• bestom

    Našel jsem zajímavou alternativu k originálním TACX RLV,zkoušel jsem objednat real videa z http://www.reallifevideo.de/en/index.html a můžu vřele doporučit ,zpracování i kvalita jako od tacx ,cena kolem 12Eur s laciným poštovným ,druhý den jsem to měl doma.

    Kdyby to někdo chtěl vyzkoušet než to bude objednávat tak mě napište na email

    0 0
    • McBlacky  

      mám od nich Gothard-Nuefen-Klausen a dobrý.

      0 0
      • KnizeAlexej  

        Zrovna včera jsem se díval na profil, tři krpály, stoupáky od začátku do konce :) Odkládám na později… :)

        0 0
        • bestom  

          Já od tamtud kupoval zase příjemný rovinatý tratě a pár kopcema,ideální pro zimní najíždění kilometrů,každý si tam vybere

          0 0
    • beholdrian  

      No ja mam Tacx Flow T2200 + TTS3,6 a absolutne to tam nejde dostat maju to nejak ochranene. Najnovsie RLV od reallivevideo.de co od nich mam ma dokonca instalacny subor pre TTS 3 ale ked ho nainstaluje a chcem spustit tak prestane TTS pracovat a vypne sa uz som skusal asi uplne vsetko natvrdo som to tam vkladal do adresarov a stale to iste. Neviete s tym niekto poradit.

      0 0
    • kralovek  

      Nejak jsem nepochopil smysl real videi u tacxe.

      Kdyby se to video odvijelo v zavislosti na tom jak slapu, tak to jo, ale ono proste jede porad stejne at uz slapu jakkoliv.

      Nebo se pletu? Zas tak moc jsem to nezkoumal.

      Prozatim na tom jezdim nejcasteji 1:40 pri konstantnim stoupani na tepu 145–155,

      nebo 1:40 pri nastavenym konstatnim tepu 150 … tam on meni zatez podle toho jestli tepu vic nebo min … ale moc dobre to nefunguje … mi prijde

      … a pritom samozrejme cumim na naky film

      0 0
      • beholdrian  

        Samozrejme ze prisposobuje rychlost videa k prejdenej vzdialenosti. Teda aspon sa o to snazi nieje to uplne presne lebo akonahle auto na ktorom sa to natacalo musi nejakym sposobom manevrovat a zmeni rychlost tak sa to prejavy ale asi na 95% to funguje. Problem skor je v tom ze napr. Flow simuluje zataz 4–5% stupania a ked napr. jazdim Tourmalet tak za 1km jazdy do napr. 10% stupania musim prejst realne 2km kedze TTS prepocitava vykon a znizuje rýchlost cize Tacx ukazuje ze trat ma 20km ale v skutocnosti ak je to poriadny kopec tak naslapes aj 30km a to sa nikde nezobrazuje. Samozrejme pri zjazde to funguje opačne čiže zmiesana etapa z AVG sloope okolo 0% by sa mala vykompenzovat.

        0 0
        • McBlacky  

          ono je to ale ve finále lepší – tedy kromě toho, že to pomaleji ubíhá. Protože zátěž 4–5% stoupání odpovídá výkonu kolem 3,5w/kg při převodu 39/18 80ot. (zhruba, střílím z hlavy). Pointa je ale taková, že sice jedeš déle na menší než „reálnou“ zátěž, ale zase můžeš lépe volit převody a když si popravenej, tak to na 39/23(25) dotočíš kolem 2w/kg ot60. Kdyby byla zátěž reálná, tak bys prostě zastavil.

          pokud až tak nejde o vzdálenosti a srovnání, na zahraničních forech doporučují vychytávku nastavit si mnohem lehčího jezdce (50kg třeba) pak ta krajina i do kopce celkem frčí :) při sledování parametru avg watt a avg TF se nic nemění, časový úsek je odvozený od trasy a jestli ta má 16km nebo 40 je pro domácí trénink úplně fuk. Hlavní je, aby to bavilo

          0 0
          • beholdrian  

            Je to samozrejme dobre spravene, keby to tak nebolo tak sa to ani trochu nepriblizi realite vo finale by mal byt vykon rovnaky ako nazivo na trati. Clovek je to aspon schopny prejst. Z realnou zatazov by som niekedy asi ani neotocil kolesom a spadol z biku, ten Tourmalet napr. ten je neskutocny. :)

            Mam nastavenu moju realnu hmotnost 85kg a tak ma tie prepočty dost hnevaju hlavne ked z niekym zavodim multiplayer. Vsetci ma v kopci tak obehnu akoby mali motorky ale zas z kopca ma nikto nepredbehne takze sa to zas nejak kompenzuje.

            0 0
            • McBlacky  

              měl bys zadávat váhu+8kg, nebo to alespoň bylo napsaný v manuálu tuším, já mám u sebe nastaveno 72+8.

              Multiplayer nehraju, co mi říkal kamarád, tak to zase není nabušený úplnejma robotama. Dobrý údaj je w/kg na hodině pro srovnání. Od 4 výše už se dá multipilovat solidně

              0 0
              • beholdrian  

                Mas pravdu asi najspolahlivejsia hodnota je w/kg to je udaj ktory hovori za vsetko. Mam teda co robit, 4w/kg to tak momentalne v mojich snoch. Ale asi to tomu zodpoveda lebo mi v tom multiplayeri dobre nakladaju, na 25km niekedy aj 8 minut.

                0 0
                • McBlacky  

                  w/kg je údaj důležitý jen do stoupání, na rovinky je důležitý absolutní výkon, do sjezdů se přidává i váha.

                  Sám si to otestuješ třeba tak, že na určité trase výjezd-rovinka-sjezd pojedeš vždy stejné watty ale jednou s váhou 40kg a podruhé 80kg. Do kopce pojede ten se 40kg výrazně rychleji, na rovince to bude téměř vyrovnané, z kopce ten s 80kg ujede ale zdaleka ne o tolik jako ztratí do kopce.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.