• žuri

    chcu dát odpruženou vidlicu na kolo, bojím se co to udělá s geomertií

    celému kolu by se „zvedl předek“, asi bych otočil představec…

    stará vidle má 42cm bez krku (krk potřebuju 22cm – 1cm podložka)

    a nová by byl EPICON (nevim esi RLD nebo LOD…), kdyby někdo měl, esi by ste mi mohly změřit tu stejnou vzdálenost (od spodku hlavového složení po osku)

    jinak kolo je velmi starý ocelový fort avenger, brzdy jenom v-čka, celkově si myslím že právě ten EPICON je k tomu akurát, váhově uš se moc ubírat nedá takže cca1800g mě mrzet nebude, možná by mi stačilo aj 80mm zdvihu – dá se předělat?

    3500 z kupkola, nebo najdu něco po bazarech

    jo a nové kolo radši fakt nechcu, jednak na to nemám, jednak ocelový rám, V-čka, shimano STX-RC zatím chodí perfektně:)

    0 0
    • maxtor  

      Nikde jsem nenašel foto toho rámu, takže první otázka. Víš, jaké má ten rám hlavové složení? Podle tvého popisu by to mohla být ještě klasika…

      0 0
      • žuri  

        vyčet sem tam YST comp 541, ale co to znamená netušim, je to o něco oběmější neš maj dnešní bajky, taky podloška je s imbusem, jinak krk sem měřil, nepamatuju si kolik byl průměr ale krk od EPI by měl sednout… fotku sem eště hodim, ale na netu sem ho taky neanašel

        0 0
      • žuri  

        tady je to foto: (akurát sem sundal rohy a sedlo vyměnil a sory za kvalitu, dávno sem to fotil)

        0 0
        • Vilém  

          No kdyz na to koukam, tak i pri pouziti 80mm verze bude geometrie asi dost zajimava.

          0 0
          • žuri  

            jak by ta sedlová trubka snížila úhel, přehodil bych sedlovku jak to dělaj na triatlonovejch speciálech… ale to uš se bojim aby z toho fakt nebyl docela paskvil. ale 42 oproti cca 45… stále je to docela rozdíl

            0 0
            • Vilém  

              Jednak sedlova trubka, jednak vyska stredu nad osama kol, jednak polozena hlavova trubka. Mozna bych zkusil podlozit predni kolo, aby ses dostal na vysku 80mm vidle a pak to blejsknout, nebo omerit, zkusit nastavit posed, jak moc se to vsechno hne.

              0 0
              • žuri  

                teď sem to skoušel, akurát to teďka nemužu vyfotit, pod předním kolem sem měl 6cm a geometrie se mi zdála v pohodě, nic sem neměnil, akurát bych asi otočil ten představec k trochu „závodnějšimu“ posedu, nebo by stačilo oddělat podložku

                0 0
          • maxtor  

            Přidal bych se k tomu, co napsal Vilém. Tohle není rám dělaný pro odpružené vidlice. Mrkni tady. Já jsem takto na rám zhruba ze stejného období, jako je tvůj Fort, hodil pevnou vidlici s ekvivalentem 80 zdvihu (445mm – nic menšího jsem bohužel nesehnal) a je to tak na hraně. A to mám kolo na brázdění cyklostezek.

            0 0
        • maxtor  

          To kolo je fakt hezké a pokud tam máš STX, tak už to začíná mít svou hodnotu. Nekurvi to odpruženou vidlicí a raděj si našetři na nové kolo!

          0 0
    • kyl  

      Epicona mám na 120mm a dělá to 495mm,nezatíže­nej.Když ho dáš na 80mm tak by to mohlo sednout,něco sníží i sag.

      0 0
    • jachymk  

      Nechal bych tam tu pevnou…

      0 0
      • žuri  

        málem bych zapoměl: terén co jezdim je abych tak pravdu řek, spíš cyklocross, snažím se nejezdit po asfaltu, lesní cesty, kopců tu mám minimum a valím to co to dá… to by dokonale sedlo na tu pevnou, ale ze závodů mám svoje skušenosti – ty příšerné kopance mi začínaj lézt na nervy a hlavně si stále stoupat stojí dost sil, ne že bych na to neměl:) jednou sem jel sjezd 60km/h, rovná cesta, plo šutrů, koleje atd… že mě tam přebíhal borec na karbonovym fullu, kterého sem před tim do kopce celkem lehce udolal, mi bylo v tu chvilku celkem jedno, v té rychlosti to klepalo neskutečně, V-čka nestíhali brzdit, měl sem neskutečné štěstí že sem nevyletěl – protože by to byl fakt let s mrtvolnýma následkama

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.