Silniční kolo pro účely závodění - začátky serioznějšího závodění

6 nepřečtených
  • ajdap666

    Dobrý den,

    mám takový ne úplně typický dotaz nebo spíše myšlenku. Jezdím už nějaký ten pátek na horském a silničním kole a mám za sebou i nějaký ten závod, bohužel s mým vybavením čistě rekreační. Napadlo mě že je na čase se posunout dál. Bohužel jako student nemám nejlepší prostředky a tak si nemůžu dovolit výstřelky, i přesto by mě zajímalo jaké silniční kolo je takový ideálním, rozumným základem pro závodění s nadějemi na umístění. Je mi zcela jasné že spousta lidí začne namítat že všechno je jen o tréninku, ale z toho už jsem bohužel vyrostl. :D Zpátky na zem mě postavila má zkušenost z head bike maratonu kde jsem objevil limity Authora Pegase 2014. :D Krom váhy to byla například i ne zrovna dobrá tuhost výpletu i přesto že kolo bylo servisově seřízené i s výpletem a vážím necelých 70 kilo. Spíš by mě ale zajímala silnička která by byla schopná mi odpustit i silovější šlapání do kopce, byla dostatečně tuhá a lehká. Takový silniční základ pro nějaké rozumné závodění. Polygon 400ka je určitě dobré kolo ale už začínám frflat nad tuhostí a tiagrou…

    Předem všem moc děkuji za názor. :)

    Přeji krásný den.

    0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Myslím, tedy vlastně vím, že na 400 Tě limitují hlavně záplety. Mladší syn to nedávno zkoušel, se Ksyrii měl na Polygonu 400 lepší pocit z tuhosti a záběru, než na manželčině karbonovém Authoru 8800.

      Takže první věc jsou „závodní“ záplety. Druhá je rámová sada, skoro bych řekl, že lépe pochodíš (za málo peněz) zase s hliníkem. Další na řadě je řazení – perspektivní se mi jeví třeba stopětka 5800, osobně mám na obou silničkách páky 6700. A pak musíš ještě dořešit takové „drobnosti“ jako pláště nebo galusky.

      Chtělo by to dobrý kup ze druhé ruky. Každopádně začni se záplety, ty stávající si nech na najíždění kilometrů a trénink.

      0 0
    • tromboonen  

      Rek bych ze Tiagra Te moc neomezuje, stary tykadlovy paky chodej skoro lip nez novy pred generaci 5800..

      Post-tykadlovy maj lepsi ergonomii, jsou vic aero:) a lip vypadaj, ale s minimem penez bych se soustredil na ty zaplety a obuti, ram pokud Ti pasuje velikostne a geometrii Te asi taky nebude zas tak omezovat, pochybuju ze by trpel malou tuhosti..

      0 0
      • tromboonen  

        A jestli mas omezeny rozpocet, tak bych se bejt Tebou naucil delat si servis sam, stejne to potrebujes a nemas cas a usetris tim podstatne penize… „servisove serizene“ muze nekdy byt dost spatne serizene..

        0 0
    • Ajeto  

      Ahoj, rám si nech, místo Aksií dej Ksyria, místo Tiagry 105/Ultegru, stačí 10 sp., lepší pláště, např. Continental Grand Prix 4000 S. Když využiješ bazarovou nabídku, vystačíš s 15.000 Kč. Nebo toho Polygona prodej, přidej 15 táců a kup něco z bazaru a budeš na tom ještě lépe.

      0 0
    • ajdap666  

      Děkuji mnohokrát za pomoc. Servis si víceméně dělám sám, ale s výpletem si sám neporadím. Po bazarech jsem se koukal a našel zajímavé kousky. Brzy se do nějaké ze zmíněných záležitostí vrhnu!

      Mnohokrát děkuji :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.