tohle je 4čep MERIDA TRANS-MISSION TFS 400-D 2010

185 nepřečtených
    • šlapatko  

      ?

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • DaSnail  

      *****, dobré vlákno !

      0 0
      • urgon  

        chtel bych do toho jit ale kazdy rika neco jineho nekdo nahovno nekdo dobre a jeden je to 4čp a druhy je to 1 čep a jak to jede jako po rovince a do kopce asi hur ze ? tak rekni ty ja s tim nemam skusenost

        0 0
        • DaSnail  

          tak si to ***** někde puč, ne?

          0 0
          • urgon  

            kde asi tak ? zas nekdo chytry kdyz uz nejsou zadne testy a nikdo ze znamych to nema :D

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • roud  

      Na meridě se ti budou všichni smát ale to ti asi v cw neřekli ;o]

      0 0
    • kubad  

      čím víc čepů tím víc Merida, funkčně je to přepákovaný jednočep, a s tím nic nenaděláš.

      0 0
    • Vilém  

      tohle NENÍ 4čep MERIDA TRANS-MISSION TFS 400-D 2010

      0 0
    • scret  

      doporucoval bych ti, vyjadrovat se jako normalni clovek a ne jak nejaky pitomec, diky…

      0 0
    • Nimrod  

      ách jo… už jsem si myslel, že tohle bude zábavné vlákno na dlouhé ráno, a zas nic :-(

      0 0
      • roud  

        Já jsem se pobavil pokud ty ne zkontroluj nastavení svýho prohlížeče ;o]

        0 0
    • Lister  

      Tak člověk by ti i chtěl poradit, ale tohle je už ***** moc.

      Jestli se chceš takhle dál projevovat Tak si změn nick z urgon na degen, to bude odpovídající :-(

      A šup s tím do blokovaných, včetně všech tvých dalších vláken…

      0 0
      • Pedro404  

        Von ***** myslel ze mu tady aspon nekdo poradi a ne jak neter ho poslou do ******.

        0 0
    • Babec  

      a?

      0 0
    • Tomcat  

      Jestli bylo účelem se prezentovat jak technický neznalec gratulace povedlo se.

      Odkaz je na přepákovaný jednočep.

      Určuje se to podle kinematiky zadního kola. Vezme se bokorys kola (2D, osy X a Y ) a načrtne se dráhu osy zadního kola při pružení. Pokud se osa pohybuje po oblouku je to jednočep. Oblouk je opsán okolo jednoho středu.

      Pokud se pohybuje po křivce je to více čepé zavěšení.

      0 0
    • Tomcat  

      Jestli bylo účelem se prezentovat jak technický neznalec gratulace povedlo se.

      Odkaz je na přepákovaný jednočep.

      Určuje se to podle kinematiky zadního kola. Vezme se bokorys kola (2D, osy X a Y ) a načrtne se dráhu osy zadního kola při pružení. Pokud se osa pohybuje po oblouku je to jednočep. Oblouk je opsán okolo jednoho středu.

      Pokud se pohybuje po křivce je to více čepé zavěšení.

      0 0
    • Excel  

      Do pyče s čepama!

      0 0
      • Lister  

        Včetně těch v přehazovačkách a přesmykačích – totál HT SS je pravá víra, kdo jezdí něco jiného je baba s nůší :-)

        0 0
        • DaSnail  

          amen ;o)

          0 0
          • roud  

            Na ježdění po hradci dobry´no ;o]

            0 0
            • DaSnail  

              hradec neni dobrý príklad, na ježdění po hradci stačí aj kanondejl ;o)

              0 0
              • roud  

                jj cannondale je nejlepší kolo na dojíždění na pívo :O)

                0 0
                • kubad  

                  jj stejně nechápu jak na tom 3čepu můžeš jezdit :-)

                  0 0
                  • roud  

                    Mno hele on se ten počet čepů občas mění v závislosti na výdrži lepidla ;o]

                    0 0
                • DaSnail  

                  jo, ale badboy, ne skalpel 8o)

                  0 0
                  • roud  

                    badboy je moc povedenej kousek a třeba se ho jednou v garáži taky dočkám :O)

                    0 0
                • Tomcat  

                  A na sociálku. Doporučuje pět z jednoho ROMů , nejtepší sou ty z půjčovny před restaurací nebo hospodou.

                  0 0
          • JSt  

            jeste mas zbytecny cepy v brzdovych pakach :-P

            0 0
            • DaSnail  

              brzdy dole nedám, brzdím hodne a rád. 8oP

              a na fixku nemám techniku ani fyzičku… 8o)

              0 0
          • Lister  

            hmm, hmm, hmm

            Tohle je hodně povedená záležitost, aspoň nějaké pozitivum tohodle vlákna.

            Ale ten obrázek, co máš v profilu je dost odporný, vždycky se mi z něj udělá blbě :-)

            0 0
        • voliminal  

          Jak se jmenuje to video na jůtjůb s tim pozérem na singlespeedu v hlavní roli? :-D

          0 0
          • Excel  

            Myslíš tady toho kkta? ;-)

            0 0
            • DaSnail  

              ten leštený forbec je super. je pekne vidieť jakou frekvenciou šlape, a napr o 6:34 kýva pravačkou kamošovi..8o)

              0 0
            • novcze  

              denně jezdím nahoru přes řečkovice, ale toho fixie trickstera jsem ještě nepotkal :))

              0 0
            • voliminal  

              Ne, myslel jsem tohle Bylo to v „relatives“, takže vlastně dík :)

              0 0
              • voliminal  

                A teď koukam, že ten pozér tam nemá vůbec hlavní roli.. Ale uvízl mi v paměti, hlavně ten kňour :)

                0 0
    • akula  

      Taky přepákovanej jednočep.

      Ten název nemá vůbec co dočinění s čepama na kole, je to z kinematiky osy zadního kola. Ten systém, co má ta merida z odkazu má stejnou trejektorii jako jednokloubovej mechanismus (trajektorie je kružnice se středem v čepu kterej je u středu (mezi rámem a osou zadního kola je jen jeden čep)), to co je nad patkou je jen systém pružení, kterej ale neovlivňuje trajektorii osy kola, jen přenáší sílu na tlumič a to konkrétně přes vahadlo (páku), proto přepákovanej. U čtyřčepu (čtyřkloubového mechanismu) je patka zadního kola na těhlici tohoto mechanismu (trajektorie už není kružnice ale nějaká obecná křivka), mezi rámem a osou zadního kola musejí bejt dva čepy ( jeden je u středu a druhej před patkou) přímo nad patkou žádnej čep není, neboť horní vidlice zadní stavby je právě ona těhlice a patka (tj i osa kola) je s ní pevně spojena.

      0 0
    • kace  

      Mám to samý, akorát litra… Původně jsem chtěl Spešla *****, ale absolutně mi neseděl – taková dlouhá koza a docela to pode mnou jančilo, pak jsem jezdil i eRBéčko, to bylo už mnohem přirozenější, ale MERIDKA mi sedí prostě nejlíp. Řekl bych, že to je hlavně o postavě, pokud máš kratší tělo od pasu nahoru tak ti Merida určitě sedne, kámoš na ní zase jezdit skoro nemůže, páč je na něho krátká…

      Doporučoval bych výlet do Černé vody (Rychlebské stezky) Merida tam má test centrum a uvidíš…

      Jinak co se jízdy týče, nemůžu si stěžovat, je neskutečně hravá, perfektně drží stopu a při sjezdu je jako přikovaná (na stejných místech, kde mě jiný stroje shazovaly, tak Merida drží jak Helvétská víra… teda jednou jsem se válel a to protože jsem se s řídítkama nevešel mezi stromy). A jízda do kopce je velmi slušná – pro pedal na RPčku funguje velmi dobře, takže žádný houpání nevnímám. Co mě na tom kole opravdu vystrašilo je váha, zapomeň na žvásty o vylhanosti, je lehká jako pírko.

      Takže za mě jednoznačný doporučení – mám Meridu a nestydím se za ni, protože jsem jednoduše na lepším kole neseděl! A smát se ti budou možná jen debílci a pózéři s bajkama za kilo a to tě přece nemůže rozhodit :-) Koneckonců důležitější je co na tom kole dokážeš než to co je na něm nalepený ;-)

      0 0
      • roud  

        Je vidět že jsi v životě neměl v ruce lehký kolo jinak bys tohle nemoh napsat ;o] PS: ne každej kdo má kolo za kilo je pozér a meridě se budu vesele smát dál :O)

        0 0
        • Excel  

          nefměj fe mu :o)

          0 0
        • kace  

          :-D kolik podle tebe váží lehký kolo, který toho hodně snese? 11 kg ne? :-D Hotovo,tyhle žgryndy miluju – nikdo nepsal, že každej kdo má kolo za kilo je pozér, možná by to chtělo pozorněji číst než na něco zareaguješ… a jak jsem říkal smát se můžou leda 2 skupiny lidí a jelikož pozérství popíráš tak mi vychází pouze jedna možnost…

          0 0
          • kubad  

            jo slušně poskládané kolo 150/140mm může být bez omezení na 11kg :-)

            120/120mm by mohlo být v klidu lehčí :-)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • roud  

            přečti si to po sobě prosím ;o] viz jak psal kubad prostě jsi lehký kolo ještě v ruce neměl :O) dneska se špičkový fully o zvidu 100–120mm běžně pohybujou mezi 8–9 kilama (jen pořizovací cena je někde jinde)

            0 0
            • Ruprt2  

              v takové váze se běžně nepohybují ani HT

              0 0
              • kubad  

                vzhledem k tomu že Rouďák má 110/110mm fulla s vahou kolem 9kg a ještě by šlo v klidu něco ušetřit tak asi ví co píše :-)

                0 0
                • Ruprt2  

                  podstatné je tam to slovíčko „běžně“

                  0 0
                  • roud  

                    Už ses podíval na ty top modely opravdu všechny maj pod 10 a spousta i pod 9 :-*

                    0 0
                    • Vilém  

                      Realne nebo papirove?

                      0 0
                    • Lister  

                      Plácáš o něčem úplně jiném, že byl ten post, na který jsi reagoval. Ale možná jsou pro tebe topmodely opravdu běžné a potkáváš je na každém rohu.

                      Běžné HT má málokdy pod 10kg, protože běžné HT většinou stojí mnohem míň, než tebe stála přední vidlice.

                      0 0
                      • roud  

                        vidiš a já znám opravdu hodně lidí co HT pod 9 maj respektive většina lidí co hodně na kole jezděj a věnujou se mu si časem to kolo dost vyšperkuje a na podobný váhy se dostanou…

                        0 0
                        • Lister  

                          Ano, ale zbytečně se tady navážíš do člověka, který je prohlásil, že běžné HT, které si pořídí většina lidí bude s váhou klidně vysoko nad 10kg.

                          IMHO to, že by tím myslel, že se ani s tím nejlepším nedostaneš hluboko pod 10kg, si nemyslíš ani ty…

                          0 0
                        • Ruprt2  

                          pokud podle tebe auta běžně jezdí nad 300, pokud letadla běžně lítají 2× rychleji než zvuk, pokud člověk běžně lítá do vesmíru a na jednu nádrž běžně projedeš napříč kontinentem, tak jsem ti nerozumněl a omlouvám se ti, protože v tom případu máš pravdu.

                          0 0
                    • Ruprt2  

                      Pokud by to ale bylo běžné, tak bys musel s pláčem tu svou tuctovku prodat a pořídit si něco, co není na každém rohu ;-)

                      0 0
                      • Tommy_Lee  

                        treba tu meridu ;-) pac to by za takove situace rozhodne nebyla tuctovka! :-D

                        0 0
              • roud  

                Podívej se kolik váží třeba scalpel 2011 v plný palbě nebo scott spark 2011 a pak až reaguj prosím… jinak kdyby mi šlo jen o váhu tak svoje kolo s klidnym svědomím dostanu pod 9 kilo a je to full ;o]

                0 0
            • JSt  

              hod sem osmikilovyho dvanacticenti­metrovyho fulla a hned ti sepisem, co vsecko je na tom lagryc :-)).

              0 0
              • roud  

                nvm co je lagryc ale takovej full neni problém postavit chce to jen mít prachy a jde jen o srovnání týhle ultralehký meridy která je váhově naprosto mimo…

                0 0
                • McBlacky  

                  tak jasně, když si vezmeš, že nejlehčí HT se dá postavit na 6kg, tak potom full 8kg postavíš i na hlíně

                  jde spíš o to, kolik takový komponenty vydrží při ostřejším nasazení. To že to nesmíš nikde položit je pochopitelně daný :)

                  0 0
                  • roud  

                    nvm já beru fulla ideál ± to co mám já váha mezi 9–10 a neni an něm žádnej kompromis klidně se s tím můžu i smotat a pustit se skoro do čehokoliv ale oprotí tý ultralehký meridě kterou se tu operuje je o třetinu lehčí a to je podle mě ***** dost…

                    0 0
                    • Jenda  

                      Ono to neni o tom ze by to kolo neco nevydrzelo ale otazka je jak dlouho to vydrzi. Pokud mas prachy a nesere te ze kilometr te vyjde draz jak jizda taxikem proc ne. Proste s klesajici vahou se ze spousty veci stava daleko vetsi spotrebak at chces nebo ne. Dalsi vec je co s tim jezdis – pokud mas vic kol a jezdis s danym kolem jen to na co je to staveny zase neni problem, jakmile ale cas od casu to kolo trapis nad jeho limity tak jde do kopru az moc rychle. A ne nepodstatny fakt hraje hmotnost jezdce a jeho technika.

                      0 0
                      • Lister  

                        Podívej do profilu, to je hned jasné, že váha bude hodně 90+

                        Ale jinak souhlas. Pro 99% jezdců jsou podobná kola už naprosto zbytečná, slušný kompromis s cenou kolem 50–70 tisíc bude stačit drtivě většině lidí. Ale tady se bavíš s trochu jinou sortou lidí – kubad, roud, grinch… tady se často počítá každý gram.

                        Funkčně to kolo bude určitě na špici, ale ty peníze by za to většině lidem nestály.

                        IMHO byl ale začátek o něčem úplně jiném, protože ta hláška, že to kolo je lehké jako pírko je fakt totálně out, to kolo je těžké i na svoji kategorii – jak cenovou tak zdvihovou.

                        0 0
                        • roud  

                          nejde tu o cenu jde tu jen o porovnání toho co je lehký jak pírko a co ne a to tahle merida rozhodně neni…

                          0 0
                          • Lister  

                            A nenapsal jsem to??

                            Ale osobně bych to o ní klidně napsal, kdyby za tu cenu vážila třeba 12kg, protože to už by opravdu patřila mezi ti lehčí kola ve své kategorii.

                            0 0
                      • roud  

                        Na mym kole neni nic co by mělo nižší životnost než maj ostatní lidi na kolech ;o]

                        0 0
                        • Jenda  

                          tak jednoznacne kazeta, brzdy jako takovy mam dojem ze jsou spis na zpomalovani nez opravdovy brzdeni. Plaste zadna hitparada co se vydrze tyce. Otazka je jak dlouho se da verit treba riditkum, kolik vydrzi sedlo atd. Nicmene lidi jako ty tohle stejne neresi protoze abyste si udelali radost tak ty komponenty z nejakyho duvodu obmenite driv nez se dostanete na pulku zivotnosti :-) A v tom je vase vyhoda, protoze z toho mate radost, kdezto treba ja jsem zvyklej (rozumnej nemam prachy:-) menit veci az kdyz odejdou a tim padem me kazda vymena sere protoze musim a ne ze chci:-)

                          0 0
                          • kubad  

                            tak jednoznacne kazeta, brzdy jako takovy mam dojem ze jsou spis na zpomalovani nez opravdovy brzdeni. Plaste zadna hitparada co se vydrze tyce

                            jeden nesmysl za druhým chce to osobní zkušennost pak bys to nenapsal.

                            po řadě – XTR kazeta mě vydržela nejdýl z toho co sem vozil, DuraAce je to samé. (samozřejmě za tu cenu máš 2–3 XT a ty asi dohromady vydrží víc)

                            Hope brzdí průměrně, ale rozhodně bych je nenazval zpomalovače. navíc váhově s opletenýma hadicema jsou na tom dost špatně :-)

                            Pláště na XC úplně v pohodě, nic extra lehkého tam nemá 180Tpi se taky počítá

                            řídítka kupříkladu mají 10 let záruku, a Syntace hodně přísně a tvrdě testuje, víc si najdi na jejich stránkách.

                            Sedlo Tune pod mou závodní vahou tehdy 92–95kg odjezdilo v klidu 3 závodní sezony 15–20 závodů za sezonu + trenování + různé vyjižďky do kopců, mraky pádu a bez problému slouží dál. SLR na druhém kole sem odepsal mnohem dřív :-(

                            se zbytkem se dá souhlasit

                            0 0
                            • Jenda  

                              ano mas pravdu s XTR kazetou osobni zkusenost nemam – vychazim z toho co kde ctu. Brzdy – pokud i navic hmotnost neni nic moc pak uz to vubec nechapu. Plaste – par kontiku jsem jezdil a moje zkusenost je takova ze mizi pred ocima. Syntace – rad verim, sam svoje duralovy neplanuju menit nijak rychle. Sedlo – supr pokud fakt vydrzi tolik co pises.

                              0 0
                              • kubad  

                                Dobre ukecals me a utloukl argumentama. Contiky sou proste shit

                                0 0
                          • roud  

                            tohle je strašný okecávání na sedle mám najeto kolem 7000km pláště už budu vyhozavot maj najeto 5000km fakt hrůza řetěz c9 mi vydržel jen 4000km brzdy jsou naprosto normální brzděj uplně stejně jako třeba xtr co jsem měl předtím takže to co tu píšeš je jen plácání do větru a tvoje nevědomost ;o] když už to tu rozebíráme mám letos nalítáno kolem 5000km což na hobáka neni taky zrovna nejmíñ :O)

                            0 0
                            • HKou  

                              Ono taky dost zalezi, v jakym terenu se jezdi. Na rovine mi predni kotouc 160 vydrzel 3 roky, v kopcich vyridim 180mm kotouc za sezonu. Nehlede k tomu, je 180 tezsi, ale 160 je malo.

                              Nekdy nejlehci nejde pouzit, napriklad na snehu si beznyma gumama neskrtnu, s Nevegalama to jde, ale vazej jedna 750g.

                              Nebo treba ty zboznovany Cobalty, jsou sice lehky, ale zmeril u nich nekdo odpor vzduchu?

                              Jak je to s sutrama a karbonovym ramem?

                              Jinak souhlasim s tim mit radost z lehkeho kola, to plne chapu. Nekdy neznamena, ze to lehci lip jede. Muze to ale prinaset vetsi poteseni, to ano :)

                              0 0
                            • Jenda  

                              tak pokud na tech plastich nalitas 5kkm tak nemuzes jezdit v tom cemu se rika bezne teren :-) Brzd jsem zas tak moc nezkousel ale jedno vim jiste – XTR co se ucinku tyce jsou fakt celkem bida. Mas nalitano 5kkm – celkem nic nerikajici udaj – kolik mas nastoupano? To je pro bika daleko vic vypovidajici hodnota nez ujeta vzdalenost. BTW C9 mi vydrzela 6kkm :-)

                              0 0
                              • Ruprt2  

                                sklidni se to není závod kdo dál dočůrá.

                                Když napíše, že má 5K v půlce sezóny tak to není nic neříkající údaj.

                                řekne ti to dost. Podíváš na čem jezdí jak tu vystupuje a myslím, že pak nepatří do skupiny blbeček s nájezdem 500km za rok na drahém kole, kterému prd rozumí. Spíš takovou reakcí ty budíš dojem, že máš aktuální nájezd menší, tak se snažíš machrovat, že jezdíš intenzivněji.

                                A já žil v domění, že v terénu odchází pláště pomaleji než na pevném podkladu. Nevím jestli úplně všechny, a toho co znám to tak je.

                                Když prostě koupím kevlar s měkkou směsí, co viděl tereén jenom na obrázku tak odejde 2× dřív než když se asfaltu panicky bojí.

                                0 0
                                • Jenda  

                                  ja jsem celkem klidnej – jen mi jde o to ze kdyz nekdo tvrdi ze najede na biku na continentalech 5kkm tak bud keca nebo jezdi prevazne satolinky a nenarocnej teren zejmena po rovine. Vzhledem k tomu ze Roud je tusim z Hradce mi to tuto domenku jeste vic podsouva. Proste 5kkm v techto podminkach daj zahulit kolu min nez 2 kkm v alpach. A vydrz asfalt versus teren – na jehlici a hladky satoline mozna, jakmile vjedes mezi sutry a nedej boze jeste musis brzdit tak ti vetsina plastu mizi pred ocima.

                                  Jo a mas pravdu mam letos najeto malo, jenom asi 3800, ale nastoupano mam asi 100 km takze jooooo docural jsem aspon vys kdyz ne dal :-)

                                  0 0
                                  • Ruprt2  

                                    na zaklínadlo Alpy, Beskydy a šutry už jsem tu tak trochu alergický.

                                    Ještě, že jsem z Besky jezdím jenom v alpách, jenom do kopce, zásadně po šotolině. Jsem prostě nej.

                                    Vždy když někdo chce být zásadně v opozici, tak žekne, že to záleží na každém, a že v Alpách platí úplně jiné Fyzikální zákony. Ještě, že nejsme Alpský země, to by se tu zaklínalo asi Himalájema a to by se prodražilo tam furt jezdit.

                                    na druhou stranu by Taiwanské mrdky by tam byli možná levnější.

                                    0 0
                              • roud  

                                jenda co je bída brzda která mě vždy spolehlivě zastavilo a to i třeba v alpách mě to bída nepřijde to že nejsou jedovatý že po prvním zmáčknutí nejdu přez rodla mi fakt nevadí hehe :O) to že nejsem žádnej vrchař je o mě známý :O) ale protože nastoupáš víc nebo ti vydržej pláště míň seš v něčem lepší , promiň ale je mi to k smíchu hlavní je to že mi to lehký kolo vydrží ať jezdím kde jezdím ať jezdím za sucha či bláta (jezdím i v zimě) nemáš mě čím vyargumentovat hehe prostě v dnešní době i lehký kola vydržej uplně stejně jako jejich o několik kilo těžší bratříčkové :O) a popravdě myslím že ruprtův příspěvek to teď vystihl nejlíp :O)

                                0 0
                                • Jenda  

                                  hele cely tohle je o tom ze ty nejses zrovna etalon nicitele takze jako testovaci jezdec na vydrz komponentu nejsi vhodnej. A mluvi ze me slepa zavist protoze me vetsina veci nevydrzi ani pulku toho co tobe.

                                  0 0
                                  • roud  

                                    Bohužel neřeknu ti co díly vydržej když s nima každej den budeš mlátit o zem řeknu ti jen co to vydrží když na tom budeš jezdit což je ale taky dost podstatnej fakt…

                                    0 0
                                  • Ruprt2  

                                    tak napiš Adminovi ať mu dá ban, dyť on si vůbec nezaslouží číst BF natož tu psát.

                                    0 0
                                • McBlacky  

                                  u gramařských zapletených kol to třeba neplatí, jinak ± jo u velkých značek.

                                  0 0
                • JSt  

                  lehký kolo, který toho hodně snese

                  lagryc je prave to, co hovno snese :-)). jasne, ze neni problem poskladat osmikilovy kolo, ale bude na nem spousta kompromisu…

                  0 0
                  • roud  

                    neni problém poskládat fulla 100/100 kterej bude mít 9 kilo a bez kompromisů :O)

                    0 0
                    • Lister  

                      Finančních??

                      0 0
                      • roud  

                        Ježiš o co ti de každej neni jak ty že by musel řešit že dá za kolo 10 nebo 100000,– kč někdo si koupí kolo někdo zas auto je to o prioritách a o tom kolik bereš nic víc…

                        0 0
                        • Lister  

                          Víš, teď ses projevil tak trochu jako chudák, tady vůbec nejde finančí schopnosti každého soudruha…

                          Spíš to bylo myšleno tak, že kolo 100/100 s váhou pod 9kg postavíš pouze bez kompromisů finančních, protože funkčně na kompromis přistoupit budeš muset. Tady souhlasím s těmi, kdo tvrdí, že takové kolo už bude v terénu pod průměrně těžkým člověkem už hodně trpět – třeba tvoje kola jsou pro mne nepoužitelná – měkká – a pláště taky moc nedrží – ano v rámci svojí kategorie jsou parádní, ale na slušné ježdění si představuju něco jiného.

                          0 0
                          • JakeF  

                            :-O Jo, CMaxy jsou typickej příklad měkkejch kol.

                            0 0
                          • roud  

                            Ale prosimtě to jsou žvásty Cmaxy jsou tuhý uplně stejně jako každej normální výplet timhle krm svoji babičku a raceking 2,2 je dneska jedna z nejlepších univerzálních gum a rozhodně nepatří do kategorie kompromisů a finance furt řešíš ty tak mi netvrď že jsem se projevil jako chudák ;o]

                            0 0
                    • JSt  

                      slevujes. 120mm a 8kg chcu :-)). ale i tech to devitikilovy kilo bude stat za vylizrit.

                      0 0
                      • roud  

                        když budeš hodnej kubad ti jich určo v galerce najde hned několik a já bych ti našel určo i lehčí ale na nich už bude hodně kompromisů :O)

                        0 0
                      • Lister  

                        Třeba mě jako ideální kolo na všechno přijde nové karbonové Remedy – to už je na svůj zdvih fakt lehké a snese určitě všechno, čím by ho běžný terén mohl zatížit – tak nějak by vypadalo moje kolo snů.

                        0 0
                        • JSt  

                          podle me je lepsi nez vymyslet nejaky superdrahy univerzal je poridit za stejny love vic specializovanejsich kol. jestli se tady bavime o bajku za kilo, za to poridis relativne vpohode solidniho pevnaka, silnicu i celoperko. ale jak rika roud, je to o prioritach.

                          0 0
                          • McBlacky  

                            taky bych řekl, že je lepší mít víc kol. Ale pak se ti to vymkne z rukou a ladíš akorát víc kol :)

                            0 0
                          • bluma  

                            Dnes už to taky tak vidim…

                            0 0
                          • Lister  

                            Záleží, jak chápat slovo univerzál a co je superdrahý – kolo za kilo zase není tak úplně superdrahé. Pokud budem uvažovat ty celopéra s váhou pod 9 kg, které se tu uváděly, tak tam jsem na ceně dvojnásobné.

                            Pokud pod slovem univerzál budem chápat kolo, které by mělo objet XC závody, běžné ježdění a nakonec skákání v parku tak samozřejmě tady by to bylo k ničemu. Pro mě je ale univerzál kol, které mě doveze na kopec, přitom mě nevysaje a když se to sklopí, tak mi nabídne maximální pohodlí a prakticky neomezenou prostupnost terénem. Zároveň bude mít ucházející váhu. Z tohoto pohledu je třeba to Remedy ideální příklad podobného kola.

                            IMHO nejlepší je takové kolo za kilo a k němu karbonová silnička za něco víc než polovinu :-) Pro HT nemám využití – kromě zimáku a kola do města.

                            0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                  • Jenda  

                    bud tam bude spousta kompromisu nebo tam bude spousta veci chybet – razeni, brzdy, riditek v podstate jenom pulka … :-)

                    0 0
                  • kace  

                    přesně tak, po decentním upgradu (šlapátka, řídítka, sedlovka, sedlo) jsem na tom s tou mojí všemi zatracovanou meridou(Trans-Mission 1000D) se zdvihem 140/140 na váze 12,6 Kg a o tom, že toho snese hodně jsem se už přesvědčil…

                    Pokud je 12,6 Kg na takového fulla hodně tak už opravdu nevím…Menší oběd a jsem na tom líp jak biker co si dá k obědu kačenu se 6 a má 10kg fulla 100/100 :-)

                    0 0
                    • Jenda  

                      no tak vaha cele jizdni soupravy je jina vec :-) tady bych rekl ze hodne fakt lehkejch kol se vyskytuje v souprave s ne prave chrtim bikerem :-)

                      0 0
        • rb  

          Ty se z toho svojeho kanona jdnou posereš…

          0 0
      • Tomcat  

        Klasický rozhled snobského maloměšťáka. Kterej nadohlídne dál než hranice svého dvorku. LoL

        0 0
    • Tomcat  

      ale né já mu tu publicitu velice rád dopřeju ]:->

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.