že je to Decathlon? Zatím jsem se ještě nikde nesetkal s možností úpravy délky klik, převodů, nebo šířky řidítek.

        0 0
        • Lokotka  

          Je potřeba hledat mezi firmama, co skutečná závodní kola staví.

          0 0
        • Doyle  

          U nás možná ne, ale třeba v Itálii je to běžné a nezaplatíš ani euro navíc.

          1 0
          • Lokotka  

            A v tom je ta pointa a navíc ekologie.

            Přeci je nesmysl koupit nevyhovující celek, 1/3 dílů odstrojit a nechat doma ležet ladem, páč je nikdy nepoužiju a pak za drahý peníze a za ukrutnýho shánění koupit jiný, třeba ty samý díly, co na tom kole jsou, jen v jiných rozměrech (zubech).

            2 0
      • McBlacky  

        Me to prijde ok. 48/35 s 10–36 jsou jako spatny prevody na silnici?

        Kliky jsou dle velikosti ramu, pro 90% lidi to sedet bude.

        Kdo chce neco extra, asi by nemel koukat na nejlevnejsi znacky. To je jak picovat, ze Dacie nema sestivalec ;)

        6 0
        • Lokotka  

          10 je zvěrstvo s mamutím třecím odporem a opotřebením.

          Převod 35/36 je na silničku zbytečnost.

          1 2
          • McBlacky  

            Priste k tomu napis “muj nazor”.

            Vetsina lidi je s 10z spokojena a neresi.

            Co se tyce prevodu, jde o to kde jezdis s jaky mas vykon. Predstav si, ze jsou lidi co nedavaj ftp ani 2w/kg, pro ty to je super

            2 0
            • Cavendish  

              Kolik cca stojí vyýměna převodníků na klikách SRAM a kazety 10–36?

              0 0
              • Lokotka  

                Zbytečnej balík a pokud potřebuješ delší kliky, tak ještě větší!

                0 0
                • embi  

                  kliky jsou potreba kratky:))

                  0 0
                • jecnak  

                  Přesně. A ty sundaný a nejetý nejdou prodat. Navíc na kole pro jezdce kolem 190 cm jsou ideál 170 mm kliky. 10 z pastorek je naprostá konina, protože 11 z je obrovský rozdíl a při jízdě po rovině rychlostí 60 km/h je to pro hobíka ve vlajícím dresu s posedem paní radový naprosto důložitý.

                  2 0
                  • Lokotka  

                    Brutální rozdíl mezi 11 a 10 v ujetý vzdálenosti či ve změně kadence je jedna věc.

                    Druhá je vysokej nárůst tření a opotřebení. Spousta lidiček šetří i pár wattů velkejma rolnama v házkách, aby to tření snížili a pak bez rozpaků namontujou 10z pastorek?

                    Na druhou stranu menší převodníky a kazety a kratší řetěz je úspora hmotnosti.

                    A větší opotřebení a brutální nárůst cen těch novejch komponentů vyhovuje všem, tedy až na konečnýho spotřebitele.

                    Jinak viděl někdo nějakýho profíka, co jezdí 50/34 nebo moderně ještě menší 48/32 a kazetu od desítky? Spoustě z nich nestačí ani 55z vepředu.

                    0 1
                    • jecnak  

                      Třeba Roglič na Giru 44 × 10/44. Ale to je naprostej amatér proti většině zdejších jezdců, nemluvě samozřejmě o tobě.

                      Ad úspory výkonu. Při rychlostech, v jakých se profi peloton pohybuje zdaleka převažuje o několik řádů aerodynamika. Tyhle různý hyper kladky, vodítka a stesky nad neefektivitou zpřevodování jsou hlavně marketingová záležitost. Průměrný hobík by měl hledat rezervy zcela jinde.

                      Jinak pro místní teoretiky. 48/35 převodníky v kombinaci 10/28 jsou pro trochu zdatnějšího hobíka do rovinatějšího terénu zcela dostatečné. Šlapat se dá do cca 65 km/h, ale chce to už celkem výkon nebo to mít jako předo na přišlápnutí z kopce. Řetěz zatín drží stejně jako na předchozím 53/39 s 11/28(26) 11sp Shimano Dura pohonu. Trochu divný je akorát poslední skok na největší pastorek – na něj dobrý, z něj divný kvůli změně kadence. Kazetu 10/36 mám v šuplíku do Alp, kde se občas hodí.

                      1 0
                    • KRoser  

                      Máš ten „vysoký“ nárůst tření na 10z nějak podložení, nebo je to jen domněnka? Jde mi o slovíčko „vysoký nárůst“, sto pro, nárůst tam bude, ale campagnolo teď jak uváděli novou sadu tak říkali, že ztráta 10z oproti 11z je 0.1W, nevím jestli se tomu dá věřit, ale určitě to nebude takový rozdíl jak spousta lidí myslí.

                      Každopádně, pokud člověk nemá ftp 6w/kg a nesnaží se vyhrát tour tak ho nějaká pidi stráta na 10z nemusí zajímat.

                      Sranda, že zrovna teď se Vingegard s Jumbo snaží vyhrát tour se sramem na 10z :).

                      PS: jecnak – náhodou já mám 196cm na výšku a vozím 170mm kliky :)

                      1 0
                      • Lokotka  

                        Není to tak dávno, kdy jsem četl článek, či viděl video s doporučeným řazením u pohonu 2×11, kde měřili ztráty na jednotlivých převodech a kupodivu z hlediska odporu bylo výhodnější jet velkou pilu v kombinaci s druhým největším pastorkem oproti odřazení na malou a na převodem odpovídající pastorek blíž ve středu kazety a to i když dochází k velkému křížení řetězu.

                        Z toho lze usoudit, že řetěz pohybující se ne větších roztečných kružnicích má výrazně menší ztráty.

                        A u toho opotřebení nejde ani tak o řetěz, ale o ty malý pastorky.

                        0 0
        • Jáchym 1  

          Já měl Agree s tím Rivalem a poslal jsem ho dál.

          Jednak to řadilo pomalu a s převodama jsem se nějak,,nepotkal,,

          Teď mám pár dnů Agree na 12sp Ultegře a to je jiná písnička.

          2 0
      • adam1  

        Ale to nejde ani u canyonu :))

        0 0
        • Lokotka  

          Jejich chyba.

          0 0
          • enjoy  

            Tvl, to jsou hlody..

            Doufám, že jsi tak přísný i na sebe :-D

            Vyčítat největšímu prodejci sportovního vybavení, že se nezabývá individualizací… To mě pos…

            1 0
            • Lokotka  

              Ty si běžně kupuješ boty o 2 čísla větší, nebo menší?

              Já teda ne.

              0 1
              • enjoy  

                Běžně? Běžně ne. Úmyslně v některých případech ano.

                I když vůbec netuším, co to mělo od tebe být, ale bylo slušné odpovědět.

                0 0
                • Lokotka  

                  Noo, je to úplně to samý, jako když chceš úmyslně kliky 172,5mm na silnici a 175mm na MTB XC kvůli vyšší síle s tím, že stejně víc jak 125ot./min. už neutočíš a přitom ti cpou kliky 165mm.

                  Stejně tak, když máš široký ramena a cpou ti úzký řidítka.

                  Prostě kdo není konfekční, tak má smolíka. S hadrama tj. obdobný.

                  0 0
                  • enjoy  

                    Já to všechno chápu. Ale pak taky vím, že nejsem zákazník pro hypermarket. A nebudu mu vyčítat, že mi neumí vyhovět s mými mnoha individuálními požadavky.

                    Je prostě dobrý si uvědomit, kam jsem přišel. Když vlezu do brand prodejny Spešlu atd. , tak ze sebe můžu už dělat trochu víc hérečku.

                    3 0
                    • Lokotka  

                      Hele, když mně jsou dlouhý nohavice nebo rukávy, tak si je nechám zkrátit.

                      Kliky nebo řidítka je spolu s převody nutný vyměnit. A proč ne rovnou, že?

                      0 0
                      • Alojs01  

                        Mozna, kdyby ses naucil cist, co ti tu ostatni pisou, nemusel bys byt jak zadrhly gramofon…:-))

                        3 0
                        • Lokotka  

                          Číst umím slušně, psát méně, ale smířit se s nesmyslama mám problém.

                          0 0
    • Smazaný účet  

      Rám cube vypadá pěkně, řekl bych moderněji Dekáč je taková klasika bez kudrlinek.

      Deklarovaná hmotnost CUBE 9,2 kg vs 8,6 KG + elektronická přehazovačka u Dekáče… tady asi není o čem přemýšlet.

      0 0
      • KRoser  

        I ten CUBE je na elektrice. Moc bych té uvedené váze Decathlonu nevěřil (jen ta samotná sada Rival váží něco kole 3.3kg). Myslím, že ty kola jsou naprosto srovnatelná rozhodoval bych se jen podle geometrie, která by seděla lépe, ani s jedním kolem neudělá chybu.

        Pro mě by byla rozhodují průchodnost rámu (decathlon píše max 35mm, Cube má max 30), ale každý má jiné priority.

        0 0
        • Smazaný účet  

          omlouvám se to jsem si nevšiml. Na fotce jsem viděl „kabel“ k přehazovačce a zaměnil jsem to za bovden.

          0 0
      • AK867698  

        velikost L NCR je s SPD M520 9kg váženo

        0 0
        • drapos  

          Tak to 8,6 kg ve velikosti M bez pedálů odpovídá určitě, možná i o pár gramů méně

          0 0
          • Cavendish  

            To asi jo, protože co si pamatuju, tak moje SPD M520 váží cca 385g

            1 0
    • Cavendish  

      Vzal bych Cube, ale jen proto, že má Shimano sadu s normálními převody :)) kola jsou srovnatelná.

      3 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.