• cukerko

    kupil som nedavno continental race kingov v dratu 2.2 do predu aj do zadu… Pred tym som jazdil Kendy nevegal (este hrubsie, neviem presne kolko). Rychlostny rozdiel bol jasny, povedal som si ze tuto kupu neolutujem… A potom to prislo. Prvy skok. Na asfalte. Usla mi predna pneumatika, a to som skakal v rovnej trajektorii na obrubnik. Nastastie som to ustal, povedal som si ze to bude mensia cena za rychlost, ale casom som prisiel na to, ze tie gumy vlastne nemaju ziaden grip! Ani na cistom asfalte, a to su 2.2 palcove… Ani nehovorim ake su nebezpecne v lese ked je trochu vlhka hlina. Ked som sa uz naucil skakat opatrne aby sa podobne situacie neopakovali, az do dnes… Povedal som si ze vyskocim na obrubnik ktory isiel pozdlz mojej jazdy na ceste, skok do boku… Na Nevegaloch som to koniec koncov vedel vpohode. Trochu som spomalil lebo som si nebol isty ako plast zareaguje, odrazil som sa a predne koleso v momente slo do strany, akoby som stal na lade. Ziadne kamienky podomnou neboli, cisty asfalt. Samozrejme ze som sa riadne rozbil, bez prilby ovsem. Chcem sa vas spytat, ci mate podobne absurdne skusenosti a na akych plastoch, resp ktore objednat nabuduce, aby neboli slimacie ako nevegaly, ale zaroven aby som sa s nimi nezabil.

    0 0
    • JakeF  

      Hledal bych problém mezi sedlem a helmou.

      0 0
      • DaSnail  

        určite ne. helmu nemal.

        0 0
      • DaSnail  

        určite ne. helmu nemal.

        0 0
      • hctr  

        no ja nevim jak jsem mel novy racing ralph tak prvnich cca 10km taky uplne klouzal byl jsem na normalni ceste jak na bruslich, ale pak se to asi nejak zajelo a uz to bylo ok, tak snad se ti to rozjezdi nemas to malo nafokaune treba?

        0 0
    • SuperPlisnak  

      jezdim na AM/EN fullu to same ale 2,0 a po ceste leti jak svina a v terene jsou taky fajne , i blato zvladaji a maji fajnou samocistici schopnost(myslim ze nedrzi blato) , jedine minus je ze za cenu cca 400,– za gumu nelze cekat pevne boky , cili potreba vice foukat , nebo nejezdit jako prase .. jdou lehce prorazit :( , u me ma znamku chvalitebny .

      ps : nekdy jsou od vyroby plaste mastne , mozna ze jenom musis plast zajet a bude to ok , me na asflate drzi jak pes , a to to kolikrat klopim az me mrazi :D

      0 0
      • jIrI___  

        Na AM/EN jezdíš RK 2,0"? :-O Respekt!

        0 0
        • DaSnail  

          to, že jezdí na AM/EN fullu, imho automaticky neznamená že jezdí AM/EN… ;o)

          0 0
        • SuperPlisnak  

          jj pohoda , sem tam krize , ale jinak to de :D

          ps : jakoze jezdim vsecko a vsude , nerekl bych ze je to limitujici .. jak rikam na rekneme WBC trate je to uplne fajne , byl jsem v Otrokovicich a nejvic , akorat na te jedne jsem cvakl zadek

          0 0
      • scret  

        2,0 RK na AM fullu?? k cemu je to dobry?? mam RK UST 2,0 na KHS (viz.profil) a tam je jeste sotva snesu, ikdyz jsou uzky jak prase… i na XC fulla bych dal 2,2ky…

        0 0
        • SuperPlisnak  

          podivej ekdo potrebuje balony aby mohl jezdit a jiny ma techniku aby to dal i na uzkych , nevim cemu se divite .. kazdy ma rad neco , takhle mi to vyhovuje a jestli nekdy zkusim sirsi nez 2,1 tak to bude Maxxis Larsen TT.

          na asfalte to klopim jak pes a no problem , na nasich trailech taky pohoda , skoky , klopky vsecko drzi . me ta sirka vyhovuje ..

          0 0
          • jIrI___  

            Ty vaše traily by mě zajímaly ;-)

            0 0
          • nox159  

            ale zabijis tim potencial toho kola, plaste udelaji desne moc a na takovem kole obzvlášt.

            ono na techniku sjedes to same s pevnou vidlici jako na AM/EM fulu ale jakym stylem a jakou rychlosti a to jde, proste s RK v 2,0" si to s tim kolem z kopce nikdy nemohl dostatecne rozjet a takovy sjezd mezi sutrama ( treba i volnyma ) si v prumerne rychlosti jakou se na takovem kole jezdi vzivote nemohl jet ;-)

            0 0
          • scret  

            pitch a RK 2,0??? stale jsi mi neodpovedel k cemu je to dobry? teda krom toho ze se odlisujes od „davu“

            0 0
    • podvlada  

      Tak Racekingy mam vpředu i vzadu, taktéž 2.2, akorát vepředu Supersonic a vzadu Protection, oba dva s kevlarovou patkou. Jediný co se mi mírně nezdálo, bylo, že je musim foukat trochu víc, aby se mi tolik nepromačkávaly přes kořeny, hrany a podobně – když jsem je měl podhuštěný, tak i na rovině při propružení vidlice nešla do zdvihu tolik a plášť se zdeformoval tak, že mi kolo škublo do strany, ale od té doby, co foukám víc, naprosto bez problému a to už jsem na nich něco naskákal a sjel a nemusíš se bát, že bych je tim dostatešně neprověřil, ty sjezdy si vyloženě užívam ;)

      Takže pro mě mají grip dostatečnej (dřív Kenda Karma 2.0, dostal jsem je ke kolu), ještě se mi nestalo abych kvůli nedostatku gripu upadl… Spíš bych se zkusil zaměřit na ten tlak, jestli foukáš dostatečně, ono to může znít jako kdybych z tebe dělal hlupáka, ale při menšim tlaku se ten plášť opravdu divně deformuje :)

      0 0
      • JakeF  

        Nebo jestli to právě nemá nabušený jako kráva…

        0 0
        • podvlada  

          já je teď nemam nabušený jak kráva, ale rozhodně do terénu bych si představoval trochu míň, jenže sem na nich už dvakrát cvaknul, tak radši vozim mírně přehuštěný :) ale i tak žádnej úbytek gripu nepociťuju, držej jak přibitý – pokud teda nejedu po hladkejch vlhkejch šutrech, nebo v blátě…

          0 0
          • JakeF  

            Já myslel on, jestli je nemá přehuštěný. Já je vozil ještě s duší, takže taky na docela vysoký tlaky a držely parádně, na to, jak dobře jedou.

            0 0
            • podvlada  

              jo, já pochopil že on přehuštěný… jenom jsem ale reagoval že já je mam taky mírně přes, ale úbytek gripu nepociťuju :) A vůbec, jak by to mohlo bejt velkym tlakem, že i na asfaltu ujedou? Nechápu, prosím vysvětlení :)

              0 0
              • Rychlej turista  

                Špunty.

                0 0
              • JakeF  

                Větší tlak = menší styčná plocha a vyšší deformace figur vzorku do stran, což u RK asi moc vliv nemá, ale ta styčná plocha jo.

                0 0
                • podvlada  

                  a jo takhle. No čekal sem že by to na asfaltu nemuselo dělat takovej bordel, v terénu to je jasný, tam je rozdíl poznat dost… Ale že by to bylo tak extrémní, že by podjíždělo? :D

                  Cukerko, napiš jak to foukáš…

                  0 0
                  • JakeF  

                    Mně to tak taky nepřijde. Se starym Authorem se Silk Road pláštěma jsem na 4atm. skákal na skočkách v pískovně a rozhodně jsem si tam nepřipadal jak na ledu a proti těm drží RK daleko líp. Ty mi na asfaltu ulítly jen u nás před barákem na mokrym hlaďoučkym asfaltu někdy v prosinci, když na tom tál sníh :-).

                    0 0
                  • cukerko  

                    nemam tlakomer, nikdy som sa na tlak nezameriaval. Nafukal som to ale dost, aby to nemalo taky velky valivy odpor. myslim ze v tlaku to nebude, aj ked viem ze uz potrebujem aj pumpu s tlakomerom

                    0 0
                    • JakeF  

                      Pláště při vyšším tlaku jsou rychlejší jen o málo, ale grip ztrácí hodně. Na některých površích jsou dokonce při nižších tlacích rychlejší s nižším tlakem.

                      0 0
                      • tom xtr  

                        Řekl bych, že jsou rychlejší v terénu na všech površích .

                        0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
            • nox159  

              jake tlaky vozis jestli se muzu zeptat, sme podobna vahova kategorie a taky je vozim s dusi :) tak me to tak ze zvedavosti zajima zatim na nich mam 50km a porad jeste s tlakama laboruju :)

              0 0
              • JakeF  

                Race Kingy jsem vozil na Authorovi 2.0" kolem 3.5 atm., šlo mi hlavně o minimum defektů a jezdil jsem hlavně za sucha. Teď jezdim bezduše Schwalbe a mezi 2.5 až 3atm.

                EDIT: na blátivym Krakatitu jsem měl myslim jenom lehce přes 2atm.

                0 0
                • nox159  

                  mo to vozis i tak na muj vkus celkem dost ne ?

                  tedka co jezdim tak mam vetsinou neco mezi 27–30psi (pod 2 atm) na obou kolech a chci zkusit jeste min a myslim ze problem by byt nemel :)

                  0 0
                  • JakeF  

                    No, já byl schopnej procvaknout XR1 s duší i při 3atm. Nějak mě to k nižším tlakům netáhne, na FF jsem jel místy i v poměrně hlubokym bahně na Dobříši a to už měly určitě dost přes 2atm, když jsem do nich po proříznutí dával duši, tak jsem do nich dal víc. Jít pod 2 atm mi přijde nesmysl, možná na širších pláštích a kdybych měl jet celou vyjížďků v těžším terénu.

                    0 0
                    • roud  

                      když to máš bez duší tak se dá jezdit hodně nízký tlaky s dušema vozím min o 1–1,5 baru víc…

                      0 0
                      • JakeF  

                        Vždyť jo, to u mě taky odpovídá, jen nevidim důvod jít pod ty 2 atm na trasy, kde člověk nejede pořád v náročnějším terénu.

                        0 0
                        • roud  

                          však nic proti :O) jinak co vozim bezduše jsem se ustálil na tlakách 2 vepředu a 2,5 vzadu…

                          0 0
    • roud  

      Nic z toho co popisuješ jsem nepozoroval a to na nich mám min 8000km chyba bude někde jinde na kolik je foukáš ? Vozim raceking 2,2 supersonick jak s dušema tak s notubes tmelem…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Mamut  

      Tiez mam z nich zmiesane pocity. Dokym som ich fukal ako predchadzajuce plaste, tak som mal 2 defekty za vylet. A to ako fakt. Tak som ich zacal fukat na viac a uz je iba 0–1 defekt. Na starych som za 1200km nemal ani jeden defekt, ale z 80% to bol asfalt.

      Problem je, ze ked su nafukane tak, aby som nemal furt defekt, tak uz nijak zazracne nedrzia. Najma na sotoline v naklone. Pri nizsom tlaku drzali aj pri tomto krasne, ale aby som zjazdy tlacil.

      Na asfalte mi pride, ze drzia dobre.

      0 0
      • tonik666  

        Mám stejný problém s RR ve 2.1. Pořád defekty, cvaká se, když ho přehustím, tak nedrží a případně duše exploduje, protože ji plášť neudrží. Taky myslím, že je problém mezi řídítky a sedlem, tak už jsem to přezul na Fire XC pro.

        0 0
    • Rychlej turista  

      Čím více špunty, tím méně plášť. Teda na asfaltu aspoň. I tak ale nevím, v čem je problém. Z asfaltu na chodník vyskakuji běžně na silničce.

      0 0
    • tom_777  

      jel jsem i na těch drátovejch a nepozoroval jsem to co píšeš

      jinak jezdím tubeless na docela nízkejch tlakách a držej relativně dobře i na vlhkejch kamenech a kořenech jen hlubší bláto je mimo jejich schopnosti

      0 0
    • JSt  

      jestli skaces a odrazis se z predniho, tak se nedivim vubec nicemu :-D

      0 0
    • jIrI___  

      Nejsou z gumy, jsou z kryptonitu!

      0 0
      • biker jura  

        takže mají smrtící vliv na supermana… :-) …možna je superman sám jezdec:-)

        0 0
    • santal  

      Pozdravujem,ja mám Race King Surersonic 2,2 už druhú sezonu,mám na nich nabehané cca 7–8000 a nemôžem na nich povedať nič zlé a to jazdím prevažne terén.Fúkam tak približne na 2–2,5 MPa.Je pravda sú už dosť zdreté,ale na budúcu sezonu som si ich objednal tiež.Som s nimi v značnej miere spokojný.Akurát keď je vlhko,alebo mokro,treba si dáť pozor,lebo dosť ustreľujú.To je odo mňa asi tak všetko.

      0 0
      • JakeF  

        S tímhle tlakem musí ten plášť vybouchnout, ne?

        0 0
        • santal  

          Ani nie,ja mám okolo 82kg.Dobre sedí,je pružný,podľa mňa je tam použitá dobrá zmes.Nemôžem si pomôcť,ale zo Schwalbami mám negatívne skúsenosti.Možno som kúpil druhú akosť,nie možno ale určite.Konkrétne NN.Bol to kevlar,skrátka krivá pätka aj som ho reklamoval dodali mi nie 100% plášť.Je to tiež krivé,nie až tak.A druhý bol RR,ten som nereklamoval,ale tiež nie je 100%.Je to skrátka druhá,alebo tretia akosť dodávaná na Slovensko.Myslím si.Aj mi to poniektorí hovorili.

          0 0
          • JakeF  

            Spíš jsem měl na mysli ty jednotky :-). 1 atmosféra = 0.1MPa, takže jsi napsal 20 – 25 atmosfér, pokud se nepletu :-). 1at = 1hPa.

            0 0
          • krtex  

            no když max. tlak udaný výrobcem je necelých 0,45MPa tak jestli náhodou nevozíš 0,2–0,25 :)

            0 0
            • santal  

              No jasné sorry,až teraz som si všimol.Tuším ešte spím,mal som prebdenú noc.Dík za opravu.

              0 0
    • maajkee  

      Ty gumy jsou především docela rychlý, nic jinýho od nich nejde očekávat, jak příjde bláto tak se hned zalepěj, jak je mokro tak se dost kloužou, pokud nejsou podhuštěný. Na léto a sucho jsem s nima naprosto spokojenej, ale až je teď dojedu půjdou na kolo zas nějaký větší špunťáky :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • roud  

        Jsou to rychlý pláště nasucho takže nechápu proč furt někdo řeší jak se chovaj v blátě a mokru :D :D :D

        0 0
        • maajkee  

          no však to říkám předsedo :)

          a s každejma pláštěma i těma na sucho příjdeš do situace že jedeš na mokru nebo v blátě, proto se řeší jak se ty a ty pláště v takovejch situacích chovaj, hledá se optimální kompromis :)

          0 0
        • santal  

          Asi preto,že nejazdíš s týmito plášťami len v suchu.Alebo hej?

          0 0
          • kubad  

            když sou to gumi určené do sucha, tak s tím počítám, a když už se do bláta dostanu tak nebudu přece řešit že je to špatné s tím musím automaticky počítat.

            0 0
            • JakeF  

              Což ale nemění nic na tom, že některý ty gumy se tam budou chovat líp, jiný hůř a je lepší to vědět.

              0 0
              • maajkee  

                přesně tak

                0 0
              • roud  

                řešíte píčoviny ale pokud je chcete řešit tak dodám v blátě to je ještě pohoda ale ve sněhu kdy se vzorek zalepí a zamrzne to tam to je teprve terno ;o]

                0 0
                • maajkee  

                  řešíte píčoviny

                  tak ale roude, neurážej nás, to bys pak mohl říct o celým fóru, že se tady řešej jen píčoviny, detaily, malý detaily, ale od toho tady to fórum je, jestli ty to neřešíš, tak to neřeš a buď zticha :D

                  0 0
                  • roud  

                    95% věcí co se zde řeší jsou píčoviny já to klidně řeknu nahlas a vzhledem k tomu že patřim k těm co tu na těchle pláštích maj najeto nejvíc tak myslím že k tomu mám co říct a zrovna řešit to jak se chovaj v bahně je ********** a pokud si je dobrovolně vezmeš na závod o kterym víš že bude celej na blátě je to tvoje blbost odjedeš to ale dostaneš pěknou čočku ;o]

                    0 0
                    • přišlapávač  

                      já nesouhlasím!!!! já prostě nesouhlasím :-) jel jsem na nich i zavody v bahne a zadnou cocku jsem nedostal, mistama bylo bahno proredly a mistama hutny- vsak kdo jel Mladou Boleslav tak vi…

                      0 0
                    • maajkee  

                      95% věcí co se zde řeší jsou píčoviny

                      No vidíš, tak proč tě to zvedá se židle, když se řeší podle tebe dalíš **********? :)

                      a ano vzít si je na bahnitej závod je samořejmě **********, to tady snad nikdo nechce :) Jen ty kdo ho nikdy neměli prostě může zajímat, jak se ten plášť na suchu zachová při občasným mokrým extrému, toť vše, a každej „suchej“ plášť se zachová trochu jinak, nějakej líp, nějakej hůř, tak. :)

                      0 0
                • JakeF  

                  Já na nich jezdil celou zimu :-). Teda až na pár týdnů, kdy byly teploty kolem nuly a hodily se blatníky, co mám na starym favoritu.

                  0 0
            • maajkee  

              No jasný, ale tady jde o to jak moc špatný to pak v tý situaci bude, třeba moje předchozí xc dry 2 jeli na suchu skoro stejně rychle jako RK, přesto v blátě a mokru vykazovaly o trochu lepší práci :)

              a jsou to gumy voe :D ne gumi, to si pleteš s gumídkama :D

              0 0
              • kubad  

                když je vozíš podhuštěné tak sou to měké gumi :-)

                když nafoukáš tak sou to tvrdé gumy no :-)

                nějak mě to y ulítlo

                0 0
                • JSt  

                  a ted ti ulitlo n :-))

                  0 0
                  • maajkee  

                    nechtěl jsme to psát, ale ulítlo mu i k :D

                    0 0
                    • kubad  

                      alu huš :-)

                      0 0
                      • maajkee  

                        sory no, ale 3 chyby ve 3 krátkejch větách to už je fakt dost :D

                        0 0
                        • kubad  

                          no nevím co je větší ******* jestli 3 chyby nebo obsah o ničem, ale když tě to baví klidně pokračuj

                          0 0
                          • maajkee  

                            Mě to nebaví, ale tys napsal huš :) Nejhorší právě je, že ty 3 chyby jsi měl ve větách, který právě byly o ničem :D Jinak bych si toho třeba ani nevšimnul, ale už dost, nebudu tě trápit :)

                            0 0
            • roud  

              Díky líp bych to sám nenapsal :O)

              0 0
            • Rychlej turista  

              To máš stejné, jak se pořád řeší, že pevná vidle je k ničemu, protože na kořenech to kolo skáče :-)

              0 0
              • maajkee  

                Neřekl bych stejné, nýbrž podobné :)

                0 0
                • Rychlej turista  

                  Je to stejné v tom, že se dotyční zaměří na to, jak se věcička chová v situaci, na kterou není určená a podle toho ji pak celkově zhodnotí:

                  = RaceKing – v blátě se zanese a klouže a proto je to plášť k ničemu

                  = Pevná vidle – na kořenech to skáče a proto je to vidle k ničemu

                  0 0
                  • maajkee  

                    to ne!

                    Raceking – v blátě se zanese a klouže a proto je to plášť k ničemu

                    o to nejde, raceking je prostě celkově dobrej plášť, je logický že na suchu, ale jde o to, že těch plášťu do sucha je vícero, tak pak se můžou tyhle „suchý“ pláště srovnávat, jak se zachovaj když se dostanou do situace, pro kterou nejsou určený. Nechápu co je na tom špatnýho? :)

                    u pevných vidlic se taky řeší, jaká je víc či míň tuhá, která je víc pohodlná i když by někdo mohl říct, prostě pevná vidlice je maximálně nepohodlná, tak nevim proč řešíte jaká víc a jaká míň.

                    0 0
                    • JakeF  

                      Přesně tak. Většině lidí se nechce přezouvat pláště, když jim 50km od domova zaprší.

                      0 0
                      • roud  

                        Ale zas nebudem dělat haló jezdim na nich celoročně jak v blátě dešti písku tak i ve sněhu a bezproblémů se to dá (je pravda že jsem to jezdil i s fredama ale to sem nebudem tahat)

                        0 0
    • madcat  

      Nechápu cos to kde koupil nebo jak to jezdíš, ale nic z toho, co tu popisuješ, se mi nestává, a nedovedu si představit, že by se to tak někomu dělo…? Jestli ty sis náhodou trochu nezapřeháněl?? :)

      0 0
      • cukerko  

        hovoril som pravdu a nic len pravdu:) akoze ja neviem co sa stalo pri tom pade ale v konecnom dosledku mi predna od ktorej som sa odrazal usla a ja som letel. usla do strany ako na lade. neviem ci to bolo spodobene tym ze sa prehla v dosledku slabeho tlaku (nebol az tak slaby), alebo smykla, iba to co nasledovalo. preto pisem ci niekto nema podobnu skusenost. BTW vsimol si to aj brat ze predna uchadza ked sa odraza od zeme. je mozne ze to je len zlou technikou skakania, ale

        1. nevegaly to nikdy nespravili
        2. neviem este co
        0 0
    • krtex  

      jenom pro upřesnění: takové ty hrbolky ve tvaru trojúhelníčků musíš mít po nasazení zvenku, opravdu tam nejsou proto aby zamezily posuvu duše v plášti :)

      KTX@

      PS: zrovna mám na FULLu kombinaci RK2,2 NT vzadu a NEVEGAL kevlar 2,1 vpředu a i když mi Nevegal přijde malinko čitelnější (dává vědět dostatečně dopředu že neudrží) tak RK drží taky slušně (na můj vkus až moc a pak se utrhne najednou..)

      0 0
      • tom xtr  

        Tak to je drsný – myslím ta první část příspěvku. :)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • scret  

      mam neco najeto na nevegalech a na KHS mam RK 2,0 UST a rekl bych ze RK drzi lip…

      ja jsem s nima teda spokojeny, na to jak je to uzka guma, tak to fakt drzi…

      0 0
    • cukerko  

      no je pravda ze plaste su este chlpate, myslite ze to moze sposobit ze sa to vyslovene klze? dalsia vec – mal som nafukane dost, viac som sa bal (tlak som nemeral), je mozne ze maju nejake slabsie steny, ze sa lahsie poddaju a prehnu, co sa mozno stalo mne? neviem si totiz predstavit ze by sa ten plast proste len tak smykol.

      0 0
      • Ricci  

        Pokial si ich fukal natvrdo,tak sa ti urcite fajn smykalo…

        Ja som dnes na nich dal 50km s mojou vahou 108kg,drzali paradne,fukane na 35/40 PSI

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.