• Prca

    Ahoj.

    Kvůli ose s vetsim průměrem,než je díra ve stahováku na povolení kazety,nemůžu nasadit a povolit vícekolečko.e­xistuje nějaký delší stahovák,nebo s větší středovou dírou???

    0 0
    • scalar  

      Existuje vrtačka.

      1 0
    • Prca  

      No zkoušel sem provrtat,ale je to kalené

      0 0
    • Cen da H  

      Proc nevyndas osu? Konus musi jit z druhe strany povolit a osu bys mel vytahnout, otvorem ve vicekolecku by mel konus ze strany videkolecka projit, jestli tomu tedy u tyhle elektriky neni jinak…

      Ale pocitam ze je tam standardni osa s konusamam, takze povoliť, odsroubovat matici i konus na druhe strane nez je vicekolecko a vytahnout.

      1 0
      • Vilém  

        Ja ti nevim

        0 1
        • Cen da H  

          Nj, tak dle vykresu je to na prumyslech, ale kdyz to rozebere ze strany bez vicekolecka, ty srouby po obvodu naboje, tak by melo jit vyklepnout osu ze strany od vicekolecka (vezme to ssebou cele ulozeni leve strany a pravdepodobne motor na hrideli, ale to by nemelo vadit) aspon natolik aby mu klic vicekolecka dostatecne zapadl, pak to narazi zpet. Aspon tak ten strojirensky vykres ctu.

          0 0
          • Prca  

            Ok.diky.mrknu na to.Nehrozi tam že pretrhnu nějaké těsnění,nebo že me vyskáčou nějaké díly motoru???

            0 0
            • mech1  

              Existuje i nekalený stahovák, který by šel upravit, nebo se zkus stavit v nějakém servisu.

              0 0
            • Vilém  

              Neni jednodussi ten stahovak?

              I kdyz to celo, bez poskozeni, sundas, tak pak nemas jak povolit, protoze ti to nefixuje cely vyplet.

              0 0
            • xtonda  

              A co tak se dotázat u Evbike a případně zakoupit odpovídající nářadí? Přece není normální aby se kvůli výměně vícekolečka to muselo to takto rozebírat.

              0 0
              • va-bo  

                Je to práce na 10 minut. Vzhledem k tomu, že se vícekolečko sundává jen za účelem výměny, není v jeho rozebrání, případně poškození vnitřní části, problém. Stejně se vyhodí do šrotu.

                0 0
                • Vilém  

                  Rekl bych, ze reagoval spis na rozebirani naboje, odstranovani prirub ap.

                  0 0
                  • xtonda  

                    Ano, měl sem na mysli nutnost rozbírat náboj. Nicméně ani nutnost rozebrat vícekolečko a rasit ho ve svěráku mi nepřijde jako standardní servisní postup. Co když ho budu potřebovat sundat kvůli servisu toho náboje?

                    0 0
                    • scortis  

                      Celkově mi přijde naprostá debilita dávat vícekolečko na elektrokolo. I při normálním šlapání se to dotahovalo že to nešlo povolit, co teprve s těma prasomomentama na elektrokole :D

                      0 0
    • va-bo  

      Obvyklý problém u elektrického pohonu v zadní nábě. Já to řeším tak, že rozeberu šroubovací vícekolečko, střední část, která zůstane na nábě upnu do svěráku a otáčením kola vyšrobuju závit.

      0 0
      • mech1  

        Není nad odpovídající nářadí…

        2 0
        • va-bo  

          No jo, ten by se hodil…

          0 0
        • scortis  

          Koukám na ty zuby od svěráku, to co jsi s tím odmontovával muselo bejt ku*evsky dotažený :D

          0 0
          • Vilém  

            To je nekalena verze stahovaku,narozdil od celisti sveraku, moc tvrda neni.

            0 0
    • Prca  

      Ok.diky. už jsem si vybral z vašich rad. Rozeberu vícekolečko úpnu do svěráku a povolím.diky za rady

      0 0
      • va-bo  

        Závěrná matice , která to drží po kupě, má obvykle levý závit.

        1 0
    • cibi  

      sice nejspíš s křížkem po funuse… ale víš že šroubovací kolečko má jiný (větší) průměr toho drážkování, tj je tam jiný stahovák.

      (průměr díry pro osu tím nemyslím – tam bych to odvrtal/ odbrousil)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.