• cOntI

    Ahoj, mám na vás dotaz. Letos chci přejít z HT na Full, volba padla na Orbea OIZ M PRO původně ve variantě XC 100 mm zdvih, hlavový úhel 69. Ta je aktuálně k dodání za půl roku, ale v dubnu by byla k dispozici Orbea OIZ M PRO TR, ta má 120 zdvih a úhel 68. Na stávajícím HT mám zdvih 100 a úhel 71. A můj dotaz je, zda bude pocitově velký rozdíl mezi XC a TR verzi? Jezdím spíše nezpevněný povrch v okolních lesích. Občas nějaký XC maraton. Radši se odpálím do kopce, než bych letěl střelu z kopce. Díky za rady

    0 0
    • JachymP  

      Aneb „uvezu to, pane Lorenc?“. Rozdíl tam pocitově bude, ale dost malý. Na normální ježdění je ta TR verze úplně v pohodě. Ale jestli jsi nikdy nejezdil na fullu, tak to pro tebe bude jedno. Neměl bych obavy, že by TR verze jela nějak hůř. Oboje jsou to moc pěkný modely, žádný kompromisy. Jen nevím ty záplety – nevím jak moc se liší, ale asi budou OK, i když za tuto cenu už bych si představoval karbon.

      0 0
      • cOntI  

        Takže to uvezu :-))

        Ty záplety jsou karbon, jejich konstrukce a DT náby, co maj uvedený na webu.

        0 0
        • lubosalbi  

          Přítelkyně má TR verzi teda v levnější variantě taky na Foxu a pružení jde páčkou defakto úplně zamknout. To kolo letí fakt parádně a v terénu zvládne taky dost, objela na tom Trilogy

          0 0
          • cOntI  

            Díky, jde ni hlavně o vícero názorů, jeden prodejce řekne 120 je super i na závody, druhy řekne že na maratony jedině 100. Je pravdou že proti HT to bude změna velká. Za těch pár let už nějaký závody odjetý mám a loni na jednom v posledním kopci na výjezdu 2 km po louce plnou drnů jsem si řekl že už ten full bude asi třeba:-)

            Kombinuji to se silničkou tak 50/50 časově. Takže chci bike využívat primárně v terénu a dávat si. Les mám 4 km od baráku a když chci tak nedám ani km po asfaltu, na to mám silničku :-)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.