• hcrevize

    Chtěl bych nahradit svoje stávající kola Mavic Ksyrium Elite nějakými jinými koly z důvodu dle mě špatného provedení zadní náby viz diskuze:odkaz

    a zde:

    odkaz

    Nemáte něko zkušenosti s koly DT Swiss P 1800 Spline 23? viz:

    odkaz

    Jde mi hlavně o spolehlivost, bezúdržbovost a trvanlivost.

    Moje váha 78kg, roční nájezd cca 5500km.

    Přípdně máte někdo tip na jiná zapletená kola v podobné cenové relaci?

    0 0
    • jonti  

      Měl jsem je asi půl roku a znovu bych je nevzal kvůli ořechu, který měl občas tendenci se špatně zaaretovat a přeskočit s hodně nepříjemným zvukem. Vzal bych vyšší model s rohatkou.

      Odolnost i jízdní vlastnosti byli ok, srovnatelné s FR3.

      0 0
    • Cavendish  

      Campagnolo Zonda…

      0 0
      • hcrevize  

        Koukám že Campa Zonda má věnečkové ložiska.

        Jsou lepší nebo horší než průmyslová ložiska které používají jinde? (životnost, údržba, seřízení…)

        0 0
        • Cavendish  

          To je relativní :) nejde to říct obecně. Mě třeba 10let fungovali skvěle konusy, ale tady se dočteš, že je to největší sračka ever…

          0 0
          • hcrevize  

            Já měl na předchozím kole Campu Khamshin s ložisky. Lložiska jsem měnil až po 10 letech ježdění, takže za mě spokojenost.

            0 0
          • Mikikuba  

            Mám Campagnolo Neutron Ultra. Mají najeto 50 000km za všeho počasí a ještě jsem na ně nešáhla co se týče údržby. Asi bych se tím neměla chlubit:) ale prostě zatím nebylo potřeba i když chápu že občas by údržbu prevenci zasloužily:)

            0 0
            • kokoska.rokoska  

              Mám Shamaly Ultra a mám to s nimi podobně jako Ty. Neřeším, jezdím.

              0 0
            • Honzis  

              mám Shamaly a AL ořech vykousanej od Ultegra kazety za tisíc km, to mě hodně nemile překvapilo. Jinak se cítím líp na starých Ksyriích, na těch nových širokých ráfcích nějak neumím jezdit :-(

              0 0
              • Mikikuba  

                Mě už Ksyria nikdy nesměj přes práh. Možná ty původní moje první -+ 15 let nazpátek byly OK vše další problémy: ořech, dráty, ráfky. Opravy drahý. Prostě už nikdy. Měla jsem ksyria od 25000Kč do 10000 různé typy.

                0 0
              • hcrevize  

                Jaký ořech mají ty Zondy?

                Jestli hliník tak mi to tedy také nepřijde OK.

                Já jsem jinak s Ksyriama spokojený až na tu zadní nábu kde dle mého je to prostě špatně řešené a ořech má vůli ikdyz je nový......

                0 0
                • Honzis  

                  já mám bílý ořech, ocel je tmavá, jako díl jsou ořechy běžně a kupodivu železo stojí stejně jako ten o 40g lehčí hliník.

                  0 0
                • nooski  

                  S hliníkovým ořechem není u Campa kazet problém díky podstatně hlubším drážkám. HG ořech je ocelový.

                  0 0
    • hcrevize  

      Ty Campy Shamal a Neutron jsou mimo mojí cenovou relaci, ta Zonda by ale byla přijatelná.

      0 0
      • plzakj  

        Mam FR quattro, 100–90kg, 5tis a nemusel jsem na ne shanout. Jezdi s tim i kde jakou polnacku.

        0 0
        • Honzis  

          mně se na FR5 furt otáčí dráty naproti kazetě, 2× jsem to přetahoval, ale jinak spokojenost, jsou bytelné, ale celkem těžké, ve vyšší rychlosti ale jedou dobře.

          0 0
        • Cryzyy  

          Mám FR3 najeto asi 80–90 000km na cca 60 000 nový zadní rafek, který byl „už“ probrzdeny :) nic moc jsem s nima niky nedělal.

          0 0
      • Honzis  

        beztak rozdíl váhy sotva 100g mezi Zonda a Shamal … , náby v karbonu a keramice nepotřebuješ, stejně jako vaky co dávaj k Shamalům

        0 0
        • hcrevize  

          Ty Zondy mají jaký ořech? Doufám že ne Al. Viz příspěvek výše.

          Pak se ještě hůře schani ořech Shimano.

          0 0
          • Rubi  

            jeste zalezi, jakou kazetu dotycny vozi…

            0 0
          • Cavendish  

            Ořech je Alu. Jako u většiny lehkých silničních kol. Když máš Campu ořech, tak je to fuk. Tam se to nemá tendenci kousat. Když máš Shimano, tak je potřeba vozit kazetu s alu unašečem a je taky relativně klid.

            0 0
            • hcrevize  

              Pořebuju ořech Shimano, kazetu mám Ultegru 8000.

              0 0
              • Cavendish  

                Kazeta R8000 má prvních 5 největších pastorků na Alu unašeči. Zbytek je přímo na ořechu.

                0 0
                • hcrevize  

                  A tak už by to bylo OK?

                  0 0
                  • Cavendish  

                    Imho ano

                    0 0
                    • Vilém  

                      Nepodcenoval bych to, chte nechte se to bude do orechu zakusovat, coz zrovna on nevim jestli bude schopen prekousnout.

                      0 0
                  • Honzis  

                    Ultegru 6700 jsem sundaval po tisíci km kladivem :-( všechny volné pastorky jsou kouslé do ořechu. Příště si kupuju železo, tomuhle vadí i jeden jediný volný pastorek

                    0 0
                    • jonti  

                      To se v takové míře děje jen když to máš málo utažené. A stačí tam vložit kus železa a nedělá to vůbec.

                      0 0
              • kubad  

                tak nekupuj kola Campagnolo, ale Fulcrum :D což je totéž a není problém Shimano ořech

                0 0
                • Cavendish  

                  Tak ořech Shimano není problém ani u Campa kol ne? :) Kup kolo má teď Zondy za 9800Kč s Sh. Ale dostupnost na dotaz :(

                  0 0
                  • kubad  

                    právě že u Campa kol s Shimano přechem je dost problém s dotupností :D

                    0 0
                    • Cavendish  

                      Fuck this shit…cos to říkal o těch Fulcrum kolech :D

                      0 0
                    • duk  

                      Když se objednává od dovozce, tak je mu úplně jedno, jestli tam bude ořech Campa, Shimano Alu, nebo Shimano železo, na eshopech to bude asi jiné no, tam se s tím nebudou chtít *****.

                      0 0
                      • hcrevize  

                        Co ty kola DT Swiss P 1800 Spline 23 ty mají jaký ořech neví někdo? Mě se celkem líbí.....

                        0 0
                        • Cavendish  

                          Tuším že DT mají jenom ocelový ořech stejně jako Shimano?

                          0 0
                        • duk  

                          Řekl bych že všechny lepší DTčka mají ořech taky hliníkový. Být tebou tak zrovna tohle moc neřeším. Pokud máš novou Ultegru s unašečem, tak nebude problém, spodní pastorky se trochu zakousnou, ale nemá to na nic vliv. Jestli jezdíš 5000 za rok a máš pod 80 kilo, tak ti tělo ořechu 20 let vydrží ;-)

                          0 0
                          • Vilém  

                            Ona ani ta vule v mavic orechu nema na nic vliv, presto je to duvodem k tomu, aby shanel jina kola.

                            0 0
                            • Singlespeed  

                              Koupí nová kola, jiná než s alu ořechem už těžko sežene. Pak bude po pár km dotčeně řešit, že má ohlodaný ořech. A s takovým materiálem tady má člověk diskutovat :-).

                              0 0
                              • hcrevize  

                                No právě koupím kola s Al ořechem a budu za chvíli řešit jiný problém než s Ksyriama? (vymačkaný ořech) coš je taky problém s ořechem jen trochu jiný-to tedy pak nemá cenu měnit kola.

                                Sakra to už se nedělají kvalitní věci nikde?

                                Čím novější tím horší.....

                                To je na mrkev nakonec vytáhnu 13let staré kolo z půdy na kterém sem nedělal nikdy nic.

                                Mám Canyon CF SL9 s koly Mavic Ksyrium Elyte a už tak cca 1,5–2 roky dodávají kola Canyon s koly DT Swiss P 1800, tak patrně vědí proč vyměnili dodavatele, proto přemýšlím o kolech DT Swiss P 1800 Spline.

                                0 0
                                • Cavendish  

                                  Ale hovno…Tak si kup Shimano. Ty mají ocelový ořech a dobře seřízené konusy vydrží věcně.

                                  https://www.kupkolo.cz/…-c24_z96105/

                                  0 0
                                  • hcrevize  

                                    no tyhle vypadají OK

                                    0 0
                                    • Cavendish  

                                      Měl jsem úplně obyčejné Shimano WH-R500 za 3000Kč. Jezdil jsem je 8let, najel asi 25 000km a všechno bylo v pořádku. Centroval jsem jen jednou. Konusy jsem v zimě rozdělal a zkontroloval vazelínu. Většinou byla čistá, náboj byl dobře utěsněný. Lehce jsem domázl, vymezil vůle a bylo na rok vystaráno. Nemít nehodu, tak jsem je měl déle…

                                      0 0
    • JanITCZ  

      https://www.probikeshop.it/…/142029.html

      5 000 km zadny problem a celkem i „jedou“.

      0 0
      • hcrevize  

        jo akorát jsou na diskové brzdy............

        5000km je nic jsem zvědv až najedeš více

        odkaz

        Jo dělají i na rávkové brzdy je to trocho nad mojí cenovou představu

        0 0
    • hcrevize  

      Lze na kola Campagnolo Zonda C17 dát 23mm plášť?

      Dle tabulky výrobce co jsem koukal by to mělo být až od 25mm výše.:-(

      Jsem prostě zvyklý jezdit 23mm a vyhovuje mi to a navíc mám v zásobě pár plášťu 23mm.

      Na kola SHIMANO WHRS81 lze i dle tabulky výrobce bez problémů dát 23mm pláště.

      Na stávajících Mavic Ksyrium elyte také jezdím pláště 23mm, vnitřní rozměr ráfku shodně se Zondou 17mm.....

      0 0
      • Cavendish  

        Já na 18mm DT vozil 23mm Tufa a v pohodě. Jen byl trochu voser s montáží, už to prostě šlo hůř. Shimano má vnitřek 15mm, proto tam je 23mm ,,povoleno”.

        0 0
      • atty  

        Neměl by být žádný problém – na 17mm ráfek je 23mm guma vcelku ideál.

        Nicméně moc nechápu, proč lpět na 23mm – je vcelku dávno prokázáno, že nejedou na běžném asfaltu o nic lépe, než o fous širší (jen pocitově to na těch nutně víc nabušených užovkách „zvoní“ a víc to drmcá).

        Ale zvyk je železná košile :)

        Nicméně v použití nevidím žádný problém.

        0 0
        • hcrevize  

          Díky.

          Já měl na Ksyriích originál 25mm nyní mám Continentaly 23mm a přijde mi to pocitově rychlejší (asi trvrdší-drncavější) ale zkrátka mi vyhovují více 23mm a jak už jsem psal mám už v zásobě 23mm pláště.

          Až takový rozdíl mezi 25–23 ale nevidím.

          0 0
    • hcrevize  

      Tak jsem výběr kol zůžil na Shimano viz:

      http://www.cyklo-sport-servis.cz/…m-17797.html

      a na Campagnollo Zonda viz:

      https://www.kupkolo.cz/…c17_z101209/?…

      celkem ± stejná cena, vzhledově se mi více líbí Campy u Shimana se mi zase líbí ocelový ořech

      Která by jste tedy mohli doporučit?

      Váha cca stejná (rozdíl 92g ve prospěch Shimana)

      (rozhodující je pro mě bezúdržbovost, trvanlivost, kvalita)

      0 0
      • Smazaný účet  

        mám zadní kolo Rose xeon aero 1500, alu ořech na shimano s kazetou ultegra 6600/5600 – jen 3 největší pastorky na unašeči – ořech naprosto, bez náznaku zakusování

        https://www.moolbike.cz/…e--silnicni/

        0 0
      • vt  

        Oboje bude dobre.

        Ja na jare koupil Zondy, hlavne dle referenci na us forech a jsem spokojenej.

        0 0
      • romanholy  

        Zonda už třetí rok a zatím naprosto bez údržby a jakýchkoli závad. Mám cca 92–95 kg, 25 mm pláště a moc je na našich super silnicích nešetřím.

        0 0
      • Mikikuba  

        Zonda.

        0 0
    • Marekstrni  

      Zdravím, chtěl bych se zeptat na váš nazor na tyto kola, které jsem objevil na zdejším bazaru.

      Vyplatí se vzít?

      https://www.bike-forum.cz/…5-sapim-tufo

      V současné době mám na zimaku starší aksia a na jednici nove Aksia.

      Oboje plaštove verze z duší.

      Díky

      0 0
      • Cavendish  

        Kola budou nezničitelné. Ale tohle jsou galusková kola a galdy něco stojí

        0 0
      • jecnak  

        Zustan u Aksii, jelikoz jsou mnohem lepsi ve vsem.

        0 0
        • Marekstrni  

          Pravě pokukuji po bazarech, že bych zkusil alespon na zimak jina kola.

          0 0
          • Singlespeed  

            Na zimáka galusková kola není úplně dobrý nápad. Vybírej spíše mezi plášťovými.

            0 0
            • Marekstrni  

              Ok díky, ty Aksia co mám na zimaku, tak mají už dost za sebou, ročník 2012.

              Trochu kope přední kolo a nějak nejsem schopný to uplně docentrovat a v servise se jim to centrovani taky nějak nedařilo

              0 0
              • vt  

                Kdybys chtel zas Aksia, tak tu mam funglovky sundane z tohoto kola

                0 0
              • Singlespeed  

                Snadno to opravíš výměnou ráfku. Nemusí to být originál,jen musí mít dvacet otvorů na špice jako originál. Pokud bude přibližně stejně vysoký (třeba Remerx Alcyon), dají se použít i původní dráty.

                0 0
                • Marekstrni  

                  A kdybych koupil oba rafky treba ty Remerx alcyon nechal tam ploche špice z Těch starých Aksii, tak by ty kola byla na stejné urovni jako nová Aksia?

                  0 0
                  • Singlespeed  

                    Byly by cca o 0,2 kg lehčí. Pokud máš ovšem jen 20 drátů vzadu, tak je to na lehký ráfek Alcyon docela málo. Sice jsem to tak nějaký čas přepletené měl, ale nebylo to příliš odolné. Dozadu by to asi chtělo něco pevnějšího. Pokud máš ovšem ještě starší model Aksií s 24 kříženými dráty vzadu, není problém to přeplést.

                    0 0
                    • Marekstrni  

                      Teď netuším z hlavy kolik tam je vzadu drátu, pokud by se mi podařilo za slušný peníz preplest stará Aksia na lepší než nová Aksia, tak bych je mohl přehodit na jednici

                      0 0
                      • Honzis  

                        bych spíš ty starý střelil a koupil nový. Přeplétání není úplně sranda a pokud bys to nedělal sám a ještě platil za práci tak jsi na 1500Kč s Alcyonama a 2500Kč s DT R460 a furt máš původní náby a dráty.

                        0 0
                        • Marekstrni  

                          Vím že se to takhle na dálku špatně odhaduje, ale za kolik bych ty staré Aksia mohl strelit?

                          0 0
                          • Singlespeed  

                            Pokud do inzerátu po pravdě napíšeš, že máš kopnuté přední kolo, tak za moc ne :-). Prostě dosloužily, zaneseš je do sběrného dvora a koupíš nové.

                            0 0
                            • Marekstrni  

                              Zadní je dobre jen to přední kope :) tak vyhodit je zase nechci na zimak to ještě ujde.

                              0 0
                              • Singlespeed  

                                Tak nech přeplést přední kolo a jezdi. Už jsme ti tu vyjmenovali snad všechny možnosti, jak s tím naložit ;-).

                                0 0
                                • Marekstrni  

                                  Jasně, díky za ně :)

                                  0 0
                                  • Honzis  

                                    přesně, dojezdit, až tě bude předek štvát, tak zkusit koupit jiný předek nebo přeplést. Zadek po letech za 1000Kč s nějakým pláštěm na dojetí, odhaduju.

                                    0 0
                                    • Marekstrni  

                                      Zkusím se poptat v místním servise na přepletení a kdyztak koupim nove prední kolo a zadek bych mohl strelit i s kazetou, která mi zustala.

                                      Dík

                                      0 0
                • jecnak  

                  DT Swiss R460 je pro 20 der mnohem vhodnejsi dik vetsi tuhosti. Navic je sirsi a TLR. Draty mozno pouzit puvodni.

                  0 0
                  • Singlespeed  

                    R460 mám na gravelu a nejsou špatné. Určitě vhodnější dozadu se 20 dráty než Alcyon. Co se pevnosti a odolnosti týče, na to jak jsou široké, mohlo by to být ještě lepší. Třeba Remerx Rapid hrají trochu jinou ligu, ale zase jsou těžší a nejdou použít origo Aksium dráty.

                    0 0
                    • jecnak  

                      Jeste dodam, ze je dost nutne pouzit niple typu prolock, nebo puvodni s nylonovym krouzkem nebo zalepit normalni zavitovym lepidlem.

                      0 0
    • hcrevize  

      Tak zakoupena AL kola Campagnolo Zonda C17, dojmy po první vyjížďce oproti Mavic Ksyrium Elyte:

      řekl bych že to lépe žehlí nerovnosti, větší klid a absolutně tiché oproti Mavicu (patrně je to tím ořechem – ovět vůle jako prase a to byl cca před 2 měsíci měněn..... + cvrček v zadní nábě Zondy téměř neslyšný) zkrátka už mi s Mavicem došla trpělivost.

      0 0
      • Cavendish  

        Dobrá volba, litovat nebudeš!

        0 0
        • jecnak  

          Dokud nezacne nekdy resit loziska.

          0 0
          • kokoska.rokoska  

            Co je za problém s ložisky? A, případně, týká se keramiky, aneb USB?

            0 0
          • Cavendish  

            Normálně je vymění :)

            0 0
            • jecnak  

              Podivej se na ceny tech dilu. Oba konusy a lozisko.

              0 0
              • hcrevize  

                Vidím pouze ložisko veneckove 89,–Kč:

                http://www.campagnolo-sirer.cz/…a-od-rv2017/?…

                Takže to nevidím tak tragicky.....

                0 0
              • Cavendish  

                Ložisko cca 140kč za kus u konus podle velikosti 140–350kč s řešit to bude možná jednou

                0 0
                • hcrevize  

                  Jak je psáno výše..... Nájezd 50000km bez údržby… Ty kola mě přežijí

                  Tedy doufám

                  Pokud vydrží 10 let bez údržby klidně za tu cenu koupím další

                  0 0
                  • Petr Ch  

                    Potvrzuji. Náby jsou hodně dobře utěsněné proti vodě. Pokud budeš hlídat vůli v ložisku, tak výměna ani po 50tis. nehrozí.

                    0 0
                    • Mikikuba  

                      Přesně. Najezdila jsem na nich možná i víc dá se říct bez údržby.

                      0 0
                • jecnak  

                  Kdyz myslis.

                  0 0
                  • Honzis  

                    co jsem viděl ceník ND u šírera na moje Shamaly, tak doufám, že nebudu muset nic řešit, neb ráfek za čtyřku, drát za 350 a ložiska za 3,5 na 1nábu, ořech 2 = celkem darda.

                    0 0
                    • Singlespeed  

                      Když si někdo koupí kola, jejichž běžná cena je kolem 25000 Kč, není možné, aby byl náhradní ráfek za pětikilo, drát za 10 Kč, ložiska za dvě stovky a ořech třeba za taky pětikilo, Součet cen jednotlivých dílů nemůže být nikdy menší než cena komplet zápletů, to by přece nedávalo smysl.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Tak tak. Jen je dobre se zamyslet jak pises. Ono prece jen pokud nekdo ty kola jezdi treba pres zimu den co den, do kazde naby se dostane voda, rafky se probrzdi, niple zatuhnou atd.

                        0 0
                        • Cavendish  

                          Kdo by vozil Zondy nebo Shamal přes zimu?

                          0 0
                          • jecnak  

                            To nevim, ja vozim pres zimu DT SWISS RC 38 SPLINE a zily mi to netrha. Proste najdou se lidi, co neresi a jezdi.

                            0 0
                          • Coural  

                            Zondy mám na zimáku čtvrtým rokem a zatím jsem na ně nemusel šáhnout.

                            0 0
                          • jonti  

                            Zondy jsou kola na lepsiho zimaka, zbytek roku Bory.

                            0 0
                      • Mikikuba  

                        Přesně.

                        0 0
          • Smazaný účet  

            U Fulcrumu zbytecny strach. Najel jsem na fulcrumech racing 3 cca 50 000km, pak o neco mensi porci na racing zero… bezne svihy i zavody a po sezone vypadaly ty loziska pokazde stejne, jak u novych. Drat, ani rafek mi taky nikdy neprasknul a ze k tomu prilezitost byla.

            0 0
        • Mikikuba  

          Souhlas. Dobrý kola.

          0 0
      • Petr Ch  

        Hodně dobrý výběr, troufám si říct, nejlepší záplety ve své třídě.

        0 0
      • Petr Ch  

        Hodně dobrý výběr, troufám si říct, nejlepší záplety ve své třídě

        0 0
      • Lok  

        já se tu trochu přiživím… jsou ty zonda C17 bezdušové?? nějak jsem nikde ani na campa stránkách nepochopil jak zjistit co mají za bezdušové ráfky… jsem z toho celkem blbý :D

        0 0
        • Marskatin  

          Je třeba hledat, co je 2-way fit

          z ráfkových vím o shamal ultra, z kotoučových např. scirocco disc brake, shamal ultra disc brake

          0 0
        • Petr Ch  

          Oficiálně ne, ale jinak jdou bez problémů jako bezdušáky používat. Když použiješ originální bezdušový plášť,tak to funguje i bez mléka. Navíc nemají zevnitř vrtaný ráfek pro niple, takže odpadá též instalace pásky.

          Jak je zde již zmíněno, CampaFulcrum označuje bezdušové provedení názvem 2 way fit.

          0 0
          • Lok  

            a neměl by jsi strach že se třeba vyzujou??

            jinak že je ráfek bez děr na niple vím… tím spíš mi nejde moc do hlavy proč je nemají jako TLR

            0 0
            • kubad  

              při tlaku co se na silnici vozí?

              0 0
            • jecnak  

              Jen bacha na to, že některé ráfky od Campy (Fulcrumu) nemaj díry na niple, ale 2way-fit nejsou. Dalo se to ale dořešit dolepením 2 vrstev pásky a pak fungovali jako bezušové bezvadně.

              0 0
            • Lok  

              tak pro doplnění… zondy dorazili dom, nasadil jsem ventilk y aplášt ě anažil se nafouknout.. po hodině snažení jsem zjistil že je v ráfku vrtlá ještě jedna malá dírka… tak jsem ji jen přelepil s tím že to dyštak pak nějka zacpu… takže bez jakých koli pávsek jak psal petr ch to nepůjde… snažil jsem se to nahodit takto (pláště continental grandprix 5000) a vůbec to nešlo… ani pumpou, ani kompresorem na benzince… prostě nejsem schopný ten plášť vůbec nafouknout, ale jestli jsem to dobře pochopil tak toto by mohly vyřešit dvě vrstvy bezdušové pásky, jakože se mi tím zvětší ten vnitřní průměr ráfku a pak by to snad mohlo jít nafoukat, ja to tak???

              jinak pár bezduší už jsem nahodil, jak na MTB kde to bylo úplně na pohodu tak i silniční na tufo bezduše na dt swiss ráfky… takže teoreticky vím jak na to…

              nebo je na to nějaká finta?? když se ten plášť nechce vůbec nafouknout?? zkoušel jsem otáčet patky zevnitř ven, mydlit, nalit tam tmel, rozválet ho po patkách, ale tohle všechno je mi celkme k ničemu když mi vzduch uteče v prvních 20%… a proto si říkám že když tam dám tu pásku tak třeba nebude mít ten vzduch kama utíkat…

              0 0
              • Singlespeed  

                Kola zjevně nejsou určená pro bezdušové nebo tubeless ready pláště.

                0 0
                • Lok  

                  To vim, ale kdyz se podivas co psali lidi, ze to jde a kdyz vemes v potaz ze se normalne predelavaji normalni zapletene kola ne tlr na bezduse… nevidim v tom problem…

                  A toto by teoreticky mohl byt problem i na bezdusovych… proste mi nejde do toho plaste dostat tlak aby se nafoukl…

                  Kdybych resil ze po nafouknuti nedrzi tlak… to by byla jina… ale stale si myslim ze by to mohl vyt resitelny problem..

                  0 0
                  • Singlespeed  

                    Měl jsi vzít starší verzi 2-way fit. Teď ti nezbývá nic jiného než bastlit a motat pásku. Na bezdušová kola (např. Ksyrium Pro UST) jen nasadíš plášť, pukneš do toho bombičku, během vteřiny zaskočí patky a je hotovo.

                    0 0
                    • Lok  

                      a pak jen počáš něž ti praskne náboj nebo ráfek… :D prostě jsem o mavicách četl až moc špatných věcí něž abych si je kpoupil… jako nemusí být špatné ale s mím štěstím kdy mi došli i zondy rozcentrované… :(

                      a že musíš dát pásku… to musíš dat na 90% ráfků… jakože buď tam je a beztak ji po dvou třech sezonách musíš vyměnit… takže se dostaneš ke stejné práci co mě čeká odpoledne… nebo tam máš nějaké jiné řešení třeba jak má u některých bontrager… a u pár ráfků nemusíš dávat nic… ale tak to jsou vyjímky…

                      jako dloooouho jsem přemýšlel a vymýšlel co jiného než ty zondy… ale mavic obecně poslední dobou praskají, nechtěl jsem levý karbon s levnýma nábojema (equator atd…) a tak mi zbývali zondy, ponakupovat díly po různu a pak si je nechást někde zaplést (to asi úplně nepovažuju za druh zábavy… na tom prostě nic nedělám a ráfky se nebudu učit zaplétat a jo to ****** se s bezdušema beru jako druh zábavy… navíc jak budu spokojený až i to bude fungovat :)…) a shimano ale nějak jsem nebyl schopný najít žádné náhradní díly… když mi praskne osa, vysype ložisko, urvu závit na konusu, praskne tělo, nebo ráfek u špic… prostě cokoli… zato na ty zondy seženeš vše…

                      1 0
                      • Singlespeed  

                        Mavic jsem dal jen jako příklad správně fungujícího bezdušového ráfku se kterým mám zkušenosti, takže není třeba mi vysvětlovat, proč sis ho nekoupil ;-)..

                        0 0
                      • vt  

                        Proc si nesel do 2 way fit, kdyz chces tubelles? Mam stejny Zondy a jsem desne spokojenej, nicmene, kdyby mi prisly rozcentrovany, tak je vratim :-)

                        0 0
                        • Lok  

                          A kde je sehnat???

                          já je nikde nenašel…

                          0 0
                          • vt  

                            Netusim. Resil jsem to loni a 2 way taky byly spatne dostupny … takze sem vahal, ze kdybych chtel tubeless, sel bych do Mavicu.

                            0 0
                  • Cavendish  

                    Vyprdl bych se na bastl, koupit latex duše Vredestein s jezdil…

                    0 0
              • jecnak  

                A nestacilo by precist si, co jsem ti tu napsal a pod cim je tato tva reakce prilepena?

                0 0
    • Marekstrni  

      Ahoj, která kola byste doporučili z těchto dvou.

      https://www.kupkolo.cz/…019_z102821/

      https://www.bike24.com/p2313463.html

      Jezdím více méně spíš roviny vážím 66kg. Jezdím kombinace plášť+duše

      Pokud máte zkušenosti s uvedenými modely budu rád, když se podelite o zkušenosti. Díky

      0 0
      • siky83  

        O tech Mavic taky premyslim, jaky je rozdil oproti temhle: https://www.kupkolo.cz/…ess_z105058/ ?

        Rozdil 1800,– a prijdou mi tedy stejny..snad rok 19 – 20 ?

        0 0
      • Singlespeed  

        Mavic výhody: nahozené bezdušáky, jen doliješ přiložený tmel ventilkem, nafoukáš jakoukoliv pumpou a jezdíš bez duší, nevýhody: starý neoblíbený typ ořechu FTS-L s kluzným ložiskem.

        0 0
    • ferencr1  

      Nemate nekdo zkusenost se znackou PRIME?

      https://www.bike24.com/p2356615.html?…

      Jsou to slusne kola nebo za tu cenu radsi hliniky? Treba lehce priplatit a vzit dtswiss PR 1400?

      https://www.bike24.com/1.php?…

      0 0
    • UHU  

      Prosím o názor na Panchwheels Spirit 35 vs. Spirit 28. Váha, rozměry, technika jsou zřejmé, ale jízdní vlastnosti? Dík

      0 0
      • vt  

        Neda se najit moc informaci, ale pokud ma pravdu bikepart.cz a vnitrni sirka Spirit 28 je jen 17mm, tak to je IMHO dneska moc malo :-/

        1 0
        • milan.v  

          To patří do minulého století…

          0 0
        • Honzis  

          Není to tak dávno, co borci na tour de France měli Ksyrie s vnitřkem 15. Sám i teď jezdím jeden set s 13C a že by se to nedalo nepociťuji. Jo a mám duše jestli se to ještě vůbec smí

          1 0
          • vt  

            Sorry, ale pri vyberu noveho setu se preci nebudu ridit tim, co se jezdilo na TdF. Ted ma tazatel na vyber, tak proc kupovat horsi variantu.

            0 0
            • kubad  

              jako že když dá místo 17mm – 19mm ráfky tak s 25 nebo 28mm pneu pozná rozdíl?

              1 0
              • KRoser  

                Rozhodně pozná rozdíl, nedávno jsem dával gp5000 na 17mm ráfek a nové pláště jsou přizpůsobené na min. 19mm tak 28tka měřila ve výsledku na 17mm ráfku 25.5mm, což již bude znatelné. Na 19mm ráfku by měl plášť opravdu 28mm.

                0 0
                • kubad  

                  takže o 2mm širší ráfek roztáhl plášt o 2,5mm?

                  a kromě posuvky s to poznal určitě i za jízdy

                  0 0
                  • KRoser  

                    Přesně, nefunguje to 1:1 vnitřní šířka a šířka pláště. Jestli je to poznat za jízdy nevím, já na tom nejezdil, ale prostě ten rozdíl šířek tam je, jestli na tom záleží nemůžu rozhodnout já.

                    0 0
                    • kubad  

                      otázka co je ráfkem a co je vytaháním pláště a tlakem

                      0 0
        • Cavendish  

          17mm je úplně v pohodě i pro 28mm bezduše. Zas to tak nedramatizujte.

          3 0
      • roupik  

        Porovnat neumím, ale Spirit 35 jezdím už 2 sezóny a jsem hodně spokojenej, ty kola jedou parádně a proti původním DT E1800 jsou mnohem pevnější, malinko jsem si připlatil za náboje DT350 a dráty sapim cx ray

        2 0
    • Zdendo70  

      Nedávno som bral z Cyklobazaru zánovné Panchowheels Spirit 35, na ráfkové brzdy, a sú fajn. S tými parametrami asi nič ľahšie hliníkové nenájdeš.Vnútro šírky 20, výšku 35, navyše sú na bezduše. Mám tam Conti 5000S TR, 25mm, a letí to…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.