Přelakování karbonového rámu

41 nepřečtených
  • rx113

    Ahoj,

    přemýšlím o změně barvy karbonového rámu mého kola. Nevíte o někom na Moravě/okolí Olomouce, kdo se tím zabývá? Případně i orientační cenu? Jednalo by se o jednobarevný lak (matná černá).

    Děkuji za odpovědi,

    Jarda.

    0 0
    • Kamul  

      Zvladne to každá Autolakovna,jen je přesvědčit,moc se jim s tím nechce *****

      0 3
      • Tomcat  

        Zničit určitě každá. Obzvláště každá autolakovna lakuje karbonový haupny a dělá matný laky že ? Bože…

        1 0
      • jIrI___  

        Pět ze šesti autolakoven mě s karbonovým rámem poslalo k šípku a šestá nasadila cenu atakující cenu nového rámu :)

        4 0
        • mais  

          Obecně rámy a motorky neradi lakují – kámoš lakýra mi kdysi říkal, že to nechtějí dělat, protože jsou velké prostřiky, blbě se nastavuje tlak a nechce se to na rámech slejvat a ještě ke všemu se to musí dělat postupně, aby to vypadalo ze všech směrů dobře a stejně

          0 0
          • J1RKA  

            ano, jeto nejjednoduzsi odpoved, a bohuzel i castecne pravda, jinak se strika haupna a jinak ram, na ram je potreba idealne jina pistole < popr. aspon tryska > a hlavne nebudou mit nic na uchyceni ramu, to myslim je ten duvod.

            0 0
        • Kamul  

          Pro průměrného autolakýrníka to není žádný problém,ale příprava rámu a aji lakování je fakt pračka, takže pokud to není že známosti tak se na to vyhláškou,vím o čem mluvím,dělám auta a dlouho jsem ho přesvědčoval aby mě nastrikal rám,a to jsem si musel udělat přípravu sám

          0 1
    • mr.nikdo  

      Onuce

      0 2
      • Tomcat  

        To jméno se nevyslovuje!

        0 0
      • onuce  

        Taková náhoda! Zrovna dnes jsem měl zimní dostřiky. Totiž využil jsem demontovaného vahadla, abych posílil vrstvu laku v jinak těžko dostupných místech.

        1 0
    • Markony  

      Zkus to zde http://www.moravska-lakovna.cz/ poptej se p Ing. Oto Glac,cenu netuším

      0 0
    • roud  

      Loni jsem to poptaval v jedné firmě s individual designem chtěli 10k

      0 0
    • kubad  

      Tady , ti to určitě udělají podle představ, poslat rám dnes není problém

      0 0
      • Smazaný účet  

        Tak toho z Opavy mohu s radostí dopručit.Opravoval mi popraskaný lak na karbonu a nemůžu si ho vynachválit.Moc šikovný pán a ví,co dělá.

        0 0
      • teffe  

        +1

        0 0
    • J1RKA  

      a chces metlu a nato matnej lak, nebo matnou cernou barvu? to si rozmysli, nez se zacnes pidit

      0 0
      • rx113  

        Představoval bych si černou matnou barvu.

        Něco jako tohle:

        0 0
    • mirorek2  

      https://www.karbon-servis.cz/carbon/kontakt/

      Excelentní práce. Vybrousil, kdyby bylo něco ruplého pod lakem i opraví. Za mě 10/10

      1 0
      • lith  

        Mohu potvrdit. Zrovna včera jsem si vyzvedl u něj opravený rám, na kterém jsem uplně urval středovou část.

        4 0
        • kocers  

          Docela husté, jak se tohle stalo? Ještě u velkého S, jestli dobře vidím. A hlavně jak si dopadl ty, nebo teda přesněji tvoje gule?

          4 0
          • lith  

            Byla to moje jezdecká chyba. Klika v blbé poloze, ve velké rychlosti jsem trefil skalku. Nemělo to kam uhnout, všechno se to přeneslo do rámu. Velká šlupa to byla, vykoplo mě to fest. V ten moment byl výsledek jen zničený pedál a prasklina na rámu. Takhle jsem to pak odrovnal ježděním dál, ale naštěstí bez újmy na vercajku :-)

            0 0
        • Polka  

          Musíš mít neuvěřitelnou sílu v nohách :-) Oprava hezká, ať drží.

          0 0
    • ts1963  

      zdravim …

      nebudu zakladat nove tema a zkusim tohle ozivit …

      dokaze nekdo skutecne doporucit nekoho v praze a okoli, kdo bez chytrejch reci okolo opravdu lakuje karbon??? … nekoho kdo to dela profi a jenom kola pripadne motorky … nekoho kdo to skutecne umi??? …

      nevim, ale moje zkusenost je hodne tristni …

      oslovil jsem nekolik firem a vysledek je, ze me vetsina neodpovedela ani na poptavku …

      a nema smysl vest debaty jako … „kazdy autolakyra …“

      takze cesta DIY … chapu, ze me kazdy druhy vysvetli, jak blby napad to je … ale … a vlastne to souvisi i s tim lakovanim aut …

      otazka naprosteho laika …

      muj bratr vlastni youngtimera skodu rapid a nechal ji renovovat ve firme, ktera se tomu venuje profesionalne a ma v teto oblasti slusne renome … samozrejme, ze problemem byl i lak karoserie …

      ale nikdo nebrousi blatnik na uplny plech, aby udelal cely kompletni novy lak … zaklad zustava …

      a ted me vysvetlete …

      proc je treba cely ram kola zbavit vsech puvodnich nateru a cele to delat od zacatku??? … proc se nepouziva ten puvodni „fabricky“ zaklad, ktery je nepochybne lepsi nez to co vznikne nove??? …

      nebylo by jednodussi nechat puvodni zaklad a lakovat pres neho … jasne, ze je treba se nejak vyrovnat s popisy nebo logy, ktere vystupuji nad povrch laku … ale ty lze obrousit …

      srovnat napisy a loga, respektive uvest povrch do jedna roviny … nasledne dokonale odmastit povrch a pak prejit k souvrstvi noveho laku … je to takova blbost??? …

      diky za pripadne reakce …

      starous …

      0 1
      • Fazzy  

        Nevím, kdo ti řekl, že je nutný se zbavit všech původních nátěrů, ale nutný to samozřejmě není. Pokud neni původní lak v nějakým totálně žalostným stavu. Jak říkáš, stačí do hladka obrousit loga, nápisy, odřeniny a zdrsnit celý rám. Samozřejmě jestli nehoníš gramy.

        Každopádně je ale potom potřeba všechny probroušený vrstvy uzavřít kvalitním, nejlíp epoxidovým základem. Pokud bys na to vrhnul rovnou barvu, tak se to spolu popere. Jinak v tom žádná věda není.

        0 0
        • milan.v  

          On ten rozdíl u kvalitních laků bez problémů udělá i pár desítek gramů, dokonce i ke stovce u více vrstev na velkém rámu…

          Jasně, v celkovém kontextu to je jen nepodstatné číslo, nicméně je to tak…

          Mám jednu špatnou zkušenost s lakováním karbonového rámu za sebou a doteď si říkám, jestli jsem ho raději neměl nechat jen opravit na pár místech, než celý přelakovat znovu…

          Takže vím, že to lakování jen tak někdo neumí…

          0 0
          • Fazzy  

            Tak to máš se vším – všechno se dá zkazit.

            Hmotnostní rozdíl sem jednou ze zvědavosti zvážil. S ponecháním původního základu + epoxid, barva a dvě vrstvy lesklýho laku, to vyšlo tuším cca +50 g. S tím se dá žít. On je taky rozdíl jestli je to lesk nebo mat.

            0 0
            • kubad  

              50g mě přijde málo na barvu a dvě vrstvy laku

              0 0
              • Fazzy  

                Je od toho odečtenej odbroušenej materiál, což bylo okolo 30 g. Takže čistě novej nástřik mohl být cca 80 g. První vrstva laku neni plnohodnotná, myslím tím jen „podstřik“ pod finální vrstvu laku.

                0 0
      • mirorek2  

        .

        0 0
      • Lachtis  

        Ja si nechaval opravit vlozky ulozeni cepu a rovnou jsem i udelal vyztuzeni sedlovky u sveho fullu u opravykarbonu.cz

        Vysledek je super, krasna prace a prelakovani dotcenych mist taky velmi dobre. Jako na oko to nepoznas jen pri omaku poznas, ze ten povrch je trochu vic zdrsneny, ale to je vse.

        Ja byl velmi spokojeny, ale maji toho hodne a puvodni termin nedodrzeli, ale me to az tolik nevadilo.

        0 0
      • easton  

        Můžeš kouknout ke mně na profil.

        Tu bílo-zlatou silničku(karbon) a bílý HTčko Stumpjumper (hliník) mi dělali tady.

        Pokud budeš mít nějaké dotazy, klidně se ptej.

        0 0
      • ZdePi  

        Ahoj, zkus to tady, specializují se na to co popisuješ a mají na stránkách fotky i svých vlastních oprav a nástřiků rámů…

        Jsou to kluci ze Slaného – Sunsetbike Slaný

        Dobré pořízení

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.