• ManInBlackCZ

    Zdravím, chtěl bych vědět, jestli někdo z vás nemáte s tímto pláštěm zkušenosti. Na Schwalbe.com jsem koukal, že se vyrábí i ve směsi pacestar, což je směs na XC a statistiky má podle mě dobré – až na rychlost, ale chtěl bych ho na předek, takže v tom bych neviděl problém…

    Ocením všechny reakce, Díky

    0 0
    • ManInBlackCZ  

      Zde je na něj odkaz…

      http://www.schwalbe.com/…mtb/produkt/?…

      0 0
      • TheJD  

        Víš, že váží 890g?

        0 0
        • ManInBlackCZ  

          Podle mě to na takovejhle plášť docela ujde, třeba HD váží podobně a ve verzi super gravity pro rok 2013 váží dokonce 995 katalogově…

          0 0
          • TheJD  

            Jde hlavně o to, na co ho chceš, jestli dopředu na AM kolo nebo i na trailový tak se toho bát nemusíš. Spíš jde o to, že bz ti nejspíš stáčil lehčí plášť. Ale neznám okolnosti…

            0 0
            • ManInBlackCZ  

              Rozumím…

              Podle popisu i podle směsi vypadá dobře na XC, ostré XC a AM, ovšem nějak jsem na něj nenašel žádné příliš kvalitní recenze…

              Hodil by se mi přesně na ty výše vypsané kategorie…

              0 0
              • TheJD  

                Je na sucho, jak moc bude držet v pacestaru netuším, ale tipnul bych to tak na úroveň HD. Jinak to je rozhodně dobrý plášť do sucha.

                0 0
              • kubad  

                na ostre XC je to ideal, otazka je co tim myslis :-)

                0 0
                • ManInBlackCZ  

                  Sjezdy, občas čistý les, spíš kratší vyjížďky – tak do 50km, možná asfalt, ale to spíš jen vyjímečně, ale zato delší…

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • kubad  

                    na jake to mas kolo?

                    0 0
                    • ManInBlackCZ  

                      Trek Wahoo 2011, normální Hardtail, jelikož zatím nevydělávám minulý rok jsem ho dostal jako dárek od rodiny. Někdy mám pocit, že to kolo vydrží všechno a občas se divím, že se něco nepodělá, geometrie je tam G2 a je pěkně hravá a navíc dnes jsem pořídil nová řidítka Da Bomb Bazooka 800 mm – mám rád pohodlí, co nejpřesnější ovládání a variabilitu úchopu…

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                  • JakeF  

                    To zní tak na RoR/FF :).

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
    • capo  

      Máte někdo srovnání WW a Racing Ray na zadku?

      Mám Neurona, z výroby tam byly NN a já NN miluju na předku, ale vzadu bych furt stál na místě. Tím že je to už trochu trailový kolo a já si sjezdy a teréní pasáže umím užít, Racing Ralph by už nedržel tolik kolik bych potřeboval. Racing Ray mi velmi vyhovuje, a to přesto že při návratu z vyjížděk najedu docela dost km po asfaltu. Koukám teď že Canyon dává právě kombinaci NN vepředu a WW vzadu.

      WW je podle Schwalbe vhodnej na úplně stejnej terén jako Ray, ale není tolik „competition“ z čehož chápu že bude o chlup pomalejší právě na tom asfaltu. Má smysl ho vůbec zkoušet, nebo pokud mi RRay vyhovuje radši neriskovat? Zvažoval jsem i Rona… Vozím 2,35 na 30mm vnitřní šířce ráfku…

      0 0
      • StuntJ  

        Tak Racing RAy je speciál plášť pro přední kolo, doplněný Racing Ralphem vzadu, co jsem já pochopil WickedWill je Imho takové ještě chrtí plášť na XC ale už trošku agresivnější a více drsnější

        0 0
        • jonti  

          Ray vozi dost zavodniku v tezsim terenu a blate i na zadnim kole, i kdyz byl primarne pro predni kolo.

          0 0
          • MlokCZ  

            On taky RaR není k mání v addis speedgrip, takže Ray mohou chtít vozit i z důvodu směsi. Co se týká vzorku, tak je to pak o preferencích každého a i Ray na zadní je alternativa.

            0 0
      • MlokCZ  

        Reálné rozdíly valivého odpor mezi NN, Ray, RaR a WW budou opravdu velmi malé (Ray, RaR, NN mnohokrát změřen, WW zatím ještě ne, ale bude někde mezi). To je jen klamný subjektivní pocit ohledně NN.

        Mnohem více než rozdíly valivého odporu budou znát rozdíly vibrací na asfaltu a případně hučení (mně třeba vibrace zajímají a hodně velké mi vadí, hučení je mi úplně uradené).

        Ray bude díky skoro průběžnému středovému vzorku jak nejméně vibrovat, tak i hučet a proto se může pocitově zdát, že je o hodně rychlejší i když reálně o moc není.

        WW má postupnou výšku hran na vzorku a tvrdí, že ho to trošku zrychluje, takže by klidně mohl být blíže valivým odporem k Ray a RaR než k NN (měření jsem zatím pro WW neviděl). Ale jak píšu, tak ty rozdíly stejně nejsou nijak drastické.

        Ohledně vibrací by mě WW zajímal, bude to jistě lepší než NN (já právě NN i když tedy v 2,6" ze zadního vyhodil, protože to na přejezdech na asfaltu vibrovalo hrozně). Otázka o kolik.

        Já jezdím aktuálně vzadu Rock Razor, který právě díky hustému nižšímu vzorku nevibruje v podstatě vůbec, takže to je super. Ale Schwalbe ho přestalo vyrábět, takže u něj nemůžu zůstat věčně (pár kusů má koupených a ještě ho zatím obchody mají) a právě WW se nabízí jako náhrada. Ale bude otázka jak moc bude nebo nebude vibrovat.

        Vepředu mám NN 2,4" a tam je ok, z předního to moc nevibruje (vždy je rozhodující zadní i když přední trošku také může přispět).

        RoR pak i když je rychlý, tak vibruje na zadním docela dost na to, že je to XC plášť.

        WW je pak případně jediný k mání v supertrail, pokud je požadavek na zadní na větší odolnost.

        1 0
        • capo  

          Díky za rozbor. Nutnost nezávisle posuzovat vibrace a valivý odpor je pro mě novinka, ale i tak jsem si říkal, že RoR nebude to pravé ořechové. Nyní vozím Ray ve verzi SuperGround. Kdybych dal WW tak musím jít do širšího 2,4" (2,35" se nedělá) a SuperGround bude o 100g těžší a SuperTrail o dalších 90g k tomu navíc než ten Ray. Vzhledem k tomu že na Ray jsem měl za 3tkm jediný defekt způsobený moji chybou na Rychlebách, a od té doby vozím Tubolight EVO SL a nic, zůstanu asi u Raye – zn. hmotnost taky hraje roli.

          PS: Na příští víkend do Leogangu se asi nový zadek bude přeci jen hodit :)

          0 0
          • MlokCZ  

            Superground verze už odolností ujdou (jak je snake skin vrstva i na běhounu). U předchozích verzí (kdy snake skin vrstva nebyla ještě na běhounu, ale jen boky), tak jsem občas běhoun prorval a většinou větší díra na hranici tmelu (tím myslím i kvalitního čerstvě dolitého, tmel v plášti se nechytnul skoro nikdy).

            U superground mi zatím drží i Thunder burt bez defektu (to mám na kole, na kterém tolik neprasím, ale dřívější TB bez snake skin na běhounu jsem také 2× prorval).

            Co vozím Rock Razor supertrail, tak ani jeden defekt a je to na těžším éčku a ještě odjeto i více pořádných terénů. A i přesto, že vozím 2,6" vzadu, tak jak vozím poměrně nízké tlaky, tak sem tam (nijak často, že bych kvůli tomu chtěl foukat více) jsem to na ráfek poslal (i někdy cítil) a ráfek vydržel a ty zesílené boky u supertrail také, takže pohoda. Tím jsem nemusel uvažovat o tom dávat nějakou vložku do ráfku.

            WW zase bude nejspíš znatelně lépe držet (ještě jsem ho nejel). I ten Rock Razor je u mně takový kompromis, že by to občas sneslo, aby držel lépe (WW bude držet o chlup lépe i než Rock Razor). Ale zase občas jezdím i třeba více asfaltu (když se mi nechce do terénu do bahna po deštích) a to je na Rock Razoru pohoda.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.