• jonti

    Co si myslíte o tomhle kole? Mě to připadá jako skoro ideální pro mě, ale všichni mě od toho odrazují.

    Typické použití bych viděl jet do práce, kde musím jet přes centrum Prahy, kam se silničkou rád nejezdím, a po práci na trénink, kde jedu většinou sám.

    O kolik asi bude toto kolo pomalejší na rovinách a v kopcích na asfaltu? Předpokládám, že by mělo v pohodě zvládat dlažbu na náplavkách a horší silnice v okolí Prahy. Taky jako kolo na zimní najíždění je to dobré, udržet silničky by neměl být problém.

    http://www.facebook.com/…63413157465/?…

    http://www.facebook.com/…63493157457/?…

    http://www.bikerumor.com/…o-adventure/

    http://road.cc/…ll-road-bike

    0 0
    • JakeF  

      Taky se mi to líbí… Na vedlejších silnicích jsem na silničce často dost trpěl a než vozit Roubaix s 28mm pláštěma a nižším tlakem, proti tomu už Diverge o moc pomalejší nebude a pokud to zvládne i nějakou tu lesní a polní cestu, tak to za to myslím i stojí…

      0 0
    • CrackonoS  

      Já mám spíše takové tušení, že Diverge je jen nová marketingová nálepka pro Secteur jen k němu dali ještě o něco širší papuče. Secteur byl už minulý rok zredukován na dva modely, takže bych řekl že odtud vítr fičí :-)

      Osobně uvažuji nad Diverge také, ještě čekám na Roubaix s čím se vytáhnou. Jinak na bikeradaru je těch leaků více a teda letos ten design nic moc. Hromada pohřebáků zbytek nuda.

      0 0
      • jonti  

        Me se ty pohrebaky docela libi

        Taky mas fotky skoro cele rady 2015, vcetne roubaix.

        0 0
    • satch  

      Co se tyka geo, tak ve vel. 56 bych rozhodne cekal vyšší hlavu a ne jen 159mm…

      Jinak s hydrama se mi to libi, ale jak moc je to rozdílný od cyklokrosky??

      0 0
    • Chaingang  

      Na zimáka by to mohlo být fajn…jen to má pro mě naprosto nepoužitelnou geometrii

      0 0
      • jonti  

        Proč nepoužitelnou? Geometrií se to skoro neliší od Roubaix, akorát je o něco nižší.

        0 0
    • CrackonoS  

      Tak pro ty kteří chtějí pořádný sneak peak Specialized Diverge: galerie

      0 0
    • BB  

      Koukám na nový Diverge STR se zadním Future Shock. Přečetl jsem https://mtbs.cz/…ie/tech-news#…

      ale nepochopil, zda to zadní odpružení funguje na základě pohybu sedlovky ve směru předozadním, nebo ve směru vertikálním. Podle fotky to působí jako předozadní pohyb, ale to by podle mě bylo „mnoho povyku pro nic“. Viděl jste to už někdo na živo ??? Já si na Diverge pořídil odpruženou sedlovku RedShift a jsem velmi spokojený, ale pokud by rám STR pružil ve vertikálním směru se zdvihem 3 cm, tak bych uvažoval o upgrade.

      0 0
      • iceduck  

        A na ceny ses díval, viď ?

        1 0
      • novas752  

        Je to obojí zároveň, sedlo se pohybuje po křivce dozadu a trochu dolů, je to více horizontální než vertikální.

        0 0
      • Lister  

        Ve fotkách je k tomu rámu diskuze. Ale vlastně jsem to nečetl.

        Za mě je to zbytečně složité řešení, které stejně neřeší rázy do noh, kdyby to byl softail, tak by to ve výsledku mohlo být jednodušší a efektivnější

        0 0
      • TK75  

        Pružná a hodně vysunutá sedlovka pobere dost, u Str to bude asi ještě o kus víc a drží ji ten bazmek, takže nebude tak náchylná na zlomení a pohyb do stran :⁠-⁠)

        Toť vše, rány, nohy atd to bude stejný

        0 0
        • novas752  

          Oproti pružné karbonové sedlovce tam očekávám výhodu v tlumení, designy založené pouze na pružení tak trochu kopou po absorbování větší rány.

          0 0
          • TK75  

            Hm …to asi jo vlastně, možná tam to zpětný nakopnutí bude utlumený bazmekem

            Vidíš, to mě nenapadlo

            (Bavíme se tedy jen o tom jak to funguje, ne o tom jestli to vůbec má smysl:⁠-⁠D

            0 0
            • Johny.Merida  

              …ofiko obr.

              0 0
              • BB  

                mě ta horní šipka pod sedlem připadá nějak divná. Co se týče kinematiky jsem naprostý laik, ale té horní křivce nevěřím. Uvěřil bych, pokud by byla poněkud plošší a pohyb sedla více horizontální. Když se podívám v jaké poloze by muselo být sedlo v té dolní úvrati (předpokládám, že rozsah pohybu označuje ta bíle vybarvená plocha), tak to je na sklouznutí dozadu za sedlo a dosednutí na plášť.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  ten obrázek je úplně špatně… to je zase marketingový blábo a ty šipky nejsou v poměru pohybu vůči zdvihu.

                  jen ten směr ukazují přibližně správně.

                  0 0
              • grafik  

                Dát tomu rovný řidítka, tak je to docela hezkej full MTB : )

                0 0
            • novas752  

              No ono to je prostě „normální“ hydraulickej tlumič, mělo by to tlumit jak kompresi tak expanzi. Stejně jako hydraulickej FutureShock vepředu.

              0 0
              • TK75  

                I tak mi to přijde jako ta podivnost Zertz …jak měl první Diverge ve vzpěrách, vypadalo to jako blinkry

                Že se na to nevyprdnou..

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Inženýři ze Spešlu by se měli projet na Defy ;)

                  0 0
                  • TK75  

                    To bude jak Diverge.....akorát že inženýr ve Spešlu potřebuje, aby jejich grevl fungoval i pro lidi co neznají tlak, bezduše a podobný vychytávky.Pro co největší okruh …a jak jezdit na nabombeny duši, tak aby to kupující nevrátil jako nepohodlné?No budem dělat ficury a vychytávky aby strejda vylezl před krám a hned mohl jet na vejlet :⁠-⁠D

                    0 0
                    • Johny.Merida  

                      Fotky modelů…

                      0 0
                    • kedi  

                      No oto asi bude také tím, že to musí univerzálně fungovat pro všechny váhové kategorie a to nejde vyřešit jednoduše, třeba jen pružností sedlovky. Asi pro tak velkou firmu je problematické nabízet sedlovky pro x různých váhových kategorií jako si to mohou dovolit malé firmy. Já byl třeba hodně překvapený jak je sedlovka Schmolke TLO objednaná podle váhy mnohem pružnější než S-Works GC-R, který ale musí unést i 120 kg. Chvíli trvalo než jsem si zvykl, ten pohyb člověk časem přestane vnímat, ale ze začátku mi to přišlo až moc.

                      0 0
                      • novas752  

                        No a přesně to dělají, v různých velikostech dostaneš ke každému kolu 2 různě tuhé sedlové trubky, které mají ještě rozdílnou tuhost podle orientace dopředu/dozadu. Takže 4 možnosti na jednu velikost, celkově snad 18 od úplně nejměkčí po úplně nejtužší.

                        0 0
                        • kedi  

                          Tak to jo, jen by mě zajímal třeba rozdíl proti sedlovce s paraleogramem. Třeba rozdíl změny vzdálenosti sedla. Aby to nebylo podobné…

                          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.