• Miroslav1979

    Mám prosbu mám trmen xtr mám tam zcela zničeny závit m6 …je možno zavitnikem dát m7 ?,je to problém dějí za odpovědi

    0 0
    • Vilém  

      Kdyz si potom prevrtas i ram nebo vidlici, tak to problem neni.

      Zkus pohledat opravne sady na zavity a nemusel bys, s nejvetsi pravdepodobnosti, resit zadny M7.

      0 0
    • Georrge  

      To provrtej a dej tam sroub s matici :) pokud nebude s nicim kolidovat na druhe strane. A nebo zavitovou vlozku.

      0 0
    • Markony  

      Provrtá na větší díru a nechat na soustruhu udělat matku M6 s osazením a vlepit do třmenu . Pro inspiraci https://www.modellstudio.cz/index.php?…

      0 0
      • tomxxx  

        Proč by tam dával takovou opičárnu, když existuje něco jako helicoil. Nějaká neoriginální (třeba yato) sada včetně závitníku, vrtáku vyjde na 300.

        3 0
        • juricmir  

          Taktéž podobně jako kolega doporučuji Helicoil. Rychlá, snadná a bezpečná oprava. Mám takto opravený závit na vidlici a drží.

          0 0
        • Markony  

          Opičarnu když myslíš,osobně Helicoil nevěřím, mam prostředky a lepidla tak pro mne jednoduší to udělat takhle.

          0 1
          • Vilém  

            Jo a proto to pouzivaji vyrobci auto i moto motoru primo ve vyrobe, aby mely zavity vetsi vydrz.

            1 0
            • kubad  

              Přesně tak

              0 0
              • Markony  

                Hele je mi to jedno, mé zkušenosti jsou přesně opačné.

                0 0
                • ladys  

                  A on je v tom třmenu závit? Není náhodou v rámu?

                  0 0
                  • tomxxx  

                    Ve třmenu, není to PM, ale IS.

                    0 0
                  • Vilém  

                    Ano, v trmenu je zavit, nebo spis byl.

                    0 0
                    • ladys  

                      A jak se ten třmen potom seřizuje?

                      0 0
                      • Guxx  

                        blbě – podložky

                        0 0
                      • tomxxx  

                        Vyhodíš, koupíš brzdy na PM a redukci. IS na kole vozej dneska lidi snad jen na veteránu, ale né na používání :)

                        0 0
                      • novas752  

                        Mezi rám/vidlici a třmen se davají desetinové podložky na vymezení. Bejvala to prcárna, slepá ulička vývoje.

                        0 0
                      • kubad  

                        dřív to byl běžný standard – tak 10 let zpět se přešlo na kompletně PM, teď frčí FM

                        0 0
                        • ladys  

                          Dík i @novas752 Jsem 20 let vynechal :) ale staré kolo z 2012 má již 785, takže pohoda

                          0 0
                          • kubad  

                            ten brzdič nahoře je XTR 975 tuším od 2007, pak někdy 2011 přišlo XTR 985 tam už IS brzdiče tuším nebyl

                            1 0
                            • mr.nikdo  

                              975 mel snad i PM.

                              985 uz IS nebyly – ty mely prvni trail verzi a Ice Tech.

                              0 0
                              • kubad  

                                vše píšu že u 985 už IS nebyl, a ano 975 mělo obě verze PM i IS

                                v té době byl na vidlicích už PM vzadu ještě často IS uchycení, a to se často redukovalo na PM

                                0 0
                                • mr.nikdo  

                                  Ja to chapal, ze tyhle meli jen IS :).

                                  Jojo. Tu dobu si pamatuji… Herdek RB CRR 2010l2011 ma IS…

                                  0 0
                • kubad  

                  žádné lepidlo nemá pevnost ocelové vložky :D

                  0 0
          • novas752  

            Jo jo, proto na tom například na všech Leftynách držej nasazený přední kola.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.