• Marskatin

    Dvojka už je docela dlouhá, tak je tady čas na trojku.

    Na začátek posouvám nahoru poslední odkaz od milan.v Best tubeless road tyres 2023: Faster, more comfortable and less puncture-prone

    A jelikož momentálně vůbec nestíhám sledovat, prosím o shrnutí, jak je to momentálně s nasazením bezdušových plášťů v profipelotonu. Nemusí se jednat jen o worldtourové tý­my.

    Odkazy na minulá vlákna

    Silniční bezduše 6/2015 –5/2020

    Silniční bezduše 2 5/2020 – 3/2023

    1 0
    • Singlespeed  

      V posledním čísle 53×11 brblal Zdenda Štybar, že v Quick-Stepu neměl jinou možnost než jezdit bezdušáky, které dle svých slov moc nemusí, neboť se mu na nich nezávodí dobře (fasovali jen plášťová kola). V novém týmu Alula si může vybrat, jestli bezduše nebo galusky, takže bere galusky.

      1 0
    • milan.v  

      Bezduše jsou dnes ve World Tour základ, na galuskách dnes už jezdí jen pár dinosaurů, pokud můžou, ale většinou nemůžou… ;o)

      Nižší patra profi pelotonu jsou samozřejmě něco jiného, tam je ale také například Ultegra standardní hlavní sada, Dura-Ace už nemají zdaleka všichni…

      Je to hodně o možnostech a sponzorech, ono vyměnit 100–200 párů kol není až taková sranda…

      4 2
    • Mara547  

      Ahoj, prosím o radu. Mám ráfky DT SWISS 1100. Bezdušové pláště CONTINENTAL GP 5000 S TR 28mm. Pláště jsem nasadil na ráfek, obyč pumpou nafoukal. Ozvalo se menší lupnutí. Zatím jsel nedával mlíko. Chci se zeptat jestli je normální, že když plášť ujde, po několika hodinách, tak spadne z patek? Měl sem za to, že když se plášť nahodí, tak už by měl v patkách držet? Jde mi o to jestli tam můžu dát mliko a bude to v pohodě a nebo je plášť prostě špatně zaskočený a kdybych měl třeba za jízdy rychlý defekt, tak zničím ráfek, protože to hned spadne z patek? Děkuji za odpověď a rady.

      0 0
      • Hrabex1  

        U nekterych rafku, zvlast u DTSwiss se to deje. Je to dane vnitrnim tvarem rafku. Plast se snaz nahazuje (staci mensi tlak), ale po vypusteni spadne.

        Dej mliko, nafoukej a uvidis, melo by to drzet.

        1 0
      • Redjuu  

        On se může i kroutit, jestli byl ještě před chvílí složenej v krabičce. Až se vytvaruje dokulata, tak to zase bude lepší.

        0 0
    • capo  

      Rozumíte prosím někdo nabídce silničních TR od Conti? Nic z jejich road lineup nemá u sebe vůbec zmínku TR. Jejich gravel pláště ji mají. Znamená to že TR silniční přestali dělat, nebo to jen nemají dobře popsané? Vím že eshopech jde třeba GP 5000 TR dohledat, ale nevím jestli je to nějaký starší model či co…

      0 0
      • Hagner  

        Na tom odkazu co jsi poslal máš hned první plášť označený TR ;-)

        Grand Prix 5000 S TR

        2 0
        • capo  

          Aha! Já jsem celkem logicky ani nescrolloval dolů abych procházel celou jejich produktovou řadu a klikl rovnou na omezení pro „clincher“ a „Race“ a do toho tahle (fakticky jediná) silniční bezduše evidentně nespadá…

          Takže si odnáším že mají bordel na webu a silniční bezduše dělají, byť aktuálně vidím jediný model.

          0 0
      • Singlespeed  

        Díváš se asi špatně. Hned jako první na mě na stránkách Conti vyskočil GP 5000 S TR https://www.continental-tires.com/…ix-5000-s-tr

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.