Potřeboval bych poradit. Měl jsem kolo v servisu a strhli mi zavit v třmenu pro odvzdušňovák na zadní brzdě. Nevite kde sehnat větší odvzdušňovák jestli se teda delaji větší jak M6
Potřeboval bych poradit. Měl jsem kolo v servisu a strhli mi zavit v třmenu pro odvzdušňovák na zadní brzdě. Nevite kde sehnat větší odvzdušňovák jestli se teda delaji větší jak M6
Myslim, ze tohle by mel resit servis a ne ty:)
Imho by se mohl dat sehnat cely trmen, ale budes muset chvili hledat.
Jestli v servisu strhli závit v třmenu, je to jejich problém a oni jsou povinni odstranit závadu na svoje náklady.
Mně v servisu na nově zapletených kolech přetáhli dráty tak, že praskly asi 3 AL niple. Servisák na mě, že AL niple jsou nahovno a že bude muset vystříhat dráty a dát nové, tak ať mu donesu 3 dráty a 3 niple. Poslal jsem ho do ****** a řekl mu, že mu je klidně donesu, ale zacvaká mi dráty, niple, poštovné a čas, který tím strávím…
Od té doby do toho servisu nechodím.
Nejlepsi je dokurvit si to doma sam, nez to nechavat dokurvit nekym jinym:)
Nechat centrovat kola je casto docela orisek, bo kupa servisu dela jenom s nerezovymi draty a bytelnymi rafky…
a ještě je otázka, že ta kopice servisů se s tím asi nepachtí jako Maajkee nebo Hnoj, aby pak kontrolovali i napnutí výpletu.
Naštěstí už mám servis, kde mají tenziometr, šikovné ruce a nejsou to diletanti. Bohužel je to vedle v Jablonci.
Nol, to uz se mi nechtelo psat…zkusenost: mam tady kola, ZTR rafky, hlinikove draty, potreboval bych to trochu srovnat, zkontrolovat napeti v dratech a tak. Srovnat neni problem, to bezne delame v centrovaci stolici, ale napeti v dratech nemerime…no, tak nashledanou…
Hliníkové dráty? To máš na Vikingách napletený ZTR ráfky? Tak to bych tě s tím taky poslal do háje…:P
voe tak nejaky sapim draty, nejaky hlinik, ne?
No, v servisu prodejce Cannondale, který se „pyšní“ nálepkou Mavic Tech Dealer, bych čekal poněkud odbornější přístup, než: Praskly nám niple, protože jsou hliníkové a nahovno…
Bohužel centrování a dotahování kol je jedna z věcí, které si doma nedělám a ani nebudu. Nemám centrovací stolici ani tenziometr a taky to neumím. Samonřejmě drobné docentrování „kopanců“ zvládám…
To se naučíš za chvilku. Taky se mi před lety nechtělo a dával jsem do servisu, ale pak jsem se to naučil.
Klasický výplet je jednoduchý (docentrovat i hodně přesně), trochu horší to bylo u Fulcrumů u 24 drátů asymetrického výpletu, ale i tam jsem se to naučil, jen mi to trvá trochu déle (pořád je to ale násobně rychlejší než to dávat do servisu).
A to mi připomíná, že musím něco udělat s mojím tenzometrem, už je slušně rozjetý a potřeboval by kalibraci.
A myslíš, že to smaotný šroub vyřeší, já myslím, že to chce i poměrně přesnou úpravu dosedacích ploch v třmenu, ne jen přeříznout závit na větší…
Pokud to nechceš omlátit o hlavu servisu, tak se koukni po novém třmenu, nemusí být nutně stejný.
Abych odpověděl na tvou otázku.
Větší se sehnat dá např. M8, kde, to ti prozradí google pod heslem odvzdušňovací šroub.
jak tu již bylo zmíněno, obyčejný třmen seženeš mnohem jednodušeji než abys to předělal na m8.