• Radari

    Ahoj ,

    hledám pro ženu teleskopa do rámu 30.0mm . Neviděl někdo něco kloudného ? Zatím jsem našel jen toto:

    http://kssuspension.com/…-272-remote/

    Musela by se ale vložkovat a je obvzlášť hnusná …

    pls help

    0 0
    • Atilla  

      Převrtat rám na 30,9, taky jsem to dělal:)

      0 0
    • Pedro404  

      To sem řešil taky, nativně 30.0 má snad jenom Gravity dropper.

      0 0
    • Automat_1  

      Co vyzkoušet TMars ? Sám do ní půjdu, ale nějaké reference bych uvítal. Co jsem zjistil, tak se prodává ještě pod značkou Forca a ICE Lift V8(ale za dvojnásobnou cenu).

      0 0
      • Atilla  

        Hmm a víc info nemáš? Na HT bych to bral hned za tuhle cenu.

        0 0
        • Automat_1  

          No dělá se v rozměrech 31,6/425; 27,2/425. Zdvih by měl být 11cm. Váhu udávají rozdílnou, někde kolem 550g, někde 650g. Na youtube je pár videí. Jedná se buď o Forca Vario, ICE lift V8, nebo právě tento TMars. Jinak žádnou zkušenost nemám. Jen vím, že ji budu brzy objednávat.

          0 0
          • Atilla  

            na stránkách výrobce píšou jen 9cm zdvihu a na jednom foru to týpek potvrzuje.

            http://www.tmars.com.tw/pro.php…

            0 0
            • Atilla  

              a výkres vnitřností

              0 0
            • Automat_1  

              Při délce 400. U všech 425 na ebyai vidím 110mm. Asi bude víc modelů. Ještě jsem našel výrobce TrailDrop, který ji dělá taky.

              0 0
              • sakamoto  

                Na ebay.de je pod nazvem forca za pekny penize. Podle nakresu vypada na kompletni ripoff GD. Skusil bych ji ale mam GD uz nejakej patek. Vypada to ze ta nova 2013 verze ma 3 polohy a 110mm na 425 delky. Navic proti GD je vyhoda ze horni trubka je cr-mo.

                Spis me zajima co ma novyho tominos a jeho black mamba kopie, potrebuji neco viczdvihovyho.

                0 0
                • Automat_1  

                  Forca z ebaye uplně vymizela, zdá se mi. Před měsícem jí nabízelo hodně prodejců a dneska už se mi nedaří dohledat jedna jediná.

                  0 0
                  • sakamoto  

                    Skoda, ja to dival tak koncem roku nebo tak. Uvazoval sem ji hodit na pevnaka prave. Ikdyz by na nem aso moc vyuziti stejne nemela.

                    0 0
                • Tomínos  

                  No, pracuju na tom, zatím mám snad vyřešeno aby to nemuselo mít takovej nechutnej vakl jako má mamba a snížení váhy, teď už jen povrch, nějaký testování a vymyslet výrobu aby byly co nejnižší náklady. Přeci jen když se to vyrábí po pár kusech jak já bych to asi realizoval ta cena docela naskakuje. Zdvih by měl být těch 18, případně snížitelnej na 16.

                  0 0
                  • Pedro404  

                    A nestálo by za to jich vyrobit víc a zkusit to prodat? Je jasný, že by to už chtělo nějakej kapitál, ale pokud by to šlo za třeba polovinu ceny GD, tak by to mohlo jít na odbyt. Resp. když sem brainstormoval, co by se dalo vyrábět na kolo a prodávat, tak mechanickej teleskop byl jeden z mejch favoritů.

                    0 0
                    • Tomínos  

                      Hele, víc jich bude, ale na polovinu ceny se nedostanu ani náhodou, víc počítám v desítkách kusů. Spíš když se koukám na jejich cenu(GD), tak to bude vycházet hodně podobně. Abych se dostal s cenou na polovinu moc nehrozí, je tam poměrně složitý obrábění a dost dílů. To bych pak musela být docela velká serie a na to fakt pár mega nemám :-)

                      0 0
            • Automat_1  

              Při délce 400 bude zdvih jen 9cm, při 425 už těch 11, alespoň podle ebayie. Dál ji pod svým jménem prodává TrailDrop.

              0 0
              • Atilla  

                Tak jí rychle objednej a vyzkoušej, ať si jí můžu koupit na HT:)

                0 0
                • Automat_1  

                  Cca do 14 dní snad, ale moc jí pokouřit nedam, narozdíl od tebe:)

                  0 0
                  • Atilla  

                    Pravda, že u nás se teleskop využije dost, ale zase tak tomu nedávám když i 950 dala kolem 4tis km než začala vaklit a lehce blbnout

                    0 0
                    • kaktusjack  

                      Tak mám Tmars doma, je to můj první teleskop, jen jsem chvilku jel na XLC. Oproti té hydraulické je komfort ovládání horší, jak se člověk musí strefit do určené polohy. Chce si asi na to zvyknout. Do nejspodnější polohy to jde trochu ztuha, nejspíš kvůli té harmonice, ta je v této poloze úplně zmáčklá, chce to více razance. Do horní polohy se to zase vysouvá pomalu, chce to tomu pomoct nebo asi dvě vteřinky počkat. Jinak funguje v pohodě, vypadá, zatím jsem na tom jel jen pár kiláků.

                      Hlavně uvidím až to rozeberu jestli tomu nějak pomůžu nebo jestli se to zajede a bude to lepší.

                      0 0
                      • Atilla  

                        super, tak dej pak vědět. Díky

                        0 0
                        • kaktusjack  

                          Tak vnitřek fakticky ohromně jednoduchý, vevnitř byla dost tuhá vazelína, částečně jsem ji tam nechal, dal ještě trochu silikonové. Teď to jezdí mnohem plynuleji a ochotněji. Zase se ale projevuje víc vůle aretace – když se skáče po sedle, tak to cvaká. Toho jsem si předtím nevšiml. Zatím mi to ale při jízdě nijak nevadilo.

                          Po namazání je vysouvání mnohem plynulejší hlavně v poslední části a tak se vrací už rychleji do plného zdvihu. Navíc jde zespoda sedlovky imbusem štelovat předpětí pružiny.

                          Pružina vevnitř má na sobě navlečený takový tuhý plastový válec, ten je dost hrozný, dělá i takové chroustavé zvuky když se stlačuje, navíc je zbytečně široký. Zkusím tam dát smršťovací bužírku, uvidím.

                          Podle mého názoru by to chtělo mít střední polohu o něco výše, na delší šlapání to je už nepříjemné a na techničtější pasáže zase celkem vysoko.

                          Jinak sedlovka bude nejspíš k vidění a vyzkoušení v Maštalích, jestli se nestane něco neočekávaného :)

                          0 0
                          • Atilla  

                            vynikající. Budu tam na dragsteru, takže mě poznáš. dík

                            0 0
    • Pedro404  

      Tak to u svýho Blindsideu (30.0/34.9) řešim a řešim a nechat to zvětšit na 30.9 by snad nemělo výrazně snížit pevnost, když některý značky maj 30.9 vnitřek a 34.9 vnějšek už z výroby…

      Otázka tedy zní, kde v Praze mi to vyvrtaj?

      0 0
      • se-se  

        Já bych to tedy nedělal. Tváření na rozměr a obrábění na rozmě jsou z hlediska pevnosti diametrálně rozdílné věci

        0 0
        • Pedro404  

          Našel jsem na netu nějaký ohlasy lidí, co to bez problému udělali, i u rámů Transition. Vážím jenom 65 kg a sedlovku bych měl asi zastrčenou co to jde, takže by tam bylo snad i víc opory, než kdybych měl mít 27,2 mm sedlovku s redukcí, protože tam by se to opíralo jenom v místě redukce a ne po celý dýlce.

          Samozřejmě je ale základ nechat to udělat u někoho spolehlivýho, ideálně kdyby už něco takovýho dělal, protože potenciálu k podělání toho vrtání je myslim hodně.

          0 0
          • Oakey  

            Momentálně mi na generálce Monsteru u RB frézují sedlovku z 30,0 na 30,9 (vnější průměr 35).

            Přímo dle slov p. Bartosze při tomhle vnějším průměru to nebude mít vliv na pevnost a odolnost – a to má RB jenom kraťoučkou sedlovku a já nejsem žádná lehká váha (100 kg s výbavou + 400mm sedlovka vysunutá na max ;) ).

            Takže u Transistiona, kterej by něm být dělanej taky na odolnost + tvoje váha bych neviděl probém…

            0 0
    • goofy  

      Jo… Taky jsem to resil, taky na IH, a nakonec jsem se na to vys…kaslal :-)

      27,2 – max 100mm zdvihu a to je malo.

      30,0 – momantalne zatim jenom GravityDropper, ale u te nejsem nejak moc presvedceny – prej docela solidni vakly, a hlavne ta hnusna harmonika :-)

      prevrtat na 30,9 – no asi by to slo, ale nejak si tim nejsem jisty, a k tomu sehnat nekoho sikovneho, kdo by to zmakl a nezkonil…

      No a nakonec po cim dal vetsim sledovani diskuzi, kde se co komu podelalo, a komu co chytlo vakl, jsem to prestal resit a jezdim radeji s klasikou :-)

      0 0
      • Atilla  

        stavitelný výstružník a no problém udělat si to doma sám.

        0 0
        • bruco  

          Presne tak. Kupil som na ebayi stavitelny vystruznik, vystruzil 30.0 na 30.9 a vystruznik predal.

          0 0
        • Pedro404  

          Nakolik je to blbuvzdorný? Věci si sám dělám rád, ale s obráběním kovů mám zkušenosti nulový, tak se mi nechce experimentovat na nenahraditelným rámu… Konkrétně z fotek toho výstružníku nechápu, jak se zaručuje, aby zůstal v ose trubky a neořezal jí zevnitř šejdrem…

          0 0
          • Atilla  

            Přidáváš po desetinkách a je konický, takže ti tam leze sám. Dělá se to běžně v servisech, ale spíš u crmo rámů.

            0 0
    • Jenda  

      ja bych sel opacnou cestou nez navrhuji ostatni, vzal bych KS a tu trubku nechal o tech 0.9 mm stocit idealne jen to nejnutnejsi co fakt bude v ramu, imho je tam matrose dost. A jeste muzes zkusit stocit o trochu min preci jenom do ramu kolikrat narves o 2–3 desetiny vetsi prumer.

      0 0
      • andelex  

        Přesně to jsem udělal – stočil jsem 31.6 na 30.9 nebo kolik a žádný problém. Teda v souvislosti s tím stočením, jinak je KS a myslím i ostatní teleskopy ohledně problémů kapitola sama pro sebe.

        Stočil jsem to až k tomu kónickému rozšíření u konce, i když ji nemám v rámu zasunutou celou. Než se to pokrylo bahnem, vypadalo to i celkem odpudivě:)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.