• jimiAJ7

    ahoj, shanim nove kolo, respektive jen rafky, pokud bude ovsem v dobre cene cela kola nejsem proti. Neco na FR/DH, na vaze mi nezalezi, jsem dost tezky (vaha), mam v merku SPANK, nebo NS BIKES, nebo Sun RIMS MTX 39, budu rad kdyz nekdo poradi pri vyberu, nebo treba navrhne jinou alternativu. Dik…

    0 0
    • esti  

      Mavic ex 721 – v ČR je nedostupný ,ale „nezničitelný“

      Remerx extreme jumbo – nejlepší poměr cena/výkon

      0 0
      • jimiAJ7  

        o mavicu vim, jenze je na me trochu uzky…neco mezi 35–40mm, mozna jeste EX729…

        0 0
        • Nimrod  

          729 doporučuju, vydržel mi 6 let na předku bez jedinýho centrování a furt to bylo v podstatě rovný… šílený ráfek se skvělou váhou

          0 0
          • hanz  

            tak to nemužu nereagovat, jestli ti vydržel 6 let tak nevím jak si jezdil, já je měl nekolikrát a vždycky šli do kytek bleskurychle, fakt nic moc ráfek. Ze všech ráfků co tu do ted zazněli je nejrozumnější ta 721čka a že je uzká je fáma, na DH to stačí naprosto v pohodě.

            0 0
            • Nimrod  

              no nic moc jsem nedával, jak jinak :-) na zadku dostával víc zabrat, ale předek fakt bez problémů, ještě to byl 321 disc :-)

              0 0
            • jimiAJ7  

              je pravda ze ve skutecnosti jsem ho zive jeste nikdy nevidel, jen pouze v papirove forme, nic vic. Mas jeste nejaky dalsi tip??

              0 0
              • hanz  

                upřímně ta 721 je jeden z nej ráfků kterej můžeš koupit, já už jezdím jen ty. měl jsem kde co ale výbornou váhu a fantastickou pevnost jsem našel jen u 721. MTX bylo pruměrný, intense těžký atd atd

                0 0
              • gazman  

                DT EX 5.1 nic?

                0 0
    • ravag3r  

      DT E540, teď už E530. Oproti těm ostatním nejsou tak drahý, váha slušná.

      0 0
      • Stingray  

        jezdim je dva roky a dávam pět hvězdiček

        0 0
        • kesu  

          ja taky a na nekolika mistech jsem je nakopal ale rozhazet je nejak poradne se mi zatim nastesti nepovedlo takze taky hlasuju pro ne

          0 0
    • jimiAJ7  

      a co takhle WTB laserdisc DH???2010…

      0 0
      • Scotty  

        měl jsem na Stereu verzi trail,byl jsem spokojen… Ale jaké bude to DH na tvrdší zacházení ti nepovím :) Teď mám zapleteny Spank Subrosa,ale ještě nejsou otestovené…

        0 0
    • pitos  

      Neví náhodou někdo jak je na tom ráfek NS Bikes Trailmaster,jezdil ho někdo?…http://w­ww.dookie.cz/ra­fek-mtb-ns-bikes-trailmaster/d-77411-c-1351/

      Potřebuji to na zadní kolo,váha se mi zdá slušná a rozměrově by mi myslím vyhovoval.

      Potřebuji jen vědět zda to není úplné bláto a zda to snese i nějaké to zatížení při jízdě v Beskydském bordelu.Vážím 70kg a snažím se spíše jezdit čistě(což se samozřejmě vždy nedaří).Teď jsem jezdil 3sezony DT swiss E540 a držel dobře ale na podzim mi prasknul.

      Použití xc,fr,dh

      Sice pochybuji že tento ráfek tady bude někdo jezdit,takže se klidně spokojím s jakoukoli informaci.

      0 0
      • BorisFR  

        Já ti nevím, ale za ty prachy už máš skoro Mavic EX721 a ten je ozkoušený…

        0 0
      • pitos  

        Jasně,ten je ve výběru.Jen mě odrazuje dostupnost tohoto ráfku v čr a když už ho mají, tak jen variantu pro ráfkové brzdy(což by možná nevadilo).

        0 0
        • kali222  

          tak se s nekym sklouzni(nebo nekoho pro spoelcny nakup sklouzni ty) z chainu byl tam za 35 liber – 32 dratu stribrna barva :)

          0 0
          • pitos  

            Ja vím,už jsem nato koukal ale bral bych ten černý za 47liber,právě se domlouvám s kamarádem.

            Šlo mi ale o ten NS bikes,klidně bych ho zkusil jen bych nerad koupil něco co během sezony lehce rozštípu.

            0 0
      • goofy  

        Na t yjsem se taky dival, ale nakonec jsem se od nich odklonil. Pokud nepotrebujes nejakou extremni sirku, tak bych urcite sel do EX721.. Je to uz proverena jistota a na praseni do Beskyd treba neco pevneho ;o) Jinak kdyby co, tak za chvili budem s Owcou neco brat z chainu.

        0 0
        • pitos  

          Pokud mi to nevýjde z kolegou tak bych se k vašemu nákupu určitě přidal.Přes týden se ti ozvu a domluvíme se.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Je tu někdo kdo tyto ráfky jezdí? Jestli se tu někdo najde,může napsat,jak je/byl s nima spokojený?

        0 0
        • pitos  

          Myslím že bys mohl být první,ja se nakonec rozhodl pro toho mavica.

          0 0
          • gazman  

            Dobrá volba.

            0 0
            • pitos  

              Jo,včera jsem to dal konečně vše dohromady,ještě nové kliky a jsem připraven na další sezonu:)

              0 0
              • goofy  

                Kdes daval vypletat? Taky to budu muset nekde dat, ale v koloshopu zblbli objednavku, tak cekam jeste na druhy rafek. Jake pak mas v planu kliky? :-)

                0 0
                • pitos  

                  Dělali mi to v BikeControlu,do Teamu jsem to ani nedával bo tam teď mají plno práce s lyžema.

                  Jinak kliky už mám ale najdu je až pod stromem.Bral jsem SLX,nic extra nepotřebuji,hlavně že se to točí:)

                  0 0
                  • goofy  

                    Jasne… Bude to prekvapko jako u mne :o) No prave proto jsem se ptal, protoze si rikam, ze v Teamu by to bylo na dlouho. :o)

                    0 0
    • Mr.Duck  

      Takže..že je 721 nezničitelnej vim, ale má někdo srovnání třeba s 823? Po tom, co sem za sezónu odepsal 3 kusy 721 (patky podlehly šutrum, viz foto) začínám přemejšlet, jestli nepotřebuju něco odolnějšího – že se potřebuju naučit jezdit čistějc vim taky, vole!

      A když ne 823, nějakej jinej tip na ODOLNEJ ráfek, kterej neváží šestnáct kilotun? (= váha tak nějak na úrovni 823 max?)

      0 0
      • Atilla  

        Jsi hovado. Kolik vážíš a tlaky? 729 je hodně pevná, ale boky takhle asi rozsekáš na všem. Jinak 721 tvar dřží, nebo je rozkopaná?

        0 0
        • Mr.Duck  

          Hele vážil sem se naposledy v červnu, a to bylo kolem 64kg, tlaky sem vozil kolem 2atm, tady barometr nemám, ale řek bych že tak 2,5, musel sem na ty šutry přidat ) Když ono tu dost mejch nejoblíbenějších trailů je dost na skále, jako takle http://www.worldbikeparks.com/…yride_LS.jpg a často sou v těch skalách celkem díry ;-( Nebo sou dopady do strmý skály kde prostě nepřibrzdíš, a vzhledem k tomu, že to pro mě znamená poslat to tam v nukontrolu, tak ráfek prostě chytá ;-( http://i.ytimg.com/…CyOpJk/0.jpg

          0 0
          • Atilla  

            Pěkná, ale stejně to nechápu. Při téhle váze to snad pri 2,5atm není možný, taky jezdíme skalky(ne tak velky páč takové tu nemáme:) a do bordelu to taky kolkrát pošlu no control, ale taklhe ho ohnout? Doporučil bych ti koupit si manometr od švalbe. Mě totiž pumpa kecala na 2barech o 0,5 baru, což je kuwa rozdíl. Jinak dobře ty, rád bych se tam taky kouknul, ale to bych asi musel dát rodinu do otroctví:)

            0 0
            • Mr.Duck  

              No barometr nebo ne, s většim tlakem už se s tim zas nedá pořádně jezdit, vozim to tak nějak na horní hranici kdy mi to nedělá pod zadkem bordel v rychlejch technickejch pasážích, a eště na těch skalách nějak drží, bo jich tu je hrozná nálož, sou z kopce a kloužou )

              0 0
              • gazman  

                :-))))Tak marne, taky bych chtěl jezdit s prdelí a ručičkama ve vatě, pěkně pod dvě atmošky, ale žvejkačka v zatáčkách a zvonění ráfků na kořenech a šutrech velí jinak.

                0 0
      • Baba-Ji  

        moc pěkně :D

        0 0
      • Baba-Ji  

        co takový Dartmoor Fortress?

        0 0
        • Mr.Duck  

          Ty nevypadaj uplně špatně, jenom nevim nevim, jestli tady pudou sehnat..ale ani bych nemusel měnit dráty, to se mě zamlouvá, dík za tip )

          0 0
          • umpalumpa  

            Sehnat je nebude problém, prodávají se normálně. Já jsem kupoval Dartmoor Raider, to jsou v podstatě ty stejné ráfky, jen nejsou na V-brzdy.

            0 0
            • Mr.Duck  

              Když já sem v Kanadě, a většinu tu toho shánim po místních shopech, online to tu nijak extra neletí, na chainu Dartmoor nemaj ;-/

              0 0
      • gazman  

        Asi to chce trochu self konrólu člověče:-)) Tak jak psal Atilla, ty boky zjebeš asi dycky pokud nenafoukáš. Kup si manometr, možná budeš překvapený, kolik v těch gumách vozíš, takovýhle výsledek s 60 kilovým kolibříkem na palubě není normální a vůbec to není dobře. Někde je chyba, spíš několik jich bude.

        0 0
        • Mr.Duck  

          No hlavní chyba je v pilotovi, a druhá v nájezdu, jak sem psal u fotky, tady najedu za tejden víc než doma za rok, tak se neni moc co divit, že to odejde rychlejc.. Ale větší tlak už prostě odskakuje v zatáčkách a nedrží stopu ve sjezdovejch pasážích, ten tam cpát nebudu ;-( A že by to zvonilo na kořenech, to ani ne, problém sou ty skály, kde se to prostě rozjede a vletíš do bordelu a fyzika prostě zastavit nebo zpomalit nedovolí, tam nastává moje technika „hlavně zustaň na kole, vole“ a nic moc s tim dělat nejde.

          No holt si asi budu muset zvykat, konec konců bikepark zavírá zejtra, tak můžu přes zimu našetřit na ráfky )

          0 0
          • gazman  

            No jo větší tlak je na ***** to vím, ale nic jiného ti myslím po dalších zdemolovaných ráfcích a zainvestovaných penězích ve finále nezbude. Škoda že nemáš potuchy o tom kolik foukáš.

            0 0
            • Mr.Duck  

              No pomalu zvažuju ENVE ráfky do budoucna, prej by měly vydržet o dost víc, co sem mluvil s pár lidma co to tu vozí.. Minimálně jeden je má čtvrtou sezónu, s tim že DeeMaxy taky vydržely max jednu..ono to tady neni zas tak neobvyklý, že to člověk ničí ) A přece nezpomalim, nebo se nevyprdnu na úseky, kde zpomalit ani nejde, to pak člověk přijde o to nejlepší )

              0 0
              • Atilla  

                Je jasný, že tam je úroveñ ježdění někde jinde a materiál jde do kytek. Kdybych tu trávil každý den na lanu ve špindlu, tak toho taky zničím o kus víc než u nás na enduru. Pěkně ti tam asi naskakuje skills, ee ty mě sereš:(

                0 0
              • gazman  

                Tak jasne že jezdit na půl plynu nebaví,a ani to moc nedokážu. Jakési děsné zlo nejezdím, začal jsem pozdě a už mi není 20, ale snažím se furt zrychlovat. Enve jsou ty karbonové co vozí syndycate? Ty by se mi líbily, jestli jsou to takové držáky tak bych do toho šel, váha je O.K. předpokládám.

                0 0
                • Mr.Duck  

                  Váhu ani nevim, ale co sem čet někde od Syndicate, tak jim klesla spotřeba na tým ze 60 zničenejch ráfků za sezónu na 2. Což mi přijde docela slušný ) A ta cena mi tady už ani nepřijde tak hrozná.. A zlo taky nejezdim, jezdim jako dement spíš no ) Taky sem moh začít o pár let dřív ;-(

                  0 0
                  • gazman  

                    Ty vole jestli je ti 24 jako v profilu, tak co bych za to ***** dal začít třeba ve 20, nebo i ve 30, no měl jsem jiné zájmy:-) Ale tak řídítka to byly taky, sice trochu jinak. A dost nostalgických pindů, jdu googlit ty ráfky, začlo mě to zajímat.

                    0 0
                    • kesu  

                      váží 480g, moc je někde kolem 20tis.kč. Vnitřní šířka je 21mm. Taky mi ležej v krku ale bojim se karbonu. Syndycate tvrdí, že dříve zničili 50 páru hliníkovejch, pak následně několik karbonovejch a kdžy celej team zničil za rok jen 3 ráfky tak šly do prodeje. Třeba Peaty odjezdil prej celou sezonu na jedněch.. Ale ta cena. A navíc si myslím, že prohnout stěnu jako to má kachna na nich pujde taky. Výhodu vidím v tom, že karbon jde bez problému opravit..

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        480 je krásná váha, to bych si nechal líbit. Já bych právě doufal, že ty patky budou dost tuhý..jinak by to asi spíš prasklo než se prohlo né?

                        0 0
                    • Mr.Duck  

                      No tak aspoň řídítka, já začal ve 21 no, do tý doby sem seděl doma na prdeli u warcraftu, a to sou teprv promarněný léta ;-(

                      0 0
      • Jenda  

        neda mi to se nezeptat – myslis ze to slo do kopru pri dopadu nebo jsi nejdriv prorazil dusi a pak az znicil rafek nez se ti povedlo dobrzdit s prazdnym kolem?

        Pokud ta druha varianta neslo by preci jenom zauvazovat nad bezdusakama – jestli teda nejak postoupila jejich pouzitelnost na DH :-/

        0 0
        • Mr.Duck  

          Nebylo to vůbec na skoku, prostě v rozbitý pasáži lesa, a duše utekla dost pomalu, takže se to spíš ohlo hned..on ten ráfek má daleko víc zářezů, než kolikrát sem prorazil ;-/

          A do bezduší se mě furt moc nechce, teď je beztak konec sezóny, ale v sezóně každý cca 2 tejdny měnim plášť (max tejden když j měkká směs), a to furt nevim jestli se mi chce každou chvíli měnit s tmelem..možná nad tim přes zimu pouvažuju )

          0 0
          • Jenda  

            tak pokud to neni tak ze bys prorazil a pak nez dobrzdil to na sutrech dojebal tak bezduse pro tebe stejne nejsou reseni. Naopak by se mohly pridat problemy s ufouknutim.

            0 0
          • Atilla  

            Pro tebe bezduš nesmysl.

            0 0
        • kesu  

          Hele nevím, zničil jsem spank ráfek s bezduší jenom proto, že mi to uteklo a to to bylo dost nafouklý. Zkusím to příští sezonu na origo UST ráfkách. Každopádně na neUST ráfkách bych to fakt nezkoušel. A tím nemyslím UST patky ale UST ráfky. Na Mavikách drží prostě plášť v patce lépe než na UST ready patkách. (zkoušeno na DT, WTB atd..)

          0 0
          • Jenda  

            hmm chudak kachna, mu fakt nezbyde nic jinyho nez vysolit 20 koliku za ty enve :-)

            jeste se zeptam jakozto XC jezdec, myslis ze je v pripade DH jezdeni znat jestli je na bezdusaku dratena patka nebo kevlarova? Prijde mi ze dratena by mohla byt proti ufouknuti bezpecnejsi ale zajimal by me neci postreh z praxe.

            0 0
            • Mr.Duck  

              Ono je to sice nálož, ale jestli vydržej několik sezon, tak je to sakra dobrej byznys..ona taková 721 tu stojí $120, 823 kolem $150, takže tuhle sezonu sem se 721kama na třetině ceny toho ENVE..na druhou stranu ho koupit a rozsekat při první jízdě na Joyride by mě mnoho radosti nepřineslo…

              0 0
            • kesu  

              no, ten ráfek jsem zničil za asistence drátovýho pláště..

              Myslím si, že materiál patky nehraje až takovou roli jako tvar a tvar patice v ráfku, třeba z Cmaxu nebo fulcrumu jde i vyfouklej UST plášť sundat (schodit z patky ráfku do středu) velmi blbě. U UST ready to jde daleko líp..

              0 0
    • Atilla  

      Vykopu mrtvolu:)

      hledám ráfky na EN/DH 26" 32 děr. Váha do 600g, odolnost aspoň jako ex721. A aby šli dobře na bezduše(popř. gheto style).

      Tak co vás napadá?

      0 0
      • Tomáš  

        Mavic EX 823, Spank SPIKE 35AL EVO RIM ( Spanky chválí Mr.Duck, musí se nějak mazat styčná plocha ráfku s niplemi při pletení tuším, jinak nejsou tak pevný nebo co )…

        0 0
        • JFtryall  

          Spike 35 bez mazani cehokoliv zatim total neprustrelna vec. 599g.

          0 0
          • Atilla  

            S tvým skillem jsi testovací rider na prd stejně jako Hejník:)

            Teď vážně, půlka recenzí je 0z5. I když nejsem ničitel ráfků(krom roval DH, který šel první ježdění do kytek, mojí chybou:), tak to fakt nehodlám často přeplétat. Zase na tebe by člověk dal.

            0 0
          • kesu  

            Spanku bych se vyhnul, maj měkký patky..

            0 0
            • Atilla  

              Tak to ex721 taky, ale točí se furt rovně. To zase bude bezesných nocí:)

              0 0
            • Mr.Duck  

              Z moji zkusenosti maj vyrazne pevnejsi patky nez 721 nebo 729. Ja sem s nima supr spokojenej.

              Jak pise Scottman, kdyz sem nenamazal diry na niple, tak po chvili prestalo bejt zabavny je centrovat – rovnomerny vypnuti dratu slo do kytek, to je jedinej problem. S namazanou nipli se mi to nestalo.

              A podle me staci 28 race, 35 je overkill!

              0 0
              • Atilla  

                A ty 28 race vozíš taky? Jako na těch 35 je zajímavá ta vnitřní šířka, jde o to jestli tam bude nějaký reálný rozdíl.

                0 0
                • Mr.Duck  

                  Ted mam Tweet 28, ale dalsi bude zas Race 28 – je lehci, jinak je to prakticky to samy.

                  35 sem nezkousel, ale jezdil sem Maavic 729ku a uprimne nemuzu tvrdit, ze bych cejtil ze mi ta sirka neco prinasi, zato lehci vahu poznam. Tim netvrdim ze uzsi je lepsi, verim ze teoreticky sirsi ma samy vyhody, ale nejak sem to nezpozoroval.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Aha já měl za to, že jsi jezdil spike 35. Takže jsi vozil spike a tweet 28?

                    0 0
                    • Atilla  

                      ten Spank Tweet je i za příjemnější cenu.

                      0 0
                    • Mr.Duck  

                      Yep. Tweet je levnejsi no, ale asi o 50g tezsi a jeden mi trochu prochcaval tmel ve spoji, prej ho nedoporucujou na tubeless. Ale funguje to v pohode, je to spis esteticky, ze to tam chvili „vlhlo“ kolem, ale neutikalo. Se Spike to je uplne v klidu.

                      0 0
                  • Nimrod  

                    hehe, mám to naopak. hmotnost nepoznám, ale větší šířku jsem pocítil (721 versus flow ex)

                    0 0
                    • mirabike  

                      musím potvrdit – přechod z DT MX450 (19,5) na FlowEx – obrovský rozdíl v chování biku… ale nevím, jak moc se projeví u butyl plášťů na DH..

                      0 0
              • kesu  

                S tím nemám zkušenost, ale teď mám Fulcrumy RedFire po dvou sezonách a nemají jediný zářez na patce a vozím 1,8–2 bary s váhou 100kg. Krom jednoho prasklýho drátu jsem na ně nešáhl. Zatím suveréně nejlepší kola co jsem vozil. Ale váží to 2,25kg a ráfky maj kolem 600g.

                Spank je shit, respektive není vhodný na můj styl jízdy… :/

                0 0
                • Atilla  

                  To zní slibně, ale ráfek stojí asi 3tis, což nedám.

                  No začíná to být docela akutní, páč dneska loupnul nipl, řekl bych, že je alu:(

                  0 0
          • Atilla  

            No, nakonec dám na rady nejlepšího a objednal jsem evo 35. Uvidíme co to bude dělat:) asi to zapletu na sapim race a mosaz niple.

            0 0
            • svářeč  

              v podstatě jsem je měl taky vybraný ale těsně před objednáním se vyskytli na bazaru DT600 tak jsem je vzal…

              0 0
            • Atilla  

              Tak spank spike race 28 evo –491g

              spank spike 35 evo – 602g bez pásky v ráfku. No jsem zvědav co to vydrží 35 na předek s Alu niplema a dozadu dám klasiku pro jistotu.

              0 0
        • Atilla  

          ex 823 je UST ráfek s váhou přes 650g+spešl niple.

          No co koukám na recenze spike třeba na chainu, tak je to předražený shit.

          0 0
          • Tomáš  

            Já bych možná pustil deemaxy, přední je gut, zadní na přepletení ( ještě něco vydrží ), ale Hope nába… hmotnost okolo 2100–2200g ( ráfky okolo 550g )

            0 0
            • Atilla  

              Pořídil jsem nové náboje DT 440fr, mavic náboje bych snad ani nechtěl:)

              0 0
              • Tomáš  

                Přední Mavic nába gut, zadní bych taky nechtěl :)

                0 0
                • Atilla  

                  Kdyby někdo chtěl, tak mám na prodej dt swiss 440 fr + sapim race+ ex721 36h 20mm + 150×12. Bohužel mám rám s moderním rozměrem 142, jinak bych se jich nezbavoval nikdy.

                  0 0
          • Tomínos  

            To je ten co mám jako zadní, nejsou tam spešl niple, ale matky který se přes klasický niple šroubují do ráfku.

            0 0
            • Atilla  

              Jo, ale s nima jsi už přes 700g, ne? Víš, že nejsem gramař, ale to už bych šel do spank stiffy se 40mm

              0 0
      • Atilla  

        Co ty dartmoor fortress/rider?

        Já byl teda spokojen i s remerx extreme jumbo, ale nějak to nefungovalo jako NT.

        0 0
      • Pedro404  

        To sem zvědavej co vymyslíš, moje holka v létě rozlouskla Transition Revolution 32 a dneska rozšrotovala SunRims SingleTrack na mym bajku, takže se taky poohlížim po novym typu ráfků.

        Místo toho Revolution sem jí zaplet Spank Subrosu, tak sem zvědavej na výdrž, ale na tom mě fakt ničí, jak debilně na to de nasadit plášť, bez montpák nenahodim ani první patku.

        0 0
        • Atilla  

          singleTrack jsou bláta. No nad subrosou jsem přemýšlel, máš EVo?

          Možná zkusím sehnat specialized p. ráfky

          0 0
          • Pedro404  

            Napsaný to na něm neni, válel se mi doma asi dva roky, koupil sem ho ve slevě. Co je to EVO zač, nějaká upravená verze?

            0 0
            • Atilla  

              pokud se nepletu měl by být vevnitř vlnitý – Oohbah system

              0 0
              • Mr.Duck  

                To uz mely i pred Evo (mam to na XC, zvlnenej Oozy bez EVO..kdesi sem cet co to EVO znamena, a uz si to nepamatuju, takze to asi neni dulezity :) Myslim ze EVO sou TLR akorat)

                0 0
              • Pedro404  

                To tam je, kvůli tomu to podle mě nejde obout.

                0 0
        • Mr.Duck  

          Zrovna TR mi prisel dost solidni. Dokud sem s nim nedal ZLOU ostrou hranu na celkem velkym gapu tak sem ho ani netuk. Pak jedna rana a prasknul no, jak ENVE :)

          To nasazovani na Spanky chce cvik, chvili mi to trvalo ale od 3. plaste nasazuju rukama, a sundavam casto taky. Je to trochu tezsi, ale o to lip to drzi bez duse ;)

          0 0
          • Pedro404  

            Transition byl vlastně dost držák, sice se nakonec stěna zbortila tak, že se v ní udělala díra, ale naplet sem ho eště ve Whistleru, čili dvě sezony dal.

            0 0
            • Atilla  

              Taky je to 700g ráfek, to už by mělo něco vydržet.

              0 0
              • Pedro404  

                Aha, já myslel, že to je podobná váhovka jak ostatní, nevážil sem ho. Tim by se to vysvětlovalo.

                0 0
              • Mr.Duck  

                Nee ten je tusim lehci jak 721 ne? Ale asi mas pravdu, rychlej google rika 630, to neni malo! Menil sem ho za 729, tak mi to neprislo :)

                0 0
    • Woody 69  

      Nemáte něko zkušenost s těmahle ráfkama? http://www.bikestrike.com/…odra-p11167/

      0 0
    • pítrs  

      Mě se osvědčily obyč šlupky

      2 sezony a stále drží :)

      0 0
      • pítrs  

        nebo ty?

        už ani nevím… :D

        0 0
        • Atilla  

          A na bezduš jdou? Díky

          0 0
          • pítrs  

            Tak to bohužel netuším.

            0 0
          • antt  

            jdou, ale mají díru na autoventilek, takže buď s ventilkama cafeelatex, které mají redukci na díru pro autoventil a nebo to dát na ghetto s 24" duší s autoventilkem

            0 0
            • Atilla  

              díky, no teď jsem objednal ty spike 35 evo, ale jestli nebudou, tak půjdu do těchto. Na gheto dáva 16", nebo 20".

              0 0
              • antt  

                je to lepší těch 20" popřípadě 16" než 24"? V čem? chystám to tak na příští rok s těma Raiderama

                0 0
            • Georrge  

              nebo si udělat domácí bezdušové autoventily.

              0 0
            • Mr.Duck  

              Ja pouzivam panicky NoTubes ventilky i do der na muzny ventilky, bez nakejch redukci, a funguje to v pohode.

              0 0
      • baboon  

        Sice už máš vybráno, ale přidávám se s chválou na Raidery – na kole už je mám asi 3. sezónu a nemám k nim výhrad. Teď jsem je zapletl i na dirťáka, protože jsem jednoduše lepší poměr cena/výkon v téhle levnější kategorii nenašel.

        0 0
        • pavlik6022  

          přidávám se též , vozím je jako bezduše s gorila tape páskou a ventilkama z rubena sady, rok bez problémů

          0 0
    • vondrus  

      Zkuste nekdo tohle, fakt by me to zajimalo :

      http://www.light-bicycle.com/…ike-rim/--DH

      Ale nekdo kdo vazi aspon 70 kg :)

      0 0
      • TJK  

        mno vrtaji mi v hlave… tak uvidime :-D kazdopadne mam full vybavenej 100kg :-)

        0 0
      • Tomáš  

        Podle ohlasů na zahraničních fórech bych šel radši do Nextie, protože těm L-B povoluje styčná plocha s niplemi a nakonec se nipl vytrhne ;). Když se tohle eliminuje, tak pak už je otázka jak často Ti zvoní patky o šutry, nebo cvakáš pláště, když pořádně trefíš patku, tak ráfek je v řiti, zatímco hlína se Ti jen ohne…

        0 0
        • Mr.Duck  

          Podle me ale potrebujes vetsi ranu na rupnuti patky nez ohnuti hlinovy. Nevidel sem moc carbon rafku se znicenejma patkama, videl sem akorat cely ruply. Huzel sem videl i enve rupnout po nevelky rane (resp. ona to nebyla mala rana, ale byla to rana co kolum dopravam regulerne), cili nemyslim, ze by mely nejak navrch oproti jinym karbonu,.

          Mam na karbon zalusk, Derby rafky si dost lidi chvali evidentne. Nebo ty Nextie no, zatim sem tomu nevenoval dost vyzkumu, ale urcite to mam v planu, a kdyz me presvedci, a pak taky vydrzi, tak super :) Do ty doby asi zustanu u Spanku..

          0 0
          • Tomáš  

            Já zůstanu u hlíny, ale chvíli jsem o karbonu uvažoval, ale radši jsem to odpískal. Derby jsou jedny z nejkvalitnějších a z těch levných bych bral jedině ty Nextie. OT: máš už prašule?

            0 0
            • Mr.Duck  

              Nn, mam to hrozne daleko :D Ale asi bych tam mel neska sjet, dochazi mi jidlo :)

              0 0
              • Tomáš  

                :D pošli mi ještě pls ten klíč poštou ( adresu Ti hodím na FB ), dík.

                0 0
      • kesu  

        taky mi to leží v krku, ale Derby už mi přijdou drahý. Krom toho je internet plnej fotek rozpadlejch čínskejch karbonovejch kol:(

        0 0
      • Mr.Duck  

        A co to ma jako bejt s tema 70kg. To je kilismus.

        0 0
        • vondrus  

          Co je kilismus?

          0 0
        • vondrus  

          Vis jak, ty i JF tomu muzete sice nakladat, jak chcete, ale vasich 60kg i s posteli, to moc neproveri ;)

          0 0
          • Tomáš  

            To si nemyslím, zprasit ráfek není žádný umění a pouze o hmotnosti to není.

            0 0
          • Baba-Ji  

            no hele ja bych i rek, ze tomu 60kg mamlas muze nalozit vic, nez 90kg naskillovany rider (pokud tedy nepojedou zamerne destrukcni jizdu ;))

            0 0
            • goofy  

              To sice jo, ale pokud budeme brát dva stejně jezdící jedince, tak tam váha roli docela hraje ;-)

              0 0
              • Baba-Ji  

                no, zalezi jak jezdi, myslim tim, jak moc dobre jezdi. Cim lip budou jezdit, tim mensi to bude hrat roli, bych rek.

                Ale tohle uz jsou takove hodne „B-F polemiky“ ;)

                0 0
      • JFtryall  

        Ja je pojedu 015, zapletu to na DH i na Enduro. Mel jsem je uz v ruce a zpracovani je top! Vytrhnuti niplu je asi jediny ceho se bojim, ale bude to jen na par zavodu, takze se tesim. Pojedu ty 650b s 30mm vnitrkem AM verze na enduro a na DHcko dam AM obyc verzi na predek a DH verzi na zadek. Ta ma asi 460gramu.

        0 0
    • Janouch  

      a co tyhle :))) http://www.syntace.com/index.cfm…

      0 0
    • Smazaný účet  

      Přiživím se zde.

      Do nedávna jsem si vystačil s ráfkem Mach1 Neo, který odešel do věčných lovišť, tak jsem zkusil Mach1 Karma, který je označován jako dobrý ráfek na AM/EN. Jenže jsem na něm neujel ani 200km a už je v háji také. Na jednu stranu, co bych mohl chtít za tu cenu, za kterou se prodávájí, ale ta Karma mě dostala. Nikde to žádnou bombu nedostalo a beztak už to nejde ani vycentrovat. Poradí někdo ráfek na převážné AM/EN se sem tam nějakým skokem po localu.

      Požadavky:

      650B

      svařovaný spoj

      32 děr

      dostatečná šíře

      odolnost

      cena max 2000 Kč

      Předem díky všem.

      0 0
      • Tomáš  

        Vybrat toho jde dost… Pro doplnění napiš: jaká hmotnost, TLR?

        0 0
        • Smazaný účet  

          TLR – Ano

          Váha momentálně – 80kg

          0 0
          • Tomáš  

            Hmotnost toho ráfku :). Osobně bych zkusil tyhle sice 99kč přes čáru, ale…

            0 0
            • Smazaný účet  

              Jo jasně :)

              No vůči odolnosti nějaké gramy navíc přežiju :)

              0 0
            • deekay  

              Imho mu to nevydrzi zvlast na HT. Kamos to zaplet po tom co rozbombil syntace W35, pac je to vicemene kopie,ale jeste lehci a uz je to pomlaceny taky. Proste moc lehky na tu sirku.

              0 0
              • Smazaný účet  

                S tím musím souhlasit :)

                0 0
              • Tomáš  

                Dík za upozornění, sám jsem si na ně tak nějak dělal zálusk, po tom co jsi teď napsal už nad tím ani nepřemýšlím ( likvidátor ). Dobrý ohlasy co do odolnosti jsou na NS Bikes Enigma, ale to je zase 560g, z extrému do extrému…

                0 0
      • deekay  

        Jak jsou na tom treba DT Swiss EX 471? Jak na nem tusim gwin dojel DHcko bez gumy.

        Parametrove nevypadaji spatne. I kdyz DT bejvaly dycky takovy mekci.

        0 0
      • JFtryall  

        Predek Oozy Trail 295 a zadek Spike Race. A nebo ZTR Arch-Flow na zadek. Moznosti je cela rada :-) ale taky to chce dobry gumy Lukasi.

        0 0
      • Kubiczech  

        Jak je na tom takový Frequency Team i25?

        0 0
      • mirabike  

        FlowEx – můj názor.. podle mě ve své kategorii nemá konkurenci – vnitřní šířka 25,5.. nižší patka (odolnější a větší objem pláště) dobrej matroš… 490g… při mým gerontoskillu :)) už toho schytaly fakt dost a drží..

        teda píšu o 26… ale 650 budou myslím srovnatelný..

        0 0
      • goofy  

        EDIT: je to jedno, páč jsem přehlédl 650b :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.