• Smazaný účet

    Koukám, čím bych upgradnul vidli na ženině kole, a Pike mi přijde jako solidní volba. Chvíli jsem koukal na aktuální ceny, a pak mě napadlo, že vlastně nemusím kupovat novou vidli, a už vůbec ne poslední generaci.

    Má někdo tušení, jaký je označení posledního modelu před chargerem 3? Mohlo by to být FS-PIKE-ULT-B4, nebo je něco novějšího? A je Debonair+ jen na loňských modelech, nebo i na dřívějších?

    Blbě se to googlí, většina výsledků se týká aktuální nabídky.

    0 1
    • kubad  

      Pike RCT3 , předchůdce Ultimate

      0 0
    • Smazaný účet  

      Debonair+ je teda koukám jen u poslední generace. Asi s vidlí prostě spíš počkám na vánoční slevy.

      0 0
      • novas752  

        Otázkou je jestli potřebuje nutně DebonAir+, do tý doby co byly DebonAir C1 si nikdo moc nestěžoval. :-) A některým to vyhovuje i víc.

        1 0
        • kubad  

          a navíc je to výměnou shaftu modifikovatelné , nebo se pletu?

          1 0
        • Smazaný účet  

          Teoreticky nepotřebuje ani RS, a může dál jezdit na Axonu, ale přece jen jsem pro ni chtěl něco lepšího, a Debonair+ je prý super.

          0 0
          • va-bo  

            Názory na Debonair+ se docela různí. Je otázka, jestli někdo pozná rozdíl.

            1 1
    • DePaX  

      Lama dotaz, je lepší pro lamu charger 2 nebo 3?

      0 0
      • kubad  

        Lama to nepozná

        0 0
        • Breakpain  

          Ted odbocim, lepsi opora ve zdvihu je z ktere verze? Tomu davam prednost zase ja :)

          0 0
          • mirorek2  

            opora je věc pružiny, naklikat jde ale rc2 (zvláště charger3) mnohem lépe

            1 0
          • TK75  

            Opora je dobrá když mám 6 tokenu :)

            0 0
            • mirorek2  

              jaký shaft?

              0 0
            • Breakpain  

              :D

              0 0
            • novas752  

              To neni opora, to je zeď na konci zdvihu. :-) Opora uprostřed zdvihu je naopak tokeny ven a přifouknout.

              0 0
              • TK75  

                No jo..bez tokenu jsem to ale musel prifouknout moc a to o dost víc než mi doporučuje ta jejich stránka kde zadas číslo vidle atd…což neva, kdyby to bylo ok.Ale stejně to bylo o hubu sjet pár dropu za sebou.Teprve s pěti tokenama to začlo být rozumný abych nesel uplne do zdvihu a přitom to bylo na menší ještě citlivé

                0 0
                • novas752  

                  Však jasné, proto tam tam možnost je, já jen abychom si ujasnili pojmy.

                  Docela dost lidí totiž timle způsobem řeší hledání citlivosti na už tak příliš progresivnní vidlici pro jejich styl jízdy, ale zakopávají se tim akorát hlouběji a hlouběji do zdvihu.

                  0 0
                • DePaX  

                  Nebylo ještě nedávno tvoje motto: grvl frvr :))))

                  0 0
                  • TK75  

                    Čas leti…už jsem na tom neseděl skoro tři roky :)) co jsem sednul tenkrát na Orange bylo vymalováno v podstatě )

                    0 0
                • goofy  

                  Buď má ten Pike tak blbou oporu, nebo jezdím sakra tužku… :-))) Lyrika vozím bez tokenů, a k dorazu jsem se dostal jenom jednou při trefení protisvahu… :-)

                  0 0
                  • TK75  

                    Nebo ze mam jen 130 zdvih?

                    0 0
                    • novas752  

                      Tak při nižším zdvihu je tam token potřeba více – na dorazu s nižším zdvihem zbyde v pozitivní komoře větší objem = čim menší zdvih na stejný vidlici, tim méně je ta vidlice „přirozeně progresivní“. 130 se 2 tokenama má podobný průběh jako 150 bez tokenů.

                      0 0
                    • goofy  

                      Možné to je. Mě vždy přišlo, že když jsem vidlici snižoval (například tu mám Formuli sníženou ze 180 na 135), tak jsem musel foukat trochu vyšší tlak, a pak byla ta vidlice ke konci progresivní dost. Každopádně teď lítá zdvihem dost méně než předtím, ale holt toho zdvihu je tam méně… :-)

                      0 0
        • DePaX  

          2 by měl být žehlivější, propadavější, pro větší amatéry? :)

          0 0
      • krabica  

        C3, komprese necháš v základní poloze, která je daná a nemusíš je řešit. :-)

        0 0
        • novas752  

          To můžeš dát na dvojkách komprese na půl a vyjde to nastejno. :-)

          0 0
        • DePaX  

          Projíždím bazary, kdysi se mi líbil žehlící projev lišky, ale na bazaru jsou to většinou OEM těžítka.

          0 0
          • TK75  

            Si to zbytecne komplikujes..Pike je zehlicka vyborna

            0 0
            • DePaX  

              Mě dost šokoval ten hmotnostní rozdíl SID → PIKE.

              0 0
              • novas752  

                Co konkrétně tě na tom šokuje? :-)

                https://www.bike-forum.cz/…apvpf6cb.jpg

                0 0
                • DePaX  

                  +1cm skoro 400g :)

                  0 0
                  • novas752  

                    Pike můžeš mít i na stejnym zdvihu jako Sid 35. Není to až tolik o zdvihu. Těch cca 350g = výrazně vyšší tuhost = přesnější řízení v terénu, nenechá se tolik ovlivnit silným bržděním + samozřejmě benefity výkonnějšího a lépe nastavitelného tlumení.

                    Stejně tak je Pike < Lyrik o 250g a Lyrik < Zeb o 300g a taky z nich můžeš vybírat při stejném zdvihu – 140 resp. 160mm.

                    0 0
                    • DePaX  

                      To je mi jasný, jen prostě nerad tuním těžšími díly než stávajícími. :)

                      Na r2-bike.com jsem zahlíd na fotu na váze dokonce devítku.

                      0 0
              • kubad  

                Pokud ti stačí 120mm zdvihu tak si kup Sida

                Pike je Trail vidle až do 160mm

                0 0
              • jonti  

                Pike chodi trochu lip a predevsim je vyrazne tuzsi.

                0 0
          • novas752  

            Cca 10+ let zpět měl Fox zcela jiné pružení než dnes.

            0 0
    • Adalbert  

      Jaká je základní Pike s Rush tlumičem? https://www.sram.com/…-pike-bse-c1

      Je to velký rozdíl proti Ultimate?

      0 0
      • novas752  

        Je a není. Šasi je víceméně stejné, pružení je stejné, tlumič je narozdíl od levnějších vidlic odvzdušněný. Je to znatelně lepší než Revelation, RS35, ale hlavně skrz možnosti toho tlumení to má do ULT stále docela daleko.

        Dobrá volba pro někoho, kdo to tlumení moc nevyužije = pro lidi co jezdí opatrně a žádné extra technické nebo prudké terény a jde jim hlavně o to pohodlí. Skrz to pohodlí je tam teda drobný hendikep v chybějících buttercups, ale to imho dělá největší rozdíl hlavně na roletách v bikeparku apod.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.